Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
![]() |
Er det noen som har gode råd mtp overgang fra Ketolyse til mer "normalt" kosthold?Jeg har ila 2.5 mnd tatt av nesten 9 kg på Vektklubb.no og Ketolyse(4 uker), og må ærlig innrømme at Ketolyse ikke er helt tingen for meg. Tungvindt som småbarnsmor, og det ender ofte opp med at jeg spiser for "lite"/det går for lenge mellom måltider... Jeg føler meg tung i kroppen og har mistet den gode følelesen jeg hadde da jeg gikk ned jevnt og trutt 1 kg per uke på Vektklubb, kombinert med 5-6 treningsøkter i uka... Blir også "tung" i beina når jeg trener, har mindre og gi, og det er jeg heller ikke tilfreds med |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen som har gode råd mtp overgang fra Ketolyse til mer "normalt" kostholdHei, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
![]() |
Sv: Er det noen som har gode råd mtp overgang fra Ketolyse til mer "normalt" kosthold
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Trenger noen input på mitt "normale" kosthold | fjoerto | Spørsmål og svar | 15 | 16-03-11 12:59 |
Noen som vet noe om Ketolyse og "wheat grass-pulver" ? | Calvin1009 | Ketolysekuren | 4 | 10-01-10 12:27 |
Overgang fra moderat til "streng" lavkarbo | Iselilja | Spørsmål og svar | 13 | 04-07-09 20:53 |
Veien tilbake til "normalt" kosthold | Lykkelig | Ketolysekuren | 3 | 27-12-08 23:41 |
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? | tonemor | Ketolysekuren | 1 | 29-08-08 10:59 |