Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

ketostix???

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-08-05, 10:46   #1
Mjauritz
Medlem

Mjauritz sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 52
Mjauritz er ny på veien

ketostix???

Hei, kjøpte i går stix og prøvde dem med det samme jeg kom hjem- ingen utslag. Prøvde igjen til morgenen i dag og da fikk jeg utslag på det nest laveste nivået. Har nå i 6 dager prøvd å komme i ketose. Gjør jeg noe galt?? Eller har jeg problemer med å komme i ketose? I går spiste jeg ; to muffins laget av to egg, Atkins bakemix og litt kakao. Kyllingvinger med salat og 1 bar Atkins sjokolade. ??

Mjauritz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-08-05, 10:48   #2
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Hei du!

Les denne du: http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=ketostix

Står veldig mye nyttig og bra her Lykke til!!

Gammel 13-08-05, 11:48   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mjauritz

Hei, kjøpte i går stix og prøvde dem med det samme jeg kom hjem- ingen utslag. Prøvde igjen til morgenen i dag og da fikk jeg utslag på det nest laveste nivået. Har nå i 6 dager prøvd å komme i ketose. Gjør jeg noe galt?? Eller har jeg problemer med å komme i ketose? I går spiste jeg ; to muffins laget av to egg, Atkins bakemix og litt kakao. Kyllingvinger med salat og 1 bar Atkins sjokolade. ??

Hva utslag du har betyr ikke så mye. Det er ikke alle som får utslag heller. Men et kan du lese om i post nr 1 i linken Mila ga deg. Det viktigste er at du tar av !

Du spiser lite nok til at du bør være i ketose nå. Men det kan være HVA du spiser. Det er ganske vanlig at folk ikke kommer i målbar ketose når de spiser ting som Atkins sjokolader og barer. (Mange tar ikke av heller.... ) Dvs. kunstig søtstoff kan være synderen....

Du spiser veldig lite - og etter min mening alfor lite grønnsaker..... Er det en normal dagsmeny for deg eller pleier du å spise mer ? (Iallefall et måltid til... Atkins sjokolader og barer er IKKE mat eller måltidserstattere).

Kan du ikke lage deg en journal/dagbok her inne, og poste menyene dine/hva du spiser, så kan vi ta en titt på dem ?? Vi skal nok finne ut av det ser du !!

Gammel 13-08-05, 16:44   #4
Kunimundur
Juniormedlem

Kunimundur sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Sunnmøre
Alder: 65
Kunimundur har en fantastisk aura rundt segKunimundur har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Mjauritz

Hei, igjen, Mjauritz!
Prøv å kutte ut sukkeralkoholar (finst dessverre i barane) Eg har funne ut at eg må rekne alle karbohydrata om eg smakar ein bit av ein slik bar , medan anna kunstig søtstoff som t. d. Natreen og Suketter går bra. Bakemixen har eg ikkje prøvd, men egg, kakao, kylling og salat er fint!

Kunimundur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketostix og Fløte Skorpia Atkins kosthold 23 10-07-11 12:11
Billige ketostix! elian Lavkarbo generelt 9 21-06-10 16:35
Et hakk opp på Ketostix, men... rsy Induksjonen 13 06-04-05 16:28
Spørsmål om ketose og ketostix Tiril77 Lavkarbo generelt 6 18-01-05 19:27

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.