Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-11, 12:21   #476
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei!

Jeg har fortsatt ikke gått ned mer en 4,1kg. Har stått stille en del uker nå. MEN, jeg målte meg til morgenen i dag, og det var ned 12cm siden sist jeg målte. Det er jeg fornøyd med, så regner jeg med at det løsner og kiloene kommer av etterhvert. For å være helt ærlig er det fryktelig vanskelig å være på butikken om dagen. Alt det påskegodteriet, og jeg tenker på hvetebakst døgne rundt! Men jeg har ikke hatt en eneste sprekk, så det er jeg veldig stolt av. Selvom hjernen min driver og maser etter høykarbo ting hele tiden. Ikke bare søtsaker, men ALT: pizza, tacolefser, mais, pasta, ris, poteter, appelsinjuice, frukt, brød, knekkebrød, og ja lista fortsetter i det uendelige ...

__________________
FØRSTE DELMÅL
7.november - 14. desember



mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 16:21   #477
Mekkal
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Lofoten
Alder: 49
Innlegg: 47
Mekkal er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Jeg er fortsatt her. Føler at det som skjer er mye av det samme som har skjedd tidligere, så det er ikke så mye å dele, egentlig.
Nedgangen fortsetter jamt og trutt, om enn ikke så mye som før. Etter å ha gått ned over 12 kg sier det seg selv at det er mindre fett å forbrenne. Har bestemt meg for å gå ned til et par-tre kg under målvekten, da man gjerne går opp 2 kg på ei uke når man avslutter dietten.

Jeg har i alle fall bestemt meg for at jeg ikke skal gå helt bort fra lavkarboen når jeg har kommet ned dit jeg vil være. De siste 3 mnd har gjort meg mer bevisst på hva jeg spiser og når. Det kan bli slik at jeg ikke spiser noe karbo etter kl. 18, men lager meg kveldsmat med egg, ost eller knekkebrød med lavkarbopålegg. Dersom dere ikke kjenner til knekkebrødene finner dere de her: http://disarmed.blogg.no/1297794673_...karboknek.html
Disse er knallgode med smør, hvitost og agurk. De kan selvfølgelig spises sammen med mye pålegg, jeg har t.o.m. spist de sammen med reker og majones.
Tilbake til det jeg pratet om ovenfor: Jeg kan ikke fortsette på denne dietten for evig, jeg går ned mellom 0,5 og 1 kg i uka. Slik at jeg kommer til å spise litt brød til frokost, og poteter til middag, men ellers holde et karbobegrenset kosthold, og i tillegg trimme litt. Da tror jeg at jeg kanskje kan holde meg på denne vekta framover.

__________________
Startet 10.januar 2011.

Sjekk gjerne bloggen min: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=24287

Mekkal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 20:51   #478
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

hei, var på december/januar tråden men der er det stille nå. kan jeg flytte meg hit? venter på å runde -10. bli godt det men har masse igjen
veiedag har jeg på lørdager. noen ganger på fredager. begynte å trene litt denne uka. skal ned minst 7 til til sommeren.
lykke til alle sammen

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 12:21   #479
Mekkal
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Lofoten
Alder: 49
Innlegg: 47
Mekkal er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Og der var målet nådd!

Jeg hadde et håp om å klare det på 3 mnd, altså innen 10.april.

Jeg veier meg hver dag, og lager statistikk på snittvekt i løpet av uka heller enn å ha en fast veiedag, da vekta fort kan variere med et kg fra en dag til en annen. I dag morges var jeg 200 gr. under målet, og så lett har jeg ikke vært på 10, kanskje 15 år. Jeg er i bedre form enn på lenge og alt er lettere. Jeg spiser godt og er sjelden sulten, dette er virkelig en effektiv og behagelig måte å slanke seg på. Nå skal jeg ned to-tre kilo til, tilsvarende vektøkningen man får når man legger inn litt karbo i kosten igjen.

__________________
Startet 10.januar 2011.

Sjekk gjerne bloggen min: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=24287

Mekkal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 14:34   #480
Fero
Medlem
 
Fero sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Fero er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

ajajaj, dere er så flinke altså!!

__________________
Det er bedre å prøve og feile, enn å ikke prøve i det hele tatt!


Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 15:17   #481
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Gratulerer Mekkal! så flink du er!

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 15:46   #482
Mekkal
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Lofoten
Alder: 49
Innlegg: 47
Mekkal er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Gratulerer Mekkal! så flink du er!

Tusen takk for det

Du har også hatt betydelig nedgang, det er bare å fortsette, så når du også ditt mål. Det er jeg sikker på, for denne dietten er altså bare helt fenomenal

Stå på!

__________________
Startet 10.januar 2011.

Sjekk gjerne bloggen min: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=24287

Mekkal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 10:09   #483
vinterfrisk
Medlem
 
vinterfrisk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oppland
Alder: 40
Innlegg: 51
vinterfrisk er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Gratulerer så mye Mekkal! Kjempe flink er du! Dere andre også

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvjvWGe/]


vinterfrisk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 10:16   #484
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Så bra Mekkal! Gratulerer

__________________
FØRSTE DELMÅL
7.november - 14. desember



mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 10:18   #485
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Jeg har lagt på samme vekten nå i flere uker men krymper i cm da så får vel bare fortsette å være tålmodig

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 10:36   #486
Shadow
Medlem
 
Shadow sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sør-Odal
Innlegg: 85
Shadow er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Nå tror jeg at jeg må begynne med målebånd jeg også. Har stått stille på vekta en stund, ja i dag morges viste den mer enn forrige uke og det er jo litt demotiverende
Hadde tenkt å måle meg når jeg startet med lavkarbo, men det ble aldri noe av, litt tiltak å ta fram målebånd, papir og blyant
Jeg har jo stramma inn beltet et par hakk, men jeg er litt utålmodig....

Jeg er så glad i å knaske nøtter, skal prøve å bli enda flinkere til å måle opp en dagsdose og ikke skeie ut for mye.

Så får vi komme oss ut i finværet (i alle fall her på østlandet) i helga og forbrenne litt fett

__________________

Det går litt trått nå


Shadow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 13:20   #487
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Mekkal, her.

Tusen takk for det

Du har også hatt betydelig nedgang, det er bare å fortsette, så når du også ditt mål. Det er jeg sikker på, for denne dietten er altså bare helt fenomenal

Stå på!

takk takk. jeg er og sikker på at dette er veien. har ikke hatt noen sprekk og skal ikke ha. og jeg som var en sjokkoholick... he he

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 14:04   #488
Rosalita2011
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Nærøy, Nord trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18
Rosalita2011 er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei alle sammen....

Ny veiedag i dag, men der var det ikke så mye positivt å hente desverre.. Oppgang på 1 kg
Det kan ha sammenheng med at det var påskelunsj på jobben på onsdag, og da spiste jeg grovbrød, drakk appelsinjuice, et par staver kvikk lunsj utenom salater, eggerøre,kokte egg etc etc.. Det var druer i den salaten jeg syntes var best da men Pluss at jeg spiser disse muffinsene http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41667

Men jeg tillot meg å kose meg den dagen, så det straffer seg vel nå... Samtidig bygger man vel muskler også pga høyere protein inntak enn før man startet med livsstilendringen..

__________________



Live your life your way
1. delmål : 90 kg nådd 6. mai 2011 2. delmål : 85 kg
Rosalita2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 Lavkarbo <3 Ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 15:12   #489
Fero
Medlem
 
Fero sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Fero er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Rosalita2011, her.

Hei alle sammen....

Ny veiedag i dag, men der var det ikke så mye positivt å hente desverre.. Oppgang på 1 kg
Det kan ha sammenheng med at det var påskelunsj på jobben på onsdag, og da spiste jeg grovbrød, drakk appelsinjuice, et par staver kvikk lunsj utenom salater, eggerøre,kokte egg etc etc.. Det var druer i den salaten jeg syntes var best da men Pluss at jeg spiser disse muffinsene http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41667

Men jeg tillot meg å kose meg den dagen, så det straffer seg vel nå... Samtidig bygger man vel muskler også pga høyere protein inntak enn før man startet med livsstilendringen..

Ouuuh, disse muffinsene må jeg teste!!

Selv er jeg kjempeglad i sjokolade-delice, særlig når de har ligget i kjøleskapet noen dager, nammenam!! Jeg brukte 100g 86% sjokolade og 50g 70% ca. Hadde ikke bare sukkerfri sjokolade, men jeg tror faktisk jeg fortsetter å lage med 100g 86% og kanskje 50g sukkerfri melkesjokolade fra Guylian neste gang jeg lager disse. Også skal jeg bruke litt av english toffee-stevia'n jeg har, den er så fantastisk god!! Jeg byttet ut litt av sukrinen med natreen for å ikke få den kalde smaken folk snakker om, og selv om det knaste bittelitt når jeg spiste disse er de knallgode og ikke kalde etter min mening!

__________________
Det er bedre å prøve og feile, enn å ikke prøve i det hele tatt!


Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 23:03   #490
beatmort
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 1
beatmort er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Jeg startet 2. januar 2011 og startvekta var da 113,6 ...! Blæh!!! Idag, 8.april er vekta 99,0 og altså minus 14,6 kilo . Første delmål var under hundre er dermed nådd på tre måneder. Håper på 8-10 kilo til før sommerferien. Vekta sto stille i tre uker på minus 13 kilo, det var IKKE moro, men nå er jeg på vei igjen:-)

beatmort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 11:27   #491
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

God formiddag! Synes dere er superflinke! Noen har nådd målet, andre er på god vei. Og atter andre ikke....

Jeg har holdt på med dette siden i juli i fjor, og har gått ned 2-3 kg og noen få cm. Men jeg har fått en bedre hverdag med tanke på en mage som fungerer, en kropp som føles bedre osv. Jeg har funnet ut at rødvin og mørk sjokolade (70% eller 86%) har ødelagt for meg Er fryktelig glad i rødvin, ikke i så store mengder, men har kunnet tatt meg et 1/2 - 1 glass en to-tre kvelder i uka. Jeg har fulgt med på stix og sett at jeg har svaaaakt utslag. Nå har jeg ikke drukket rødvin på to uker, og har nesten 100% utslag på stixen. Fikk en reduskjon på utslaget forrige helg da jeg spiste mørk sjokolade, så da er den fjernet fra kostholdet og. Jeg kjenner at det foregår noe i kroppen. Jeg ser at den forandrer seg. Ikke mye, men akkurat sånn at jeg merker det. Veide meg i dag og det rusler ned noen få gram, sakte men sikkert. Det er jeg fornøyd med.

Så til dere som sliter eller ikke ser de forventede resultatene: Ikke gi opp. Tror du på dette, så ikke gi opp. Finn din måte å gjøre det på. Det er ikke en diett; det er å spise annen type mat enn du har gjort før - og hodet trenger tid på å tenke på annen måte. Det sies at noen ikke kan spise cherrytomater, andre ikke ost, eller sopp osv. Jeg har vært helt nede på det ekstreme med kun fett og protein (Skaldeman) i kosten, uten at det hjalp meg. Fokuser på å ha det bra fysisk/psykisk, spis akkurat passe mengder og ikke se på hva du "går glipp av". Tenk på hva du får i stedet.

  Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 13:53   #492
Rosalita2011
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Nærøy, Nord trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18
Rosalita2011 er på en erverdig vei

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei..

Har et spørsmål ang stopp på vektnedgang.. Finnes det noe som heter "slemme karber" som man ubevist får i seg, som alikevel gjør at man ikke går ut av ketose?? :/

Sitter å spekulerer i det vide og breie her for å finne ut hvorfor jeg har stillstans/oppgang etter 5 uker!!

Håper noen veteraner ellr andre kan gi meg et oppklarende svar på dette

__________________



Live your life your way
1. delmål : 90 kg nådd 6. mai 2011 2. delmål : 85 kg
Rosalita2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 Lavkarbo <3 Ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 07:13   #493
Fero
Medlem
 
Fero sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Fero er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Bra sagt, Dollsine! Jeg er en av de som fettet ikke vil slippe tak i, men jeg er håpløs når det gjelder sprekking, så kan vel bare takke meg selv, hehe.. Likevel tenker jeg at det er berdre å sprekke litt (eller mye), mot å LEVE PÅ pizza, potetgull og cola zero, som jeg gjorde i lange tider. Hver dag, nesten hele uka.. Det var ikke akkurat godt for kropp eller sjel. Likevel er det jo litt ergerlig at når jeg går fra et så ekstremt dårlig kosthold og over til dette, at selv med litt sprekk så går jeg ikke ned. Må tvinge meg på Sats tror jeg, uff

Men jeg er i allefall mer bevisst et sunnere kosthold, for jeg vil helst leve med et moderat karboinntak på sikt, så da tenker jeg at "heller en forferdelig sakte omlegging av livsstil enn en skippertaksdiett"

God søndag alle sammen!

__________________
Det er bedre å prøve og feile, enn å ikke prøve i det hele tatt!


Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 13:51   #494
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

God søndag!
Jeg kom på en ting her som jeg vil dele med dere. Jeg er veldig glad i alt som er salt; potetgull, taffelsticks osv osv. Forbuden frukt nå, men godt lell. Baconcrisp erstatter liksom ikke disse tingene synes jeg, og nøtter osv kan jeg ikke spise. Jeg fikk et tips om å steke chorizopølse i tørr stekepanne og på høy varme. DER har dere snavvel dere! 1,5 g kh, 36 g fett og 20 g protein pr 100 g. Det fungerer med gullsalami også; den blir ikke så sterk/salt som chorizo.
Som et alternativ til stekepanna kan du legge de på alufolie i stekeovnen, 200 grader til de begynner å bøye seg. Snu og stek videre noen minutter.
Jeg har prøvd å steke i micro og, men da ble de mer brente enn gode.

Jeg steker meg noen slike når vi har taco; som erstatning for tacoskjell/nachos. Eller som snacks; det skal ikke mange bitene til før jeg er fornøyd - det er smaken som teller. Håper det smaker!

  Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 15:19   #495
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Hei alle sammen! Neglene mine på hendene går i oppløsing! De deler seg på tvers og jeg piller av "store" flak. Tar vitaminene slik ketolysekuren anbefaler; dog ekstra magnesium pga tildels kraftige leggkramper om natta. Bruker fuktighetskrem i løpet av dagen.

Er det noen som har tips på hva mer jeg kan gjøre?

  Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 20:34   #496
bobbla
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 77
bobbla er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

I dag har jeg hatt skikkelig sprekk, var på fest i går og i dag har jeg spist hamburger og godteri.... Skikkeli fy mat, men etter 2 mnd uten en eneste sprekk, så har jeg ikke såååå dårlig samvittighet. Håper bare jeg ikke har ødelagt så veldig mye

__________________




bobbla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 22:42   #497
Fero
Medlem
 
Fero sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Fero er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Hei alle sammen! Neglene mine på hendene går i oppløsing! De deler seg på tvers og jeg piller av "store" flak. Tar vitaminene slik ketolysekuren anbefaler; dog ekstra magnesium pga tildels kraftige leggkramper om natta. Bruker fuktighetskrem i løpet av dagen.

Er det noen som har tips på hva mer jeg kan gjøre?

Hvor mye får du i deg daglig av kalsium (med D-vitamin) og kalium, sink og jern? Mangel på en eller flere av disse kan i allefall gi utslag på negler så vidt jeg vet. Selv bruker jeg ikke ketolysetablettene, men det er vel ganske lave kaliumverdier i de tror jeg? Jeg tar "singelvitaminer" om jeg kan kalle det det, altså ikke ketolysetablettene, så kan ikke sammenligne heeelt

__________________
Det er bedre å prøve og feile, enn å ikke prøve i det hele tatt!


Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 08:29   #498
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Fero, her.

Hvor mye får du i deg daglig av kalsium (med D-vitamin) og kalium, sink og jern? Mangel på en eller flere av disse kan i allefall gi utslag på negler så vidt jeg vet.

Ja si det.....jeg registrerer tidvis i Diett.no, og i går fikk jeg i meg 75% av dagsdosen av D-vitamin, dagen før 47%. Ketolysetablettene er da ikke registrert. Jeg spiser mye smør, ost, bacon, egg men lite fisk. Må vel bli flinkere til det siste for å få i meg D-vitamin + være ute i sola.
Takk for tips; jeg skal se nærmere på hvor mye jeg får i meg og om jeg bør ta mer. Jeg tenkte kanskje det hadde en sammenheng med at jeg er i ketose også nå?

Og btw: jeg har gått ned 800 gram siden sist mandag. Deilig!

  Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 11:48   #499
Fero
Medlem
 
Fero sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Fero er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Tjaa, jeg har ikke hatt samme problem som deg i ketose, tror ikke det er meningen at det skal gå så hardt utover neglene? Hvis du tar en form for multivitaminer så dekker jo de endel (jeg tar en sånn om dagen), pluss at jeg tar 750 mg kalium i tillegg. Det er jo ikke godt å si da, og man skal være forsiktig så man ikke får i seg for mye gjennom tabletter selvfølgelig, i allefall kalium.

Men hva med å prøve kalsium&D-vitamin? Det får man gjerne i samme f.eks. tyggetablett på apoteket, fordi de to backer hverandre opp

__________________
Det er bedre å prøve og feile, enn å ikke prøve i det hele tatt!


Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 21:44   #500
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Takk til deg og Fero. En tanke slo meg i dag; er det ikke sånn at hår og negler "avspeiler" kosthold en tid tilbake? Altså det jeg sliter med nå er en konsekvens av tidligere tider? Håper er også ganske håpløst og det kan jo ha en sammenheng?

Det sies at ketlysetabl dekker dagsbehovet mens man driver med dette. Men jeg skal sjekke ut D-vitaminene og kalsium For øvrig trodde jeg det ble nok kalsium når jeg gomler all slags ost tidlig og seint! Og rømme og fløte i maten

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Januar-startere. Er det mange av oss der ute? Chin Ketolysekuren 456 02-02-11 13:33
Mars-startere! Mimosaen Ketolysekuren 138 18-06-10 16:09
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no