Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen marsstartere her?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-04-11, 02:05   #251
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Hmm sitter her å rister litt på hodet.. hehe.. Ikke stygt ment, men.. For meg virker det som om mangen av dere ikke er serlig motivert.. Dere har ikke holdt på mangen ukene før dere begynner å pønske på søt. Dette er helt normalt de er de første ukene og for meg var det de første månedene som var de verste.. Jeg er insulin resistent så lavkarbo er rednigen min. Jeg begynte på lavkarbo i februar i fjord og de første ukene var seriøst helvete. Jeg var sint hele tiden og hadde vondt i magen og hodet. Men etter noen mnd hadde jeg ikke engang lyst på søt, og det var den deiligste følelsen ever! gikk ned 17 kiloene på underkant av 4 mnd. Energien min var på topp og humøret mitt også. Jeg jobbet i mary kay som konsulent og følte meg rett å slett bare bedre å bedre for vær dag. og kundene mine skrøytet noe sinnsykt!
Så kom uka jeg skulle på festival og jeg viste at jeg skulle drikke og begynte da i panikk for å bli full, å spise karbohydrater, som sjokolade. Ikke ting med stivelse. Den lille pausen min varte å rakk ut til 3 mnd etter. Da hadde jeg lagt på meg 3 kilo og det var jo ikke mye? men så gikk jeg inn i ketose igjen og siden jeg da akkuratt hadde begynt med ritalin( har adhd) svimte jeg av og fikk beskjed av legen å ta en ny pause av dietten min. da gikk jeg opp de siste 3 kiloene + 3 igjen.. sukk. så gikk jeg inn i lavkarboens verden igjen og gikk ned alt det jeg hadde tatt på igjen Så skulle vi feire jul og jeg bestemte meg for at jeg skulle kunne skjeie ut medlitt sjokolade for jeg legger ikke på meg noe serlig av sjokoladen (stivelse er min verste fiende) Jeg feiret julen hos min far som bare på tross av at han så hvor mye mindre jeg var, begynte å le av meg og hele opplegget for at jeg kunne spise sjokolade men ikke potet.. Jeg ble da så deppa at jeg sluttet på lavkarbo igjen. Jepp jeg føyk opp 10 kilo. Hehe poenget mitt er at vis dere bare biter tennene deres sammen så vil dere i løpet av noen uker eller mnd ikke engang ha lyst på karber fordi dere kommer til å være så stolte av dere selv!
Nå sitter jeg etterpåklok og angrer noe så inn i heeelll at jeg tok den første pausen.. Jeg har bare blitt mer å mer syk for vær siste pause jeg har tatt også. Skikkelig vondt i magen og oppblåst. Ikke rart når man klarer å legge på seg 10 kilo på bare noen uker.. Nå etter over en mnd har jeg ennå ikke klart å ta av meg de siste kiloene fra "pausene" mine. Og selv om jeg da har klart å ta av meg fantastiske 7 kilo på ca 1 mnd så karer jeg ikke engang å være fornøyd For når alt kommer til alt så var jeg storfornøyd med meg selv og dietten før jeg begynte på første pausen og kiloene rant mye fortere av. Virker som om kroppen min har vendt seg til jojo opplegget mitt og tviholder på de dumme kiloene. På over et år hadde jeg sikkert vært nærme målet mitt også.. Så vær så snill for deres egen skyld jeg snakker av erfaring. tenk dere GODT om når dere allerede nå tenker på å sprekke. Skulle ønske noen hadde fortalt meg alt dette når jeg tenkte på min første pause.Eller utskjeielse. Jeg hadde ALDRi gjordt det.

hehe ble litt vel lang denne..

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 17:34   #252
AneAne
Medlem

AneAne sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
AneAne er på en erverdig vei

Så flott at du har gått ned så mye Mona_K! Jeg synes absolutt det er veldig inspirerende! Og når det kommer til det som er budskapet ditt så vil jeg bare si at jeg forstår veldig godt hva du sier og jeg synes det er kjempefint at du er villig til å dele erfaringene dine med oss

Når det gjelder dette med søtbehov og godteri så har jeg veldig stor forståelse for det du sier. Jeg har aldri sagt eller ment at man skal ta PAUSE fra ketolyse eller planlegge en høykarbodag eller andre ting som noen synes er greit. Jeg har veldig lite søthunger generelt, men på lørdagskvelden vil jeg gjerne ha noe lavkarbo å kose meg med - ja, jeg vet at det ikke er verdens beste innstilling. Når det gjelder ketolyse har jeg vært veldig heldig, jeg hadde kun hodepine første ukene og nå føler jeg meg bedre enn noensinne før!

Jeg tenker slik at dette er en diett som jeg har tenkt å følge frem til jeg har tatt av meg de 9 kiloene jeg har igjen, deretter skal jeg gå over til LCHF. Jeg har skjønt at jeg er en av de som ikke har godt av et høykarbokosthold og har i stor grad infunnet meg med det. Jeg har ikke tenkt til å ta noen som helst form for pause, for det er ikke et alternativ rett og slett. Motivasjonen min for dette er forøvrig på topp og jeg er veldig stolt av de fire kiloene jeg har gått ned hittil. I tillegg har jeg en fantastisk kjæreste som går på samme kosthold nå og vi støttter hverandre hvert steg på veien!

Når jeg sier at man kan lage godteri og kaker og sånn så er det fordi jeg vet med meg selv at jeg er en svak sjel, og at grunnen til at jeg ikke har gått så mye ned i vekt tidligere er fordi diettene var uutholdelige. Når alle de andre i julen eller påsken sitter med sitt brød, sin kvikk lunsj og sitt potetgull synes jeg det er smart å være føre var og faktisk ikke være så streng mot seg selv - planlegg dette og lag heller ditt eget brød, karameller, marsipan og kake som du kan spise! Altså lag lavkarboutgaver av dette slik at du har et alternativ og slipper å ta pause fra dietten. Jeg skjønner at dette kan trigge et søtbehov, men det er ikke på langt nør så usunt som å sprekke og spise masse sukker, tenker nå jeg da. Jeg syns også det er viktig at dette ikke er noen pinsel-kur, men heller et kosthold som man kan og vil fortsette med helt til man har nådd målet sitt (og litt til)!

AneAne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 22:38   #253
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Jeg er veldig enig i det du sier og rettet ikke et jeg sa til noen bestemt. Men følte bare at mangen sprakk. Ikke bra for kroppen ågå inn og ut av ketose.Kjempe bra å forberede seg. Jeg trodde også at jeg var en svak sjel. Spiste jo kake eller sjokolade omtrent til alle måtider.. Men jeg klarte det bedre en jeg noen gang hadde jeg trod =) Det tror jeg dere også klarer

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 22:44   #254
AneAne
Medlem

AneAne sin avatar

Hvor: Trondheim
AneAne er på en erverdig vei

Skjønner hva du mener, og det er jo bare positivt at vi tar vare på hverandre! Jeg har blitt litt mer klar over at jeg ikke er så svak på dette som jeg trodde før - og det er veldig godt å ha kontroll over kostholdet. Og jeg skal absolutt ikke ut av ketose før jeg har gått ned alt jeg skal!

AneAne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 00:00   #255
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Opprinnelig lagt inn av AneAne, her.

Skjønner hva du mener, og det er jo bare positivt at vi tar vare på hverandre! Jeg har blitt litt mer klar over at jeg ikke er så svak på dette som jeg trodde før - og det er veldig godt å ha kontroll over kostholdet. Og jeg skal absolutt ikke ut av ketose før jeg har gått ned alt jeg skal!

Godt å høre du er så bestemt skulle ønske jeg også hade vært det fra begynnelsen =)

Gammel 12-04-11, 09:28   #256
Aranel
Gjest

Det er godt mulig vet er lurt å holde seg unna alt av søtmidler helt i starten, og det gjorde jeg de to første ukene. Men for meg så er dette en kostholdsendring, og da må det være en endring jeg faktisk kan leve med.

Sukkerfrie sjokolader har til nå ikke gitt meg noe søtsug, og det er forbeholdt helgene å spise litt sånt. Stort sett så er fredagen snopdag, og når lørdagen kommer har jeg rett og slett sjeldent lyst på.
Ellers i uka spiser jeg lite karber (ligger på mellom 7 og 15 karber pr dag), så at jeg spiser litt sjokolade i helga har jeg ikke dårlig samvittighet for i det hele tatt. Eller at jeg unner meg ett par latter på helmelk for den saks skyld.

Når det gjelder "sprekker", så er jeg enig i at det ikke burde planlegges, det burde være noe man prøve å unngå! Nå er jeg student, og det blir endel festing etc i perioder, men jeg prøver å holde alkoholinntaket moderat og holder meg til diabetes-vin eller Tuborg Lite. Ellers er jo jeg mest glad i peanøtter når jeg er på fylla, og nattmat har jeg aldri vært helt fan av. Bedre med en litt bedre frokost, og hva er bedre enn egg og bacon etter en natt på fylla?! Det skal sies at jeg passer litt ekstra på karbene dagen før og samme dag som jeg vet det blir fylla. Reduserer karbene til et minimum, og jeg har ikke gått ut av ketose til nå med 1 dag fyll, forutsatt at jeg holder meg til alkoholen nevnt over da

Jeg tror det er viktig å gjøre endringer man faktisk kan leve med, hvis ikke kommer det aldri til å funke i lengden uansett. Men jeg burde vel egentlig ikke uttale meg. Jeg er hverken overvektig (kun trivselskiloer jeg prøver å bli kvitt) eller har noen sykdommer som krever at jeg legger om kostholdet. Det var kun en anbefaling som gjorde at jeg la om, rett og slett for å teste det ut, både i forhold til magen og hodet mitt.

Men en ting jeg har merka veldig godt da. Hvis jeg skal skeie ut, så er faktisk ikke hvetemelet den store stygge ulven, det er sukkeret som er ille her i gården. Så brødmat et måltid er 10000 ganger bedre enn en sjokolade med ordentlig sukker i! Sært!

Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 18:23   #257
Ellin
Nytt Medlem

Hvor: Oslo
Ellin er på en erverdig vei

Hei
Jeg startet 3. mars, og har gått ned fra 82 kg til 74,5 kg. Er veldig fornøyd. Har vært i ketose i tre uker. Har tatt Spirulina og tran kapsler i tillegg. Er det noen som har erfaringer med dette? Ellers har jeg spist masse grønnsaker, fisk, kylling og kjøtt. Ikke noe brød, poteter, pasta eller ris. Kun karbo fra grønnsaker. Når man ser at det virker, da fortsetter man. Jeg har omproggarmert hode mitt, og er ikke søtsugen lenger. Lykke til alle sammen!
Glad for innspill, da dette er min første gang i ketose:-)

Ellin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 18:25   #258
Ellin
Nytt Medlem

Hvor: Oslo
Ellin er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Ellin, her.

Hei
Jeg startet 3. mars, og har gått ned fra 82 kg til 74,5 kg. Er veldig fornøyd. Har vært i ketose i tre uker. Har tatt Spirulina og tran kapsler i tillegg. Er det noen som har erfaringer med dette? Ellers har jeg spist masse grønnsaker, fisk, kylling og kjøtt. Ikke noe brød, poteter, pasta eller ris. Kun karbo fra grønnsaker. Når man ser at det virker, da fortsetter man. Jeg har omproggarmert hode mitt, og er ikke søtsugen lenger. Lykke til alle sammen!
Glad for innspill, da dette er min første gang i ketose:-)

Ellin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 07:48   #259
ThereseA
Seniormedlem

ThereseA sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 38
ThereseA er ny på veien

Statusen etter en måned er -2.7kg. Har og mistet endel cm og nå som jeg har kutta all erstatningsmat kommer jeg til å suse nedover hehe...

ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 08:06   #260
Aranel
Gjest

På torsdag er det veiedag for meg, vært og snikveid meg i dag. Ned 0,7 siden forrige uke så langt, og det betyr at jeg med stor sannsynlighet når påske-delmålet som planlagt.

Ellers sliter jeg litt med å få i meg mat om dagen, eksamen på fredag, og matlysta er uff så dårlig!!! Får i meg frokost, men der stopper det. Måtte ty til to atkinsbarer i går. Men det retter seg nok når eksamen er overstått Nå gleder jeg meg bare sånn til påske at jeg har ikke ord!!!

Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 09:30   #261
Tempest
Medlem

Medlem siden: Mar 2011
Tempest er på en erverdig vei

-1 kg og -1 cm sist uke. Jamnt og trutt Dvs 4,8 kg og eit hol på beltet sidan beg. av mars.

Føler eg har kommet godt inn i det, og at det går greit å holde seg til kuren. Klarte meg til og med igjennom kjøttkakemiddag hos svigers, tok ei minipotet og ei kjøttkake, og fallt faktisk ikkje ut av ketose

Sist redigert av Tempest : 13-04-11 kl 09:44. Årsak: 4,8 ned totalt, ikkje 4,2 :)
Tempest er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 09:38   #262
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Så flinke dere er !!!

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 16:40   #263
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

For dere som har lyst på no søt? Hva med å lage sitron fromasj? Kjempegodt! Jeg bruker det ofte som kveldsmat og snackJeg begynner med å legge 3 ark gelatin i kaldt vann. og kokker litt vann. Mens vannet koker presser jeg 1sitron, så pisker jeg opp ca 2-3 dl kremfløte. gelatinen skal stå i kaldt vann ca 5-6 min.bland sitronen og kremmen og søt det som dere selv vil(bruk hva søtning dere vil) Jeg bruker flyttende natreen. Personlig synsjeg den er mest litt syrlig. Nå tar dere opp gelatinen og får ut mest mulig av det kalde vannet, og så bruker dere noen ss varmt vann og smelter gelatinen. Når gelatinen er uten biter og helt flytende blander dere denne inn i sitronkremen. Og porsjonerer den i glass eller i en bolle Jeg bruker vinglass, liker når maten min ser pen utjeg er kokk. . hehe. Dere kan også bruke andre typer bær eller frukter alle smaker går ann i dag skal jeg lage solbær fromasj =) nam Og mye bedre en godter og sjokolade

Gammel 14-04-11, 09:43   #264
Aranel
Gjest

Vekta i dag viste det samme som i går, så ned 0,7 denne uka. Jeg er veldig fornøyd

Ang fromasj hvis man fyser på no søtt; jeg prøver å unngå for mye fløte i kosten, 2,5dl fløte tilsvarer nesten hele dagsrasjonen (over 14g karber) med karber hvis man holder seg på 15g karber pr dag, hvilket man bør hvis man skal holde ketosen oppe. Jeg ville faktisk foretrukket å heller "kaste bort" disse karbene med sjokolade enn fromasj. Men det er meg da....

Jeg lager meg heller eggedosis hvis jeg har akutt søtbehov i ukedagene, lite karber og mye "sunnere" enn fløte. Sjokolade er som sagt forbeholdt helgene Men søtsuget har som sagt vært svært lite så lenge jeg holder meg unna vanlig mørk (type 70-86%) sjokolade, så det blir lite søtt i ukedagene annet enn en latte med kanel dann og vann. Blitt litt mer latte nå de siste to ukene pga eksamenslesing, men kjøper sånne poser fra nescafe, og de er "snillere" med antall karber enn latte man får på cafe.

Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 15:58   #265
LittLettereLiv
Juniormedlem

LittLettereLiv er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

For dere som har lyst på no søt? Hva med å lage sitron fromasj? Kjempegodt! Jeg bruker det ofte som kveldsmat og snackJeg begynner med å legge 3 ark gelatin i kaldt vann. og kokker litt vann. Mens vannet koker presser jeg 1sitron, så pisker jeg opp ca 2-3 dl kremfløte. gelatinen skal stå i kaldt vann ca 5-6 min.bland sitronen og kremmen og søt det som dere selv vil(bruk hva søtning dere vil) Jeg bruker flyttende natreen. Personlig synsjeg den er mest litt syrlig. Nå tar dere opp gelatinen og får ut mest mulig av det kalde vannet, og så bruker dere noen ss varmt vann og smelter gelatinen. Når gelatinen er uten biter og helt flytende blander dere denne inn i sitronkremen. Og porsjonerer den i glass eller i en bolle Jeg bruker vinglass, liker når maten min ser pen utjeg er kokk. . hehe. Dere kan også bruke andre typer bær eller frukter alle smaker går ann i dag skal jeg lage solbær fromasj =) nam Og mye bedre en godter og sjokolade

Oi! Det hørtes kjempegodt ut. Hvor mange porsjoner får du ca ut av denne oppskriften?

LittLettereLiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 17:38   #266
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Aranel, her.

Vekta i dag viste det samme som i går, så ned 0,7 denne uka. Jeg er veldig fornøyd

Ang fromasj hvis man fyser på no søtt; jeg prøver å unngå for mye fløte i kosten, 2,5dl fløte tilsvarer nesten hele dagsrasjonen (over 14g karber) med karber hvis man holder seg på 15g karber pr dag, hvilket man bør hvis man skal holde ketosen oppe. Jeg ville faktisk foretrukket å heller "kaste bort" disse karbene med sjokolade enn fromasj. Men det er meg da....

Jeg lager meg heller eggedosis hvis jeg har akutt søtbehov i ukedagene, lite karber og mye "sunnere" enn fløte. Sjokolade er som sagt forbeholdt helgene Men søtsuget har som sagt vært svært lite så lenge jeg holder meg unna vanlig mørk (type 70-86%) sjokolade, så det blir lite søtt i ukedagene annet enn en latte med kanel dann og vann. Blitt litt mer latte nå de siste to ukene pga eksamenslesing, men kjøper sånne poser fra nescafe, og de er "snillere" med antall karber enn latte man får på cafe.

På fløten jeg bruker fra tine er det 2,9g karbo pr hundre gram. Så forstår ikke regningen din =) Jeg blir litt lei sjokolade. Jeg er heldig å tåler ganske mye karbohydrater så jeg spiser ca 30+ -..om dagen. Tror ikke det er noe burde, eller ikke burde avhvor mangen karbo man spiser i løpet av dagen vis mann bare vet selv hvor mye du tåler for å holde seg i ketose. Jeg har nå gått ned fra nøyaktig 100kg til 92,4 siden 1 mars. Og jeg spiser minst noen dl fløte om dagen Heldigvis, hadde ikke overlevd uten. Men det er dessverre også noen som ikke tåler så mye karbs som meg og som heller ikke går ned på melkeprodukter

Gammel 14-04-11, 17:39   #267
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Opprinnelig lagt inn av LittLettereLiv, her.

Oi! Det hørtes kjempegodt ut. Hvor mange porsjoner får du ca ut av denne oppskriften?

Kommer ann på størrelsen på glasset. Men jeg pleier å få tre greieporsjoner

Gammel 14-04-11, 18:38   #268
LittLettereLiv
Juniormedlem

Høres bra ut i forhold til karbohydrater når man får 2-3 porsjoner ut av oppskriften

Gammel 14-04-11, 19:15   #269
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Høres bra ut i forhold til karbohydrater når man får 2-3 porsjoner ut av oppskriften

Enig =) spiste det til kvelds natt til går og hadde tatt av 400g til dagen etter =) solbær var også godt =)

Gammel 14-04-11, 21:12   #270
Aranel
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

På fløten jeg bruker fra tine er det 2,9g karbo pr hundre gram. Så forstår ikke regningen din =)

Jeg så visst litt feil, er halvparten av det jeg sa.
Hvertfall er det det diett.no sin utregning sier. La inn Tine Kremfløte (hvilket det er du bruker antar jeg), og 2,5dl der slår ut med 7,25g karber. Hvilket fortsatt er mye i forhold til sukkerfri sjokkis eller eggedosis
Men vi har jo alle forskjellig smak, og som du sier, det er forskjell på hva vi tåler

Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 21:14   #271
LittLettereLiv
Juniormedlem

Laget dette i kveld og det var supergodt, nam nam!

Gammel 14-04-11, 21:16   #272
LittLettereLiv
Juniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Aranel, her.

Jeg så visst litt feil, er halvparten av det jeg sa.
Hvertfall er det det diett.no sin utregning sier. La inn Tine Kremfløte (hvilket det er du bruker antar jeg), og 2,5dl der slår ut med 7,25g karber. Hvilket fortsatt er mye i forhold til sukkerfri sjokkis eller eggedosis
Men vi har jo alle forskjellig smak, og som du sier, det er forskjell på hva vi tåler

Da kan du jo dele 7,25 på tre (porsjoner) og det er vel greit?
Jeg ligger på mellom 0-10 karber hver dag og synes dette er greit

Gammel 14-04-11, 21:24   #273
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Alder: 34
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Jeg skumleste ei minioppskrift i et tilfeldig innlegg en plass på forum for ikke sånn alt for lenge siden, men jeg finner den søren meg ikke igjen og jeg lurer på om kanskje noen kjenner den igjen og kan friske opp minnet mitt?
Jeg husker bare at det var kjempelett og man kunne blande krem med kakaopulver og noe annet.. Virker det kjent? Var noen som brukte dette som 'hjelp' når søtsuget kom, gjerne på kveldstid.

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 21:54   #274
Aranel
Gjest

Da kan du jo dele 7,25 på tre (porsjoner) og det er vel greit?
Jeg ligger på mellom 0-10 karber hver dag og synes dette er greit

Åh, var det flere porsjoner? Det fikk ikke jeg med meg

Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 22:04   #275
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Laget dette i kveld og det var supergodt, nam nam!

Ja ikke sant? og så metende også =)

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet? Kristina S Ketolysekuren 4 05-06-09 16:58
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? Aadna Lavkarbo generelt 3 17-09-06 18:18
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.