![]() |
#251 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Hmm sitter her å rister litt på hodet.. hehe.. Ikke stygt ment, men.. For meg virker det som om mangen av dere ikke er serlig motivert.. Dere har ikke holdt på mangen ukene før dere begynner å pønske på søt. Dette er helt normalt de er de første ukene og for meg var det de første månedene som var de verste.. Jeg er insulin resistent så lavkarbo er rednigen min. Jeg begynte på lavkarbo i februar i fjord og de første ukene var seriøst helvete. Jeg var sint hele tiden og hadde vondt i magen og hodet. Men etter noen mnd hadde jeg ikke engang lyst på søt, og det var den deiligste følelsen ever! gikk ned 17 kiloene på underkant av 4 mnd. Energien min var på topp og humøret mitt også. Jeg jobbet i mary kay som konsulent og følte meg rett å slett bare bedre å bedre for vær dag. og kundene mine skrøytet noe sinnsykt! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
![]() |
![]() |
#252 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Så flott at du har gått ned så mye Mona_K! Jeg synes absolutt det er veldig inspirerende! Og når det kommer til det som er budskapet ditt så vil jeg bare si at jeg forstår veldig godt hva du sier og jeg synes det er kjempefint at du er villig til å dele erfaringene dine med oss |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#253 |
Medlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Jeg er veldig enig i det du sier og rettet ikke et jeg sa til noen bestemt. Men følte bare at mangen sprakk. Ikke bra for kroppen ågå inn og ut av ketose.Kjempe bra å forberede seg. Jeg trodde også at jeg var en svak sjel. Spiste jo kake eller sjokolade omtrent til alle måtider.. Men jeg klarte det bedre en jeg noen gang hadde jeg trod =) Det tror jeg dere også klarer |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Medlem
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Skjønner hva du mener, og det er jo bare positivt at vi tar vare på hverandre! Jeg har blitt litt mer klar over at jeg ikke er så svak på dette som jeg trodde før - og det er veldig godt å ha kontroll over kostholdet. Og jeg skal absolutt ikke ut av ketose før jeg har gått ned alt jeg skal! |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Medlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?
Godt å høre du er så bestemt skulle ønske jeg også hade vært det fra begynnelsen =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Gjest
|
Sv: Noen marsstartere her?Det er godt mulig vet er lurt å holde seg unna alt av søtmidler helt i starten, og det gjorde jeg de to første ukene. Men for meg så er dette en kostholdsendring, og da må det være en endring jeg faktisk kan leve med. |
![]() |
![]() |
#257 |
Nytt Medlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Hei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#258 |
Nytt Medlem
Hvor: Oslo
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 38
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Statusen etter en måned er -2.7kg. Har og mistet endel cm og nå som jeg har kutta all erstatningsmat kommer jeg til å suse nedover |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Gjest
|
Sv: Noen marsstartere her?På torsdag er det veiedag for meg, vært og snikveid meg i dag. Ned 0,7 siden forrige uke så langt, og det betyr at jeg med stor sannsynlighet når påske-delmålet som planlagt. |
![]() |
![]() |
#261 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?-1 kg og -1 cm sist uke. Jamnt og trutt Sist redigert av Tempest : 13-04-11 kl 09:44. Årsak: 4,8 ned totalt, ikkje 4,2 :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Så flinke dere er !!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#263 |
Medlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?For dere som har lyst på no søt? Hva med å lage sitron fromasj? Kjempegodt! Jeg bruker det ofte som kveldsmat og snack |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Gjest
|
Sv: Noen marsstartere her?Vekta i dag viste det samme som i går, så ned 0,7 denne uka. Jeg er veldig fornøyd |
![]() |
![]() |
#265 |
Juniormedlem
![]() |
Oi! Det hørtes kjempegodt ut. Hvor mange porsjoner får du ca ut av denne oppskriften? |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Medlem
![]() |
På fløten jeg bruker fra tine er det 2,9g karbo pr hundre gram. Så forstår ikke regningen din =) Jeg blir litt lei sjokolade. Jeg er heldig å tåler ganske mye karbohydrater så jeg spiser ca 30+ -..om dagen. Tror ikke det er noe burde, eller ikke burde avhvor mangen karbo man spiser i løpet av dagen vis mann bare vet selv hvor mye du tåler for å holde seg i ketose. Jeg har nå gått ned fra nøyaktig 100kg til 92,4 siden 1 mars. Og jeg spiser minst noen dl fløte om dagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Medlem
![]() |
Kommer ann på størrelsen på glasset. Men jeg pleier å få tre greieporsjoner |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Høres bra ut i forhold til karbohydrater når man får 2-3 porsjoner ut av oppskriften |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Medlem
![]() |
Enig =) spiste det til kvelds natt til går og hadde tatt av 400g til dagen etter =) solbær var også godt =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Gjest
|
Jeg så visst litt feil, er halvparten av det jeg sa. |
![]() |
![]() |
#271 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Laget dette i kveld og det var supergodt, nam nam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Juniormedlem
![]() |
Da kan du jo dele 7,25 på tre (porsjoner) og det er vel greit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Seniormedlem
Alder: 34
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen marsstartere her?Jeg skumleste ei minioppskrift i et tilfeldig innlegg en plass på forum for ikke sånn alt for lenge siden, men jeg finner den søren meg ikke igjen og jeg lurer på om kanskje noen kjenner den igjen og kan friske opp minnet mitt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Medlem
![]() |
Ja ikke sant? og så metende også =) |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet? | Kristina S | Ketolysekuren | 4 | 05-06-09 16:58 |
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? | lisa83 | Ketolysekuren | 9 | 13-09-07 22:25 |
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? | Aadna | Lavkarbo generelt | 3 | 17-09-06 18:18 |
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? | Aadna | Generell diskusjon | 2 | 02-08-06 00:15 |