Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar dere en pausedag en gang i blant?Tja. Jeg går ikke på slankekur (selv om vekttap er et av målene mine), jeg bare spiser slik jeg vet at kroppen min trives best. Dvs, en ketogen diett med veldig mye fett og veldig lite karbohydrater, stort sett. Men hodet skal også være med, og en gang i blant - kanskje et par ganger i året - sier hodet at det har lyst på ben&jerrys-iskrem eller noe sånt, og da blir det sånn også.
![]() |
![]() |
#27 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Sv: Tar dere en pausedag en gang i blant?
Fant oppskrift her på forumet et sted, men det var 250g skåldede mandler som jeg kvernet fint. Kjøpte coop sine, de inneholder 4,5 karbohydrater pr 100g. Deretter blandet jeg med 2 ss sukrinmelis og tilslutt knadde jeg alt i sammen med 1 eggehvite. Formet marsipankuler og satte de til kjøling |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Harstad
Alder: 47
![]() |
Sv: Tar dere en pausedag en gang i blandt?Hei. Planlagt sprekk.....hadde d i helga.. Da hadde jeg gått ned 5 kg på 2 uker. Var i bursdag og hadde god samvittighet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#29 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Tar dere en pausedag en gang i blant?Jeg begynte med lavkarbo etter å ha lest boka til Tim Ferriss, "The 4-Hour Body". Den skiller seg fra andre lavkarbo-dietter ved at han tillater én "juksedag" i uka (min er lørdag), der du kan spise akkurat hva du vil. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/4-Hour Body
![]() |
![]() |
#30 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Tar dere en pausedag en gang i blant?Nei, jeg har lagt om kostholdet mitt og planlegger ingen spesielle pausedager fra det nye kostholdet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert
![]() |
![]() |
#31 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Tar dere en pausedag en gang i blant?
Takk for oppskrift |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldemaninspirert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Helsedirektøren maner til kamp mot blant annet usunn mat | Kanutten | Nyheter / media | 3 | 20-10-10 17:14 |
Pausedag | Gressenka | Ketolysekuren | 27 | 16-08-10 12:28 |
Pausedag? | Gressenka | Ketolysekuren | 6 | 20-07-10 12:40 |
Hva skjer om jeg spiser karbohydrater en gang i blant? | Heidi1 | Lavkarbo generelt | 3 | 09-12-09 18:02 |
Ketose -- bra første gang, ingenting andre gang | Corporem | Lavkarbo generelt | 6 | 12-05-08 21:19 |