Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Kan man drikke lavkarboøl hver helg?Jeg røyker ikke og drikker veldig lite alkohol samt fester veldig lite. Så om jeg nå drikker en eller to cider i helgen spiller ingen rolle i det hele tatt. det lille alkoholet som er i cider kan neppen være så uaftelig stor gift til kroppen, drikker ikke akkurat en flaske vodka hver helg heller. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Sv: Kan man drikke lavkarboøl hver helg?Carisma: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier
![]() |
![]() |
#28 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man drikke lavkarboøl hver helg?
Vel, deg om det. Ingen påstår at alkohol i seg selv er ensidig bra, men jeg vet med meg selv at jeg ikke har det noe bedre når jeg har lengre perioder uten noe akohol. Om du seriøst tror at jeg definerer livet mitt ut fra hvorvidt jeg drikker eller ikke, så kjenner du meg sørgelig dårlig. Men igjen kjenner jeg deg godt nok i forumssammenheng til å skjønne at du som vanlig bruker ytterpunktene for å provosere litt, og at du langt i fra er noen puritaner på alle områder i livet selv. Jeg vet at jeg uansett er langt sunnere nå enn da kostholdet mitt var på tur, hvilket sikkert andre sliter mer med enn litt vin nå og da ... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#29 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Såvidt meg bekjent sliter alle kropper med å takle alkohol, den er tross alt en gift. At noen av oss får utslag tidligere enn andre kan jo være, men før eller senere vil alle merke det ved så hyppig inntak som ukentlig.
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#31 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Sv: Kan man drikke lavkarboøl hver helg?Jeg sprekker aldri på høykarbomat, tar så godt som aldri noen omveier, jeg spiser kun når jeg er sulten, jeg rører ikke aspartam, halvfabrikata, herda oljer og ikke bruker jeg dop. Jeg tror jeg kan håndtere litt gift i form av alkohol nå og da. La for all del den som er perfekt slenge noen steiner i min retning. Om jeg lever litt kortere på grunn av det, hva så? Jeg er innmari glad i rødvin, ikke bare rusen, men smaken av det, og det handler igjen om noe så banalt som livskvalitet. Så lenge jeg ellers er så rigid som jeg faktisk er, så ser jeg ikke helt problemet. BTW; Leververdiene mine er finfine. Nok en anektode som ikke betyr stort, men det er nå tilfelle! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#32 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man drikke lavkarboøl hver helg?Det irriterer vettet av meg at jeg ikke klarer å finne igjen en nettartikkel om hvor god kroppen er til å rense seg etter alkoholinntak. Den var på en seriøs side og det var medisinere som uttalte seg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Drikke mye, flyr på do hver natt...hjelp? | Sorgfri | Lavkarbo generelt | 3 | 01-09-10 08:34 |
Lavkarboøl testet av VG | StineK | Generell diskusjon | 32 | 10-06-10 23:54 |
Har de lavkarboøl i Tyskland? | aslaug | Spørsmål og svar | 4 | 26-06-09 21:20 |
Lavkarboøl | novise | Ketolysekuren | 22 | 12-02-09 16:30 |
Jeg sprekker hver helg nå !!! | Ruska | Induksjonen | 8 | 22-03-05 08:03 |