Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Nedgang på antall karbohydrater?Jeg lurer på hvor mange karb du spiser/spiste når du merket nedgang? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
![]() ![]() |
Sv: nedgang på karb.Det er veldig individuelt. Jeg gikk ned med rundt 100 karber pr dag, men da brukte jeg mindre fett. Nå prøver jeg å ligge rundt 30-50 karbs, og går forhåpentligvis ned snart. Har visst møtt et platå. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: nedgang på karb.Jeg kan fint strekke meg nærmere 30karbo og allikevel gå ned i vekt, mulig mer også men jeg har ikke turt å prøve. Jeg går tregt ned i vekt så jeg jobber også litt med kalori og faste så jeg skal ikke skryte på meg at alt er gjort ved kun lavkarbo, men jeg har vært i ketose når jeg har falt i vekt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Nedgang på antall karbohydrater?Jeg ligger mellom 40 og 50 om dagen, og går saaaakte ned. Cm går bedre enn kg dog
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Antall karbohydrater pr. dag ... | Smileygirl | Dr Lindbergs | 20 | 11-03-11 12:28 |
Antall karbohydrater | Andrine84 | Spørsmål og svar | 1 | 07-05-10 16:04 |
Antall karbohydrater i is | zee | Ketolysekuren | 0 | 17-02-09 21:41 |
Antall karbohydrater pr dag...? | femalia | Ketolysekuren | 6 | 30-06-07 21:58 |
Trekke fra antall karbohydrater ? | ajn | Atkins kosthold | 19 | 10-06-06 11:56 |