Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Flere som skal begynne 1. mai?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-05-11, 22:37   #201
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Hei hei Cheyla!
Ikke gi opp! Det løsner sikkert snart
Prøver du deg på ketolyse nå?

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 07:09   #202
wonderwoman
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 33
wonderwoman er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Hm, da har jeg hatt veiedag. Ned o,3 kg. Må si jeg ble litt skuffa, for jeg har holdt meg til planen hele uka. Men det er i hvert fall nedgang da Fortsetter ufortrødent, og håper på litt mer ned neste uke

__________________




wonderwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 07:53   #203
Cirius
Juniormedlem
 
Cirius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 47
Cirius er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Wonderwoman: Syns du er flink jeg!! Her i huset er alt som går nedover en seier, selv om jeg av og til skulle ønske det gikk mye fortere.

Herlig start på dagen. Begynner ikke på jobb før en time seinere i dag, så nå er barna avlevert i barnehagen og jeg koser meg med toast av proteinbrød og kokte egg til frokost

Står forann mange utfordringer i matveien fremover, bursdagsfeiringer, konfirmasjon etc, men har bestemt meg for at dette her skal gå!!! Veldig spent på fortsettelsen....

Trener dere andre i tillegg til omleggingen av kostholdet? Her er det ike trening i organiserte former, har bare blitt veldig flink til å ta beina og sykkelen fatt i stedet for å bruke bil. Går som regel en tur på 30-90min hvertfall 5 dager i uken. Er med på http://www.dytt.no og det er jammen en ekstra motivator. Må jo rekke Trollstigen i tide.... hehe

__________________




1. delmål -7 kg (Fullført )
2. delmål -12kg
Cirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg litt frem Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 08:50   #204
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av suzeline, her.

å spise en skje med smør er litt kvalmt men de går i nøden eller 1 dl vispet fløte .... måtte gjemme den i stad for ungene ville ta den
har aldri spist majones, rømme , dressing eller creme f så om jeg lærer megå spise det nå så vil det være ugunstige vaner når jeg begynner å spise vanlig igjen..

Hei.... hva mener du egentlig med "å spise vanlig igjen"? Er planen å gå tilbake til høykarbo når du er ferdig med ketolyse? Nå kjenner ikke jeg din situasjon, eller hva som gjorde at du blei overvektig til å begynne med, men jeg regner med at du ikke har tenkt til å spise det samme som gjorde deg overvektig?

Torkil har en egen bok som beskriver veien videre etter endt kur. Han anbefaler vel også at man kan spise etter Lindbergprinsippene. Jeg tror jeg uansett ikke vil anbefale deg å spise "vanlig" igjen, hvis det er høykarbo.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 09:49   #205
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Jeg henger fortsatt med, til tross for en litt tøff dag i går. Men ingen karbo-sprekker enda, så jeg er ganske fornøyd! Og det resultatet vises på vekta - 4.2 kg ned siden start

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 13:06   #206
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Så flink du er Kattungen!

Syns det er så kult å lese tickeren til Fjasnissen som sier 2.9 kg below target weight
Flink!

Er så fornøyd, fant både fiberhusk og soyamel på Ica Maxi idag. Endelig
Sukrin og stevia, får man kjøpt det kun på helsekost? Har ikke funnet noen søterstatning enda, og må ha det på fredag for da skal jeg bake lavkarbokake til svigermor sitt selskap. Litt egoistisk, tilbyr meg å bake men hun får ikke velge noen kake

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 13:09   #207
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Hang in there Wonderwoman!
husker at det stoppet litt opp med meg forrige gang jeg prøvde ketolyse og da hoppa jeg av. Skal ikke gjøre det denne gangen

Cirius: jeg trener, men kun øvelser for å styrke hofta mi foreløpig. Håper at vektnedgang og den treningen jeg gjør, er med på at jeg kan trene mer som "alle andre" etterhvert

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 13:16   #208
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Euphita, her.


Syns det er så kult å lese tickeren til Fjasnissen som sier 2.9 kg below target weight
Flink!

Hehe.... sånn går det når man setter et litt tilfeldig måltall og når man kommer i "mål", så ser man at det ikke stemte helt.

Trodde nok at jeg hadde mer muskler enn det jeg hadde gitt

Har forøvrig vurdert å fjerne tickeren.... siden jeg har vært i mål siden jul

Men takk

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 14:01   #209
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Hehe jeg skjønner, men la tickeren stå!
Det er stor inspirasjon til oss i startgropa å se nedgangen som andre har
Jeg syns iallefall det

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 14:03   #210
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Og dermed er jeg bruker på diett.no og. Kikka innom forrige uke, nei- altfor avansert, tenkte jeg. Men jaggu sa jeg smør....litt fasinerende å se fordelingen mellom fett, protein og karber

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 15:47   #211
suzeline
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 17
suzeline er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Hei.... hva mener du egentlig med "å spise vanlig igjen"? Er planen å gå tilbake til høykarbo når du er ferdig med ketolyse? Nå kjenner ikke jeg din situasjon, eller hva som gjorde at du blei overvektig til å begynne med, men jeg regner med at du ikke har tenkt til å spise det samme som gjorde deg overvektig?

Torkil har en egen bok som beskriver veien videre etter endt kur. Han anbefaler vel også at man kan spise etter Lindbergprinsippene. Jeg tror jeg uansett ikke vil anbefale deg å spise "vanlig" igjen, hvis det er høykarbo.

regner med at når jeg er nådd målet så går jeg nok tilbake til tilnærmet kost.... men i mindre mendgder de gikk på maaaange kilo ved røykeslutt

suzeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 16:13   #212
wonderwoman
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 33
wonderwoman er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Euphita, her.

Hang in there Wonderwoman!
husker at det stoppet litt opp med meg forrige gang jeg prøvde ketolyse og da hoppa jeg av. Skal ikke gjøre det denne gangen

Ja, har prøvd før jeg også. Gått ned den første uka, også har det stagnert litt i uke 2, så har jeg gitt opp MEN denne gangen skal jeg ikke det! Og det er kjempemotiverende å følge med på dere andre og se at det nytter

Angående trening så har det begrenset seg til gåturer noen ganger i uka for min del. Er delvis sykmeldt med prolaps, så må nok ta det litt rolig en stund. Men prøver å fokusere på at all bevegelse er bedre enn ingenting, i steden for å deppe over det jeg ikke får gjort. I dag skal jeg prøve meg på en rolig sykkeltur

__________________




wonderwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 19:04   #213
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Jeg har også stått mer eller mindre stille siden den første uka, og siden det var etter påske er jeg redd jeg totalt sett har gått ned bare rundt et kilo eller så.. Nå lurer jeg på om jeg må gjøre noen endringer, eller bare vente og se..

Har sjekket med ketosticks et par ganger, og det var utslag begge gangene, så jeg er i ketose. Har følt meg ganske normal fram til i dag: har gått rundt med en murrende hodepine og vært mye mer tørst enn vanlig..

De dagene jeg har sjekket på diett.no har jeg ligget på mellom 1600-1900kcal og 4-5% karbohydrater, 20%proteiner og 75% fett..

Kan fortelle dere hva jeg spiste i går, da hadde jeg for lite fett og for mye proteiner, noe jeg ikke pleier å ha. Mengdemessig var det ganske normalt..

Frokost og lunsj:
Tunfisksalat av:
2 egg
1 stor ss majones
1 stor ss seterrømme
1 boks tunfisk i olje
litt purre
litt paprika

Mellommåltid:
Atkinsbar (chocolate fudge)(dette er kanskje 3. gang på 3 uker at jeg spiser en sånn)

Middag:
ca. 250g marinert flintsteik
ca. 350g blomkål- og brokkoligrateng (Landlord)
revet ost på toppen av gratengen
en liten dasj seterrømme

Dette var 1925 kcal, altså ikke noen slankedag etter vanlige kalorimål.

Nå har jeg altså holdt på i tre uker. Jeg spiser en god del melkeprodukter, samt egg, kjøtt og grønnsaker. Har vært i selskap to helger på rad, men hvertfall nå sist holdt jeg meg godt på matta, tror jeg (vet ikke om det var karber i verken rødvinen eller cavaen - drakk to gl rødvin og noen flere glass cava). Bør jeg kutte ned på melkeproduktene, senke mengden mat, eller kanskje øke den(skummelt!)? Eller bør jeg bare smøre meg med tålmodighet og se om det skjer noe etterhvert.. Tre uker er jo ikke all verdens med tid.

Kan nevne til slutt at jeg er 175 høy og veier 67kg, så det er den siste godterimagen som skal bort..

Takker for tilbakemeldinger og tips!!

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 20:34   #214
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av suzeline, her.

regner med at når jeg er nådd målet så går jeg nok tilbake til tilnærmet kost.... men i mindre mendgder de gikk på maaaange kilo ved røykeslutt

Så du skal altså tilbake til høykarbokost? Tror du finner at det er lettere å holde vekta ved moderat lavkarbo.... men dette må du jo velge sjøl.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 20:48   #215
suzeline
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 17
suzeline er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Så du skal altså tilbake til høykarbokost? Tror du finner at det er lettere å holde vekta ved moderat lavkarbo.... men dette må du jo velge sjøl.

mulig det er lettere ja vi får se er ikke helt utlært...
men skal vel uansett klare meg uten majones og rømme..
har du tenkt å klare deg uten alle de deilige fristelsene det er??

suzeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 22:44   #216
Caritty
Nytt Medlem
 
Caritty sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Nøtterøy
Alder: 47
Innlegg: 5
Caritty er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Hepp!
Begynte på tirsdagen som var, altså den 3. Mai og ikke 1. Men denne tråden likte jeg, masse nyttig man kan få med seg da..
Har tidligere gått på "egenkomponert" lavkarbo, og gått ned 19 kg på dette, men nå har det stått stille ganske lenge, så nå tenkte jeg at jeg fikk sparke kroppen min i gang igjen, så nå er det ketose som gjelder! Fikk første utslaget på stixen i dag!

__________________
Ta gjerne en titt på bloggen min her...



*Tenk at man kan bli så glad av å tisse på en pinne*
Caritty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 23:10   #217
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Velkommen inn Caritty
Så flink du har vært da, 19 kg!!! Wow!

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 08:43   #218
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av suzeline, her.

mulig det er lettere ja vi får se er ikke helt utlært...
men skal vel uansett klare meg uten majones og rømme..
har du tenkt å klare deg uten alle de deilige fristelsene det er??

Jeg er ferdigslanka og lever lavkarbo men tillater meg en dag i uka hvor jeg ikke tenker så alt for mye på hva jeg spiser (ofte på dager hvor jeg er fyllesjuk). Da er det stort sett middagen som blir høykarbo. Men å gå tilbake til å spise som jeg gjorde før? Aldri i verden. Har ikke følt meg så bra som jeg gjør nå før, og de dagene jeg spiser hva jeg vil så føler jeg meg også oppblåst.... så om det er verdt det er en vurdering man må gjøre

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 11:22   #219
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Caritty, her.

Hepp!
Begynte på tirsdagen som var, altså den 3. Mai og ikke 1. Men denne tråden likte jeg, masse nyttig man kan få med seg da..
Har tidligere gått på "egenkomponert" lavkarbo, og gått ned 19 kg på dette, men nå har det stått stille ganske lenge, så nå tenkte jeg at jeg fikk sparke kroppen min i gang igjen, så nå er det ketose som gjelder! Fikk første utslaget på stixen i dag!

Velkommen, 19 kg er jo fantastisk!

Jeg har også blitt fasinert av diett.no, og selv om det blir litt gjetting da jeg ikke veier alt. Får jeg mer oversikt. Og så jo at jeg måtte justere litt.

Er så godt å lese at det er normalt å stoppe opp litt rundt den 3 uka. Da er jeg jo normal jo ...hehe

Smaken i munn er fortsatt ikke god, jeg spiser litt Ifa. Det hjelper jo der og da men kommer raskt tilbake. Vil jo helst ikke bli avhengig av sukkerfrie pastillet ol. Satser på at det vil bedre seg etterhvert.

Jeg skal til varmere strøk om ikke så lenge, da må jeg planlegge en sprekk. Det pleier å bli en del øl+++... Jentetur så blir såååå deilig. Matmessig skal jeg satse på å kutte ut chips, ris og brød. Masse nydlig mat der, problemet blir vel å få stotret frem på engelsk at jeg heller vil ha grønnsaker og salat.

Jeg har jo levd lavkarbo moderat noen år, og vet at jeg ikke vil gå tilbake til høykarbo. Problemet har vært at kg har bygd seg på etter perioder hvor jeg ikke har vært så nøye, ferieturer, jul, helger som har blitt litt lange Går på medisiner som også lett gir vekt oppgang.

Ble langt dette her hadde vist mye på hjertet

Men stå på alle sammen, vi vil klare det og vi fortjener det

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 11:26   #220
cola
Juniormedlem
 
cola sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 34
cola er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Annne, her.

cola, på diett.no kan du velge mellom tre forskjellige faner på høyre side av siden. Altså ulike måter å fremstille dagsinntaket ditt på. De tallene som kommer opp i den første fanen(den som er der når du åpner siden) viser prosent karber du har fått i deg ut fra Guidline Daily Amounts, (altså vil 16% være 16% av det du bør få i deg i løpet av en dag på høykarbokosthold) og er helt feil hvis du spiser lavkarbo.. Trykk på fanen i midten, så vil du få opp to kakediagram, der det nederste viser sammensetninger av næringsstoffer du har fått i deg.. Forrige dag jeg plottet inn hva jeg hadde spist hadde jeg 15% karbohydrater ut fra GDA, menav det jeg hadde spist var bare 4% karbohydrater..

Misvisende greier det der, hvis man ikke leser nøye! Men kakediagrammene er veldig enkle

Håper det var oppklarende...

Tusen takk da følger jeg bare kakediagrammet

__________________


cola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 11:32   #221
cola
Juniormedlem
 
cola sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 34
cola er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Tyggis er desverre ut
Sist jeg gikk på lavkarbo var jeg svært plaget av denne ånden. Men nå har jeg ikke merket dette... kanskje jeg ikke er i ketose?

Jeg brukte IFA (sukkerfrie) til å døyve smaken/lukten...


Jeg bruker sukkerfri tyggis....har ikke hindret vektnegang så langt

__________________


cola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 12:27   #222
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Bjella: å det hørtes bra deilig ut med jentetur til varmere strøk! Du får pugge "more lettuce and vegetables please, no potatoes, rice and chips (og sikkert en please her og )"
Ja det ble litt gøy diett.no. Også kjenner jeg at jeg blir fasinert over at jeg har da ikke i meg så mye kalorier som jeg trodde jeg gjorde!

Cola: der var du gitt! Var nesten tenkt å etterlyse deg, du startet tråden også stakk av

Har blitt mindre ekkel smaken i munnen min, eller så har jeg bare vent meg på den
Nå har jeg halvannen time for meg selv mens knerten sover, vurderer å rydde garasjen så kanskje sambo får ånden over seg når han våkner etter nattarbeid og

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 15:25   #223
Caritty
Nytt Medlem
 
Caritty sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Nøtterøy
Alder: 47
Innlegg: 5
Caritty er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Takk skal dere ha..
Nå er det faktisk -21 kg! Veier meg bestandig på onsdager, og nå kunne vekten endelig vise at jeg igjen har begynt å gå ned igjen, så nå har jeg krysset et magisk tall for meg som var -20...

Har jo suset innom her tidligere for å se på oppskrifter ol, men aldri fått rotet meg til å lage profil her, men nå ser jeg jo at dette stedet er utrolig fint å få med seg råd ol, så hurra!

__________________
Ta gjerne en titt på bloggen min her...



*Tenk at man kan bli så glad av å tisse på en pinne*
Caritty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 15:45   #224
suzeline
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 17
suzeline er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Jeg er ferdigslanka og lever lavkarbo men tillater meg en dag i uka hvor jeg ikke tenker så alt for mye på hva jeg spiser (ofte på dager hvor jeg er fyllesjuk). Da er det stort sett middagen som blir høykarbo. Men å gå tilbake til å spise som jeg gjorde før? Aldri i verden. Har ikke følt meg så bra som jeg gjør nå før, og de dagene jeg spiser hva jeg vil så føler jeg meg også oppblåst.... så om det er verdt det er en vurdering man må gjøre

mulig lavkarbo ja men ikke så strengt som dette blir litt kjedelig og tungvintser jo så nydelig ut når jeg sitte å slafse i meg 1 dl vispet fløteog merker også det med oppblåst mage er mye bedre nå

suzeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 17:55   #225
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Må innrømme at jeg har ikke lest ketolyseboka fra perm til perm enda, bare skummet her og der, men nå har jeg begynt. Og dagens oppdagelse er at jaggu skal jeg drikke mere vann, MYE mere vann, iskaldt vann

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor skal jeg begynne? SiljeX Spørsmål og svar 3 25-03-11 12:18
Flere som vil slenge seg med og begynne i morgen 15. mai? Drømmepie Ketolysekuren 53 01-07-09 09:29
Hvor skal jeg begynne? Vaffel Spørsmål og svar 3 13-10-05 20:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no