Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sykt sulten etter trening!Herremin altså! Jeg har egentlig svært sjelden sultfølelse, men akkurat rett etter trening så romler magen høyt! Værre og værre blir det faktisk også! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykt sulten etter trening!Hvis du ligger i underkant av 1000 kcal om dagen så er det jo absolutt ikke rart at du er sulten. Skjønner det ikke er lett når man ikke har matlyst, men dra nytte av at du føler deg skikkelig sulten etter trenging til å spise et godt måltid. Prøv å komme deg opp i minst 1500 kcal om dagen..... gjerne mer om du trener så mye som du gjør. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykt sulten etter trening!Jeg har alltid med en atkinsbar som jeeg tar rett etter trening/på hjemvei, er ikke sånn kjempesulten, men synes det er greit å få inn litt ny energi. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Sv: Sykt sulten etter trening!Jeg er også alltid skrubbsulten etter å ha trent, men da er det jo bare å spise vel, spesielt hvis du ligger så lavt på kcal.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ikke sulten etter trening | solihjerte | Spørsmål og svar | 4 | 07-02-11 17:38 |
Sykt vondt i hue etter start av lavkarbo. | equiter | Lavkarbo generelt | 2 | 29-09-10 19:28 |
Sulten etter måltid | Paris | Spørsmål og svar | 6 | 03-06-10 18:21 |
Sulten etter trening | Cleopatra | Spørsmål og svar | 2 | 26-08-09 13:30 |
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. | Iset | Trening | 35 | 22-06-06 21:42 |