Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Klær og kropp

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-05-11, 15:30   #51
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Herreminhatt, dere er jo kjempeflotte og trenger en aldri så liten realitycheck tror jeg Dere har en sånn kropp som jeg bare drømmer om.

Skulle gjerne hatt Etherals eskpertise jeg også, men jeg tør i hvert fall ikke legge ut bilde nå Men så må jeg ned over 40 kilo for å komme meg inn i normalvektskategorien, så jeg må faktisk bare nøye meg med det som passer og ikke det jeg syns er fint (for det passer jo aldri). Men når jeg blir tynnere og ikke lengre må i stor dame avdelingene, så ber jeg gjerne om ekspertise Men det blir vel noen år til det

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 16:33   #52
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Håh, hurra! Da bare gjør jeg dette til en fortsettelse av tråden - kanskje flere kan bruke den til samme formål. Jeg får ikke tatt bedre helfigursbilder, men skrelte på meg den mest tettsittende toppen jeg har for å gi et noenlunde riktig bilde av overkroppen min, i alle fall... tror selv jeg er en ganske klassisk pæreform. Mesteparten av vekta henger i alle fall på hofte-rumpe-lår, på en måte som ikke inspirerer meg til å velge tights eller skinnyjeans, hehe. Har dog en del av de beryktede empireliv-tunikaene, og stort sett bukser med høyt liv og rette/bootcut-bein. Men siden jeg er veldig usikker på hva jeg egentlig kler, så... fyr løs!



Jeg vil si at du har en veldig "mild pæreform", ikke en "klassisk pæreform", du er ikke stor nok nede til å kvalifisere som klassisk pære.

Når det kommer til bukser gjør du alt rett allerede- høyt (eller medium) liv og rette ben eller bootcut er det ultimate for din kroppsfasong, siden det balanserer ut forskjellen mellom overkropp- og underkropp.

Når det kommer til topper/kjoler er du en av de heldige som virkelig vil kle halterneck-modeller, klær med halterneck vil også balansere ut, ved å få skuldrene til å virke litt bredere, og fremheve bysten. Søkte bare kjapt på Nelly.com etter "halterneck", og fant et perfekt eksempel på en topp du ville se smashing ut i!

Skjørt og kjoler med a-form vil kle også deg, denne kjolen er grusom (det er en brudepikekjole, after all) men fasongen er helt rett for deg- a-form, og stroppeløs-stroppeløse topper og kjoler er perfekt for din fasong. A-form vil fremheve det beste med kroppen din og kamuflere at du er bittelitt større nede, uten at det ser ut som om du har forsøkt å kamuflere noe uten å lykkes (slik resultatet gjerne blir med f.eks empireliv). Her er flere eksempler på ikke så fine, men fasong-messig rette kjoler.

Et annet eksempel, i form av en faktisk fin kjole- hvor kort du vil gå avhenger av hvor tøff du er.

Pencil-kjoler i rett fasong vil også være ytterst flatterende for din kroppsfasong:

Eksempel 1

Eksempel 2

Når det kommer til farger, tenk lyst til overkroppen og mørkt til underkroppen- enkel optisk illusjon, lys forstørrer og drar oppmerksomheten din til seg, mørkt gjør det motsatte.


Siden du er 157, må jeg insistere på at du bruker høye hæler så ofte du kan, hvis du kjøper kvalitetssko med hæler som ikke er for høye til at du kan mestre dem, kan et par høyhælte pumps være like behagelige som ballerinasko. Bestevenninnen min på 160 har vært offer for masing om høye hæler i årevis, og det siste året begynt å bruke hæler oftere, og oppdaget den fantastiske effekten selv- nå kommer hun på søndagsbesøk for å slakke foran tv-en iført høye hæler. Holdningen blir med én gang bedre på høye hæler (hvis du kan gå med dem,that is), og beina ser øyeblikkelig en meter lengre og mye slankere ut.


Men, selv om jeg har gitt deg råd om snitt etc. som er mest flatterende for din kroppstype, mener jeg selv at du kan gå med det aller meste, du er så slank og velproposjenrt at du egentlig ikke trenger å tenke så mye på hva som er mest flatterende, men heller mer på hva DU liker!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 16:34   #53
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Herreminhatt, dere er jo kjempeflotte og trenger en aldri så liten realitycheck tror jeg Dere har en sånn kropp som jeg bare drømmer om.

Skulle gjerne hatt Etherals eskpertise jeg også, men jeg tør i hvert fall ikke legge ut bilde nå Men så må jeg ned over 40 kilo for å komme meg inn i normalvektskategorien, så jeg må faktisk bare nøye meg med det som passer og ikke det jeg syns er fint (for det passer jo aldri). Men når jeg blir tynnere og ikke lengre må i stor dame avdelingene, så ber jeg gjerne om ekspertise Men det blir vel noen år til det


Du kan jo sende meg en mail med bilde, så kan jeg gi deg råd "under disken". Sender deg pm!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 16:42   #54
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Herlig - tusen takk, Ethereal. Trenger litt sommerklær-påfyll i år, så da blir det halterneck-jakt og speiding etter kjoler som sitter litt bedre enn de jeg har!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 17:27   #55
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Klær og kropp

topper for tiden er no herk, alt er uten ermer og det er ikke fint for sånne som meg med megagrevinneheng.. blir til at man kjøper gensere på ellos for å skjule de.
ellers er det bukse med høyt liv og vidde i leggene, da jeg har lymfeødem og får ikke på meg bukse med rette/tynne ben... kjole og skjørt kommer ikke på tale da lårene mine gnisser og jeg blir sår uten "noe imellom"

anser meg selv som en pære, jeg da. vekta mi ligger for det meste mellom navlen og knærne



__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 18:37   #56
xRainx
Medlem
 
xRainx sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 35
Innlegg: 72
xRainx er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Sanney: Kjenner til problemet bukser og gnissende lår. Jeg har blitt bestemt mot meg selv, har heller på boksershorts eller korte myke shorts under skjørtet så jeg slipper det problemet.
Og bukser... Nei det der er grusomt. Finnes ikke noe lekkert for oss med mye vann i leggene.
Se på det bildet jeg la ut om kroppsformer. De med timeglassfigur har også en del rundt hoftene, men de har også en formfull barm.
Jeg synes det er mer timeglass enn pære.

__________________
"Some people never go crazy
What truly boring lives they must lead"
- W.A.S.P. - Arena Of Pleasure
xRainx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 13:15   #57
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

For en lærerik og flott tråd !

Takk, alle sammen, - spesielt Ethereal !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 13:46   #58
Becky
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 149
Becky er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Dere som sier dere liker en mer rocka stil, kjenner dere til Torrid? http://www.torrid.com/torrid/Homepage.jsp
Mulig det blir helt feil stil, men det går an å finne enkelte plagg kanskje?
Jeg har bare bestilt tankini-bikinitopper der. Elsker de, henger litt løst over magen.

Og for støvletter, som jeg også så ble nevnt, så anbefaler jeg Duo. Litt dyrt, men det er jo skinnstøvletter. Jeg har to par og er kjempefornøyd!
http://www.duoboots.com/

__________________


Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 14:49   #59
xRainx
Medlem
 
xRainx sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 35
Innlegg: 72
xRainx er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Becky: Super side! Den skal jeg titte mer på

Vil anbefalle denne: http://www.jig.no/
De har massevis av kostymer og lekre klær i store størrelser.

__________________
"Some people never go crazy
What truly boring lives they must lead"
- W.A.S.P. - Arena Of Pleasure
xRainx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 14:51   #60
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Klær og kropp

torrid funka ikke for meg, bare masse feilmeldinger og jeg havna plutselig på hot topic? o_o
handler en del på ellos eller bhs i england jeg da, for billige greie klær mens jeg krymper

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 14:53   #61
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Det var jo faktisk noen fine plagg der. Men hvordan er det med toll?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 15:18   #62
Becky
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 149
Becky er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Det blir tollavgift og moms ja, om du handler for over 200 kr. Mener å huske at portoen ikke er så ille der da.
Klærne er jo ganske rimelige i seg selv, så da er det ikke så ille synes jeg, selv om moms kommer i tillegg.

__________________


Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 15:20   #63
Becky
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 149
Becky er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av xRainx, her.

Becky: Super side! Den skal jeg titte mer på

Vil anbefalle denne: http://www.jig.no/
De har massevis av kostymer og lekre klær i store størrelser.

Jeg har lyst på denne!
http://www.jig.no/plus_size_daisy_bie_kostyme/P_1220

__________________


Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 15:21   #64
Becky
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 149
Becky er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

torrid funka ikke for meg, bare masse feilmeldinger og jeg havna plutselig på hot topic? o_o
handler en del på ellos eller bhs i england jeg da, for billige greie klær mens jeg krymper

Hm, kanskje du kan prøve i en annen nettleser?

__________________


Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 15:23   #65
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klær og kropp

Jeg elsker kostymer! Det er så usannsynlig kult! Eier ingen selv da, og har vel egentlig aldri brukt noe særlig kostymer, men en vakker dag!!

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 09:37   #66
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Haha, kassadamene på H&M er litt skumle- hvis man skulle våge å spørre om noe, gjør de det klart at å hjelpe kunder er "beneath them".

Nei, jeg var mer der hvor min sambo ser på Paradise Hotel og ikke vet om det er mest leit at de vil se ut som horer alle sammen eller at de bruker timesvis hver dag på å se ut som horer.

Og for all del: gi meg heller en vanlig burugle som vil snakke i hele setninger og ikke tygge tyggis med åpen munn...

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!




Sist redigert av KarMa40 : 22-05-11 kl 09:50. Årsak: rettskriving
KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 22:14   #67
xRainx
Medlem
 
xRainx sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 35
Innlegg: 72
xRainx er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Becky: Ja, den er supersexy! Det jeg liker med den siden, for kostyme er det verste å finne i større størrelser enn kjempeliten.
De er jo dessverre litt kostbare, men er verdt det
Venninne av meg bestilte en annen derfra, men jeg finner den ikke, er visst borte.

littleme: Se på nettsiden til jig, så finner du mye lekkert

KarMa40:
Jeg søkte jobb på klesbutikk, men fikk ikke den. Jeg gikk innom der for å se hva slags klær de hadde, og for å se de ansatte, hvem som var bedre enn meg
Var 16-årige jenter som stod i en klynge og pratet med noen gutter, som om det var den nye henge-plassen. Hadde ikke lyst å komme inn der, og ikke var det noen andre enn dem der inne.
Jeg synes det er litt sårbart å gå inn på en klesbutikk når man ikke har det beste selvbildet, og spesielt når det er så små størrelser og det er overlegne drittunger som jobber der.
I denne byen er det aller verst. Her regjerer janteloven, så man får stygge blikk uansett hvor man går. Herregud som jeg vil bort herfra!!!!

__________________
"Some people never go crazy
What truly boring lives they must lead"
- W.A.S.P. - Arena Of Pleasure
xRainx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:25   #68
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Benytt i vei, det er lite som er så gøy som å leke stylist- jeg gjør det med samme entusiasme som da jeg var 6 år gammel og kledde opp barbiedukker og papirdukker.

Gjelder dette fremdeles Ethereal? Hehe. Jeg tar gjerne imot litt hjelp. Jeg synes det er FORFERDELIG å lete etter klær. Finner ingenting jeg kler. Aner ikke hva jeg skal se etter. I dag gikk det opp for meg at jeg ikke er STOR lenger.. Jeg er snart normalvektig, og bare "litt" lubben. Men likevel klarer jeg ikke å finne klær som ser bra ut på meg...


Tok på meg en tettsittende topp. Sånn ser jeg ut altså...
Haha, konsentrerer meg skikkelig om å ta bilder i speilet. Føler meg 14 år igjen!







Oi, det ble voldsomt store bilder.. Heh, beklager det..

__________________



Sist redigert av Supah : 07-06-11 kl 22:40.
Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:07   #69
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Seff gjelder det fremdeles, jeg driver jo og starter tråder om å gjøre gode gjerninger for tiden.

Og med deg kan vi virkelig leke oss, som du selv har oppdaget er du jo ikke stor lenger- jeg vet ikke hvordan du så ut før, men nå har du iallefall en kropp som er lett å kle! Det eneste "problemområdet" jeg kan se er bittebittelitt ekstra over magen, noe som er lett å kamuflere, eller bare fikses med bra hold-in-undertøy som det fra Spanx, som er fantastisk og behagelig å ha på!

Siden vi kan leke oss nesten uhemmet her, har vi så mange valgmuligheter at du må fortelle meg hva du liker for å "narrow it down" litt- hva slags stil ønsker du deg? Hva liker du når du ser det på andre? Hva synes du er stygt? Hvor høy er du?

Med din kroppsform som den er nå går det egentlig på hva du liker, ikke hva som er mest flatterende- du er så slank at "anything goes" (sorry, hjernen min vil ikke snakke norsk i dag).


Opprinnelig lagt inn av supah, her.

Gjelder dette fremdeles Ethereal? Hehe. Jeg tar gjerne imot litt hjelp. Jeg synes det er FORFERDELIG å lete etter klær. Finner ingenting jeg kler. Aner ikke hva jeg skal se etter. I dag gikk det opp for meg at jeg ikke er STOR lenger.. Jeg er snart normalvektig, og bare "litt" lubben. Men likevel klarer jeg ikke å finne klær som ser bra ut på meg...


Tok på meg en tettsittende topp. Sånn ser jeg ut altså...
Haha, konsentrerer meg skikkelig om å ta bilder i speilet. Føler meg 14 år igjen!







Oi, det ble voldsomt store bilder.. Heh, beklager det..

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:09   #70
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Ha, nå så jeg at du er 21 år- da kan vi IALLEFALL go nuts! 20-årene er jo virkelig årene man kan ta seg alle friheter man ønsker, det gjør jeg.

Har du en jobb som krever en spesifikk dresskode, forresten?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:27   #71
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Finnes det buksemerker, gjerne jeans, som det er sannsynlig vil passe mine 108 cm rundt hoftene og 89 cm rundt livet? Fryktelig irriterende fasong, enten får jeg dem ikke over endepartiet eller så blir de altfor vide i livet. Med belte ser det sammensnurpet ut, minne meg om buksene bestemor brukte - med strikk og legg i livet

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:50   #72
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Jeg kjøpte forøvrig den ene boken som Ethereal anbefalte (Body Shape bible). Enkel og rett på sak. Det eneste problemet mitt er at jeg ikke klarte å finne ut om jeg var en timeglass, cello, eple eller murstein Jeg landet selv på cello, men så spurte jeg mannen min og han var dypt uenig og mente timeglass eller eple Men jeg tror han så seg blindt på størrelsen på damene som var i boka og ikke på formen ...

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:41   #73
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Ha, nå så jeg at du er 21 år- da kan vi IALLEFALL go nuts! 20-årene er jo virkelig årene man kan ta seg alle friheter man ønsker, det gjør jeg.

Har du en jobb som krever en spesifikk dresskode, forresten?

Neida, jeg er student, og kan kle meg akkurat som jeg vil. Når det gjelder hva jeg liker, så er det et skikkelig vanskelig spørsmål. Jeg har egentlig aldri likt å handle klær osv. Aldri følt meg vel. Nå som jeg snart er der jeg vil med vekten, begynner jo ting å endre seg... Vanligvis ville jeg kledd meg i mørke farger, gjerne svart og brun. Store løse topper.. Og tights.. Jeg går alltid i tights. Bukser ser jeg ikke på lenger, for er vant til at det ikke er noe som passer. Nå er det vel kanskje ikke sånn lenger.. Er forresten 172 høy.

Så hva liker jeg..? Det har jeg vel ikke svart på enda.. Jeg vet ikke. Men jeg har lyst å kle meg fargerikt, og i klær som faktisk passer meg.. Jeg tør egentlig ikke. Men blås i det!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:49   #74
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Finnes det buksemerker, gjerne jeans, som det er sannsynlig vil passe mine 108 cm rundt hoftene og 89 cm rundt livet? Fryktelig irriterende fasong, enten får jeg dem ikke over endepartiet eller så blir de altfor vide i livet. Med belte ser det sammensnurpet ut, minne meg om buksene bestemor brukte - med strikk og legg i livet

Jeg har samme problemet... når jeg får noe over hoftene/rumpa er det stort gap rundt livet. De to jeans-redningene jeg har funnet er Lindex sine Ease-jeans (de pleide å ha med korte bein, som passet meg perfekt, men nå er de ute av sortimentet...) og dyrere, Levis demi curve, som finnes med straight/bootcut bein, så man slipper skinny-greia.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:54   #75
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg kjøpte forøvrig den ene boken som Ethereal anbefalte (Body Shape bible). Enkel og rett på sak. Det eneste problemet mitt er at jeg ikke klarte å finne ut om jeg var en timeglass, cello, eple eller murstein Jeg landet selv på cello, men så spurte jeg mannen min og han var dypt uenig og mente timeglass eller eple Men jeg tror han så seg blindt på størrelsen på damene som var i boka og ikke på formen ...

Eple???? Dette beviser bare, nok engang, at man ikke spør heterofile menn om NOE som har med slikt å gjøre. Spesielt ikke hvordan vi skal kle oss. Hadde mannfolka fått bestemme ville vi alle sett ut som damene fra "Jersey Shore":


Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Klær! Catwoman Generell diskusjon 7 21-09-10 18:46
Kan en kropp på lchf virke mindre med flere k, enn en kropp med "normal" kost? Sophie Lavkarbo generelt 2 25-08-09 12:54
Klær? Jabba Spørsmål og svar 21 20-11-08 20:23
Klær...? Hyper Spørsmål og svar 14 29-10-06 09:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no