Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ut av ketose?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-05-11, 10:52   #1
bobbyhopper
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2011
bobbyhopper er på en erverdig vei

Ut av ketose?

I går var jeg i 80års dag og heiv i meg en skive loff og et lite kakestykke, vil tro dette tilsvarer litt mer enn de "vanlige" 20 karbene.

Men nå jeg kom hjem så testet jeg på stix, den ga utslag og det samme i dag morges.

Vet at det er best å teste om kvelden men etter en "karbo-sprekk" hvor lang tid tar det før man skal måle for å se om man fortsatt er i Ketose?

bobbyhopper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 11:52   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ut av ketose?

Opprinnelig lagt inn av bobbyhopper, her.

I går var jeg i 80års dag og heiv i meg en skive loff og et lite kakestykke, vil tro dette tilsvarer litt mer enn de "vanlige" 20 karbene.

Men nå jeg kom hjem så testet jeg på stix, den ga utslag og det samme i dag morges.

Vet at det er best å teste om kvelden men etter en "karbo-sprekk" hvor lang tid tar det før man skal måle for å se om man fortsatt er i Ketose?

Det kan komme seint, etter noen dager eller det trenger ikke stoppe utslaget i heletatt.

Men viss vekta bremser eller går opp, så vet du hvorfor det skjer

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketose - inn og ut av ketose...? hva skjer da? Chumpsy Lavkarbo generelt 31 16-07-11 21:01
Ketose/ut av ketose - ødelagt stoffskifte på sikt? Yatta! Spørsmål og svar 2 05-09-10 19:53
Ketose eller ikke ketose? aliasdictus Trening 25 03-09-10 21:42
Ketose - ikke ketose IdaMarie Lavkarbo generelt 15 28-08-10 11:17

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.