Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Prøver igjen:)

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-05-11, 18:20   #1
newone
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Halden
newone er på en erverdig vei

Prøver igjen:)

Heisann alle sammen. Nå er jeg på ketolyse igjen Krysser armer og ben på at jeg klarer å holde ut denne gangen og at det virker litt bedre nå. Er veldig glad for at jeg ser at det er ikke bare jeg som er i denne båten. Pleier å være en veldig glad og livsglad jente men nå synes jeg alt bare er tung for tiden. Har gått på ketolyse nå i en uke og allerede har jeg gått ned 4,5 kg Men i morgen har jeg ett stort problem for vi skal i konfirmasjon. Så det store spørsmålet da er: hva har dere gjort ved sånne anledninger?

newone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 18:28   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Prøver igjen:)

Velkommen tilbake

Da jeg begynte på ketolysekuren, og ikke ville bryte den pga. selskapeligheter, så spiste jeg meg god og mett før jeg reiste, f.eks i konfirmasjon.
Til middagen forsynte jeg meg litt, spiste det jeg kunne (kjøtt, grønnsaker) hakka opp poteten(da såg den litt "spist" ut) og sendte den ut igjen på tallerken.
Desserten prika jeg litt i, og bytta dessertskål med gubben når han hadde spist sin

Og holdt meg unna kakene

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 18:36   #3
newone
Juniormedlem

Takk for det Gerd
Trur vi får servert koldtbord i morgen så det er vel noe forskjellig kjøttpålegg og salater der heldigvis. Men det er kakene jeg er mest redd for. Vil ikke virke uhøflig ovenfor de som holder konfirmasjonen heller. Hvor lang tid må jeg regne med før jeg er i ketose om ulykken skulle være ute? Var i ketose først dagen jeg begynte

Gammel 27-05-11, 19:14   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av newone, her.

Takk for det Gerd
Trur vi får servert koldtbord i morgen så det er vel noe forskjellig kjøttpålegg og salater der heldigvis. Men det er kakene jeg er mest redd for. Vil ikke virke uhøflig ovenfor de som holder konfirmasjonen heller. Hvor lang tid må jeg regne med før jeg er i ketose om ulykken skulle være ute? Var i ketose først dagen jeg begynte

Det kommer litt an på hvor mye du spiser
Alt fra 0-4-5-6 dager. Helt umulig å spå.

Men det kan sinke vekta da Så om det skjer, så vet du jo hvorfor.

Jeg gjør gjerne det samme med kaker også. Tar et lite stykke eller to, deler med gubbe, og pirker litt i så de ser "spist" ut
Jeg spiser ikke kake for å "glede" andre Jeg lar vær å spise for å være god mot kroppen min

Gammel 28-05-11, 20:53   #5
newone
Juniormedlem

Hurra jeg klarte meg igjennom konfirmasjonen uten karbohydrater og kaker i konfirmasjonen. Klapper meg selv på skuldra

Gammel 28-05-11, 20:54   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Opprinnelig lagt inn av newone, her.

Hurra jeg klarte meg igjennom konfirmasjonen uten karbohydrater og kaker i konfirmasjonen. Klapper meg selv på skuldra

Flinka Flott seier det

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Prøver igjen aikens Mer enn 30 kg overvekt 4 06-05-09 14:15
Prøver igjen ... gloria Ketolysekuren 4 25-09-08 09:10

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.