Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

I love atkins sjokoladebar!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-05-11, 12:06   #26
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Heller Atkins barer enn Firkløver, Crispo, Melkesjokolade osv osv.....
(Sjekker iHerb....)

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 12:09   #27
lillemy01
Medlem
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 67
lillemy01 er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Hei hei jeg lurte på hvordan er det med de shakene? De så litt interessante ut hvor for man tak i de? Går det ann å få de fra iherb? Tenker da mest på vekten jeg da.

lillemy01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 12:11   #28
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Hei hei jeg lurte på hvordan er det med de shakene? De så litt interessante ut hvor for man tak i de? Går det ann å få de fra iherb? Tenker da mest på vekten jeg da.

Du kan seff kjøpe de fra iHerb....men du må nok opp i DHL shipping da de veier en del! Ser kjempegode ut!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 12:15   #29
Tula
Medlem
 
Tula sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Telemark
Innlegg: 62
Tula er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Jeg har bestilt Atkins-shaker fra iherb, og den med sjokolade var alldeles nydelig! Syntes nesten den smakte som sjokoladepudding.
Den med jordbær er og veldig god. Den har jeg blandet med frossne bær, og da smaker den fantastisk! Anbefales.

__________________


Tula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - under 30 pr dag. Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 13:42   #30
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Tami, jeg er så totalt uenig med deg hva angår peanut butter cups! For meg er de nærmest perfeksjon. Ah, for en magisk blanding av søtt og salt I går spiste jeg for første gang crispt milk chocolate-greien, den var også helt magisk. Smaker akkurat som crispo jo! Mmmmm.. Nei, det er ingen fare hvis man nå og da skulle bli litt godtesyk. Venter på at iHerb skal få inn mer på lager, men frykter at de kommer til å gå fort unna hvis jeg har dem tilgjengelig i skapet...

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 14:28   #31
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Annne, her.

Tami, jeg er så totalt uenig med deg hva angår peanut butter cups! For meg er de nærmest perfeksjon. Ah, for en magisk blanding av søtt og salt I går spiste jeg for første gang crispt milk chocolate-greien, den var også helt magisk. Smaker akkurat som crispo jo! Mmmmm.. Nei, det er ingen fare hvis man nå og da skulle bli litt godtesyk. Venter på at iHerb skal få inn mer på lager, men frykter at de kommer til å gå fort unna hvis jeg har dem tilgjengelig i skapet...

Ja, peanut butter cups er heilt fantastiske..åh, nå fekk eg lyst på! Tenker at eg kanskje kan laga mine eigne med mørk sjokolade, 85% er jo ganske ok med tanke på karber...

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 16:09   #32
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Annne, her.

Tami, jeg er så totalt uenig med deg hva angår peanut butter cups! For meg er de nærmest perfeksjon. Ah, for en magisk blanding av søtt og salt I går spiste jeg for første gang crispt milk chocolate-greien, den var også helt magisk. Smaker akkurat som crispo jo! Mmmmm.. Nei, det er ingen fare hvis man nå og da skulle bli litt godtesyk. Venter på at iHerb skal få inn mer på lager, men frykter at de kommer til å gå fort unna hvis jeg har dem tilgjengelig i skapet...

Hvilken bar er det du mener her? Crisp Milk chocolate.....er den på iHerb?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 17:14   #33
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

http://www.klikk.no/helse/dinkost/te...icle641975.ece Her er crispy milk chocolate-greien.. Jeg fant den på Lerøy i Bergen.. Smaker akkurat som sjokolade.. Må forresten nevne hvor teit klikk.no sin bedømmelse av baren er.. "Mye fett" "lite fiber" -- Tydelig at de ikke vet hva atkins år ut på.. I tillegg er jo denne baren ikke ment som en måltidserstatter, men som "godteri" (jf. "Endulge")

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 17:15   #34
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Mithila: Det går helt sikkert an! Sikkert lettest hvis du fryser ned små kuler av peanøttsmør og så dypper de i smeltet sjokolade.. Kanskje blande ut sjokoladen med litt fløte og litt smør og kanskje litt søtning.. Så blir det mindre karber og litt mer søtt..

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 17:28   #35
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Jeg er også veldig glad i atkins barene.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 17:43   #36
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Annne, her.

Tami, jeg er så totalt uenig med deg hva angår peanut butter cups! For meg er de nærmest perfeksjon.

Er det ikke det som er så fantastisk med oss mennesker? Det som for den ene smaker helt pyton er for en annen rett og slett himmelsk. Og takk og pris for det, tenk hvor kjedelig det hadde vært her i livet om alle var enige om alt og alle likte nøyaktig det samme.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 17:47   #37
Iza
Medlem
 
Iza sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 74
Iza er ny på veien

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Vet at noen styrer unna ALT når de går på lavkarbo men for meg blir det som å vente på en sprekk. Nå har jeg noe å kose meg med i helgene. Det gjør at ting blir lettere. Også går jeg fra ekstrem fedme til normal vekt samtidig

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 17:47   #38
pernille
Medlem
 
pernille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 120
pernille er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Iza, her.

Helt fantastisk at disse finnes. Hver helg kan jeg spise sjokolade,OG gå ned i vekt! Jeg er sååå glad....ikke får jeg vondt i magen heller. Flere som spiser disse. Hvilken er din favoritt? Jeg spiser crispy milk.....Helt nydelig. Tar en sånn fredag og lørdag i stedet for kvelds. Og ved mensen....Nå kan jeg virkelig leve lavkarbo resten av livet....Ha en strålende kveld!


Blir så glad hver gang jeg leser om lykkelige mennesker som lever på lavkarbo
Veldig bra at du har funnet din perfekte erstatning for karbo godteri. Vi må alle ha oss litt ekstra kos innimellom.

Jeg var litt engstelig for sukkerfrie produkter til å begynne med men nå koser jeg meg innimellom og ser at jeg fremdeles går ned i vekt.

Livet er herlig

__________________



Startet på lavkarbo 10 august 2010

http://http://forum.lavkarbo.no/show...light=pernille
pernille er avlogget   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 17:54   #39
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Iza, her.

Helt fantastisk at disse finnes. Hver helg kan jeg spise sjokolade,OG gå ned i vekt! Jeg er sååå glad....ikke får jeg vondt i magen heller. Flere som spiser disse. Hvilken er din favoritt? Jeg spiser crispy milk.....Helt nydelig. Tar en sånn fredag og lørdag i stedet for kvelds. Og ved mensen....Nå kan jeg virkelig leve lavkarbo resten av livet....Ha en strålende kveld!

Du burde heller prøve den sukkerfrie sjokoladen til sjokoladeprinsen

100 ganger bedre Smaker skikkelig sjokolade

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 18:00   #40
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Tone-G, her.

Du burde heller prøve den sukkerfrie sjokoladen til sjokoladeprinsen

100 ganger bedre Smaker skikkelig sjokolade

Enig Det er den jeg tyr til når jeg bare ha. Og så er det den eneste sukkerfrie sjokoladen som ikke lager fest i magen for mitt vedkommende.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 18:25   #41
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 30
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Tone-G, her.

Du burde heller prøve den sukkerfrie sjokoladen til sjokoladeprinsen

100 ganger bedre Smaker skikkelig sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Enig Det er den jeg tyr til når jeg bare ha. Og så er det den eneste sukkerfrie sjokoladen som ikke lager fest i magen for mitt vedkommende.

Men lurt å ha i baktanke at ikke alle tåler den da... jeg spiste en senest i går, faktisk (pleier aldri kjøpe dem, men var innom nærmeste Meny og fikk lyst på en liten sjokoladebit) og da fikk jeg skikkelig vond og oppblåst mage et par timer senere.

Dessuten synes jeg den er RÅdyr - 21,90 eller noe slikt tror jeg det var jeg betalte i går, og den veier vel ikke stort? 30 gram, kanskje? Er slett ikke flink til å anslå vekt og slikt, altså, så kan godt hende jeg er på bærtur...

Ikke for det at Atkins-barene er stort billigere (her i Norge ihvertfall), men de er jo litt større da - 60 gram per bar til rundt 24 kroner, avhengig av hvor man kjøper dem.

Nei, jeg er nå uansett glad på vegne av dem som har funnet en sukkerfri sjokolade de kan spise uten å bli dårlig i magen av - om det så er Sjokoladeprinsen, Cloetta, Atkins, Cavalier eller Sukkerfritt.

__________________


Sist redigert av Julie : 20-07-11 kl 15:12.
Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 18:30   #42
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Sjokoladeprinsens er 50 gram.
Jeg reagerer veldig på Atkinssjokoladen (den er da bare 30 gram og enda dyrere, men barene er jo tyngre), så vi er alle forskjellige

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 18:31   #43
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Tone-G, her.

Du burde heller prøve den sukkerfrie sjokoladen til sjokoladeprinsen

100 ganger bedre Smaker skikkelig sjokolade

Den var veldig god ja, men første og siste gang jeg kommer til å kjøpe den. Endte med en høykarbo sprekk som varte i 5 dager.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 18:40   #44
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Har nylig lagt min elsk på dem hazelnut crunch er min favoritt

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 18:42   #45
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Sjokoladeprinsens er 50 gram.
Jeg reagerer veldig på Atkinssjokoladen (den er da bare 30 gram og enda dyrere, men barene er jo tyngre), så vi er alle forskjellige

30 g per bar? men trekk fra de 27 sukkeralkoholene. det er kun 3 g karber per bar. stemmer ikke det?

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 18:45   #46
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 30
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

30 g per bar? men trekk fra de 27 sukkeralkoholene. det er kun 3 g karber per bar. stemmer ikke det?

Hun snakker om nettovekta på sjokoladen.

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 19:16   #47
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Hun snakker om nettovekta på sjokoladen.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 19:29   #48
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Enig Det er den jeg tyr til når jeg bare ha. Og så er det den eneste sukkerfrie sjokoladen som ikke lager fest i magen for mitt vedkommende.

Enig! Også er den fantastisk å smelte i vannbad med litt fløte.. Pleier å dyppe jordbær i det

Kan også lage den med andre smaker.. og ha i nøtter og masse godis

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 19:36   #49
Iza
Medlem
 
Iza sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 74
Iza er ny på veien

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Vi er jo som nevnt i tråden forskjellige,og jeg føler meg heldig som ikke reagerer med hverken magevondt,diare,oppblåsthet eller søtsug. Skal ha med meg syv barer til Kypros på fredag,der vi skal på all inclusive en uke. Når venner og familie gumser vanlig Sjoko og potetgull om kvelden,skal jeg nyte atkinsbaren min og salte mandler. Målet er at vekten skal stå stille på ferien,eller maks opp en halv kilo,i motsetning til opp fire kilo,som var realiteten før.
Og jeg må få kommentere prisen. Noenogtjue kroner for lørdagsgodt er billig! Brukte over hundre kroner da jeg spiste høykarbo....

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 20:09   #50
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Iza, her.

Vet at noen styrer unna ALT når de går på lavkarbo men for meg blir det som å vente på en sprekk. Nå har jeg noe å kose meg med i helgene. Det gjør at ting blir lettere. Også går jeg fra ekstrem fedme til normal vekt samtidig

Så sant så det er sagt. I går koste jeg meg med en atkins bar og i dag har jeg kost meg med en cola zero og ostechips. I uka er det strengt regime med ren mat og trening. Heller gjøre det på den måten enn å gå på en smell, jeg er så flink til vanlig at det unner jeg meg rett og slett.

Opprinnelig lagt inn av Tone-G, her.

Du burde heller prøve den sukkerfrie sjokoladen til sjokoladeprinsen

100 ganger bedre Smaker skikkelig sjokolade

Hver sin smak, jeg syntes den var utrolig kvalmende og jeg ble umiddelbart som et middels stort gasskraftverk.

Opprinnelig lagt inn av Iza, her.

Vi er jo som nevnt i tråden forskjellige,og jeg føler meg heldig som ikke reagerer med hverken magevondt,diare,oppblåsthet eller søtsug. Skal ha med meg syv barer til Kypros på fredag,der vi skal på all inclusive en uke. Når venner og familie gumser vanlig Sjoko og potetgull om kvelden,skal jeg nyte atkinsbaren min og salte mandler. Målet er at vekten skal stå stille på ferien,eller maks opp en halv kilo,i motsetning til opp fire kilo,som var realiteten før.
Og jeg må få kommentere prisen. Noenogtjue kroner for lørdagsgodt er billig! Brukte over hundre kroner da jeg spiste høykarbo....

Jeg reagerer heldigvis ikke så mye på atkins i motsetning til andre sukkerfrie sjokolader og godis, så derfor unner jeg meg det, men maks en i uka. Pleier også og dra med meg barer på tur for å ha noe så jeg ikke sprekker, men ender som oftest opp med å ikke spise de for jeg spiser så mye annen god mat (lavkarbo) at jeg ikke har lyst på de.

God ferie forresten.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gotta love Quentin Tarantino! wollafruen Generell diskusjon 2 09-04-11 17:44
Sjokoladebar- fedons Momsa Ketolysekuren 25 09-09-08 20:23
I love Torkil... som skrev bok om denne dietten Humle Ketolysekuren 9 05-06-07 12:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no