Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-05-11, 22:26   #926
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Tror ikke jeg hadde klart å holde meg unna vekta jeg Regret, men som det ble sagt, kroppen din trenger nok litt tid på å omstille seg. Og med veiingen i dag så har du nok ikke gått så mye opp, for klær og tissing utgjør en del.

Jeg skulle liksom ha en dag i rolig vogna jeg.... Mannen endte opp med nytt, stort akvarium på loppa i dag. Ja, jeg var med på avgjørelsen da. Fra før har vi et 40L, nå altså et 250L i tillegg. Blir nok etter hvert kun et, men det trengs tid for å kjøre seg inn, før de ømtåelige fiskene kan flyttes, så inntil videre er det to. Jeg har med andre ord stupt på hodet inn i akvarievogna med handling, vasking, bæring av vann, skylling av sand og forstyrra litt i det lille akvariet for å få med litt bakteriekultur over. Inntil videre blir det jo godt og vel dobbel jobb, men jeg tror egentlig ikke det store er så mye mer jobb, det handler mest om å komme i gang for meg. Må handle lys og litt mer planter i morgen da, så kan "Mollyene" få flytte inn, de tåler det meste.

I morgen er det veievogna og tror nok det er hyggelige tall

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 22:30   #927
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Kræsjlanda i karbovogna i dag også, med melon og to Gjendekjeks! Jaja, sånt skjer

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 22:58   #928
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Dere har nok rett, jeg står nok på vekta i morgen i undertøy og ferdigtisset det er mandag i morgen og dermed første skikkelige hverdag uten faste, så jeg lurte litt på når jeg skal veie? Kl 6 blir jo som midt på natten for kroppen min nå så jeg er ganske sikker på at jeg veier mindre om jeg venter til hverfall kl 8, hva tror dere? Veie når jeg står opp (med stresset av å ha noen i rommet med meg) eller etter noen timer, rett før jeg spiser (da alene i rommet og mye roligere omgivelser)

Jeg ble visst sittende å pempe litt vann jeg, håper ikke det har noe å si for vekta i morgen men! Jeg tror det går bra, for vannet fikk nemlig fart på magen, endelig. Så nå er det lov å håpe at jeg får et fint tall med mindre i magen, godt hydrert og mindre klær på ved veiingen.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 08:17   #929
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg ville gjort som deg, - ventet til klokka 8. Hvis du greier å la være å drikke, da. . . Det er vanskelig om morgenen, syns jeg.

*venter på oppdatering*

Vi er her !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 08:56   #930
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Jah.. Som forventet. Veide kl 7:30, men med mye vanndrikking om kvelden, 3 timer søvn og stress så ble det 2,5 kg opp på to dager.. Mange faktorer her for som nevnt så kan kroppen være i sparemodus og jeg har drukket vin i helga, spist krem og bær, sjokolade på med og uten sukker, jeg har også spist sukkerfrie peppermint drops, samt drukket store mengder brus så jeg vil ta på meg skylden for dette. Jeg tror ikke på at dette er fett, men en vannvekt eller rask næring som ligger lagret, så jeg håper jeg kan klare å få ned vekta fram til torsdag om jeg spiser normalt uten utskeielser til da. Jeg er sur, veldig sur, men gjort er gjort og jeg får bare begynne å jobbe med det enn å sitte å surmule. Dessuten tviler jeg sterkt på at kroppen er 'ferdig' med kveldsmaten som ble veldig sen, så jeg kan fint egentlg veie mindre enn hva jeg så, bare at jeg veide for tidlig. Nå har jeg spist frokost, så jeg får neppe vite hva som stemmer. Nå blir det faktisk ingen veiing fram til torsdag da annenhver dag ikke fungerer heretter, pga da hadde det blitt veiing både onsdag og torsdag. Dessuten er det mye mer spennende å se vekta på torsdag enn å avsløre den på onsdag :P

__________________

Regrets nye dagbok!

Sist redigert av Regret : 30-05-11 kl 09:45.
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 09:39   #931
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Nei se der ja veide en gang til og jammen sant var det fæle tallet borte, i stedenfor 2,5 kg opp så ble det 700g opp og jeg tar til takke med det altså! og dette er etter en stor og fet frokost (middagsrester) og et glass drikke nå er nedgang til torsdag mye mer realistisk ja!

__________________

Regrets nye dagbok!

Sist redigert av Regret : 30-05-11 kl 09:46.
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 10:38   #932
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Veiedag her også (selv om jeg egentlig bare vedlikeholder til over sommer'n), og under over alle under - nedgang!!!!
Minus 500g siden forrige fredag
Skal se dette "ikke tenk vektnedgang"-rådet fra legen funker

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 11:11   #933
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Veiedag her også (selv om jeg egentlig bare vedlikeholder til over sommer'n), og under over alle under - nedgang!!!!
Minus 500g siden forrige fredag
Skal se dette "ikke tenk vektnedgang"-rådet fra legen funker

Så bra! det tror jeg er et godt råd det legen din sier der, slipper unna mye stress på den måten. Gratulerer med nedgang!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 11:31   #934
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Så deilig med ikke så stor oppgang Regret og gratulerer med minus grotingelig.

Her har jeg byttet veiedag fra mandag til torsdag.
Så er veldig spent på vekten. Er flink til å spise, drikke og gå turer.
Har kuttet drastisk ned på fløte og ingen fiberrikmåltider.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 11:46   #935
nadine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 48
nadine er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Hvordan endrer jeg tickeren min?Endelig har det begynt å løsne igjen Vekta går nedover igjen

__________________
nadine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 15:22   #936
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Åh ! Så braaaa, Regret og Tingeling !

Ja, denne kroppen vår lever sitt eget liv, - utenfor vår kontroll, til dels.

Lite stress, godt fett og stødig kurs fremover !

God tur videre, mine venner !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 15:34   #937
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Usj, det er vanskelig å komme seg på toget igjen

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 15:57   #938
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Puuuuus, pus, pus, pus !

*lokker på kattungen*

Her er mye deilige fettvogner, da. Og ostevogner. Og . . .

Og så får man som regel så mye bedre humør når man kommer på toget. . .

Kom, dah !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 16:27   #939
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Jeg prøver, det er bare veldig skrantent med motivasjon nå

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 16:31   #940
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Je å slit med og komma meg på toget at... Motivasjonene er litt lav for tiden.. Fikk en knekk da jeg gikk opp nesten 2 kg
uten og gjort noe for det..

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 17:04   #941
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Har mest lyst å hoppe av toget.....
ikke at jeg har lyst å begynne med høykarbo og drittmat igjen....men så sliten av å forsøke å gå ned og ikke få det til. Får sitte litt i stillevogna og tenke litt.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 18:20   #942
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Har mest lyst å hoppe av toget.....
ikke at jeg har lyst å begynne med høykarbo og drittmat igjen....men så sliten av å forsøke å gå ned og ikke få det til. Får sitte litt i stillevogna og tenke litt.

Kanskje du som meg prøver for hardt?
Jeg fikk klar beskjed fra legen om å gå for vedlikehold til over sommeren, for jeg har stresset veldig med manglende vekttap de siste månedene.
Det er forøvrig godplass i vedlikeholdsvogna, så du er hjertelig velkommen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 18:24   #943
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Huff. . . . Hva med å lese dette, kattungen og mocc@ og Engledans ?

DETTE stjal jeg fra en annen tråd. . . Verdt å vite:

. . . . Gratulerer med fantastisk resultat. Jeg ser du er frustrert fordi det har stått litt stille, så jeg kopierer (igjen) inn noen kloke ord fra lommelegen (Barexstein) jeg har bitt meg merke i - og som kan gi et godt perspektiv

Sitat:

Så flott at du har fått til en slik svær vektnedgang ved hjelp av korrekt kostomlegging !
Det viktigste du kan gjøre nå, er å holde på disse omleggingene over tid, slik at det blir en livsstil.

Videre er det slik at når man har gått ned betydelig i vekt, slik du har gjort, og så flater vekttapet ut og vekten stabiliserer seg, så har man virkelig "skutt gullfuglen".
Da har du nemlig oppnådd det som kalles en "platåvekt", dvs at du beholder en ny og lavere kroppsvekt over tid.
Mange blir da frustrerte, fordi det har mål om en enda lavere kroppsvekt.

Men her er fakta:
Det å oppnå en slik platåvekt som du nå har gjort, og NB BEHOLDE denne over tid, jo lenger jo bedre, er ditt beste våpen og virkemiddel mot å gå opp i vekt igjen !
Du vet jo selvfølgelig at det ikke er det å gå ned i vekt som er den største utfordringen, men det er det å unngå å gå opp igjen som er det vanskeligste, og som kun fåtallet av alle slankere får til, faktisk bare en ca 5%; !
Og der kommer platåvekten inn:
Jo lenger du tillater deg (og klarer) å ligge på den nye stabile nyvekten din nå, jo mindre er sjansen for at du øker i vekt igjen ! Og jo lettere blir det senere å gå videre ned.

Du skal derfor nå la deg selv ligge på denne vekten 93,5 over så lang tid som mulig. Gjerne både et halvt og et helt år. Gjør du det, har du virkelig lagt det best mulige fundament og forsikring mot å gå opp i vekt igjen. Du har resten av livet på deg, for å gå videre ned i vekt vet du, og du vil jo ha langvarige permanente resultater, og ikke bare jo-jo slanking, og da skal du bruke denne platåvekten du nå har oppnådd, for alt den er verd !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 18:26   #944
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Kanskje du som meg prøver for hardt?
Jeg fikk klar beskjed fra legen om å gå for vedlikehold til over sommeren, for jeg har stresset veldig med manglende vekttap de siste månedene.
Det er forøvrig godplass i vedlikeholdsvogna, så du er hjertelig velkommen

Det kan hende, men jeg vil jo gå ned mer enn de usle 4,5 kiloene(medregnet vannkiloene som kom på for litt over en uke siden) jeg har gått ned de siste månedene. Jeg har godt over 30 til. har mest lyst å bare bestille meg legetime og få operasjon...er så lei av å slite...men så vil jeg ikke ha operasjon heller...det er siste utvei i mine øyne. Så snart jeg går ned bittelitt hiver vannkiloene seg på.... like irriterende hver gang.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 18:30   #945
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Jeg har ikke gått betydeligt ned da...bare en usle 4-5 kilo....

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 18:33   #946
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Da MÅ det jo være vann, Engledans ? Har du opplevd noe lignende tidligere ?

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 19:17   #947
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Jeg har vært stabil etter 37 kgs vektnedgang fra mai i fjor til nå, så jeg syns igrunnen vedlikeholdsperioden bør gi seg snart

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 20:32   #948
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Jeg har ikke gått betydeligt ned da...bare en usle 4-5 kilo....

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Da MÅ det jo være vann, Engledans ? Har du opplevd noe lignende tidligere ?

Vet ikke om jeg svarer riktig på dette, men prøver no da jeg strever med å gå ned i vekt selv, har jo holdt på med lavkarbo siden juli 2010 å gått ned og opp i kg. tilsammen på snart et år har jeg KUN gått ned ca 6 kg på 10 mnd. Tror nok ikke det er stort annet en vann, men jeg gir ikke opp. Formen å humøret har blitt bedre, mye mere energi i kroppen å jeg lever sundt og godt med ketolyse. Dette er ikke noe kur men en livsstil som skal vare livet ut for meg
Stå på å lykke til alle som er her inne. Sammen klarer vi dette, om det tar uker eller år for å komme ned de kg'ene som vi ønsker å gå ned.
HUSK Kiloene mine kom ikke på kroppen min på en dag heller
Men at dette tar tid er jeg enig i, men sån er det no til meg da

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 21:08   #949
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Ouch, faceplant rett i sushivogna, og i morgen er det lunsjdate med venninne. Jaja, sånt skjer

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 21:24   #950
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av nadine, her.

Hvordan endrer jeg tickeren min?Endelig har det begynt å løsne igjen Vekta går nedover igjen

Det er noe feil med tickeren din...tror du må lage en ny..... http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=ticker

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no