Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Ny her

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-06-11, 23:42   #26
sistegang
Seniormedlem

sistegang sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 62
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Ny her

Skaff deg ketolyse boka. Der står alt du lurer på. Kunnskap er helt nødvendig når du skal ned så mye. Sett deg delmål underveis og når det gjelder sluttmålet - vær realistisk. Ikke sikkert kroppen blir som før to graviditeter igjen.

sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 12:17   #27
Mithila
Medlem

Mithila sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 40
Mithila er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Skaff deg ketolyse boka. Der står alt du lurer på. Kunnskap er helt nødvendig når du skal ned så mye. Sett deg delmål underveis og når det gjelder sluttmålet - vær realistisk. Ikke sikkert kroppen blir som før to graviditeter igjen.

Men ho har vel ikkje sagt at ho vil starte på Ketolyse?

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 18:07   #28
hope4me
Medlem

Medlem siden: May 2011
hope4me er på en erverdig vei

Tusen takk for råd ja det er en lang vei og gå, jeg har akkurat sotte meg inn i hva jeg kan spise og ikke..masse fett, lite karbo..sant? så i dag ble det blomkålgrateng 3 karb, og 4-5 % fett, med litt laks oppi. Var kjempe godt faktisk..

hm..nå skal jo jeg mye ned da, så jeg tenker av og til på hjelpemidler. Må nesten spørre da jeg er nesten helt grønn på slankemidler. Har vært bort i en del, men det har vært lite virkning eller ingenting...med andre ord bort kastet penger.
Jeg skal ned 50-55 kilo, så da tenker jeg litt slankemidler underveis også. Men selvfølgelig, lav karbo og omlegging av kost er uten tvil den beste slanke metoden

Sist redigert av hope4me : 05-06-11 kl 20:08.
hope4me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb/Scarsdale-dietten Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 18:43   #29
hope4me
Medlem

Medlem siden: May 2011
hope4me er på en erverdig vei

når har jeg vært 3 -4 dager på lavkarbo, og kroppen min reagerer allerede. Er begynt å bli litt dårlig i magen og slikt, opplevde dere det også da dere la om kosten?? er ikke så veldig merkbart da, men kjenner det litt..
Endelig er jeg på rett spor igjen, håper jeg klarer holde meg der også

hope4me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb/Scarsdale-dietten Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 19:27   #30
Mithila
Medlem

Mithila sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 40
Mithila er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av hope4me, her.

når har jeg vært 3 -4 dager på lavkarbo, og kroppen min reagerer allerede. Er begynt å bli litt dårlig i magen og slikt, opplevde dere det også da dere la om kosten?? er ikke så veldig merkbart da, men kjenner det litt..
Endelig er jeg på rett spor igjen, håper jeg klarer holde meg der også

Eg hugsar magevondt, hovudverk og forferdeleg slappheit. Det går heldigvis over ganske kjapt! I dag har eg hatt ein dag med alt for masse karbo, så reknar med hovudverk og slappheit i morgon!

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.