Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-06-11, 09:53   #1101
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

ny bunnotering

Jippi!!!

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 09:57   #1102
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Nå er jeg endelig tilbake på togvognen.
Har hatt en dårlig helg, men er nå tilbake med streng kosthold.
Nå teller jeg antall karbs "for livet" og passer på å få i meg over 3 l vann om dagen(ikke vært problem da jeg har vært ganske tørst i det siste).

Fått låne zumba dvd, som jeg skulle prøve i går, men klarte å slå kneet i kommoden. Au, måtte plastre og halter for øyeblikket så venter en liten stund til.

Ønsker dere alle en riktig fin uke

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 10:03   #1103
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Nnem, her.

Jippi!!!

Takk


Jeg liker dette toget her altså, skjønner ikke hvorfor jeg noen gang falt av! Nå sitter jeg og koser meg med lavkarbobrød og leverpostei fra Finsbråten med 1 karbo pr 100 gram, og etterpå skal jeg drikke kaffe med fløte - livet er godt

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 13:03   #1104
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Jeg må bare dele med dere som kom med mange oppmuntringer og støtte underveis i eksamenslesing: Resultatet lå på nettet nå og jeg var strålende fornøyd med en B!

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 13:45   #1105
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Jeg må bare dele med dere som kom med mange oppmuntringer og støtte underveis i eksamenslesing: Resultatet lå på nettet nå og jeg var strålende fornøyd med en B!

Så bra Gratulerer så mye med en super resultat

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 14:03   #1106
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

*kommer krypende tilbake*

Jeg liker ikke å ikke være med på dette toget
Kan jeg heller få lov å koble på en lavkalori-vogn?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 16:58   #1107
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

*kommer krypende tilbake*

Jeg liker ikke å ikke være med på dette toget
Kan jeg heller få lov å koble på en lavkalori-vogn?

Jeg bestemmer at det er lov, for jeg savner deg på toget!

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 17:45   #1108
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Jeg bestemmer at det er lov, for jeg savner deg på toget!

hihi 2 dager av og jeg er allerede savnet Jeg elsker dette toget!
ja men da kobler jeg den på og setter meg godt til rette i den! Siden søndag så er jeg 1,5kg ned og nærmer meg minstenotering igjen, bare 400g igjen!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 07:53   #1109
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 64
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Velkommen, Regret ! Så godt å se deg igjen !

Og GRATTID, kattungen !!!

Jeeeeez ! FOR et tog !!! oss !!!

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 08:19   #1110
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.


Jeeeeez ! FOR et tog !!! oss !!!

yaaaay!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:18   #1111
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Enda en bunnotering Alle nye tall på vekta i tiden framover vil være bunnoteringer

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:19   #1112
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Enda en bunnotering Alle nye tall på vekta i tiden framover vil være bunnoteringer


Jeg er ogsšå på vei ned mot bunnnotering

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:53   #1113
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Hurra! i dag nådde jeg minstenoteringen også! 69,2 kg veide jeg, og om 100g, så har jeg gått ned 4kg Håper jeg får det til til i morgen, da er det veiedag og det hadde vært kjekt å få oppleve!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 11:02   #1114
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Dette er det beste toget Vi er flinke!

Er på fjerde dagen med ekstremt lavt inntak av Cola Zero, og selv om jeg ikke har så mye hodepine som jeg hadde regnet med (sikkert fordi jeg har drukket så sykt mye kaffe ) så merker jeg at lysten er veldig overveldende. I natt drømte jeg om brus!

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 11:18   #1115
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Etter at jeg begynte med lavkalori så har all lyst på brus forsvunnet. Jeg kjøpte meg enest ei 0,5L flaske med pepsi max i går, men jeg giddet ikke å drikke opp den engang! Jeg tar koffeintabeletter i stedenfor da så jeg merker ingenting av det på den måten, og pillene er ikke en erstattning, men en måte å holde seg våken på win-win
Uansett så har jeg jo gått fra 4-5 1,5L flasker til 1 0,5L flaske i uka! nøgd!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 14:04   #1116
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Så flinke dere er... Jeg har falt helt av. Må bare få tilbake motivasjonen for å begynne på igjen..

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 17:45   #1117
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Er veldig spent på veiingen i morgen. Vært mye høykarbokake spising og det viste veldig på vekten i løpet av helgen. Har blitt "streng" igjen og prøver å telle karboene grundigere enn før. Ligger mellom 10-15 kh om dagen. Er nå 1,6 kg unna minstenotering. Målet for sommeren er å komme under der og holde meg stabil.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 19:05   #1118
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Nnem, her.

Er veldig spent på veiingen i morgen. Vært mye høykarbokake spising og det viste veldig på vekten i løpet av helgen. Har blitt "streng" igjen og prøver å telle karboene grundigere enn før. Ligger mellom 10-15 kh om dagen. Er nå 1,6 kg unna minstenotering. Målet for sommeren er å komme under der og holde meg stabil.

Følger spent med!
Vi har jo veiedag på samme dag og slik jeg har sett så har vi opplevd omtrendt det samme hver uke også Nå er jeg jo ikke på ketolyse lengere da, men vi kan jo håpe vi får samme resultat allikevel, særlig siden du har vært så flink som du har vært denne uken!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:11   #1119
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Aldri trodd jeg kom til å juble over noe sånt.. men jeg begynner å se antydning til 2 mager i stedenfor 1 svær! det betyr at magen min er blitt mindre wohoo! (dette er når jeg sitter vel og merke)
Jeg husker enda den dagen jeg oppdaget at de to svære valkene jeg hadde var blitt til en stor vom, og hvor lett strekkmerker kom da bare jeg satte meg ned framoverlent Så dette er framskritt ja! Håper det blir mer tydelig snart Selv om det ikke ser så bra ut, så føler jeg meg bedre med to enn med 1.
Og enda bedre - når jeg står har ribbeina mine begynt å stikke litt ut! Det er lenge siden jeg har sett det! endelig

Jeg vet jeg er veldig usaklig av meg her nå, men jeg ble så glad at jeg måtte bare dele det! Samboer er nemlig lei av alt mage, fett og slankepraten og jeg forstår han godt! hehe!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:20   #1120
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Aldri trodd jeg kom til å juble over noe sånt.. men jeg begynner å se antydning til 2 mager i stedenfor 1 svær! det betyr at magen min er blitt mindre wohoo! (dette er når jeg sitter vel og merke)
Jeg husker enda den dagen jeg oppdaget at de to svære valkene jeg hadde var blitt til en stor vom, og hvor lett strekkmerker kom da bare jeg satte meg ned framoverlent Så dette er framskritt ja! Håper det blir mer tydelig snart Selv om det ikke ser så bra ut, så føler jeg meg bedre med to enn med 1.
Og enda bedre - når jeg står har ribbeina mine begynt å stikke litt ut! Det er lenge siden jeg har sett det! endelig

Jeg vet jeg er veldig usaklig av meg her nå, men jeg ble så glad at jeg måtte bare dele det! Samboer er nemlig lei av alt mage, fett og slankepraten og jeg forstår han godt! hehe!

Det er bare en ting å si GRATULERE

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:26   #1121
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Finnes det en SPA-vogn her inne?
Har behov for litt god behandling av kroppen....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:34   #1122
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Det er bare en ting å si GRATULERE

tihi, tuuusen takk. Begynner virkelig å få en boost over mitt eget utseende nå, noe jeg har slitt med i årevis. Nå kan jeg like min egen kropp på en god dag, det skjedde aldri før! og jeg greier å si det! hihi

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Finnes det en SPA-vogn her inne?
Har behov for litt god behandling av kroppen....

Jaaaa det har vi! Gratis for alle passasjerer med all behandling du måtte ønske

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:59   #1123
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.



Jaaaa det har vi! Gratis for alle passasjerer med all behandling du måtte ønske

Herlig!!Jeg fant den, men de hadde bare hudpleie og dusj med kroppsskrubb i dag. Må bli massasje en annen dag

Fikk med litt fuktighetskrem for kropp og fotkrem, så nå er føttene også myke og gode. Håndskrubb og -krem hadde jeg selv...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 21:09   #1124
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

tihi, tuuusen takk. Begynner virkelig å få en boost over mitt eget utseende nå, noe jeg har slitt med i årevis. Nå kan jeg like min egen kropp på en god dag, det skjedde aldri før! og jeg greier å si det! hihi

Det er Godt at vi å kan like kroppen vår noen ganger- å flere ganger skal det blir. Tar nok en stund for meg, men det kommer til meg å

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 22:55   #1125
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

I dag har jeg spist så masse grønnsaker at jeg sikkert er oppe i 50kh, men det driter jeg i Har hatt supersug i magen i hele dag, så at jeg i det hele tatt klarte å la vær å spise kake og potetstappe på jobb er en bragd!

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no