Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-06-11, 15:28   #1476
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Uff, jeg tar ikke noe jeg... Bør nok kjøpe litt vitaminer ja!
Nå er jeg på hytta og jeg og mamma koser oss med deilig lavkarbo mat tur har vi også gått!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 15:35   #1477
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Hehe - da var vi i alle fal to!!

Var liksom måten det var skrevet på: "...man tar da selvføleglig vitaminer...." som jeg ble litt satt ut av.

Selfølgeligheter er noe tøys!

Kos deg med moder'n og tur. Hørtes godt ut!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 16:13   #1478
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

MariaB: Kos deg på hyttetur, høres deilig ut
Nysgjerrig nok: hehehe - ja, man tar da selvfølgelig vitaminer

Jeg kjenner at jeg er matlei for tiden, slet med det i helga også. Har liksom ikke lyst på en del av de tingene jeg har spist mye av i det siste
Er kanskje litt streng med meg selv: Tenker at jeg må ha i meg så og så mye og variert m grønnsaker, spise fisk så og så ofte, velge de feteste kjøttvarene, unngå nøtter og bær for å holde kh så langt nede mot 10g som mulig, prøve å få fettprosenten opp i 80% osv. Så nå tror jeg jeg må ha noen dager hvor jeg bare tenker på å holde meg under 15g karber og ellers gjør litt hva jeg har lyst til. Dropper grønnsaker og fisk om jeg vil det, spiser grøt, lapper og t-kaker istedenfor ordentlig middag om jeg vil det, og tillater meg litt nøtter og bær om jeg vil det. Tror at hvis jeg presser meg til å spise ting jeg ikke har lyst på, så blir det bare værre, går forhåpentlig raskere over om jeg er litt mindre streng med meg selv
Si at dere støtter meg på det da, jenter, please

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 17:05   #1479
Angemi
Juniormedlem

Angemi sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Angemi er på en erverdig vei

Bente1; Takk for hjelpen tidligere i dag Gav meg nok energi til å fortsette og forsøke å få ting riktig denne gangen.

Synest det du tenker høres veldig lurt ut. Bedre at du er litt snill med deg selv og får i deg mat, enn at det sier helt stopp og du ender opp med å spise alt for lite.. Det går nok over skal du se

Gammel 27-06-11, 17:22   #1480
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Angemi, her.

Bente1; Takk for hjelpen tidligere i dag Gav meg nok energi til å fortsette og forsøke å få ting riktig denne gangen.

Synest det du tenker høres veldig lurt ut. Bedre at du er litt snill med deg selv og får i deg mat, enn at det sier helt stopp og du ender opp med å spise alt for lite.. Det går nok over skal du se

Tusen takk, Angemi! Ja, vi trenger å være her inne og hjelpe og støtte hverandre, er overbevist om at det er lettere å lykkes på den måten

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 21:19   #1481
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
Rikkem0r er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Jeg kjenner at jeg er matlei for tiden, slet med det i helga også. Har liksom ikke lyst på en del av de tingene jeg har spist mye av i det siste
Er kanskje litt streng med meg selv: Tenker at jeg må ha i meg så og så mye og variert m grønnsaker, spise fisk så og så ofte, velge de feteste kjøttvarene, unngå nøtter og bær for å holde kh så langt nede mot 10g som mulig, prøve å få fettprosenten opp i 80% osv. Så nå tror jeg jeg må ha noen dager hvor jeg bare tenker på å holde meg under 15g karber og ellers gjør litt hva jeg har lyst til. Dropper grønnsaker og fisk om jeg vil det, spiser grøt, lapper og t-kaker istedenfor ordentlig middag om jeg vil det, og tillater meg litt nøtter og bær om jeg vil det. Tror at hvis jeg presser meg til å spise ting jeg ikke har lyst på, så blir det bare værre, går forhåpentlig raskere over om jeg er litt mindre streng med meg selv
Si at dere støtter meg på det da, jenter, please

Det synes jeg absolutt du kan gjøre Selv om det er litt sånn jeg har levd i det siste.. Vært litt lite grønt.. OG når jeg var på vekta idag morges( nesten natt! 05:00 er forbanna tidlig ) Så var det ikke noe trivelig i det hele tatt.... 78,6 er enda mer opp igjen det.. Jeg blei sur da ja... Og idag har det skjært heeelt ut.. Begynte med lapper og en fløtekaffe til frokost, spiste 2 osteskiver, 2 skinkeskiver og en tomat på flyet, salat med kylling og egg og litt egge/rekesalat til lunsj.. Sååå vøttø.. Var jeg ute å shoppa meg litt sommerklær til tyrkia.. Kjekt å ha et par kjoler og enkle klær å hive på seg til stranda og på kvelden=) Da fant jeg ut at jeg skulle spise... Det blei kyllingfajitas, spiste kun kjøtt og salat da, ikke ris og lefse.. Meeeen hvordan den sausen og marinaden var det vet jeg lite om... Toppa ALT med 2 øl ( det var 25 grader og jeg satt i solveggen, måtte bare) og en mango-margarita Smakte det godt?? JAAAA, men verdt det?? Hmmm... Dritt-dag asså... Har akkurat vært nede å spist kvelds i hotell-restauranten nå, den mest fantastiske kyllingsalaten jeg har smakt noensinne tror jeg faktisk Er dere i stavanger, stikk innom hotellrestauranten på Quality(?) Comfort Square Hotel og kjøp den asså, helt herlig..!=)
Så det var oppsummering herfra da.. Nå ligger jeg i senga med skikkelig skallebank fordi det er sånn jeg blir når jeg bare drikker et par øl.. Enten 1 eller 10 er typisk for at jeg skal holde formen fin Jaja, en drittdag det her.. En ting å gjøre da, opp på hesten igjen.. Blæææ.. Kunne ønske speilbildet mitt eller vekta bare kunne hjelpe meg litt med motivasjonen... Bare se litt forskjell liksom, det hadde vært fint.... Det kommer vel etterhvert... Håper alle andre har hatt en mye bedre dag enn meg?=)

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 22:04   #1482
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Det synes jeg absolutt du kan gjøre Selv om det er litt sånn jeg har levd i det siste.. Vært litt lite grønt.. OG når jeg var på vekta idag morges( nesten natt! 05:00 er forbanna tidlig ) Så var det ikke noe trivelig i det hele tatt.... 78,6 er enda mer opp igjen det.. Jeg blei sur da ja... Og idag har det skjært heeelt ut.. Begynte med lapper og en fløtekaffe til frokost, spiste 2 osteskiver, 2 skinkeskiver og en tomat på flyet, salat med kylling og egg og litt egge/rekesalat til lunsj.. Sååå vøttø.. Var jeg ute å shoppa meg litt sommerklær til tyrkia.. Kjekt å ha et par kjoler og enkle klær å hive på seg til stranda og på kvelden=) Da fant jeg ut at jeg skulle spise... Det blei kyllingfajitas, spiste kun kjøtt og salat da, ikke ris og lefse.. Meeeen hvordan den sausen og marinaden var det vet jeg lite om... Toppa ALT med 2 øl ( det var 25 grader og jeg satt i solveggen, måtte bare) og en mango-margarita Smakte det godt?? JAAAA, men verdt det?? Hmmm... Dritt-dag asså... Har akkurat vært nede å spist kvelds i hotell-restauranten nå, den mest fantastiske kyllingsalaten jeg har smakt noensinne tror jeg faktisk Er dere i stavanger, stikk innom hotellrestauranten på Quality(?) Comfort Square Hotel og kjøp den asså, helt herlig..!=)
Så det var oppsummering herfra da.. Nå ligger jeg i senga med skikkelig skallebank fordi det er sånn jeg blir når jeg bare drikker et par øl.. Enten 1 eller 10 er typisk for at jeg skal holde formen fin Jaja, en drittdag det her.. En ting å gjøre da, opp på hesten igjen.. Blæææ.. Kunne ønske speilbildet mitt eller vekta bare kunne hjelpe meg litt med motivasjonen... Bare se litt forskjell liksom, det hadde vært fint.... Det kommer vel etterhvert... Håper alle andre har hatt en mye bedre dag enn meg?=)

Uff, kjære RikkemOr, det høres ikke ut som en god dag, nei. Sender deg en kjempestor trøsteog masse Jeg håpe du uansett passet på å kose deg skikkelig med det du spiste og drakk -Og ja, så er det bare opp på hesten igjen ja!
Ja, vet at hvis jeg ikke spiser helt riktig, så vil det få konsekvenser, men skal i alle fall holde meg i ketose. Følte meg bae så lei at jeg var redd for en sprekk hvis jeg ikke slakket litt av. Forhåpentligvis går det over igjen hvis jeg tillater meg litt mer noen dager
Skal prøve den restauranten en dag, bor i Stavanger jeg

Gammel 27-06-11, 22:11   #1483
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Uff, kjære RikkemOr, det høres ikke ut som en god dag, nei. Sender deg en kjempestor trøsteog masse Jeg håpe du uansett passet på å kose deg skikkelig med det du spiste og drakk -Og ja, så er det bare opp på hesten igjen ja!
Ja, vet at hvis jeg ikke spiser helt riktig, så vil det få konsekvenser, men skal i alle fall holde meg i ketose. Følte meg bae så lei at jeg var redd for en sprekk hvis jeg ikke slakket litt av. Forhåpentligvis går det over igjen hvis jeg tillater meg litt mer noen dager
Skal prøve den restauranten en dag, bor i Stavanger jeg

Åååh, ja da må du smake på den salaten Nei, ingen god dag.. Men imorgen er en ny dag

Gammel 27-06-11, 22:14   #1484
bente1
Seniormedlem

Åååh, ja da må du smake på den salaten Nei, ingen god dag.. Men imorgen er en ny dag

I morgen er en ny dag, ja, vennen. -Og neste gang du er her i byen, år du heller komme og bo hos meg, så skal jeg passe på at du ikke blir utsatt for slike fristelser

Gammel 28-06-11, 07:45   #1485
bente1
Seniormedlem

Godmorgen kjære venner - måtte innom en tur og ønske dere alle en god dag

Gammel 28-06-11, 07:58   #1486
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

God morgen!

*gjesp*
morgenfriske unger og en småforkjøla mamma er ingen bra kombo...

Rikkemor: god tur!!kos deg!

Nå skal jeg prøve meg på disse lappene

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 10:06   #1487
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

God morgen alle sammen Ja, Bente det tror jeg hadde vært mye lurere.. Jeg er altfor svak for øl spesiellt i varmen når jeg er vekk hjemmefra.. Etterpå blir det vel hjem å tømme siste rest i kjøleskapet og så pakke ferdig før det er avgårde.. Gleeder meg Skriver på iPhone, så får bli litt kort dette her.. Håper alle får en super dag!

Gammel 28-06-11, 10:24   #1488
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

God morgen, ladies!

Bare en kjapp oppdatering herfra. Veiinga i går kunne jeg glatt ha vært foruten. Vært trist og slapp siden da. Det gav meg heller ikke motivasjon til å "ta meg sammen", og jeg som trodde mams skulle være den største hjelpen av alle... Den gang ei. Virker som om det er lettere å gjøre dét når hun selv er i trygge omgivelser.... Tipper jeg ikke blir lengre i Bodø enn ei kort uke. Jeg trenger jo støtte?

Det var forferdelig grusomt å se vekta høyere enn da jeg startet for fire-fem uker siden. Mandag var jeg 91,6, nå mandag 94,2.

Nå ut i solen og lese litt... Ha en fin dag

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 11:16   #1489
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

God morgen, ladies!

Bare en kjapp oppdatering herfra. Veiinga i går kunne jeg glatt ha vært foruten. Vært trist og slapp siden da. Det gav meg heller ikke motivasjon til å "ta meg sammen", og jeg som trodde mams skulle være den største hjelpen av alle... Den gang ei. Virker som om det er lettere å gjøre dét når hun selv er i trygge omgivelser.... Tipper jeg ikke blir lengre i Bodø enn ei kort uke. Jeg trenger jo støtte?

Det var forferdelig grusomt å se vekta høyere enn da jeg startet for fire-fem uker siden. Mandag var jeg 91,6, nå mandag 94,2.

Kjære Pruttilutt, stor Vær litt inne her med oss, så skal vi gi deg støtte - helt sikkert - du har jo støttet og hjulpet oss alle her
Det med å ha besøk er flott når de "er på din side" - da kan en støtte og motivere hverandre. -Men noen ganger kan det også være problematisk, for hvis den ene gjør feile valg, er det lett at en drar den andre med seg. Forstår at det føltes ille å se vekta tilbake der den var i begynnelsen av måneden, men du vet jo vennen, at du legger ikke på deg så mye fett i løpet av noen få dager, og vannvekten går av igjen så snart du kommer i ketose og gjør ting riktig Se hvordan det går i Bodø, kanskje du skulle prøvd å snakke med mamman din og si det blir litt tungt for deg når du føler alt arbeidet du har gjørt de siste ukene forsvinner?
Og kjære vennen, bruk oss, det er derfor vi er her, for å hjelpe og støtte hverandre, vi trenger det alle sammen

Gammel 28-06-11, 11:33   #1490
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 37
Appelsinpiken er ny på veien

God morgen!

Dagens snikveiing avslørte at vekta er den samme som for nesten en uke siden. Er vanskelig å planlegge nok sånn at jeg får i meg nok fett nå som jeg har merkelige arbeidstider fra dag til dag, og bruker halve dagen på pendling. I dag skal jeg ut å kjøpe cocosa så jeg har med til tyrkia. Der nede skal jeg hvertfall klare meg!
Har lovt meg EN utskeielse - og det er når kjæresten kommer ned den tredje uka jeg er der. Da skal vi på en bestemt restaurant og spise kebab - og denne bestemte kebaben serveres på en restaurant med hvit duk og smaker nesten likt som gatekjøkkenkebaben her i byen jeg bor - kebabtallerken med pommes. (Har så langt ikke smakt noen lignende noe sted å landet - og dette er laaangt unna bislettkebab! MYE bedre!)
Spiste "min" kebab i går - i pita og droppa pitaen. Nammis! Herlig å kunne kose seg litt uten å bli kvalm eller oppblåst. Får sjekke med stix i kveld, men tror ikke jeg falt ut av ketose av det heller

Har skrevet handleliste med mandelmel, kokosmel og cocosa. Leste at cocosa skal funke på solbrent hud også - perfekt! Nå skal det hvertfall ikke stå på mulighetene når jeg skal bestemme hva jeg skal spise!
Skal jobbe der nede, og istedet for å satse på restauranter, så kan jeg ha med meg lavkarbomatpakke (i 40 pluss. trenger ikke mikro for å varme opp igjen pizzaen )

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 11:41   #1491
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

God morgen, ladies!

Vet du.. Jeg hadde akkurat samme drittdagen igår.. Veiinga gikk dritt, følte meg dritt alt var bare skikkelig kjipt.. Er litt bedre igjen idag, men kjenner jeg fortsatt er litt sur og lei... Men jeg synes ihvertfall det hjelper mye å være innom her og få det ut.. Få snakka litt om det med likesinnede liksom.. Håper det kan hjelpe deg også, like mye som du har hjulpet oss tidligere! Og når du kommer hjem og får tatt deg tid og finner motivasjonen til å gå ordentlig gjennom alt (akkurat som jeg burde gjøre selv...), så tror jeg nok du sitter inne med så mye kompetanse på det feltet her at du vet akkurat hvor justeringene trengs Du har tross alt allerede fått utrolige resultater, og det viser at du kan
Nå er lunsjen over her, og jeg må vekk fra pc'en og inni klasserommet og tilbake på kurs..
Kos deg masse i sola og bare nyt dagen

Gammel 28-06-11, 13:06   #1492
Foksy
Medlem

Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Hei alle sammen!
Kort innom via iPhone siden jeg er på "ferie" i Fredrikstad uten nett..
Jeg ser at flere sliter for tida med uønsket vekt, og tenker at kanskje man ikke bør pøse på med mest mulig fett og flest mulig kalorier for at det skal fungere? Tror kanskje at det hjelper i begynnelsen for de som har veeldig mye å ta av...meg har det iaf ikke funka for.. Men man må finne sin greie da

Jeg skeia skikkelig ut i går med ekte lasagne, tok vekk deler av pastaen, men fik da i meg litt også...merkelig nok merker jeg ikke noe på hverken magen eller andre ting. Null ubehag
Vet ikke hva vekta sier da, har ikke vekt her
Men løpetøy har jeg med, fikk mine 30 min med jogging i får kveld, og klarte nå 2 km sammenhengende før jeg måtte gå litt det går fremover!!
Ønsker alle en god sommeruke, endelig har vi fint vær (her iaf ) og god Sydenferie til de som skal dit....høres deilig ut!

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 14:59   #1493
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Hei alle sammen!
Jeg ser at flere sliter for tida med uønsket vekt, og tenker at kanskje man ikke bør pøse på med mest mulig fett og flest mulig kalorier for at det skal fungere? Tror kanskje at det hjelper i begynnelsen for de som har veeldig mye å ta av...meg har det iaf ikke funka for.. Men man må finne sin greie da

Jeg tenker litt det samme faktisk! Jeg spiser såpass med fett at jeg blir mett, men pøser ikke på for å få opp fettprosenten

Gammel 28-06-11, 15:42   #1494
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Jess jenter, da er kurset vel bestått og jeg sitter på Sola og slapper av med pc foran meg og musikk på øra Det er jo helt greit, selv om jeg jo kunne ønske at flyet gikk litt tidligere enn 17:15 siden jeg har en del å styre med hjemme før jeg skal avgårde igjen... Men, men.. Ingenting å gjøre noe med, så er vel bare å slappe av og nyte tia så godt som mulig Har akkurat spist en burger med ost og bacon uten brød og med salat ved siden av istedetfor pommes frites, ja og med aioli ved siden av da Smakte det=) Kjeder meg allerede jeg.. Heheh, off=) Meeen, på denne tiden imorgen er jeg i Tyrkia Det er så villt hvor fort det har gått asså.. Kan nesten ikke skjønne det liksom..

Gammel 28-06-11, 15:46   #1495
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Hei alle sammen!

Jeg har egentlig aldri tenkt at det er et poeng å ha høyest mulig kalori inntak, selv om man har høyere forbrenning i ketose så er det en grense - man må jo spise mindre enn man forbrenner for å gå ned i vekt.
Det jeg imidlertid kjenner er at hvis jeg spiser mye fett, så holder jeg meg lengere mett, jeg spiser mindre mellom måltidene, kan ha sjeldnere måltider, og da ender jeg faktisk på et lavere totalinntak av kalorier. Kommer jeg for høyt på proteinene i forhold til fettet, får jeg sug på samme måte som om jeg spiser karber, da spiser jeg mer mellom måltidene og tettere måltider, og jeg havner faktisk totalt på høyere kaloriinntak.
I tillegg er det jo kjent at fettinntak styrker fettforbrenningen, og det er jo nettopp bedre fettforbrenning man ønsker å oppnå

Problemet mitt nå er igrunnen at jeg er litt lei endel av de produktene jeg vet hjelper meg..... Men kanskje må man være tålmodig, regne med at dette tar tid og at man ikke greier være så streng med seg selv hele tiden. Når man blir litt lei kan man kanskje ta noen dager og være litt mindre streng, for så å stramme til igjen Sånn tenker i alle fall jeg akkurat nå

Gammel 28-06-11, 15:50   #1496
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Så søte dere er - enda en gang
Har egentlig konkludert at jeg er på en ned-tur nå (psykisk), og at energien til å holde fokus her inne og i kjøleskapet daler sakte men sikkert. Får øke litt på pillene og se om det hjelper - jeg vil heller være hypoman og "med" enn nefor og daff

Nå er grillskiver inntatt med rosenkål ved siden. Og ellers har jeg spist snop og kjeks, så det går så som så. Må gi meg selv noen dager nå '
Blir greit å dra til Bodø, litt mer rom rundt ørene

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 16:01   #1497
bente1
Seniormedlem

Så søte dere er - enda en gang
Har egentlig konkludert at jeg er på en ned-tur nå (psykisk), og at energien til å holde fokus her inne og i kjøleskapet daler sakte men sikkert. Får øke litt på pillene og se om det hjelper - jeg vil heller være hypoman og "med" enn nefor og daff

Nå er grillskiver inntatt med rosenkål ved siden. Og ellers har jeg spist snop og kjeks, så det går så som så. Må gi meg selv noen dager nå '
Blir greit å dra til Bodø, litt mer rom rundt ørene

Gi deg selv noen dager du Pruttilutten, tror det er greit å gi seg selv litt tid når man har en nedtur - samme hva nedturen skyldes Psykisk kan det kanskje være godt med litt miljøforandring også - du skal se energien din snart kommer tilbake

Gammel 28-06-11, 16:06   #1498
bente1
Seniormedlem

Jess jenter, da er kurset vel bestått og jeg sitter på Sola og slapper av med pc foran meg og musikk på øra Det er jo helt greit, selv om jeg jo kunne ønske at flyet gikk litt tidligere enn 17:15 siden jeg har en del å styre med hjemme før jeg skal avgårde igjen... Men, men.. Ingenting å gjøre noe med, så er vel bare å slappe av og nyte tia så godt som mulig Har akkurat spist en burger med ost og bacon uten brød og med salat ved siden av istedetfor pommes frites, ja og med aioli ved siden av da Smakte det=) Kjeder meg allerede jeg.. Heheh, off=) Meeen, på denne tiden imorgen er jeg i Tyrkia Det er så villt hvor fort det har gått asså.. Kan nesten ikke skjønne det liksom..

Gratulerer mde bestått kurs
Godt å høre at du er inne i det igjen med maten. Masse lykke til med pakking og ordning

Gammel 28-06-11, 18:53   #1499
Dollsine
Gjest

Hei alle sammen. Ser at det er flere som har samme type dag som meg - og jeg som trodde jeg var den eneste gitt.... Etter å ha lest innlegget mitt før posting, er det på sin plass med en advarsel. Trenger du ikke negativt fokus så ikke les dette.

Er ganske enkelt møkk dritt lei. Lei av å ikke gå ned i vekt. Lei av å se det &%€# 82 tallet i så mange måneder. Lei av å tenke nok fett, nok fett osv. Jeg som har holdt den fettprofilen de siste dagene har faktisk vært ute av ketose de to siste dagene. Har holdt meg på "den smale sti" med tanke på hva jeg spiser, takket nei til både det ene og det andre, ikke drukket vin, ingenting utenom mat med fett, fett, fett. Og vann. Drikker så mye vann at jeg synes jeg bare går på toalettet på jobben. Og så skjer det ingenting. Jeg kommer ikke til å gå tilbake til brød, potet, sukker osv - det orker jeg ikke. Men jeg vet ikke om jeg orker dette mer heller. Jeg som er "ferdig" med trøstespising som metode for å takle dårlige dager sitter og gomler en atkinsbar - som trøst. Takk til dere som er så støttende; jeg kjenner omtanken når jeg leser svarene til de andre som også har "blåmandag" i dag. Skulle gjerne støttet dere jeg og, men ikke i dag

Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 19:03   #1500
majo1
Nytt Medlem

majo1 sin avatar

Medlem siden: May 2011
majo1 er på en erverdig vei

Nå er første uka unna gjort! og eg er ca 3 kg lettere Så deilig at det skjer noe, så fort! Har nådd ett av mine delmål, som er å komme ned på 110 på vekta. Neste delmål er 105!

Har bakt meg brød idag, og er klar for en ny uke forsetter det sånn kan eg ikke klage!

Ha en fin uke alle sammen

majo1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.