Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kles strl?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-06, 20:31   #26
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kles strl?

I dag har jeg kjøpt ny dongri str. 32/32 - grå - slimfit/bootleg på B-young......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-08-06, 11:35   #27
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Kles strl?

For min del spiller kles str fint lite rolle. problemet mitt er at jeg er så utrolig uproposjonert. Jeg har ganske tynne bein og armer, og har 20 kg for my på magen. I tillegg er jeg så kort i beina at det er bare så vidt jeg når nedpå gulvet når jeg står oppreist, og jeg er lettere å hoppe over en å løpe rundt, så uansett så passer ikke klærne.. de er for lange i beina, og for trange rundt magen eller bare ser dum ut... Gleder meg til bilringene forsvinner så jeg kan kjøpe klær jeg også...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-08-06, 12:05   #28
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Kles strl?

Skal vi starte epleklubben? For oss med slanke armer og bein, men med tønnefasong under puppa? Jeg joiner! Så kan vi jo øve press på motebransjen og forlange å få lekkre tønneforma klær

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 10-08-06, 12:07   #29
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Kles strl?

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Skal vi starte epleklubben? For oss med slanke armer og bein, men med tønnefasong under puppa? Jeg joiner! Så kan vi jo øve press på motebransjen og forlange å få lekkre tønneforma klær

I'm in

jeg er ekstrem på dette feltet

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-08-06, 20:48   #30
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kles strl?

Count me in ....

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-06, 20:54   #31
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Kles strl?

Opprinnelig lagt inn av Nille

I dag har jeg kjøpt ny dongri str. 32/32 - grå - slimfit/bootleg på B-young......

Gratulerer!!!

Lurer litt på hva forskjellen/hvor stor forskjell det re på slimfit og vanlig fit jeg da

Også ble jeg så inspirert av denne tråden at jeg nå venter på boka What not to wear i posten

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 10-08-06, 21:34   #32
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Kles strl?

Opprinnelig lagt inn av Georgine

Også ble jeg så inspirert av denne tråden at jeg nå venter på boka What not to wear i posten

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-06, 22:32   #33
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Kles strl?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

For min del spiller kles str fint lite rolle. problemet mitt er at jeg er så utrolig uproposjonert. Jeg har ganske tynne bein og armer, og har 20 kg for my på magen. I tillegg er jeg så kort i beina at det er bare så vidt jeg når nedpå gulvet når jeg står oppreist, og jeg er lettere å hoppe over en å løpe rundt, så uansett så passer ikke klærne.. de er for lange i beina, og for trange rundt magen eller bare ser dum ut... Gleder meg til bilringene forsvinner så jeg kan kjøpe klær jeg også...

Så tung som jeg er så løper jeg heller rundt deg jeefern. Du ekke så kort!

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-06, 22:32   #34
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Kles strl?

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Skal vi starte epleklubben? For oss med slanke armer og bein, men med tønnefasong under puppa? Jeg joiner! Så kan vi jo øve press på motebransjen og forlange å få lekkre tønneforma klær

Jeg er også med!

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-06, 22:54   #35
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Kles strl?

Opprinnelig lagt inn av Mum 4 2

Så tung som jeg er så løper jeg heller rundt deg jeefern. Du ekke så kort!

det ekke det at jeg er så kort, men det at jeg er så brei...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 11-08-06, 08:49   #36
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Kles strl?

Opprinnelig lagt inn av Nille

I dag har jeg kjøpt ny dongri str. 32/32 - grå - slimfit/bootleg på B-young......

jeg bruker også 32/32 eller 32/33 alt etter modellen =)
gleder meg til jeg er ferdig slanka, da skal det kjøpes klær ja

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-08-06, 16:12   #37
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kles strl?

Opprinnelig lagt inn av Georgine

Lurer litt på hva forskjellen/hvor stor forskjell det re på slimfit og vanlig fit jeg da

Slim fit er mye smalere i beina og ellers også (tror jeg) Denne nye er iallefall mye mindre enn den andre jeg har i 32. Jeg bruker normalt 30 (eller 31 om de har) i vanlige dongribukser.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-08-06, 10:51   #38
LiseV
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 60
Innlegg: 1
LiseV er på en erverdig vei

Sv: Kles strl?

Hei! Jeg har sittet å lest en del på forumet de siste dagene, ganske mye artig og lærerikt. Fikk lyst til å svare på denne for jeg har også erfart at Kappahl sine store størrelser egentlig ikke er så store, man må opp minst ett par størrelser ifht de andre butikkjedenes store størrelser.

LiseV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 07:12   #39
Insyga
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 60
Insyga er på en erverdig vei

Sv: Kles strl?

Opprinnelig lagt inn av Fjonken, her.

Skal vi starte epleklubben? For oss med slanke armer og bein, men med tønnefasong under puppa? Jeg joiner! Så kan vi jo øve press på motebransjen og forlange å få lekkre tønneforma klær

Jeg er også med, kjempeforslag!

__________________


Insyga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 08:34   #40
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Kles strl?

Opprinnelig lagt inn av Insyga, her.

Jeg er også med, kjempeforslag!

Denne tråden er 5 år gammel, det er lenge siden Fjonken har vært her inne. Et tips er å alltid sjekke datoen innleggene.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 01:49   #41
Insyga
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 60
Insyga er på en erverdig vei

Sv: Kles strl?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Denne tråden er 5 år gammel, det er lenge siden Fjonken har vært her inne. Et tips er å alltid sjekke datoen innleggene.

Oi, ja det var en stund siden
Men elsker kommentaren for det

__________________


Insyga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no