![]() |
#2276 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Jeg er motsatt - syns det er veldig godt i te, men ikke i kaffe - kaffen min vil jeg ikke ha noe som helst i, den skal være svart! -Så en må nok bare prøve seg fram og finne det en liker best selv |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
![]() |
![]() |
#2277 |
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Må bare innom en tur igjen. Rikkem0r (eller dere andre) hva er dette Udogreiene? Smak? Kjøpes hvor? Anbefales? Hvorfor bør jeg ta det? |
![]() |
![]() |
#2278 |
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg har lyst til å fortelle dere en ting:
Mange klemmer fra Sanna. ![]() ![]() Sist redigert av Sanna 1 : 29-07-11 kl 17:41. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2279 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg støtter meg til det Sanna sier her, for jeg har kjempevansker med å drikke mer enn 3 flasker á 7,5 dl. Dog, jeg tenker at med såpss stort inntak av proteiner, så blir det nødvendigvis nedbryting av den også. Overflod av aminosyre i kroppen (som ikke skylles ut i urinen) omdannes over tid til amoniakk. Og da er hundreogett ute. Så, jeg presser meg mer og mer for å drikke godt over 2 liter rett og slett fordi jeg føler kroppen trenger det. Vann inn = vann ut, vann ut = skyllet system. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
![]() |
![]() |
#2280 |
Seniormedlem
Jeg har bare handlet Stevia. Dråper med Stevia vanilje, bruker mest av den og dråper med Stevia hasselnøtt, god til nøttemuffins og nøttesjokolade, og sikkert til andre ting med nøtter i. Har hørt at de også har små posjonsposer med Stevia, så det skal jeg bestille neste gang.
Dersom man er forsiktig med proteinene, tror jeg du har rett, men jeg signerer det Pruttilutt sier om proteiner. -Spiser man mye av det, bør man også få i seg rikelig med vann, det er mye uklarheter rundt hvordan høyt proteininntak påvirker nyrene.
Bare glem det du har spist vennen, ingen grunn til dårlig samvittighet. -Og konfekt med masse cocosa høres ut som en god ide. Litt løsere mage og salve gjør forhåpentligvis underverker for stumpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2281 |
Medlem
Alder: 37
![]() |
Hei alle! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2282 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Appelsinpiken: Så GODT å se deg her igjen! Og kjæresten har selvfølgelig helt rett; ta det med ny frisk når du kommer hjem<3 Godt at du ikke mistet noen i tragedien. Sist redigert av Pruttilutt : 29-07-11 kl 19:04. Årsak: Flørtefløte |
![]() |
![]() |
![]() |
#2283 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godt å se deg her igjen Appelsinpiken. Godt det gikk bra med alle dine nærmeste. Forstår godt at du var forferdelig redd og urolig |
![]() |
![]() |
![]() |
#2284 |
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Åh så bra du stakk innom Appelsinpiken Sist redigert av Dollsine : 29-07-11 kl 19:13. |
![]() |
![]() |
#2285 |
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Nå har endelig kjæresten fått den søte stumpen sin inn i dusjen. Har venta på han i snart to timer. Skulle bedt han la laptopen hans ligge igjen hjemme... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2286 |
Seniormedlem
Slik jeg har forstått det har det ingen hensikt å bruke gjær uten å bruke hvetemel eller glutenmel, det har ingen virkning da. Har sett enkelte oppskrifter som ser gode ut som har litt glutenmel i seg, men blir flere karber da, så jeg har tenkt som så at det heller får være til jeg en gang skal over på vedlikehold og kanskje kan øke litt på karbene. Tror ikke det funker i ketose.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2287 |
Gjest
|
Hm....takk..... Jeg spekulerer litt videre på denne jeg |
![]() |
![]() |
#2288 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Sjokoladen er faktisk veldig god. Dog, endring i oppskriften: Pga. cocosa legger fettet seg som et lokk på sjokoladen og det var ikke suksess. Kan være greit å bruke 150 gram sjokolade og 100 gram cocosa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2289 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ja, altså, jeg er jo en søtmons og veldig glad i god mat, og når jeg først startet så jeg bare begrensninger. Nå er det om å legge til rette for framtiden med dette kostholdet, da er det greit å være venner med smaksløker, fantasi og kreativitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2290 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?I dag har jeg overspist altså!!! Det brødet var altfor godt.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2291 |
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Kjenner meg igjen Bente... det er en av grunnene til at jeg prøver å unngå å ha slikt goodies i huset.... Ille nok med muffinsene.... Men veldig bra å ha et alternativ da! |
![]() |
![]() |
#2292 |
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?........ sover dere alle ennå??? |
![]() |
![]() |
#2293 |
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?hahaha! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2294 |
Gjest
|
Vil ikke si at måltidet ble ødelagt vel? Du høynet det med en is og en drink etterpå |
![]() |
![]() |
#2295 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
![]() |
Det var det brødet der som knakk meg og fullstendig i Tyrkia |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#2296 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2297 |
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Og ja, Dollsine=) udos choice er omega 3,6,9 fra planter istedet for fra fisk og i rett balanse, da spesiellt mellom omega 3 og 6(i våres kosthold er det lett å få for mye 6 i forhold til 3).. Smaken er ikke akkurat nydelig, men det går greit vil jeg si |
![]() |
![]() |
![]() |
#2298 |
Seniormedlem
http://www.iherb.com/NuNaturals-Vani...-ml/14130?at=0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2299 |
Medlem
![]() |
Har bestillt jeg vettu |
![]() |
![]() |
![]() |
#2300 |
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Bente har også kjøpt stevia, men hvilke husker jeg ikke |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 16:10 |
6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |