Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Føler vi mangler en skravletråd

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-08-11, 17:31   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

vræl hyl skrik hoppe og danse.. iallefall 99% sikkert dama på nav var såå stolt av meg å utviklingen jeg har gjort de siste mnd, så hun ville gjerne sponse meg med den skolen hun skulle kjempe for at jeg fikk det å snakke med sjefen til mandag. eneste måten det skulle bli at jeg ikke fikk det var vist det ikke var nok penger i potten nav har. men det trodde hun ikke ble no problem. så når jeg gikk sa hun, så får du det endelige ja et til uka hehe

Grattis!!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 22:44   #27
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Bestemamma, for endel år tilbake var jeg i samme situasjon som deg. Jeg gikk noen runder med meg selv, satt kniven på strupen..(hans ) og i dag er vi samboere og forlovet! I åtte år var det frem og tilbake før jeg sa stopp. DA fikk pipa en annen lyd og jeg ble bedt om å flytte inn tvert.

Åtte år, da er vi pensjonister (i alle fall han) Tror ikke det hjelper å sette ham kniven på strupen, men i dag tok jeg farvel med ham. Han bet ikke på og sa farvel, men ba meg istedenfor om å tenke meg om og kalte meg vænnæn.(Han er så søt når han sier det )....... Skal ikke snakke med ham før han kommer krypende...

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 00:53   #28
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Spiste en kule med is i dag for første gang på 2-3 uker. Følte at magen min vokste av den stakkars kula
Skrev 100g vaniljeis på diett.no for å være sikker. Den hadde tross alt smarties i og. Første dag siden jeg begynte å bruke diett.no at jeg har vært over 30 karber. Meeeeeen, jeg fortjente det
Fortjener og den lille styrketreningen som kommer før jeg legger meg. Litt sent men, hvorfor ikke

Fikk bakemikser fra lavkarbohuset i dag, gleder meg til å prøve

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 10:02   #29
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre med han der mannen jeg har funnet meg. Vi hadde en ganske tøff start av ulike grunner, men så ble ting ganske så bra og selv om vi ikke har hatt allverdens tid til å være sammen, har det blitt mye sms og den del sexting Har liksom følt helt fra den dagen jeg først la merke til han at her var det noe spesielt og jeg må innrømme at jeg falt både raskt og hardt for han.

26. juli reiste han på ferie til Bulgaria med barna sine, fikk en melding grytidlig på morgenen om at de var på flyplassen. Så hørte jeg ikke noe mer men tenkte at han sikkert er sånn som meg som skruer av tlf i store perioder på ferie. Tenkte også at han sikkert hadde behov for å fokusere på barna etter alt det som skjedde her hjemme. Etter en uke sendte jeg en liten tekst og jeg fikk jo svar etter en stund, men den var veldig kort og nesten litt formell. Da begynte jeg å få bange anelser og intuisjonen min (som er sterk og jeg har lært meg å lytte til) sa meg at noe er galt.

Han kom hjem fra ferien sent på tirsdag så på onsdagskveld hadde jeg ikke hørt noe så sendte jeg en melding og lurte på hvordan det gikk. Fikk nok en gang et litt upersonlig svar (Som jeg svarte på) og siden har jeg ikke hørt noe. Synes bare det er litt rart, forventer ikke at han skal komme springende til meg det første han gjør, men hadde kanskje forventet et par meldinger om at han har lyst å treffe meg når han får tid. Ihvertfall tatt i betraktning hvor intenst det var før han reiste.

Nå har jeg fått for meg at alle mulige ting har skjedd på den ferien og jeg sitter å lurer litt på hvorfor jeg får sånn "silent treatment". Har vel en mistanke om at han kommer til å gjøre det slutt så fort han får anledning til å treffe meg og det er normalt på tirsdagstrening, uten at vi avtaler noe annet da. Så lurer jeg på om jeg skal gi f... og evt vente til han tar kontakt. Eller om jeg skal sende en tekst (evt ringe) for å spør hva som foregår. Liker ikke å mase på sånne ting, er litt redd for å virke desperat og faktisk skremme han bort pga av det.

Men egentlig er jeg desperat da, har sånne følelser for denne mannen som jeg aldri har hatt for noen før, så kanskje hadde det vært like greit å få vite hva som skjer. Jævli er det jo uansett...

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 12:00   #30
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Lillemy: jeg tror han bare har fått dårlig samvittighet overfor barna for å ha møtt en ny! Men enig i at han i det minste kunne meldt når han kom hjem...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 12:50   #31
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Ah, Bestemamma, jeg skulle også ønske kjærligheten var fri, sånn som din venn ser ut til å klare. Det er en idealistisk tanke! Har prøvd, og passer visst ikke til det der. Det ser alltid ut til at en av partene vil ha noe tettere etter en stund. Nyt det så lenge det er bra

Lillemy - Det er så leit å være i den posisjonen! Enten er det som Carisma sier, dårlig samvittighet ovenfor barna, eller så er det den gamle "he's just not that in to you". Får håpe han bare har vært litt travel!

*

Jeg skal begynne på høyskolen til neste uke, og er litt spent. Gleder meg til å studere! Dessuten håper jeg vi finner en fin leilighet og flytter i løpet av høsten, i tillegg til at vi starter med IVF snart. Tror denne høsten blir spennende!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 13:06   #32
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Har så lyst til å svare, men akkurat nå må jeg løpe for å rekke doktorkontoret mens det ennå er åpent....iler

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 13:13   #33
Tone-Rose
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 42
Innlegg: 212
Tone-Rose har en fantastisk aura rundt segTone-Rose har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Skal ikke snakke med ham før han kommer krypende...

You go girl!!!

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Men egentlig er jeg desperat da, har sånne følelser for denne mannen som jeg aldri har hatt for noen før, så kanskje hadde det vært like greit å få vite hva som skjer. Jævli er det jo uansett...

Synes bestemamma har et poeng her, ikke snakk med han før han kommer til deg... Hvis noe er galt og han ikke er mann nok til å ta det opp med deg, så er han ikke mann nok for deg!!!

__________________




Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
Tone-Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 15:57   #34
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Desverre tror jeg nok ikke det er dårlig samvittighet overfor barna som er problemet. Han har vært skilt i snart 9 år og jeg vet at det har ihvertfall vært 2 seriøse forhold i den perioden, men ikke noe det siste året. Tror også han har nevnt meg til de. Akkurat det at han ikke meldte i ferien er forsåvidt greit nok, men hadde jo kanskje forventa en liten smiley eller noe sånt da han kom tilbake.

Jaja sånn er livet og akkurat nå suger det, er jo bare den ene dårlige beskjeden etter den andre så derfor har jeg trøstespist baconsvor og drukket cola zero ute i sola så nå er jeg superuggen. Har bestemt meg for å gå på en sånn 70-talls disco party i morgen for å avreagere litt. Tror det kan bli gøy Oi nå hørte jeg det peip i mobilen uti veska så da håper jeg det beste, og blir sikkert like skuffa som forrige gang det peip i mobilen

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 18:35   #35
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Tone-Rose, her.

You go girl!!!



Synes bestemamma har et poeng her, ikke snakk med han før han kommer til deg... Hvis noe er galt og han ikke er mann nok til å ta det opp med deg, så er han ikke mann nok for deg!!!

Han sendte meg en liten melding for å si godnatt til meg i går kveld...gjett om ikke jeg grep det halmstrået med begge hender da...angret jo som et dyr hele dagen på at jeg hadde sagt farvel må vite.....

Å ikke vite hva som er galt og om det er noe galt er det verste, ikke sant Lillemy71 ?
Men om du stålsetter deg og lar ham ta initiativet, enten det er for å gjøre det slutt eller det er for å fortsette, kommer det et utfall på den ene eller andre måten til sist.....Ha is i magen og prøv å døyve hjertet litt. Du er tross alt bare 39 og har litt mer tid foran deg enn det jeg har....ikke at jeg er desperat, men jeg ser jo at jeg har litt lite blomstringstid igjen - for å si det mildt....

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Desverre tror jeg nok ikke det er dårlig samvittighet overfor barna som er problemet. Han har vært skilt i snart 9 år og jeg vet at det har ihvertfall vært 2 seriøse forhold i den perioden, men ikke noe det siste året. Tror også han har nevnt meg til de. Akkurat det at han ikke meldte i ferien er forsåvidt greit nok, men hadde jo kanskje forventa en liten smiley eller noe sånt da han kom tilbake.

Jaja sånn er livet og akkurat nå suger det, er jo bare den ene dårlige beskjeden etter den andre så derfor har jeg trøstespist baconsvor og drukket cola zero ute i sola så nå er jeg superuggen. Har bestemt meg for å gå på en sånn 70-talls disco party i morgen for å avreagere litt. Tror det kan bli gøy Oi nå hørte jeg det peip i mobilen uti veska så da håper jeg det beste, og blir sikkert like skuffa som forrige gang det peip i mobilen



Var det han?

__________________



Sist redigert av Bestemamma : 12-08-11 kl 18:52.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 18:50   #36
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Ah, Bestemamma, jeg skulle også ønske kjærligheten var fri, sånn som din venn ser ut til å klare. Det er en idealistisk tanke! Har prøvd, og passer visst ikke til det der. Det ser alltid ut til at en av partene vil ha noe tettere etter en stund. Nyt det så lenge det er bra

Lillemy - Det er så leit å være i den posisjonen! Enten er det som Carisma sier, dårlig samvittighet ovenfor barna, eller så er det den gamle "he's just not that in to you". Får håpe han bare har vært litt travel!

*

Jeg skal begynne på høyskolen til neste uke, og er litt spent. Gleder meg til å studere! Dessuten håper jeg vi finner en fin leilighet og flytter i løpet av høsten, i tillegg til at vi starter med IVF snart. Tror denne høsten blir spennende!

IVF? Håper dere lykkes....

Det er jeg som vil ha noe tettere, men jeg greier meg med det jeg får og arbeider for mer. Han er min bestevenn og samtidig prøver han å praktisere den frie kjærligheten, eller uforpliktende sex, som han kaller det, men det har ikke blitt mer enn én gang med en annen så vidt meg bekjent...ikke vakte det mersmak heller...(Ja, jeg får ham til å fortelle...lokker og lirker )...Jeg terger og oppfordrer ham til å finne andre slik at han ser at jeg kan greie å ha det slik...I motsatt fall tror jeg han ville ha vært villig til å si farvel ganske fort........Han blir skremt av de sterke følelsene mine, sier han...så derfor holder jeg meg litt tilbake akkurat der....

Menn er litt rare når det gjelder det med kvinner...de kan greie både to og tre på en gang om de har lyst. (Jeg mener ikke gruppesex altså)... Vi kvinner kan nok være "utro", men tror det er mer sjeldent om vi skulle drive det til mer enn en flørt....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 19:03   #37
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

IVF? Håper dere lykkes....

Det er jeg som vil ha noe tettere, men jeg greier meg med det jeg får og arbeider for mer. Han er min bestevenn og samtidig prøver han å praktisere den frie kjærligheten, eller uforpliktende sex, som han kaller det, men det har ikke blitt mer enn én gang med en annen så vidt meg bekjent...ikke vakte det mersmak heller...(Ja, jeg får ham til å fortelle...lokker og lirker )...Jeg terger og oppfordrer ham til å finne andre slik at han ser at jeg kan greie å ha det slik...I motsatt fall tror jeg han ville ha vært villig til å si farvel ganske fort........Han blir skremt av de sterke følelsene mine, sier han...så derfor holder jeg meg litt tilbake akkurat der....

Menn er litt rare når det gjelder det med kvinner...de kan greie både to og tre på en gang om de har lyst. (Jeg mener ikke gruppesex altså)... Vi kvinner kan nok være "utro", men tror det er mer sjeldent om vi skulle drive det til mer enn en flørt....

Skal svare på denne, men det blir etter helgen. Nå må jeg rekke et fly

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 18:59   #38
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

IMenn er litt rare når det gjelder det med kvinner...de kan greie både to og tre på en gang om de har lyst. (Jeg mener ikke gruppesex altså)... Vi kvinner kan nok være "utro", men tror det er mer sjeldent om vi skulle drive det til mer enn en flørt....

Er det? Da jeg var singel datet jeg da både 3 og 4 forskjellige samtidig som jeg hadde et par tre fucking good friends

Denne frie kjærligheten du snakker om, gjelder det bare han? Hvordan vil han reagere om du insinuerer at du har andre i kikkerten?
For meg virker det mer som han vil ha både i pose og sekk....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mangler motivasjon! blå blomst Lavkarbo generelt 12 26-10-08 10:55
Blåbærpannekaken, mangler soyaprotein! touran Ketolysekuren 0 06-05-07 14:10
Hvilke mitaminer mangler du? Fridolina Lavkarbo generelt 0 03-12-06 00:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no