Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

nybegynner på lavkarbo diett

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-08-11, 18:42   #1
jeppjepp
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 2
jeppjepp er på en erverdig vei

nybegynner på lavkarbo diett

hei . har noen spørsmål som jeg lurer på, å håper noen kan svare meg på

1: man sier at karbo å fett måltid i lag ikke er slankende, at fettet ikke forbrenner da, f.eks hamburger . hva vist jeg spiser f.eks banan og jus (mye karbo i ) og etter en halv time spiser jeg egg med masse fett. regnes det da som samme måltid eller ikke ? forbrenner jeg fett da,siden det har gått en stund siden jeg spiste karbo . skjønner?

2: jeg ammer og kan derfor heller ikke gå helt på lavkarbo,må ha i meg litt per dag,for å ikke miste melka.spiser f.eks en banan el en anna frukt og et glass appelsinjus uten sukker hver morgen. hvor mye karbo bør jeg minst ha i meg per dag da?

3. siden jeg ikke går helt på lavkarbo, at jeg spiser litt per dag, bør jeg kanskje ikke spise for mye fett heller da? eller går det bra så lenge jeg holder meg til bare litt karbo om dagen.

vil egentli heller ikke gå på full karbo(at jeg ikke spiser karbo i det hele tatt),for vill ikke gå så fort ned i vekt, for da legg jeg på meg fort når jeg ska bynne og spise litt mer karbo. om jeg ikke tar feil?! vil max gå ned 1-2 kg i uka , så kutter brød, ris, pasta,godter, og sukkerholdig drikke. og spiser sunn mat, egg til kveld og frokost, og til middag spiser jeg kun kjøtt og fisk,og salat. drikker kun vann og kaffe, og et glass jus om morgenen. og en eller to frukt om dagen. .. regnes vell som lavkarbo diett det også ?!


Kan noen forklare meg litt om lavkarbo dietten?

jeppjepp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nybegynner i lavkarbo Romeria Spørsmål og svar 23 02-08-11 17:10
Mageproblemer pga lavkarbo? - nybegynner mamoli Lavkarbo generelt 6 03-01-11 09:18
Nybegynner og registrering av mat på Diett.no Ina64 Spørsmål og svar 9 15-05-10 21:34
Skal ned 7 kg, nybegynner i lavkarbo Lining Lavkarbo generelt 2 10-02-06 13:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no