Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Nannestad
![]() |
Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?Har en springerl spaniel/ gordon setter blanding på 3 år. Masse energi, så jeg sykler som regel med ho så ho får løpe skikkelig. Ho elsker å dra, enten sykkelen, eller med line og magebelte når vi går tur. Bruker også litt tid på å lære henne triks, som å gå sikksakk mellom beina mine, hente ting og vanlig dressur, som sitt, på plass og sånt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?Tiger-Tove; det høres jo ut som dere er helt på rett vei med hunden deres. En blanding av mental og fysisk trening er det beste for hunden. Langline er også fint inntil du kan stole på at han lyder deg uansett fristelse. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 37
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?Takk for tilbakemelding Katta66 |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :)
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?Som du sier, mental trening kan være så mangt, en bytur eller besøk av annen hund hjemme. Det finnes jo mye å lese om dette både på nett og i bøker. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor mye fett og hvor mye kh om dagen? | elibro | Spørsmål og svar | 0 | 22-09-10 16:25 |
Hvor mye C-vitamin tar du om dagen? | mofe | Kosttilskudd | 34 | 14-03-10 23:02 |
Hvor mange karbs om dagen? | linnkri | Spørsmål og svar | 2 | 04-04-08 19:04 |
hvor lenge kan man innta 15 g om dagen? | nystolen | Spørsmål og svar | 1 | 11-08-07 18:08 |
Hvor mange ganger om dagen? | Hyper | Spørsmål og svar | 16 | 23-09-06 18:41 |