Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Klær og kropp

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-06-11, 10:56   #76
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg har samme problemet... når jeg får noe over hoftene/rumpa er det stort gap rundt livet. De to jeans-redningene jeg har funnet er Lindex sine Ease-jeans (de pleide å ha med korte bein, som passet meg perfekt, men nå er de ute av sortimentet...) og dyrere, Levis demi curve, som finnes med straight/bootcut bein, så man slipper skinny-greia.

Fant engang i væla ei DNA bukse som satt supert! Men, den er selvsagt ikke å få tak i lenger....
Da skal jeg søren meg lete etter Levis`n, er litt enklere når man kan lete etter et merke fremfor å fortsette å prøve alt man kommer over.
Prøve klær er nemlig kjeeeeedelig

Tusen takk for tips!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 11:07   #77
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Det er helt umulig at du ikke kan komme deg inn i, og se smashing ut i, vanlige bukser- det være seg jeans, dressbukser, chinos etc. Hiv tightsene, de er for folk som ikke ser bra ut i bukser. Spesielt de trekvart-lange tightsene, jeg har allerede fått Cyan til å love å ALDRI bruke sine mer. Du er så liten at du til og med vil se bra ut i skinny jeans- uansett bukser, velg noen med middels eller høy midje, slik at du ikke får "muffintop".

Slå deg løs med farger, du TØR! Jepp, det gjør du! Sant? Gjenta etter meg: JEG TØR! Du kan LETT gå i lyse farger, og du har ikke noen forskjeller på over-og underkropp som må "jevnes ut", så du kan gå i hvit topp og hvite jeans om du vil (hvite jeans, spesielt med hvit topp, er dog veldig eurotrash, men du KAN bruke det

Du har flotte skuldre og armer, fremhev dem gjerne-og som meg er du ikke utstyrt med dobbel f-pupper, så du kan rocke stroppeløse topper/kjoler.

Hvis du skal ha noe som er like behagelig som tights, men ikke så kjedelig, gå for en maxikjole eller et maxiskjørt, veldig trendy denne sesongen iflg. norske moteblader (veldig trendy i fjor sommer iflg. utenlandske blader, men...).

Det er litt vanskelig å gi råd til noen som kan gå i nesten hva som helst- så lenge du unngår noe som strammer inn over magepartiet, og empireliv (sistnevnte vil få deg til å se 10 kg tykkere ut). Og BRENN tightsene, og, hvis du har sånne treggings-greier, sånne tights som skal se ut som jeans, BRENN dem også, de er det verste som har skjedd i motebildet siden trekvartlange tights.

Husk høye hæler- får deg øyeblikkelig til å se enda slankere ut, og gir deg bedre holdning. Og ser bare så innmari bra ut. Norske kvinner må gå mer med hæler!



Opprinnelig lagt inn av supah, her.

Neida, jeg er student, og kan kle meg akkurat som jeg vil. Når det gjelder hva jeg liker, så er det et skikkelig vanskelig spørsmål. Jeg har egentlig aldri likt å handle klær osv. Aldri følt meg vel. Nå som jeg snart er der jeg vil med vekten, begynner jo ting å endre seg... Vanligvis ville jeg kledd meg i mørke farger, gjerne svart og brun. Store løse topper.. Og tights.. Jeg går alltid i tights. Bukser ser jeg ikke på lenger, for er vant til at det ikke er noe som passer. Nå er det vel kanskje ikke sånn lenger.. Er forresten 172 høy.

Så hva liker jeg..? Det har jeg vel ikke svart på enda.. Jeg vet ikke. Men jeg har lyst å kle meg fargerikt, og i klær som faktisk passer meg.. Jeg tør egentlig ikke. Men blås i det!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 11:08   #78
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Og vær for guds skyld ikke redd for korte skjørt! De beina der fortjener oppmerksomhet!


Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Det er helt umulig at du ikke kan komme deg inn i, og se smashing ut i, vanlige bukser- det være seg jeans, dressbukser, chinos etc. Hiv tightsene, de er for folk som ikke ser bra ut i bukser. Spesielt de trekvart-lange tightsene, jeg har allerede fått Cyan til å love å ALDRI bruke sine mer. Du er så liten at du til og med vil se bra ut i skinny jeans- uansett bukser, velg noen med middels eller høy midje, slik at du ikke får "muffintop".

Slå deg løs med farger, du TØR! Jepp, det gjør du! Sant? Gjenta etter meg: JEG TØR! Du kan LETT gå i lyse farger, og du har ikke noen forskjeller på over-og underkropp som må "jevnes ut", så du kan gå i hvit topp og hvite jeans om du vil (hvite jeans, spesielt med hvit topp, er dog veldig eurotrash, men du KAN bruke det

Du har flotte skuldre og armer, fremhev dem gjerne-og som meg er du ikke utstyrt med dobbel f-pupper, så du kan rocke stroppeløse topper/kjoler.

Hvis du skal ha noe som er like behagelig som tights, men ikke så kjedelig, gå for en maxikjole eller et maxiskjørt, veldig trendy denne sesongen iflg. norske moteblader (veldig trendy i fjor sommer iflg. utenlandske blader, men...).

Det er litt vanskelig å gi råd til noen som kan gå i nesten hva som helst- så lenge du unngår noe som strammer inn over magepartiet, og empireliv (sistnevnte vil få deg til å se 10 kg tykkere ut). Og BRENN tightsene, og, hvis du har sånne treggings-greier, sånne tights som skal se ut som jeans, BRENN dem også, de er det verste som har skjedd i motebildet siden trekvartlange tights.

Husk høye hæler- får deg øyeblikkelig til å se enda slankere ut, og gir deg bedre holdning. Og ser bare så innmari bra ut. Norske kvinner må gå mer med hæler!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 11:17   #79
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Klær og kropp

Ethereal, jeg vet ikke engang hvor jeg skal starte..

Du har gitt selvtilliten min et kjempeløft. Har aldri hørt så mye fint om kroppen min. Gjett om jeg snart skal ut på jakt etter bukser, og fargerike klær! JEG TØR! Stroppløse kjoler liker jeg.. Tror jeg. Jeg går jo aldri i kjole, men det skal jeg forandre. For JEG TØR! TUSEN takk. Virkelig! Det betyr mer enn du aner!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 11:18   #80
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Og vær for guds skyld ikke redd for korte skjørt! De beina der fortjener oppmerksomhet!

Jeg er livredd for korte skjørt (les: alle skjørt) Haha. Men kanskje jeg tør det også..

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 11:22   #81
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Sitat:

jeg har allerede fått Cyan til å love å ALDRI bruke sine mer.

Jeg må innrømme at jeg fortsatt bruker dem, for lårene gnisser så fælt uten. Men jeg har klippet dem opp slik at de ikke synes for andre med mindre de bøyer seg ned og tar en titt under skjørtet Det må da være lov?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 11:32   #82
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg må innrømme at jeg fortsatt bruker dem, for lårene gnisser så fælt uten. Men jeg har klippet dem opp slik at de ikke synes for andre med mindre de bøyer seg ned og tar en titt under skjørtet Det må da være lov?

Siden jeg går ut i fra at du er en respektabel dame som ikke lar hvem som helst kikke opp under skjørtet ditt lar jeg det gå- gnagsår mellom lårene i sommervarmen tror jeg ikke blir noe gøy.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 11:34   #83
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av supah, her.

Ethereal, jeg vet ikke engang hvor jeg skal starte..

Du har gitt selvtilliten min et kjempeløft. Har aldri hørt så mye fint om kroppen min. Gjett om jeg snart skal ut på jakt etter bukser, og fargerike klær! JEG TØR! Stroppløse kjoler liker jeg.. Tror jeg. Jeg går jo aldri i kjole, men det skal jeg forandre. For JEG TØR! TUSEN takk. Virkelig! Det betyr mer enn du aner!

Og du aner ikke hvor glad jeg blir for å høre at jeg har greid å gjøre nytte for meg, og gjøre deg glad! Men jeg påpekte strengt tatt bare sannheten jeg.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 13:32   #84
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Og du aner ikke hvor glad jeg blir for å høre at jeg har greid å gjøre nytte for meg, og gjøre deg glad! Men jeg påpekte strengt tatt bare sannheten jeg.


Det er ikke bare bare Igjen TUSEN takk for fine ord, og oppmuntring! Godt at du også blir glad, så er vi glad sammen!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 14:13   #85
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Klær og kropp

Ååå, kan jeg få lov å slenge inn bilder av meg selv og få litt motetips?
Jeg anser meg selv som oppdatert på klær, men jeg er 150% sikker at det er masse plagg jeg unngår fordi "jeg er for stor" i hodet mitt..ikke vet jeg alltid hva som passer meg heller!

*skal knipse bilder senere*

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 19:10   #86
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klær og kropp

For en flott tråd dette ble! Utrolig kjekt å lese.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 10:52   #87
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Hei, jeg vil gjerne konsultere Ethereal og andre flinke folk med et relatert spørsmål.

Jeg har VELDIG tjukt hår, og har hatt en eller annen form for bob de siste årene, typ kort i nakken og ca hake-lengde eller mer foran. Det er veldig "trygt", men selv når det tynnes ut og klippes opp masse, synes jeg fortsatt at jeg drukner i hår... og jeg drømmer om en ultrakort pixie-cut eller lignende.

Det som får meg til å nøle er at jeg ikke har en sånn fin definert hals/underhake-ting. Jeg har ikke dobbelthake, men får litt komplekser for profilen min. Litt sånn som dette, kanskje:



Ellers ser ikke selve ansiktet mitt overvektig ut. Klarer ikke helt å bedømme ansiktsformen min, men jeg tror det er litt ovalt rundt, dog med smalere hake/kjeve enn panne. Rimelig myke ansiktstrekk, og en frisør har hevdet at jeg har høye kinnbein, selv om jeg trodde det bare var bollekinn. I tillegg bruker jeg tildels dramatisk store briller med solid innfatning.

Så øh... noen som har sterke meninger om hvorvidt det går an å rocke kjempekort hår med sånn hals? Jeg er ikke fremmed for å ha det kort, hadde et par episoder med barbert hode i tenårene - men nå er jo fasong og stil endret litt, så jeg er skrekkelig usikker, hehe.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 20:46   #88
MissPivotal
Medlem
 
MissPivotal sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 341
MissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlys

Sv: Klær og kropp

Jeg synes også det er et mareritt å handle klær. Jeg har timeglass-figur, men såpass stor at det er vanskelig å finne noe som er ungdommelig. Men jeg er sånn 10 størrelser større enn dere :P Men av og til finner jeg noe jeg føler meg kjempefin i! Har også en teori: Holdning og utstråling er MER avgjørende for hvordan du ser ut enn hva du har på deg. SMIL masse, strutt med det du har, og finn frem den sexy Gudinnen vi alle har inne i oss. Og ikke glem puppene ;D Her syns jeg faktisk at jeg ser ganske bra ut med mine 130 kg


__________________


MissPivotal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 20:50   #89
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klær og kropp

Du ser smashing ut! Wow!

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 20:53   #90
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klær og kropp

Jeg sliter også å finne klær jeg føler meg vel i, det er rett og slett pyton. Skulle ønske det var like lett som i stormoteforretningene, der hjelper de ansatte i det minste til.

Jeg har nok en klassisk pærefasong og nå er jeg jeg mellom str. 40 og 42 alt etter hvilken butikk det er snakk om, men i stormoteforretningene er de minste størrelsene for store, samt at fasongen nå er helt feil for meg.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 20:53   #91
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av MissPivotal, her.

Jeg synes også det er et mareritt å handle klær. Jeg har timeglass-figur, men såpass stor at det er vanskelig å finne noe som er ungdommelig. Men jeg er sånn 10 størrelser større enn dere :P Men av og til finner jeg noe jeg føler meg kjempefin i! Har også en teori: Holdning og utstråling er MER avgjørende for hvordan du ser ut enn hva du har på deg. SMIL masse, strutt med det du har, og finn frem den sexy Gudinnen vi alle har inne i oss. Og ikke glem puppene ;D Her syns jeg faktisk at jeg ser ganske bra ut med mine 130 kg


Skal si du bærer kiloene dine med stil, og det ser ikke ut som det er 130 av dem. Du ser virkelig fabolous ut!

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 22:40   #92
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Skal si du bærer kiloene dine med stil, og det ser ikke ut som det er 130 av dem. Du ser virkelig fabolous ut!

Enig!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 23:05   #93
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

157cm: fordelen med hår er at om du angrer så vokser det ut igjen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 23:08   #94
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Klær og kropp

Etheral!!!! Kan jeg også få lov til å benytte meg av ekspertisen din ???
Jeg har gått ned 45 kilo og ANER IKKE hvordan jeg skal kle denne nye kroppen !!

Tenker å knipse noen bilder.....får du best "oversikt" i undertøyet eller med stramme klær på ?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 23:37   #95
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Takk, xRainx Men jeg jukser jo når jeg ikke samtidig viser bilde av baken eller vommen i profil, høhø.

Det aller vanskeligste (skumleste) er skjørt, synes jeg! Men det er fordi... selv dydige kne-lange skjørt blir dødsskumle når rumpa er så stor, det føles som om stoffet slutter VELDIG mye høyere opp bak enn foran. Så det tør jeg sjelden, altså...

Vet du hva? Jeg er stolt av my big ass, eller den store ræva jeg selv ser - de andre sier den er flat Men det er fordi jeg har brukt tallrike timer i studio på å trene den sånn

Går gjerne i trange, korte skjørt, men har litt angst for å vise trusa bak liksom

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 09:49   #96
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Klær og kropp

Smokin, MissPivotal

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 14:55   #97
Conjurier
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 100
Conjurier er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Og jeg som trodde ærlige klær var tingen
http://www.youtube.com/watch?v=I5vzvIMxaBI

Conjurier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 15:10   #98
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Etheral!!!! Kan jeg også få lov til å benytte meg av ekspertisen din ???
Jeg har gått ned 45 kilo og ANER IKKE hvordan jeg skal kle denne nye kroppen !!

Tenker å knipse noen bilder.....får du best "oversikt" i undertøyet eller med stramme klær på ?

Har helt glemt av denne tråden, sorry! Bare kom med bilder, trenger ikke være i undertøyet, men gjerne med tettsittende klær sånn at jeg ser kroppsformen. Også trenger jeg alder og preferanser- hva liker du, hvordan ønsker du å se ut, hva synes du er fint på andre?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 20:08   #99
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Har helt glemt av denne tråden, sorry! Bare kom med bilder, trenger ikke være i undertøyet, men gjerne med tettsittende klær sånn at jeg ser kroppsformen. Også trenger jeg alder og preferanser- hva liker du, hvordan ønsker du å se ut, hva synes du er fint på andre?


Supert!!!! Ok - here we go.....
Beklager litt dårlige bilder - måtte bestikke min tenåringssønn med kronasjer for å få tatt bilder......det gikk litt fort i svingene...

Jeg er 35 år, liker klærne litt tøffe - ikke for søtt. Gjerne en del detaljer på klærne - men har hele tiden hørt at detaljer forstørrer så derfor har jeg ikke turt å kjøpe klær med "greier" og dill dall på....

Føler selv jeg er veldig bredskuldret og har en typisk "mannekropp".
Korte ben i forhold til overkropp. Sliter med å finne bukser da de blir for store over rumpa/låra (på siden av låret blir det ofte overflødig stoff)

Hvlke utrigninger passer jeg best ?
Kan jeg bruke mønstrede plagg ? Hvis ja - både oppe og nede?
Hvilke farger? Bør jeg bruke lyse farger nede og mørke oppe? Eller ???
Skjørt og kjoler har jeg vel ikke brukt siden jeg var liten - men det ser spennende ut...

Jeg ønsker å se litt kul ut...ungdommelig....Har nettopp investert i noen knalltøffe sorte støvletter som går til rett under kneet.....men aner jo ikke hvordan jeg skal bruke dem......

Er SKIKKELIG lost her så all hjelp er hjertelig velkommen!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 13:12   #100
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Klær og kropp

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

157cm: fordelen med hår er at om du angrer så vokser det ut igjen.

Hah, ja. Kløpt seg nå! (Kan meddele at ansikt og hals virker lengre og smalere med en gang. )

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Klær! Catwoman Generell diskusjon 7 21-09-10 18:46
Kan en kropp på lchf virke mindre med flere k, enn en kropp med "normal" kost? Sophie Lavkarbo generelt 2 25-08-09 12:54
Klær? Jabba Spørsmål og svar 21 20-11-08 20:23
Klær...? Hyper Spørsmål og svar 14 29-10-06 09:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no