Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trenger svar fort

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 24-08-11, 14:47   #1
Drømmepie
Støttemedlem

Drømmepie sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 43
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Trenger svar fort

Hei

Er helt fortvilet her nå!

Jeg har hatt hodepine siden februar med varierende grad.

Vært til MR, CT og røntgen uten funn.

Siste uken (muligens lenger) har jeg hatt et fryktelig "trykk" i hodet. Skikkelig balansesvikt og svimmel.

Det har økt på veldig den siste tiden.

Er helt blek og utmattet.

Akkurat nå er det grusomt.

Noen som har noe råd? Hva skal jeg gjøre? Kan det forværre seg pga angst?

Er alene ved vesla mi på 8 mnd og skal hente 4 andre unger om en time.

Uff.... fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 15:06   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: trenger svar fort

Se pm!

Du er "sjekket ut" for de vanligste, skumle tingene! Men det betyr ikke at et ikke er noe galt!
Har du snakket med legen din?

Du bør nok også vurdere litt mer avlastning og MYE mindre gjøremål, kjære. Bare tanken på en eksamen gir meg magesmerter, astma og hodepine. Du skal klare alt, og det med 5 små barn?!?!?!?

Håper inderlig du finner ut av dette!

Gammel 24-08-11, 15:50   #3
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Trenger svar fort

Jeg vil tro det trykkende været nå kan forverre en eventuel hodepine også, har selv intent vondt i hodet i dag, noe jeg ikke har hatt på årevis.

Men symptomene du nevner høres ut som da veninna mi fikk virus på balansenerva.... legen fant ikke noe, men det hjalp å gå til fysioterapi.

Gammel 24-08-11, 16:03   #4
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Drømmepie, her.

Hei

Er helt fortvilet her nå!

Jeg har hatt hodepine siden februar med varierende grad.

Vært til MR, CT og røntgen uten funn.

Siste uken (muligens lenger) har jeg hatt et fryktelig "trykk" i hodet. Skikkelig balansesvikt og svimmel.

Det har økt på veldig den siste tiden.

Er helt blek og utmattet.

Akkurat nå er det grusomt.

Noen som har noe råd? Hva skal jeg gjøre? Kan det forværre seg pga angst?

Er alene ved vesla mi på 8 mnd og skal hente 4 andre unger om en time.

Uff.... fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre.

STRESS! Angsten forverrer det. Krystallsyken.

Mest sannsynlig er det "kun" stress og bekymringer og lite søvn som gjør det. Få deg time til massasje, gå tur i skogen, legg fra deg alle tanker og bekynringer, SOV, fysioterapi, akupunktur.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 17:41   #5
Okie
Medlem

Okie sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Okie er ny på veien

regner med du har fått skjekket jern og blod prosent. Drikker du brus saft med kunstig søtning? I så fall dropp det.

Jeg har bare to. Det første året med mine premature tvillinger sleit meg ut. Så som de andre sier her. Stress, søvnmangel, angst og en hel familie å ta vare på.. Kroppen som sier du må ta det med ro?

krysser fingrene for at du snart finner ut av det og håper det er lett å ordne. Ikke godt å ikke fungere optimalt og være redd for hva det er.

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fiberhusk ... (trenger svar fort) smilefjes:) Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 02-08-10 17:57
GI på rødvin?? Trenger svar FORT!! Tiril77 Lavkarbo generelt 11 07-05-10 16:58
Trenger svar fort vedr. brød Tittentei Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 16-11-07 22:33
VÆr SÅ Snill,trenger Svar Fort!!! stinasol Spørsmål og svar 2 31-08-06 16:01

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.