Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Angst! Tanna mi brakk i dag

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-11, 16:02   #1
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Angst! Tanna mi brakk i dag

jeg har i mange år slitt med dårlige tenner og dårlig økonomi så jeg har ikke hatt råd noen gang til å fikse tennene mine ordentlig.det har blitt til noen sporadiske tannlegebesøk da jeg har hatt akutt behov, så jeg har et par halvferdige rotfyllinger som ikke ser bra ut. i dag knakk den ene tanna mi da jeg tygde tyggis, så nå MÅ jeg ta tak i dette på den ene eller den andre måten. jeg har bi-polar lidelse og gikk i flere år på lithium og ymse andre medisiner. er det noen her inne som vet om jeg har krav på å få noe dekket av helfo?
ikke for å ødelegge humøret til andre, men fyyyy så synd jeg synes på meg selv akkurat nå. har lyst til å grave meg ned

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:30   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Uff da

Har ikke greie på hva man får dekket, men kanskje høre med tannlegen?

Håper du får orden på det fort

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:15   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Du har krav på mye dekket om det er medisinbruk som har forårsaket de dårlige tennene!

Du må få legen din til å skrive en legeerklæring på hva slags medisiner du har brukt/bruker, så søker tannelgen direkte dekning slik at du ikke trenger legge ut!

Dersom du ikke har noe i mot det, bør du bruke bipolar- diagnosen for alt den er verdt og skaffe deg så billig tannlege som mulig!

Jeg brukte en medisin(antidepressiva) som ga munntørrhet og betalte kun 700,- av en regning på 2900,- Dumme sovepillene hadde gitt meg 5 hull på de merkeligste steder!

Foreslå at du tar kontakt med en tannlage snarest, legger alle kort på bordet, får en liste over alt som bør gjøres med prioritering og prisoverslag, og begynner å behandle tennene dine så fort som mulig!

Tennene våre er viktige for oss på så mange måter! Ikke rart du er fortvilet! Be om hjelp, så skal du se det ordner seg etter hvert!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:35   #4
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

hmmm. prater med tannlegen om det i morgen.
kitt: hva slags antidepressiva og sove piller var det du fikk? kanskje jeg har brukt de samme? i så fall så må jeg vel få psykiateren til å skrive opp de også i brevet til tannlegen. nå hååååper jeg at jeg får orden på tennene mine. fikk et prisoverslag hos tannlegen for ca et år siden og hvis jeg fikser alt som er galt så kommer det på over 20000.

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:46   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Jeg brukte Sarotex som sovepiller, jeg! Har ikke brukt for antidepressiva sånn sett, bare den sedative effekten pga fibromyalgi og dårlig søvn!

Men, jeg har jobbet i psykiatrien i mange år og vet at mange av medisinene gir munntørrhet blant annet! Psykiatrisk sykdom kan gi en del rettigheter om man er villig til å være åpen og be om hjelp!
Be fastlege/psykiater skrive opp ALLE medisiner du har prøvd/brukt/bruker og få gjerne med en legeerklæring om tilstanden din i årenes løp!

Snakk med tannlegen og be han finne ut hva du kan ha krav på. Han har en hel liten bok med forskjellige rettigheter etc han kan bruke. Gå til NAV og gråt om du må. Tennene dine skal du ha lenge og det kan være verdt å be om all den hjelpen man kan få, uansett hvor utrivelig det måtte være der og da!

Masse lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 18:03   #6
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Hei

Du burde ta kontakt med kommunetannlegen/den offentlige tannhelsetjenesten. (Noen steder heter det interkommunal)

De skal vite hvordan dette blir Dersom du har uførestønad betaler du helt sikkert mindre enn full pris hos dem.

Dersom du har uførestønad pga psykiatriske lidelser (med dertil medisinering) får du antagelig alt dekket. (Avhenger av medisin typen).

Datteren min får absolutt alt dekket, samt hyppigere innkallinger.

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 21:03   #7
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

jeg har uføretrygd, men betaler ikke mindre likevel. skal spørre dem om helfo i morgen.
tusen takk for råd og tips alle sammen

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 21:08   #8
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Jeg vil ønske deg lykke til!
Håper og tror at du får mye dekket
Har du såpass lav inntekt at du kan motta sosialhjelp, vet jeg at du kan søke de om støtte

Lykke til! Masse gode tanker fra meg..

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 22:04   #9
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

tusen takk
jeg har (desverre får man vel si) ikke lav nok inntekt til å få sosialhjelp. har søkt nav om tannlegebehandling før og fått avslag, men med brev fra legen så tror jeg nå at jeg kanskje kan få litt hjelp fra helfo
jeg hadde det fryktelig kjipt etter at tanna knakk i dag, men etter å ha ynka meg her inne og fått så positive tibakemeldinger er det litt mindre kjipt. ser jo nesten ut som om det kan finnes håp for meg jo
jeg har århundrets tannlegeskrekk, men gleder meg faktisk til tannlegebesøk i morgen. (tannleger er skumle- men å miste en halv tann fordi man tar seg en tyggegummi er ganske mye verre )

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 17:45   #10
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

fikk fiksa tanna mi midlertidig i dag. det er det billigste tannlegebesøket jeg noen gang har hatt. 260 kr kom det på
men siden det var akutt time og jeg bare var inne hos en lærling i dag så kunne de ikke hjelpe meg med helfo. får ta det en annen dag.

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 09:12   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Bare lurte på hvordan det gikk med tennene dine, tannlegetimer og Helfo og penger og ......

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 09:37   #12
Rioja
Medlem
 
Rioja sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 94
Rioja har en fantastisk aura rundt segRioja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Mamman min har alltid slitt med tennene sine. Til slutt fikk hun tannlegen tilå gjøre et overslag over hva det ville koste å rette opp absolutt alt. 83.000,- var svaret!
Hun ble tipset om en fantastisk tannlege i Riga av en kollega og sendte over tannlegens anslag dit. Tannlegen i Riga mente det der ville komme seg på 25.000,- for samme jobben! (Tannlegen het Olga og snakket brukbart norsk, så kommunikasjon gikk veldig bra.)
Mamma betalte 5000,- i reise t/r inkl. hotell for ei uke i Riga og hadde den mest fantastiske tannlegeopplevelsen i hele sitt liv. I tillegg til ferietur sammen med datteren (meg altså ).
Rolig, behagelig, uten smerter overhodet og kom tilbake med et flott og naturlig smil.
Tannlegeregningen i Riga kom seg på tilsammen 21.000. 62.000,- billigere enn i Norge!
Jeg vet flere som reiser til utlandet for tannlegebehandling, som påstår at Norske tannleger er veldig dårlige og ekstremt dyre.

__________________


Rioja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 10:28   #13
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

jo- sånn det ligger an så har jeg fått et overslag. det vil koste meg 25000 å fikse tennene. får ingenting dekt av helfo fordi jeg har slutta med medisiner og behandling. har søkt nav og fått avslag fodi jeg har for mye intekt. jeg hadde nemlig hatt 5000 kr ekstra i mnd hvis jeg hadde unlatt å betale de regningene jeg har som nav mener er unødvendig. ( nedbetaling av depositumslån og to gamle kredittkort, skole for dattera mi, tlf og internett) så da går jeg her, da. og har vondt i tennene, hodet og nakken uten å få gjort noe med det... men hvis jeg plutselig en dag snubler over 8000 kr så skal jeg få rotfylt og satt krone på de to værste tennene mine. tror det er de to som gjør at jeg har vondt
nå fikk jeg endelig surva litt over noe som plager meg mye, men som jeg vanligvis er veldig flink til å holde kjeft om...
men uansett. takk for at du bryr deg Kitt

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 10:34   #14
Rioja
Medlem
 
Rioja sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 94
Rioja har en fantastisk aura rundt segRioja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Du kan får avbetalingsplan hos de fleste tannleger. Altså dele opp beløpet og betale litt hver måned dersom du har mulighet til det?

__________________


Rioja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 12:38   #15
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

hmmm. dert skal jeg da ringa å sjekke ut. rart de ikke har tilbudt meg det

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 13:09   #16
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

hmmm. dert skal jeg da ringa å sjekke ut. rart de ikke har tilbudt meg det

Ja, det syns jeg var rart. Vet de jobber for penger, tannlegene også, men trodde de fleste var ganske så greie om man bare snakket ordentlig med dem og forklarte situasjonen.
Ta en prat med dem, du, så kanskje det blir en løsning på det hele på sikt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 13:14   #17
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag


Har selv vært igjennom første runde av oppussingsprosjekt på tenner, og føler veldig med deg! Avbetaling burde være mulig, ja! Lykke til!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 13:20   #18
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Jeg og sliter med det samme, vi har penger sånn at vi klarer oss men med tre barn i barnehage og på SFO så har jeg rettogslett ikke så mange tusener til overs at jeg kan fikse tennene mine... Har hull i MANGE tenner og dte er minst tre som burde rotfylles og settes krone på... Huff, ikke lett det der alltså.

Jeg har spurt flere tannleger om avbetaling men ingen har tilbydt meg det! Så da går jeg her da med tannpine og "missbruk" av smertestillende.

Håper du finner en tannlege som kan hjelpe deg Halka!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 08:33   #19
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

dattera mi hadde time hos tannlegen i går og jeg fulgte henne dit. jeg spurte og gravde litt og fikk greie på at ingen i hamar gir avbetalig, men hvis jeg går til en tannlege som har student og lar studenten fikse tennene mine så får jeg det til halv pris. studenten får veiledning av den ferdig utdanna tannlegen og det kan ta noe lenger tid enn vanlig. nå har jeg fått tak i en student og har time i dag kl halv to. jeg får låne litt penger av faren min så jeg i hvertfall får gjort de to rotfyllingene og fjærna tannsten må jo bare smi mens jernet er varmt når man kan få det til halv pris,da nå sitter jeg her og ser på klokka og gruer meg og gleder meg og synes tida går forferdelig sakte...

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 08:37   #20
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

Jeg og sliter med det samme, vi har penger sånn at vi klarer oss men med tre barn i barnehage og på SFO så har jeg rettogslett ikke så mange tusener til overs at jeg kan fikse tennene mine... Har hull i MANGE tenner og dte er minst tre som burde rotfylles og settes krone på... Huff, ikke lett det der alltså.

Jeg har spurt flere tannleger om avbetaling men ingen har tilbydt meg det! Så da går jeg her da med tannpine og "missbruk" av smertestillende.

Håper du finner en tannlege som kan hjelpe deg Halka!

hiv deg på tlf og ring noen tannleger der du bor å spør om de har studenter. fiks det viktigste til halv pris og fortsett neste høst når de har nye studenter
studenten jeg har fått tak i skal være der helt til påske, så hvis jeg er heldig rekker jeg ei runde til før hun skal tilbake til skolebenken

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 08:44   #21
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

dattera mi hadde time hos tannlegen i går og jeg fulgte henne dit. jeg spurte og gravde litt og fikk greie på at ingen i hamar gir avbetalig, men hvis jeg går til en tannlege som har student og lar studenten fikse tennene mine så får jeg det til halv pris. studenten får veiledning av den ferdig utdanna tannlegen og det kan ta noe lenger tid enn vanlig. nå har jeg fått tak i en student og har time i dag kl halv to. jeg får låne litt penger av faren min så jeg i hvertfall får gjort de to rotfyllingene og fjærna tannsten må jo bare smi mens jernet er varmt når man kan få det til halv pris,da nå sitter jeg her og ser på klokka og gruer meg og gleder meg og synes tida går forferdelig sakte...

Så utrolig bra!
Lykke til i dag!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 09:27   #22
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Det var en god løsning!
Lykke til! Utrolig deilig å få slikt gjort

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 09:32   #23
sjuggerpløm
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 75
sjuggerpløm er på en erverdig vei

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Jeg konkluderer igjen, med at helsevesenet i Norge er helt på bærtur.
Hvorfor skal tennene anses som en separat del av kroppen egentlig?
Alt annet dekkes av det offentlige, og man betaler en egenandel.
HVORFOR i hule er det annerledes med tennene??!

Man kan bli like syk av dårlige tenner, og det kan få stygge konsekvenser om man ikke får stelt tennene sine på lik linje som resten av kroppen!

Få tannhelse inn i samme system som andre helsetjenester.

Sånn, bare en liten avsporing. Da skal jeg ikke kuppe tråden din mer.

__________________







sjuggerpløm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseish Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 15:02   #24
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

nå har jeg vært hos tannlegen hun hadde ikke tid til rotfylling før i oktober, men hun fiksa den vondeste tanna mi midlertidig og skal ta tannstenen min 9. september. tanna var så betent at bedøvelsen ikke virka før etter 4. sprøyta med bedøvelse- og gjett hva? jeg betalte bare 180 kr for bilder og resten gjorde hun helt gratis snille snille tannlegen

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 15:23   #25
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Angst! Tanna mi brakk i dag

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

nå har jeg vært hos tannlegen hun hadde ikke tid til rotfylling før i oktober, men hun fiksa den vondeste tanna mi midlertidig og skal ta tannstenen min 9. september. tanna var så betent at bedøvelsen ikke virka før etter 4. sprøyta med bedøvelse- og gjett hva? jeg betalte bare 180 kr for bilder og resten gjorde hun helt gratis snille snille tannlegen

Å, nå ble jeg glad!
Så godt du er i gang med å få orden på tennene dine! Og for en grei tannlege! Sånn skal det være!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Angst ved lavt blodsukker; hvordan skiller den seg fra psykisk betinget angst? ada-emilie PCOS og karbohydratkontroll 1 24-10-10 09:57
Stort skall av tanna falt ut - what to do? mofe Fysisk og mental helse 2 22-02-09 14:39
Tanna er død - leve tanna! Albertine Generell diskusjon 4 28-10-05 18:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no