Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-08-11, 13:50   #501
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

http://www.iherb.com/Flora-Certified...6-ml/4779?at=0

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 14:57   #502
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

LibraGirl: Hvor lenge man har den kommer jo an på hvor stor flaska er og hvor du er henn i opptrappingen. Jeg kjøpte ei på bare 250ml når jeg begynte for 2,5 uke siden og den har jeg enda, men nå som jeg er oppe i 2 ss om dagen så ser jeg at det minker svært raskt, så nå er flaska halvtom og jeg har bestilt ny på 500ml fra iherb. Turte ikke å bestille den på 1L pga prisen, siden kursen kan endre seg hele tiden så kan jeg få toll på den om det skulle vise seg å vippe rett over 200kr innen tollen ser på pakken

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 16:06   #503
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

LibraGirl: Hvor lenge man har den kommer jo an på hvor stor flaska er og hvor du er henn i opptrappingen. Jeg kjøpte ei på bare 250ml når jeg begynte for 2,5 uke siden og den har jeg enda, men nå som jeg er oppe i 2 ss om dagen så ser jeg at det minker svært raskt, så nå er flaska halvtom og jeg har bestilt ny på 500ml fra iherb. Turte ikke å bestille den på 1L pga prisen, siden kursen kan endre seg hele tiden så kan jeg få toll på den om det skulle vise seg å vippe rett over 200kr innen tollen ser på pakken

Bestiller du den på 1 liter så veier den for mye til at du kan sende med posten og det vil koste mer enn å kjøpe 500g to ganger og sende med posten. Just saying.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 17:27   #504
LibraGirl
Seniormedlem

LibraGirl sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 36
LibraGirl er ny på veien

Takk Yrla, Regret å Supera

Da bestiller jeg heller 500ml i hver omgang, billig er bra
Har tatt ganske mye cocosa hver dag tidligere (ca 5ss)
Så tenker jeg prøver meg på 3ss av hver pr dag å eventuelt tar mere
etterhvert om jeg ikke skulle bli dårlig å må ta mindre
Håper på å finne målebandet før kvelden kommer slik at jeg får målt meg

LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 18:12   #505
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Bestiller du den på 1 liter så veier den for mye til at du kan sende med posten og det vil koste mer enn å kjøpe 500g to ganger og sende med posten. Just saying.

hmm merkelig, for når jeg prøvde å legge den inn først så var det ikke store forskjellen. tror det var 2 dollar mer bare.. men uansett så er det 500ml som er på vei

Regrets nye dagbok!
Gammel 27-08-11, 18:40   #506
Cassiopeia
Seniormedlem

Cassiopeia sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

hmm merkelig, for når jeg prøvde å legge den inn først så var det ikke store forskjellen. tror det var 2 dollar mer bare.. men uansett så er det 500ml som er på vei

Det er frakten som slår ut, Regret. Ei halvliterflaske kan sendes med Air Mail (typ 4 USD i frakt), mens litersflaska må sendes med DHL (typ 17 USD i frakt).

Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 20:02   #507
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Det er frakten som slår ut, Regret. Ei halvliterflaske kan sendes med Air Mail (typ 4 USD i frakt), mens litersflaska må sendes med DHL (typ 17 USD i frakt).

Ja det er frakten jeg mener. Prøvde det først, for det var egentlig den jeg skulle ha og kom til checkout før jeg ombestemte meg, da var den laveste frakten på 7 dollar.

Regrets nye dagbok!
Gammel 27-08-11, 21:01   #508
Cassiopeia
Seniormedlem

Cassiopeia sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Da er jeg med, Regret. Mulig jeg bør slutte å kjøpe så mye anna samtidig....

Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 21:10   #509
Bravo
Medlem

Bravo sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Bravo er ny på veien

Jeg bestilte for første gang nå i kveld, en halvlitersflaske, og da ble frakten 4 dollar.

Jeg googlet frem en rabattkode først, og da viste det seg at man får 5$ i rabatt første gangen man bestiller fra dem om man bruker en slik kode.

Etter at jeg hadde bestilt, fikk jeg en slik kode jeg kunne dele ut til andre, og etter hva jeg forsto tjener man også selv litt på dette som en slags kommisjon

Om noen vil ha min kode og ikke har bestilt før, så hyl ut, så skal dere få den (det tjener i så fall jeg på) eller om dere ikke vil bruke denne, så kan dere evt bare google, så kommer det frem en haug med koder, jeg brukte bare en vilkårlig kode som sikkert en eller annen annen da tjente på.
Uansett greit å få med rabatter der man kan..

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 21:29   #510
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Ja, huff, størrelsen jeg tipset om var et dårlig tips. Selv kjøpte jeg jo 500 ml. Sorry, og flott det ble advart om fraktprisforskjellene av dere andre.

Gammel 27-08-11, 23:00   #511
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Ja det er frakten jeg mener. Prøvde det først, for det var egentlig den jeg skulle ha og kom til checkout før jeg ombestemte meg, da var den laveste frakten på 7 dollar.

1 liters flaske: Med kun den på 1 liter i handlekurven så blir frakta 17.27 med DHL. Totalpris: 53.9 USD

2 x 500 ml-flasker: 4 dollar frakt. Totalpris (21.99+4)*2 = 51.98 USD

Ja, det er bare snakk om 2 dollar, men poenget er at det i dette tilfellet faktisk ikke lønner seg å velge større flaske.

Gammel 27-08-11, 23:08   #512
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Jeg fatter ikke dette jeg. Nå har jeg testet og prøvd alt mulig, men jeg får ikke opp det jeg fikk opp sist.. nå får jeg opp, som dere, at det koster rett over 17 dollar å få sendt den flaska. Men jeg fikk opp valgmuligheten å sende den store flaska til $7 tidligere, og da var det ikke DHL som sendte, men med vanlig post via fly.. må være en liten sprekk der en plass, at det jeg fikk om den gangen var helt feil, for nå er det uansett DHL som sender og jeg finner ikke noen annen måte å få fram det andre på.

Regrets nye dagbok!
Gammel 27-08-11, 23:14   #513
lifejack
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

En annen ting ang stor/liten flaske er at siden dette er en veldig flerumettet oljeblanding, vil den oksidere raskere (kvaliteten forringes), så for å ha optimal kvalitet på det du putter i munnen er det en fordel at flasken er så ny som mulig og har vært ute av kjøleskapet og åpnet minst mulig, mao er det lurt å gå for en mindre flaske. Så får man heller være flink til å resirkulere flaskene for å minske miljøfotavtrykket

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 23:21   #514
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Dét er jeg enig i! Jeg ville heller ha kjøpt to stk om mengden var viktig og heller fryst den jeg ikke skulle bruke, men nå trenger jeg ikke mer enn 1 om gangen uansett. Kanskje neste gang!

Kommer seriøst ikke over hvor herlig Udo's er, det kjører over cocosa så det synger etter! Nå er nesten all nuppene mine vekke over hele kroppen, taglsamlinger i ansiktet er ikke lett å finne, men har litt til som gjerne skulle ha vært vekke, jeg har myk hud (ååååh så myk!), ansiktet mitt er rett og slett herlig Hadde jeg ikke hatt bedre å ta meg til om dagene så hadde jeg seriøst bare ligger å kjent på min egen hud! () Den er særs myk under øynene. Albuene som alltid er tørr, er bare myk og håret er blitt mange ganger friskere også. Strever med å få i meg cocosa fortsatt, så her er det kun Udo som kan ta æren

Regrets nye dagbok!
Gammel 27-08-11, 23:29   #515
Dollsine
Gjest

Dét er jeg enig i! Jeg ville heller ha kjøpt to stk om mengden var viktig og heller fryst den jeg ikke skulle bruke, men nå trenger jeg ikke mer enn 1 om gangen uansett. Kanskje neste gang!

Kommer seriøst ikke over hvor herlig Udo's er, det kjører over cocosa så det synger etter! Nå er nesten all nuppene mine vekke over hele kroppen, taglsamlinger i ansiktet er ikke lett å finne, men har litt til som gjerne skulle ha vært vekke, jeg har myk hud (ååååh så myk!), ansiktet mitt er rett og slett herlig Hadde jeg ikke hatt bedre å ta meg til om dagene så hadde jeg seriøst bare ligger å kjent på min egen hud! () Den er særs myk under øynene. Albuene som alltid er tørr, er bare myk og håret er blitt mange ganger friskere også. Strever med å få i meg cocosa fortsatt, så her er det kun Udo som kan ta æren

Det var da voldsomt! Hvor lenge har du brukt Udosen? For øvrig anbefaler jeg en liten dråpe stevia med smak oppå cocosa uten smak; da går den ned glatt. Jeg bruker engelsk toffee og kunne spist bare det....

Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 23:29   #516
Engledans
Seniormedlem

Hvor: Hedmark
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Jeg håper udosen vil hjelpe på min tørre hud og eksem.Har brukt den i en uke.Det hjelper ikke på vekta enda.

Gammel 27-08-11, 23:34   #517
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

1 liters flaske: Med kun den på 1 liter i handlekurven så blir frakta 17.27 med DHL. Totalpris: 53.9 USD

2 x 500 ml-flasker: 4 dollar frakt. Totalpris (21.99+4)*2 = 51.98 USD

Ja, det er bare snakk om 2 dollar, men poenget er at det i dette tilfellet faktisk ikke lønner seg å velge større flaske.

Fint, men når man handler for så mye kommer ikke toll i tillegg da?

Gammel 27-08-11, 23:41   #518
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Fint, men når man handler for så mye kommer ikke toll i tillegg da?

200 NOK er ca 36.8 USD. Og så lenge varen koster under 200 kr, så regnes ikke frakt med i tollberegningen. Men koster varen over 200 kr, så må man betale toll for vare+frakt. Med litt rabatt hos iherb (enten VIP eller kode) så får man enlitersflaska under 200 kr.

Gammel 28-08-11, 00:09   #519
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Det var da voldsomt! Hvor lenge har du brukt Udosen? For øvrig anbefaler jeg en liten dråpe stevia med smak oppå cocosa uten smak; da går den ned glatt. Jeg bruker engelsk toffee og kunne spist bare det....

Haha, ja dette var nok litt voldsomt, men av og til blir jeg bare så revet med over hvor stor forandring noe så simpelt kan gjøre.
Tar du cocosaen i fast form da eller smelter du den? Sto å så på stevia sist jeg handlet på iherb, men jeg ante ikke hvilken jeg skulle ta og jeg var redd den bare ble stående i skapet om jeg ikke hadde noe å bruke den til. Om det gjorde det lettere å få ned cocosa, og helst slippe å drikke te bare for å få den i seg, så hadde det vært supert!
Jeg har gått på udo's i 2,5 uke nå merket forskjeller i huden etter 2 uker, men det tok meg 1-2 dager å kjenne forskjell i magen.

Regrets nye dagbok!
Gammel 28-08-11, 00:13   #520
ThereseA
Seniormedlem

ThereseA sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 38
ThereseA er ny på veien

Har akkurat bestilt meg denne og håper den ikke bruker altfor lang tid.. Tok vanlig airmail.. Bruker nå bare cocosa, tok udos piller, men følte lixom ikke at de funka

ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 00:17   #521
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Opprinnelig lagt inn av ThereseA, her.

Har akkurat bestilt meg denne og håper den ikke bruker altfor lang tid.. Tok vanlig airmail.. Bruker nå bare cocosa, tok udos piller, men følte lixom ikke at de funka

Jeg har bestilt akkurat lik nå, for et par dager siden. Sist jeg bestilte, så tok jeg en på 250ml for å prøve ut det her, og da tok det 8 dager fra den var sendt til å ligge på postkontoret klar for å hentes. Så jeg synes ikke det tar så alt for lang tid å få varene egentlig.

Regrets nye dagbok!

Sist redigert av Regret : 28-08-11 kl 00:27.
Gammel 28-08-11, 00:25   #522
ThereseA
Seniormedlem

ThereseA sin avatar

ThereseA er ny på veien

Har bestilt endel fra iherb før og de gangene jeg har bestilt med airmail tok det runst 12 dager og de gangene jeg har brukt DHL har det tatt 3 dager fra jeg bestilte til pakka var på døra mi.. Selvom det var helg

Regret: er ikke lov å skrive koder her, just so you know

Gammel 28-08-11, 00:27   #523
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

trodde det bare gjalt signaturer? Men jeg fjerner det jeg, sånn i tilfelle

Regrets nye dagbok!
Gammel 28-08-11, 00:28   #524
ThereseA
Seniormedlem

ThereseA sin avatar

ThereseA er ny på veien

Tror det gjelder i alle poster...

Gammel 28-08-11, 00:35   #525
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Opprinnelig lagt inn av ThereseA, her.

Tror det gjelder i alle poster...

Du hadde helt rett http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43947

Regrets nye dagbok!
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.