Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Lavt blodsukker ved virusinfeksjon?Jeg har for tiden en forkjølelse som holder på i kroppen min. Det rare er at det er akkurat som om den påvirker blodsukkeret mitt slik at det er lavere enn normalt. Jeg har ikke måler, så jeg får ikke målt det, men jeg er "sulten" hele tiden, og det gir seg bare moderat når jeg spiser. Jeg reagerer så dårlig på høykarboting, så jeg orker ikke prøve det for å se om det endrer seg da. Jeg tror ikke jeg har pleid å reagere sånn på infeksjoner før, men da har jeg jo spist hveteboller med begge hender, så jeg vet egentlig ikke heller |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavt blodsukker ved virusinfeksjon?Vet faktisk ikke hvordan "vanlige" folks blosdukker reagerer, men hos alle typer diabetikere er det vanlig at blodsukkeret øker mye under sykdom og man må bruke mye mer insulin.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Sv: Lavt blodsukker ved virusinfeksjon?Takk for svar. Det høres vel egentlig sannsynlig ut, ja. Jeg pøste på med mange små måltider i går og droppet proteintellingen for en gangs skyld |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavt blodsukker | ketoseprinsen | Ketolysekuren | 34 | 13-09-11 11:13 |
Lavt blodsukker? | miniogmy | Spørsmål og svar | 4 | 02-06-11 15:49 |