Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Lavt blodsukker ved virusinfeksjon?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-09-11, 12:16   #1
vibsen
Medlem

Medlem siden: Jun 2011
vibsen er ny på veien

Lavt blodsukker ved virusinfeksjon?

Jeg har for tiden en forkjølelse som holder på i kroppen min. Det rare er at det er akkurat som om den påvirker blodsukkeret mitt slik at det er lavere enn normalt. Jeg har ikke måler, så jeg får ikke målt det, men jeg er "sulten" hele tiden, og det gir seg bare moderat når jeg spiser. Jeg reagerer så dårlig på høykarboting, så jeg orker ikke prøve det for å se om det endrer seg da. Jeg tror ikke jeg har pleid å reagere sånn på infeksjoner før, men da har jeg jo spist hveteboller med begge hender, så jeg vet egentlig ikke heller . Er det noen andre som har erfaring med dette og evt. vet hva som foregår?

vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 13:20   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lavt blodsukker ved virusinfeksjon?

Vet faktisk ikke hvordan "vanlige" folks blosdukker reagerer, men hos alle typer diabetikere er det vanlig at blodsukkeret øker mye under sykdom og man må bruke mye mer insulin.
Tror ikke det er blodsukkeret ditt som er lavt, men kroppen som sier i fra at den trenger mer tilgjengelig energi til å stagge infeksjonen!

Gammel 10-09-11, 13:58   #3
vibsen
Medlem

Medlem siden: Jun 2011
vibsen er ny på veien

Sv: Lavt blodsukker ved virusinfeksjon?

Takk for svar. Det høres vel egentlig sannsynlig ut, ja. Jeg pøste på med mange små måltider i går og droppet proteintellingen for en gangs skyld . Jeg får gi kroppen det den vil ha til jeg er frisk igjen.

vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt blodsukker ketoseprinsen Ketolysekuren 34 13-09-11 11:13
Lavt blodsukker? miniogmy Spørsmål og svar 4 02-06-11 15:49
Lavt blodsukker = Bra? Ninian Spørsmål og svar 6 13-06-10 19:16
Lavt blodsukker? Camilla82 Spørsmål og svar 3 24-02-09 20:33
Lavt blodsukker lita Ketolysekuren 7 10-03-07 08:29

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.