Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-09-11, 08:54   #3476
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Tusen takk Sanna og Dollsine

Så flott at det fungerer bra med litt mer karber for deg Sanna! Det er jo ideelt, spesielt siden du nå hovedsaklig skal tenke stabilisering! Det med hva som gjør at en går mest ned i vekt, tror jeg imidlertid er veldig individuelt. Personlig ser jeg helt tydelig at de ukene jeg ligger opp mot 15g de fleste dager, så går jeg mindre ned enn de ukene jeg greier å ligge lavere, under 12g de fleste dager. Har observert dette så mange uker nå, så for min egen del er jeg overhodet ikke i tvil, jo lavere jo bedre for meg altså! Viktig å finne hvor ens egen grense går. -Tror nok dette kommer veldig an på hvor karbo-sensitiv man er!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 09:33   #3477
Lille venn
Juniormedlem

Lille venn sin avatar

Medlem siden: May 2011
Lille venn er på en erverdig vei

bente1: gratulerer med over 15 kg. Du må ha en fantastisk selvdisiplin og "stå på vilje"

Lille venn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 09:38   #3478
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Lille venn, her.

bente1: gratulerer med over 15 kg. Du må ha en fantastisk selvdisiplin og "stå på vilje"

Takk - ja tror nok definitivt det er den stål-disiplinen som hjelper meg, altså

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 09:44   #3479
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

God morgen!!

Bente: Det er jo helt fantastisk!! Gratulerer!

Jeg begynner så smått og lande etter en flott bryllupshelg. Min kjære venninne var heelt nydelig, og vi hadde en fantastisk dag

I dag er det hverdag, og jeg kom plutselig på at jeg skal ha klubb ikveld! Forslag til noe kjapt og enkelt jeg kan servere?!?

Dessuten reiser vi jo til Mallorca på fredag, og til Stavanger på torsdag, så her må man hive seg rundt og begynne å pakke!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 10:36   #3480
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

I dag har jeg fri fra jobb og er barnevakt for det yngste og eneste barnebarnet som bor her i bygda. Han er 1 1/2 år og sliter med astma.
Selvfølgelig er han tett og hanglete i dag,
så jeg får dytte i han litt lavkarbo.

Gammel 12-09-11, 11:15   #3481
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

God morgen!!

Bente: Det er jo helt fantastisk!! Gratulerer!

Jeg begynner så smått og lande etter en flott bryllupshelg. Min kjære venninne var heelt nydelig, og vi hadde en fantastisk dag

I dag er det hverdag, og jeg kom plutselig på at jeg skal ha klubb ikveld! Forslag til noe kjapt og enkelt jeg kan servere?!?

Dessuten reiser vi jo til Mallorca på fredag, og til Stavanger på torsdag, så her må man hive seg rundt og begynne å pakke!

Kjekt at det var velykket bryllup i helgen. Tenker det er ekstra stas å være i bryllup samtidig som du planlegger ditt eget

Åååååå, skulle gjerne blitt med deg i bagasjen altså. Høres vidundelig deilig ut med sol og varme. Jeg er allerede lei dette fryktelige høstværet, kanskje pga at det ikke har vært skikkelig sommervær her i år. Masse lykke til med pakking til store og små, litt mer planlagging som skal til når man også skal pakke for så små

Gammel 12-09-11, 17:14   #3482
Dollsine
Gjest

Heisann damer! Så koselig at du er innom Lille venn! Sånt liker vi

Bente; jeg blir bare så imopnert over det du har gjort. Og gjett hva jeg lurer på da Om du kan legge ut eksempel på dagsmeny, så jeg kan se vet du Og du Sanna, er jo bare så heldig som skal til å stabilisere deg

Maria; jeg har sagt det før og gjentar det: jeg gleder meg til du skal gifte deg. Og det er så bra du har noen bryllup å sjekke ut ting og tang i nå i sommer. Jeg og misunner deg turen til Mallorca, og skulle gjerne vært med deg til varmen. Er med i tankene mine om ikke annet, så du får kose dobbelt!

Håper du legger igjen løperapport Foksy; så vi får høre hvordan det går med deg. Sprekingen!! Nå er det forresten lenge siden Nysgjerrig og Appelsinpiken var her; håper det går bra med dere?! Og Pruttis; sjeldent å ikke høre fra deg i løpet av en dag. Alt er ok ja??

Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 17:43   #3483
Lille venn
Juniormedlem

Lille venn sin avatar

bente1: jeg har faktisk i flere uker lurt på det samme som Dollsine, om du vil være så god og snill å dele dine dagsmenyer med oss. Gjerne flere Du gjør tydeligvis "alt" riktig. Blir veldig umotivert når vekten står HELT stille Selv om jeg ikke er så flink til å skrive innlegg, er jeg innom hver dag og leser om dere alle sammen. Håper du vil dele dine gode erfaringer med oss

Gammel 12-09-11, 17:43   #3484
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Hello ladies!

Plagdes med magen de siste dager, både feber og uvelhet. Slappet av med bøker, puslespill og jobbsøknader. Var på intervju i dag, et som både tok energi og pågangsmot fra meg. Snakk om 3.grads avhør Nasty! Tror heller ikke at jeg klarte svare på en tilfredsstillende måte, ble masse superlativer og vås fra min side.

Sendt ut fire nye søknader i dag. Var så skutt når jeg kom hjem, så orker ikke særlig mye mer. Spise pannekaker til middag, sliter såvel med samvittighet som bebreidelse. "#€% at jeg aldri skal komme tilbake dit jeg en gang var!?

Skrev en ganske bra tekst i går, en jeg skulle ønske jeg kunne få fortsette med. PC'en tok kveld (igjen) og er nå hos Eljøp. Elkjip. Ellers går alt i sin vante gang - dessverre.

Noe nytt her inne? Bryllup? Hussalg?

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 17:46   #3485
bente1
Seniormedlem

Jeg kan prøve, Dollsine, men blir ca, for jeg registrerer ikke lengre:
Idag:
"Frokost": Te med ca 1,5 ts cocosa
Lunch: Reker (ca 50g tenker jeg), m majones, ett kokt egg, 1 cherrytomat, røkelaks (antar ca 50g) Påleggene er begre de selger i kantinen, så er usikker på mengdene. Prøver å få i meg fisk til lunch hver dag, pga at jeg har lest at omega 3 skal øke fettforbrenningen.
Middag: Taco: Ca 200g kjøttdeig m hjemmelaget krydder, stekt i smør sammen med en liten bit løk og en liten bit paprika, etterpå gratinert i ovnen m ost på toppen (på slump), salat av issalat, agurk og litt tomat(3 cherrytomater), en stor ss rømme. (Akkurat spist middag, så kjempemett nå)
Kvelds: Har plangagt 1 nistemuffins og 1 mandelmuffins, for jeg bakte begge deler i dag for at sønnen min skal ha mat på skolen.

Nå skal jeg straks avgårde på dansetrening, snakkes senere i kveld

Gammel 12-09-11, 18:01   #3486
bente1
Seniormedlem

bente1: jeg har faktisk i flere uker lurt på det samme som Dollsine, om du vil være så god og snill å dele dine dagsmenyer med oss. Gjerne flere Du gjør tydeligvis "alt" riktig. Blir veldig umotivert når vekten står HELT stille Selv om jeg ikke er så flink til å skrive innlegg, er jeg innom hver dag og leser om dere alle sammen. Håper du vil dele dine gode erfaringer med oss

Vet du, jeg tror ikke det er noe veldig spesielt med maten min, men jeg kan godt skrive ned litt oftere hva jeg har spist Det jeg tror gjør det er rett og slett at jeg aldri skjeier ut, og da mener jeg faktisk aldri. Jeg hadde ferien 1 uke i Hellas da jeg spiste ca 30-50 karber, ellers har jeg faktisk overhodet ikke skjeiet ut hele denne tiden, helt sant. Jeg tror nemlig på at en liten utskjeielse en lørdagskveld kan ødelegge jobben hele uka. Det er ok når en skal stabilisere, men jeg tror vektnedgangen uteblir da.

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Hello ladies!

Plagdes med magen de siste dager, både feber og uvelhet. Slappet av med bøker, puslespill og jobbsøknader. Var på intervju i dag, et som både tok energi og pågangsmot fra meg. Snakk om 3.grads avhør Nasty! Tror heller ikke at jeg klarte svare på en tilfredsstillende måte, ble masse superlativer og vås fra min side.

Sendt ut fire nye søknader i dag. Var så skutt når jeg kom hjem, så orker ikke særlig mye mer. Spise pannekaker til middag, sliter såvel med samvittighet som bebreidelse. "#€% at jeg aldri skal komme tilbake dit jeg en gang var!?

Skrev en ganske bra tekst i går, en jeg skulle ønske jeg kunne få fortsette med. PC'en tok kveld (igjen) og er nå hos Eljøp. Elkjip. Ellers går alt i sin vante gang - dessverre.

Noe nytt her inne? Bryllup? Hussalg?

Stakkars kjære vennen min, hvorfor i allverden skal de være kiipe på intervju da. Høres ut som en skikkelig dårlig dag du har hatt, sender deg masse trøste klemmer og kjærlighet og håper du greier å sette strek over dagen og se framover mot morgendagen vennen

Gammel 12-09-11, 18:22   #3487
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Jeg er enig med Bente om at å skeie ut,
er noe av det dummeste en kan gjøre.
Min form for utskeielse er lavkarbois 1-2 ganger i løpet av 7-8 uker.
Så ofte blir det ikke. Jeg har aldri laget lavkarbokaker eller godteri....
Men jeg må si at Bentes flotte nedgang også kan skyldes all dansetreningen. Det tar på og får fortgang på det meste.... Tøffe dama.

Gammel 12-09-11, 18:24   #3488
Lille venn
Juniormedlem

Lille venn sin avatar

bente1: Til lunch, spiser du bare pålegg...? Spiser du ikke frø knekkebrød, lavkarbo brød etc...? Kan jeg få oppskriften din på taco krydder, nistemuffins og mandelmuffins...? Tusen takk

Gammel 12-09-11, 19:13   #3489
Dollsine
Gjest

Huff da Pruttis. Både magetrøbbel og jobbintervju. Ikke bra noen av delene, og iaf ikke på samme dag! Et jobbintervju skal ikke være forhør, men oppleves sånn lell. Det er en viktig situasjon; en har jo tross alt søkt på jobben fordi en vil ha den ikke sant? Jeg var forresten på jobbinterju i fjor (til den jobben jeg har nå), og i dag sier de som intervjuet at de var både pågående og intense - og ubehagelige. Noe jeg ikke er enig i; jeg syntes det var mer en samtale enn jobbintervju, med humor, ikke typiske spørsmål som hva er dine svake/sterke sider, hva vil du forandre med deg selv osv. Ekle spørsmål, som jeg (skjemmes) selv har stilt når jeg har vært på den andre siden og skulle tilsette folk. Men, veldig bra du sender nye søknader!

Og lykke til med Elkjip; pass deg så du ikke får en brukt en da!

Ikke ha dårlig samvittighet snuppa; det er ikke verdt det. Spist er spist og sånn er det med den saken. Se framover, og gjem det som er bak. Du kommer det tilbake kan du skjønne; og husk det er i motbakke det går oppover. Selv om vi vil ha nedoverbakke Dette fikser du sammen med oss!!!

Bente og Sanna: Dere imponerer meg stort! Og jeg sitter med masse spørsmål jeg nå. Begge sier dere at dere ikke har skeiet ut i denne tiden. Jeg trenger å få det inn med teskje..At dere ikke har skeiet ut med høykarbomat forstår jeg, men hva med alt det andre? Har dere aldri spist mer enn en fastsatt mengde mat (les: kcal) hver dag; aldri over en viss grense med f.eks protein/kh? Og aldri LK knekkebrød eller brød?

Du sier Bente at du må under 12 g kh/dag; jeg må enda lengre ned, og ser at det er en utfordring når jeg samtidig skal passe på proteinene. Det var lettere da jeg kunne ta ost som ekstramat/måltid, men det går jo ikke mer.

Synes du spiser lite mat jeg Bente, men ser at du tar det igjen til middagen. Frokost med en kopp te og cocosa høres enkelt ut; blir ganske korte morgenritualer på det viset ja Er du mett fram til lunsjen da? Og jeg og tror salsaen får fortgang på sakene

Veldig koselig at du følger tråden hver dag Lille venn; det gjør godt å se at du vil følge oss. Lurer du på noe så er det fritt fram å stille spørsmål om det vi skriver eller annet du lurer på. Tar du utfordringen?

Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 20:38   #3490
bente1
Seniormedlem

bente1: Til lunch, spiser du bare pålegg...? Spiser du ikke frø knekkebrød, lavkarbo brød etc...? Kan jeg få oppskriften din på taco krydder, nistemuffins og mandelmuffins...? Tusen takk

Nei, aldri noe brøderstatning til lunch, kun egg, majones og pålegg, helst fet fisk. Av og til brøderstatning eller bakverk til kvelds, men kun 2-3 ganger i uka Eneste kokosloffen jeg aksepterer oftere enn det

Nistemuffins finner du på bloggen til Pruttis

Mandelmuffins har jeg funnet her inne ett sted:
Blir 12 store eller 24 små muffins.
1 og en fjerdedel dl sukrin og noen ss splenda vispes porøst med 150 gram smør.
6 egg vispes i den porøse massen
Tilsett 200 gram philadelphiaost,
1,5 ts vaniljepulver eller dråper
3 ts bakepulver,
0.5 dl fiberhusk
2 dl mandelmel.

Stekes ca 25 min på 200 grader. Følg med på slutten. Hvis du liker de mykere, stek litt kortere, liker du hardere litt lenger

Tacokrydderet har jeg tilpasset selv fra ulike oppskrifter, det er kjempegodt, bland alle krydderene i en boks, så har du maaaaaange ganger!:

Min egen tilpasning på Tacokrydder
2 ss salt
3 ss spisskummen
2 ss paprika pulver
3 ss chilli krydder
1 ss pepper
2,5ts hvitløkspulver
2,5 ts oregano
2,5ts koriander
1 ts kayennepepper

Bruk ca 1ts pr 100g kjøttdeig

Gammel 12-09-11, 21:04   #3491
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Bente og Sanna: Dere imponerer meg stort! Og jeg sitter med masse spørsmål jeg nå. Begge sier dere at dere ikke har skeiet ut i denne tiden. Jeg trenger å få det inn med teskje..At dere ikke har skeiet ut med høykarbomat forstår jeg, men hva med alt det andre? Har dere aldri spist mer enn en fastsatt mengde mat (les: kcal) hver dag; aldri over en viss grense med f.eks protein/kh? Og aldri LK knekkebrød eller brød?

Du sier Bente at du må under 12 g kh/dag; jeg må enda lengre ned, og ser at det er en utfordring når jeg samtidig skal passe på proteinene. Det var lettere da jeg kunne ta ost som ekstramat/måltid, men det går jo ikke mer.

Synes du spiser lite mat jeg Bente, men ser at du tar det igjen til middagen. Frokost med en kopp te og cocosa høres enkelt ut; blir ganske korte morgenritualer på det viset ja Er du mett fram til lunsjen da? Og jeg og tror salsaen får fortgang på sakene

Jeg prøver å ikke overspise, Dollsine, men jeg teller ikke kcal, og jeg holder meg mett på dette.
Jeg har aldre spist frokost, jeg orker ikke tanken på mat om morgenen, så en-to ts cocosa er det meste av frokost jeg har greid å få i meg i hele mitt liv. Jeg er sånn som står opp, går på badet, setter fram mat til sønnen min og drar på jobb, slik har det vært siden ungene var store nok til å ordne seg selv.
Jeg er sulten på kvelden, så jeg må ha både skikkelig middag og en ok kvelds. Når på døgnet en trenger mat er sikkert litt individuelt.

Med ingen utskjeielser så mener jeg ingen dager over 15g karber (bortsett fra de dagene i Hellas på 30-50).
Bortsett fra de to brødene jeg baker som har over 80% fett og svært lite karber, slik at de kan nesten ikke regnes som brød, lager jeg ingen brød.
Knekkebrød har jeg liggende, men bruker dem kun når jeg er for lat til å lage meg skikkelig mat til kvelds (egg og bacon, omelett, eggerøre og laks el)
Av og til smaker jeg på de muffinsene jeg baker til sønnen, de er veldig fristende når de er nybakte - da blir det vanligvis istedenfor kvelds.
To ganger har jeg bakt lavkarbokake på disse 4,5 måndene.
Og slike bakverk - uansett hvilke - er jeg svært nøye med at når jeg spiser det, så må det være maks 2-3 ganger i uka, og at jeg da må redusere på grønnsakene de dagene slik at jeg kommer lavt nok på kh. Jeg passer også på at jeg da tar det istedenfor ett måltid ikke i tillegg til et måltid (feks muffins istedenfor egg og bacon til kvelds).

Alkohol svært svært sjelden (max 1 gang i mnd helst)

Dette funker for meg, men det betyr jo ikke at det funker for andre, vi har ulike kropper

Salsaen hjelper nok nå, og den hjelpen trenger jeg nok siden jeg er nede på de siste 5 kiloene, men fram til vi startet opp 23.aug så gikk jeg også bra ned, og da nesten helt uten dansing hele sommeren. Personlig tror jeg kosten er mye viktigere enn treningen når det gjelder vekt.

Dette ble da ekstremt mye meg og mitt.... føler meg nesten litt beskjemmet her jeg sitter...men dere spurte altså, så da ble det litt sånn, sorry..... klem for å be om tilgivelse

Gammel 12-09-11, 21:32   #3492
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Sitat:

Jeg bryr meg heller ikke om kalorier. Men jeg går aldri over 18g kh og prøver å holde proteinet på under 80g.
Ellers spiser jeg lavkarbobrødet mitt, nesten hver dag, men bare ca. 30g.
Og knekkebrød innimellom. Jeg er foressten ikke redd lk-brødet !
Bortsett fra på Kypros, så rører jeg ikke øl,- og vin drikker jeg kanskje 1 dl av i halvåret. (redd migrenen) Frukt har jeg ikke smakt etter 1. juni.
Men det har jeg tenkt å endre så smått på etter 1 år på lavkarbo, men da små mengder bare til "fest".

Gammel 12-09-11, 21:37   #3493
bente1
Seniormedlem

Du sier Bente at du må under 12 g kh/dag;

Jeg har også en del dager under 10g, det er slike dager som jeg feks lager rømmegrøt el.l, eller av og til når jeg er lat og bare spiser kokosbrød med fett pålegg til alle måltid. Det er veldig effektivt å ha en og annen slik dag har jeg sett, går ofte godt ned når jeg har noen slike dager en uke, men i lengden tror jeg helst en bør få i seg noe grønnsaker hver dag, og da kommer en fort opp i 10-12 i alle fall

Gammel 12-09-11, 22:02   #3494
Dollsine
Gjest

Takk kjære Bente og Sanna, for at dere delte dette med meg. Jeg ser jo hva dere spiser/gjør, og det ligner jo mitt opplegg med unntak av at jeg er lengre nede på kh. Huff, nå ble jeg litt deppa ja. Hadde håpet dere gjorde noe jeg ikke gjorde som var det lille jeg manglet, om dere skjønner? Huff....

Men det er vel ingen grunn til å fortsette å deppe vel; det gjør hvertfall ingen monn. Det er vel bare å fortsette i samme travet som før. Og med mer cocosa og udos. Tar det tre ganger pr dag nå, og har noen fantastiske svettetokter innimellom, og spesielt på natta. Jeg velger å tro det er oljene som kan til det jeg, og ikke at alderen nærmer seg den tiden da kroppen omstiller seg litt sånn varmeteknisk. Det er litt tidlig, men jeg har noen slektninger som var veldig tidlig ute så....

Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 22:21   #3495
bente1
Seniormedlem

Takk kjære Bente og Sanna, for at dere delte dette med meg. Jeg ser jo hva dere spiser/gjør, og det ligner jo mitt opplegg med unntak av at jeg er lengre nede på kh. Huff, nå ble jeg litt deppa ja. Hadde håpet dere gjorde noe jeg ikke gjorde som var det lille jeg manglet, om dere skjønner? Huff....

Men det er vel ingen grunn til å fortsette å deppe vel; det gjør hvertfall ingen monn. Det er vel bare å fortsette i samme travet som før. Og med mer cocosa og udos. Tar det tre ganger pr dag nå, og har noen fantastiske svettetokter innimellom, og spesielt på natta. Jeg velger å tro det er oljene som kan til det jeg, og ikke at alderen nærmer seg den tiden da kroppen omstiller seg litt sånn varmeteknisk. Det er litt tidlig, men jeg har noen slektninger som var veldig tidlig ute så....

Ja, i forhold til det du har postet tidligere, så ligner det jo veldig, bortsett fra at du spiser mer på morgenen og jeg spiser mer på kvelden, og det skulle jo ikke ha noe som helst å si.

Hihihihi - er nok fettet vil jeg tro, litt vel tilfeldig om det skulle inntreffe nøyaktig samtidig som du begynner m udog/cocosa blanding Jeg gruer meg også til det der, begynner vel å nærme meg den alderen snart...er egentlig ganske så fornøyd jeg hver måned når jeg oppdager at enkelte ting fungerer akkurat som før

Gammel 12-09-11, 22:33   #3496
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Ja, i forhold til det du har postet tidligere, så ligner det jo veldig, bortsett fra at du spiser mer på morgenen og jeg spiser mer på kvelden, og det skulle jo ikke ha noe som helst å si.

Det stemmer, jeg spiser mer på morgenen ja. Jeg får så innmari mageknip hvis jeg ikke spiser på morgenen, og da mener jeg innmari. Er ikke sulten i den forstand, men tom/rar i magen. Det best de morgenene jeg har spist et godt fettrikt måltid på kvelden, da har jeg ikke den magegreia. Jeg ser ikke for meg å bare spise olje heller nei slik du gjør.

Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 22:34   #3497
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Hihihihi - er nok fettet vil jeg tro, litt vel tilfeldig om det skulle inntreffe nøyaktig samtidig som du begynner m udog/cocosa blanding Jeg gruer meg også til det der, begynner vel å nærme meg den alderen snart...er egentlig ganske så fornøyd jeg hver måned når jeg oppdager at enkelte ting fungerer akkurat som før

Jeg er egentlig over denne svettealderen. Holdt på i flere år og måtte ta østrogen, for å overleve.
Men nå plutselig får jeg noen hetetokter som ikke ligner grisen.
Så jeg begynte å lure...... Men det er kanskje alt fettet. Jeg tar også Udo's og Cocosa.

Gammel 12-09-11, 22:35   #3498
Dollsine
Gjest

Helt sikkert Sanna; vi velger å se det sånn gjør vi ikke

Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 22:48   #3499
bente1
Seniormedlem

Hehehe jeg har skrudd både varmekabler og varmepumpe på 25 grader, allikevel sitter jeg inntullet i pledd, ble litt kald og frossen etter dansingen tidligere i kveld. Så hetetoktene er i alle fall ikke i nærheten enda!

Nå skal jeg ta meg en kopp te med cocosa før jeg legger meg for å få opp varmen for natta

Gammel 12-09-11, 23:06   #3500
Lille venn
Juniormedlem

Lille venn sin avatar

Tusen tusen takk for oppskrifter og gode råd Har ennå ikke kjøpt meg Cocosa, men bør nok gjøre det. Har ingen problemer med å holde meg under 15g karber om dagen, men synes jeg ligger litt høyt på protein. Det er jo protein i ALT Får prøve med mer fett

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:27.