![]() |
#3476 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Tusen takk Sanna og Dollsine |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
![]() |
![]() |
#3477 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?bente1: gratulerer med over 15 kg. Du må ha en fantastisk selvdisiplin og "stå på vilje" |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3478 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3479 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh
![]() |
![]() |
#3480 |
Medlem
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?I dag har jeg fri fra jobb og er barnevakt for det yngste og eneste barnebarnet som bor her i bygda. Han er 1 1/2 år og sliter med astma.
![]() |
![]() |
#3481 |
Seniormedlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3482 |
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Heisann damer! Så koselig at du er innom Lille venn! Sånt liker vi |
![]() |
![]() |
#3483 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?bente1: jeg har faktisk i flere uker lurt på det samme som Dollsine, om du vil være så god og snill å dele dine dagsmenyer med oss. Gjerne flere |
![]() |
![]() |
![]() |
#3484 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hello ladies! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
![]() |
![]() |
#3485 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg kan prøve, Dollsine, men blir ca, for jeg registrerer ikke lengre: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3486 |
Seniormedlem
Vet du, jeg tror ikke det er noe veldig spesielt med maten min, men jeg kan godt skrive ned litt oftere hva jeg har spist
Stakkars kjære vennen min, hvorfor i allverden skal de være kiipe på intervju da. Høres ut som en skikkelig dårlig dag du har hatt, sender deg masse trøste klemmer og kjærlighet og håper du greier å sette strek over dagen og se framover mot morgendagen vennen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3487 |
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg er enig med Bente om at å skeie ut,
![]() |
![]() |
#3488 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?bente1: Til lunch, spiser du bare pålegg...? Spiser du ikke frø knekkebrød, lavkarbo brød etc...? Kan jeg få oppskriften din på taco krydder, nistemuffins og mandelmuffins...? Tusen takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3489 |
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Huff da Pruttis. Både magetrøbbel og jobbintervju. Ikke bra noen av delene, og iaf ikke på samme dag! Et jobbintervju skal ikke være forhør, men oppleves sånn lell. Det er en viktig situasjon; en har jo tross alt søkt på jobben fordi en vil ha den ikke sant? Jeg var forresten på jobbinterju i fjor (til den jobben jeg har nå), og i dag sier de som intervjuet at de var både pågående og intense - og ubehagelige. Noe jeg ikke er enig i; jeg syntes det var mer en samtale enn jobbintervju, med humor, ikke typiske spørsmål som hva er dine svake/sterke sider, hva vil du forandre med deg selv osv. Ekle spørsmål, som jeg (skjemmes) selv har stilt når jeg har vært på den andre siden og skulle tilsette folk. Men, veldig bra du sender nye søknader! |
![]() |
![]() |
#3490 |
Seniormedlem
Nei, aldri noe brøderstatning til lunch, kun egg, majones og pålegg, helst fet fisk. Av og til brøderstatning eller bakverk til kvelds, men kun 2-3 ganger i uka |
![]() |
![]() |
![]() |
#3491 |
Seniormedlem
Jeg prøver å ikke overspise, Dollsine, men jeg teller ikke kcal, og jeg holder meg mett på dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3492 |
Medlem
![]() |
Jeg bryr meg heller ikke om kalorier. Men jeg går aldri over 18g kh og prøver å holde proteinet på under 80g.
![]() |
![]() |
#3493 |
Seniormedlem
Jeg har også en del dager under 10g, det er slike dager som jeg feks lager rømmegrøt el.l, eller av og til når jeg er lat og bare spiser kokosbrød med fett pålegg til alle måltid. Det er veldig effektivt å ha en og annen slik dag har jeg sett, går ofte godt ned når jeg har noen slike dager en uke, men i lengden tror jeg helst en bør få i seg noe grønnsaker hver dag, og da kommer en fort opp i 10-12 i alle fall |
![]() |
![]() |
![]() |
#3494 |
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Takk kjære Bente og Sanna, for at dere delte dette med meg. Jeg ser jo hva dere spiser/gjør, og det ligner jo mitt opplegg med unntak av at jeg er lengre nede på kh. Huff, nå ble jeg litt deppa ja. Hadde håpet dere gjorde noe jeg ikke gjorde som var det lille jeg manglet, om dere skjønner? Huff.... |
![]() |
![]() |
#3495 |
Seniormedlem
Ja, i forhold til det du har postet tidligere, så ligner det jo veldig, bortsett fra at du spiser mer på morgenen og jeg spiser mer på kvelden, og det skulle jo ikke ha noe som helst å si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3496 |
Gjest
|
Det stemmer, jeg spiser mer på morgenen ja. Jeg får så innmari mageknip hvis jeg ikke spiser på morgenen, og da mener jeg innmari. Er ikke sulten i den forstand, men tom/rar i magen. Det best de morgenene jeg har spist et godt fettrikt måltid på kvelden, da har jeg ikke den magegreia. Jeg ser ikke for meg å bare spise olje heller nei |
![]() |
![]() |
#3497 |
Medlem
![]() |
Jeg er egentlig over denne svettealderen. Holdt på i flere år og måtte ta østrogen, for å overleve.
![]() |
![]() |
#3498 |
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Helt sikkert Sanna; vi velger å se det sånn gjør vi ikke |
![]() |
![]() |
#3499 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hehehe jeg har skrudd både varmekabler og varmepumpe på 25 grader, allikevel sitter jeg inntullet i pledd, ble litt kald og frossen etter dansingen tidligere i kveld. Så hetetoktene er i alle fall ikke i nærheten enda! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3500 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Tusen tusen takk for oppskrifter og gode råd |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 16:10 |
6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |