Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 43
![]() |
Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Jeg startet i januar i år på lavkarbo, jeg var kjempeflink, jeg klarte å snu hodet og var full av energi og glad som ei sol |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Ja, hvorfor vente? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hønefoss
Alder: 35
![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Lykke til søte deg
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 41
![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Lykke til
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 36
![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Lykke til |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Der var motivasjon på plass! Starter NÅ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Lykke til videre. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Ønsker deg lykke til med ny starten, dette kommer du til å klare fint
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Lykke til med starten og med vekttapet!
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Lykke til med starten! Jeg har vært av og på i hele år, så jeg skal også skjerpe meg. Starter i dag med lavkarbo og spirulina, chlorella og hvetegress |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Startet en tråd i dag for oss som er av og på, og som trenger å stå på litt ekstra innimellom! Bli med der, så kan vi backe hverandre opp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Hei. Jeg har også nettopp startet opp igjen etter en laang utskeielse og kilo opp. Jeg, som deg, trenger støtte og spark i ræva for å klare å gjennomføre dette
Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!! Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold
![]() |
![]() |
#13 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!ååå så godt å lese om andre som har vært av og på, gikk selv på lavkarbo(var i ketose) for halvanne år siden. gikk ned endel kilo, var ganske fornøyd. men nå, etter graviditet og slikt igjen så er vekta på full veg oppover, og dette MÅ stanses. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Velkommen tilbake IKJ, beate og hovann |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;)
![]() |
![]() |
#15 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Uff var som å lese for meg selv det her. Har gått ned 32 kg fra oktober til april. Da kom samboerbrudd, ny jobb, konfirmasjoner og greier og alt. Har enda ikke klart å hente meg inn igjen. heldigvis ikke gått opp med enn 3 kg, men jeg klare ikke motivere meg og sprekker hele tiden. Ny kjæreste gjør det heller ikke lett, ikke fordi han ikke vil jeg skal gjøre , men han spiser "vanlig" mat og jeg sliter med å holde meg unna.. :S |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem
![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Ja, vi må bare brette opp armene! Og bruke forumet mye, så backer vi hverandre opp i tøffe tider |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!Har det sånn jeg også! Lavkarbo siden april i 2010, gikk ned 8 kilo på noen uker, så kom sommerferien og da var det rett tilbake til vanlig karbo igjen. Dritt! Det er så vanskelig å motivere seg, men det er veldig hjelp i å være her inne. Lykke til alle sammen, dette klarer vi :-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
![]() |
Sv: Tilbake her etter 5 mnd med "ekstrem" høykarbo!
høres ut som meg... jeg satt dato til 1.10. trenger litt tid... begynte og 4.1 og holdt ut juni. ned 12... lykke til |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvordan få av "siste" rest etter endt slanking | inger2804 | Spørsmål og svar | 2 | 03-05-11 08:28 |
Veien tilbake til "normalt" kosthold | Lykkelig | Ketolysekuren | 3 | 27-12-08 23:41 |
Hvor lenge etter at man har spist for mye karber "detter man ut" av ketosen? | bride2be | Lavkarbo generelt | 8 | 20-10-05 10:48 |