![]() |
#3551 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 48
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Fikk denne på mail i dag, av en klassekamerat som vet jeg sluker alt sånt |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Easylife
![]() |
![]() |
#3552 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God kveld alle sammen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
![]() |
![]() |
#3553 |
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Åhhhhhhhhh, jeg er mett !!
![]() |
![]() |
#3554 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Foksy: Jeg tror jeg har blitt overvektig av en grunn, nemlig kh følsomhet og en viss grad av insulinresistens, når jeg ser hvor mye bedre kroppen min har det uten kh er jeg helt overbevist om det, 75% av alle som er overvektige har faktisk større eller mindre grad av insulinresistens, det er derfor lavkarbo fungerer så godt. Det er noe annet om man aldri har vært overvektig, da kan sikkert noe slikt fungere helt fint. Gammel tro var at overvekt fører til insulinresistens, men nå tror fler og fler at det er omvendt, insulinresistens fører til overvekt. Derfor tror jeg også jeg kommer til å gå tilbake til gammel vekt dersom jeg begynner å spise så mye karber igjen. Jeg er livredd for det søtsuget og den sulten kommer til å gjøre med meg og at jeg derfor veldig lett kommer til å falle tilbake til gamle vaner. Derfor tror jeg ikke det er noe for meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3555 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Ahhhh høetes deilig ut! Håper dere fikk feiret han skikkelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3556 |
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Takk Bente! Koselig at du tar deg tid til å innom etter en lang dag. Du skal da slippe å få skylda kan du skjønne, jeg gir bare bort æren jeg. Resten beholder jeg selv |
![]() |
![]() |
#3557 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Etter å ha kost meg med barn og barnebarn noen dager, skal jeg avgårde med svigerfamilien til syden og "all inclusive" i en uke. Gruer meg til maten |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3558 |
Seniormedlem
Skjønne, snille Dollsine |
![]() |
![]() |
![]() |
#3559 |
Seniormedlem
Hihihi "Benteuke" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3560 |
Medlem
![]() |
Godt å se det er flere gamle kjerringer her inne.
![]() |
![]() |
#3561 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen - i dag er det fredag og snart helg - deilig |
![]() |
![]() |
![]() |
#3562 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
![]() ![]() |
Ja, har skjønt at jeg må lage det jeg skal spise før de andre begynner med sitt, for da frister det ikke fullt så mye å spise dritt når man allerede er mett.
Men synes du ikke det er forskjell på bildene? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
![]() |
![]() |
#3563 |
Seniormedlem
Ja, det er jo kjempestor forskjell. -Du har jo gått ned veldig mye og det synes utrolig godt i ansiktet!!! Men jeg synes nå uansett du ser ut som en skjønn jente på alle bildene - mye slankere ja, men nydelig uansett |
![]() |
![]() |
![]() |
#3564 |
Medlem
![]() |
Jøss, så sprek du er da. Bare det må jo være en motivasjon.
![]() |
![]() |
#3565 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Og ja, Dollsine, jeg er sååååå utrolig glad i dag over å se at vekta di har gått så mye ned på så kort tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3566 |
Medlem
Alder: 37
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen alle - og så flinke dere er! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3567 |
Seniormedlem
Wow, så fantastisk at du kan spise nærmere 3000 kal og likevel gå ned i vekt! Det kan definitivt ikke jeg altså! -Men nå greier jeg heller ikke å få i meg så mye på strikt lavkarbo, så det er ikke noe problem. På høykarbo derimot...tror jeg av og til strappet i meg borti 3000kal i bare i sjokolade og chips på en lørdagskveld.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3568 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Så cocosa, fløte og smør i kaffen. Olivenolje og feta i salater. Grønnsaker smørkokt med salt. Det skal jeg klare. Og ja, jeg liker smør i kaffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3569 |
Seniormedlem
Høres ut som du er godt i gang, heier på deg skjønnas |
![]() |
![]() |
![]() |
#3570 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Jeg tror fullt og helt at for vektnedgangens skyld er det vesentlig å kutte karbohydrater enten for ketosens skyld eller til et såpass lavt antall at kroppsfettet forsvinner. Særs fettet rundt organer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3571 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
![]() |
WOW - det kaller jeg vannvittig forskjell!!! Du er vakker på alle bildene Pruttis. Og KUDOS for at du legger ut og deler med oss. Tøffingen! Godt å høre at du er i gang igjen, håper det ordner seg med jobb for deg også. (Og ja: skal minne deg på at du mislikte slaraffenlivet når du jobber skjorta av deg etterhvert - knis)
Nå har de ukene faktisk blitt til 6 uker - bare kaos. Og på flere fronter, så det blir liksom ikke noe fri-sted å hente seg inn på. Hadde det ikke vært for kostholdet (som har vært bra sett bort i fra forrige helg) så hadde jeg sikkert røket på en ny runde med magekatarr. Ser så fram til ferien, for etter det så skal alt være som før. Hvilket kanskje høres dørgende kjedelig ut - men akkurat nå er det kun mitt gode gamle A4 liv som frister.
Thihi - smask til deg snuppa!! Har ikke prøvd noen bikini på veldig lenge. Tror jeg skal vente et par dager til, sliter fortsatt med magen jeg fikk i helgen etter mine utskeielser. Tenk på det: to dager med utskeielser tar liksom mer enn en uke å få vekk igjen. Og jeg var jo ikke heeelt gal heller. Note to self altså - det er ikke verdt det. En annen ting er jo at sukkersuget kommer tilbake. Ikke sånn konstant, men noen ganger så intenst at jeg blir helt overrasket. Jeg forsøker å "snakke til" den feelingen da: "Å jasså sukkersug, du titter innom og forsøker å vise deg nå. Men her er det ingen ting og hente, du får ikke lurt meg". Hehe. Så blir det borte litt. Høres nok ut som om jeg er helt koko - men for min del så hjelper det å erkjenne at det er der og sette navn på det (for det er jo bare et sug - et lite spøkelse -og ikke noe som er verdt verken oppmerksomhet eller sukker.) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3572 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Takk søte, herlige, flotte deg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3573 |
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg må klage litt !
![]() |
![]() |
#3574 |
Medlem
![]() |
Den varmen er så god! Egentlig kald jeg, - men det skydes nok høsten som er på vei. Kaldt i luften. Hørte naboene hadde skrapet is her i morges - gosj. Kos deg med maten nå da Pruttis, og varmen og den kommende ketosen. Skal teste en stix i kveld tenkte jeg, se hvordan jeg ligger ann. Spent på hvor lang tid jeg bruker etter den pizza og hamburger fylte helgen min. Ble litt øl i går, så det går vel litt lengre tid. Spent på ferien da, hvordan det blir med mat (tror det skal gå passe greit) og alkohol (blir nok en del av det). Fort gjort med litt vin til lunsjen, en drink på verandaen + +. Men det ferie, så det er lovlig. I alle fall hvis jeg klarer å være flink med maten. Mmm - gresk salat, masse olje, feta, grillet kylling. Trpr jeg skal ta med meg Cocosa...og kanskje meierismør... ikke sikke enda. Knekkebrødene mine skal i all fall med! Hva er Udos forresten? En olje? Noe poeng å ta det i tillegg til cocosa - eller er det "smør på flesk"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3575 |
Medlem
![]() |
Får du i deg nok vann da Sanna?? |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 16:10 |
6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |