Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
Sv: LCHF kremsjokoladekake med nøttebunn og sjokoladelokk, MMmmmNaaaaam... Jeg laga den i går kveld, og npå sitter jeg og nyter denetter frokost... Helt nydelig.... Men sjokoladelokket ble litt tykt, så det er ikke så enkelt å knekke.. Den går i stykker når jeg prøver å dele...
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 41
![]() |
Sv: LCHF kremsjokoladekake med nøttebunn og sjokoladelokk, MMmmmGleder meg til å lage denne |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LCHF kremsjokoladekake med nøttebunn og sjokoladelokk, MMmmmSjokoladelokket mitt er ganske tynt, men fortsatt litt vanskelig å knekke ja. Klemmer sammen kaka litt. Hehe |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
![]() |
Sv: LCHF kremsjokoladekake med nøttebunn og sjokoladelokk, MMmmmDenne skal jeg lage til bursdagen min.
![]() |
![]() |
#30 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: LCHF kremsjokoladekake med nøttebunn og sjokoladelokk, MMmmmDen gikk i søppla . Smakte ikke noe godt, lager den på en litt annen måte nesten gang. Smakte ikke noe godt med all den phiadelphiaosten altså. Så nei, takker meg til krem å jordbær etter på isteden for |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hønefoss
Alder: 35
![]() |
Sv: LCHF kremsjokoladekake med nøttebunn og sjokoladelokk, mmm!hehe smak og behag her ser jeg, etter et deilig lavkarbokakestykke på restauranten jeg var på i dag ( JA de hadde faktisk LAVKARBO PRODUKTER! Holy mother!!) så bestemte jeg meg for å utsette bakingen til senere. nok godis får være nok godis :P
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 48
![]() |
Sv: LCHF kremsjokoladekake med nøttebunn og sjokoladelokk, MMmmm
Ja, var osten som ødela for meg også, men tenkte at sjokolade og bær kan erstatte osten i kremen, eller bare ta vekk osten. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først...
![]() |
![]() |
#33 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: LCHF kremsjokoladekake med nøttebunn og sjokoladelokk, mmm!Jeg tenkte å helle bruke MYe mindre og heller kremost naturel en boks av den. Også brukte litt mindre kakao, jeg er ikke sååå glad i det kjenner jeg, evnt bare ha hvit og tykt lag av det
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
Hvor: Tromsø
![]() |
Sv: LCHF kremsjokoladekake med nøttebunn og sjokoladelokk, mmm!Har laga den idag, skal feire ettårsdag for gullfiskene! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
Hvor: Tromsø
![]() |
Sv: LCHF kremsjokoladekake med nøttebunn og sjokoladelokk, mmm!Nå er halve kaka spist opp, alle likte den. (Gullfiskene måtte nøye seg med flak-kjeks idag..) Skjønner ikke dere som klager på mye ostesmak, men det var det med smak og behag da... Kan tenke meg å lage et litt mykere lag med sjokolade øverst neste gang, så det ikke knekker så lett. Denne kaka skal utvilsomt inn i oppskriftsboka mi. Laga saus av moste halvtinte jordbær og hadde til. Anbefales. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2005
![]() ![]() |
Sv: LCHF kremsjokoladekake med nøttebunn og sjokoladelokk, mmm!
Liker man ikke ostekake, så er kanskje ikke denne greie, men enig, syns ikke den smaker så mye ost. Prøve å blande inn mere smør i topplokket, da burde den bli litt mykere å "knekke" |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#37 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: LCHF kremsjokoladekake med nøttebunn og sjokoladelokk, mmm!
Jeg elsker oste kake, men det smakte så salt? Er det jeg sleit med, den salte smaken . Så nesten gang så tror jeg at jeg lager oste krem med sukrinmelis og kremost naturel fra time. For kaken i seg selv er genial
![]() |
![]() |
#38 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: LCHF kremsjokoladekake med nøttebunn og sjokoladelokk, mmm!Jeg synes kaken var super! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem
![]() |
Sv: LCHF kremsjokoladekake med nøttebunn og sjokoladelokk, mmm!Denne så lekker ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Alternativ til nøttebunn? | oppavsofaen | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 7 | 09-09-11 14:00 |
Tips med nøttebunn? | Becky | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 10 | 15-05-11 21:43 |
Nøttebunn med smørkrem | Sissi | Kake/dessert og snacks | 3 | 07-09-08 00:06 |
Oppskrift på nøttebunn? | Jojodama | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 10 | 22-01-08 18:55 |
Deilig Sjokoladekake Med Nøttebunn ! | Fru R | Kake/dessert og snacks | 5 | 15-05-07 08:29 |