Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-09-11, 21:37   #3826
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Forresten (!) Jeg har jo helt glemt å plage dere med og minne om at det kun er to dager + noen timer til jeg drar.
Og det værste var nesten at jeg ikke var helt klar over det selv - før jeg skrev det ned nå. Dææven.
Må jo begynne å vaske litt tøy, shoppe litt og sånt da.

Ca tre dager da - til jeg ligger horisontalt og fniser med en tørr hvitvin...

Åh............heldiggris!!! Og da tenker jeg ikke på vinen altså! Jeg sitter her med varmepute under føttene nå, for jeg er iskald. Blir gjerne med deg jeg; er jo snill og grei, og gjør stort sett som jeg selv vil

Jeg ser at Bente har svart deg på Stevia; jeg har hørt at enkelte helsekost selger det under disken så man må spørre. Det er ikke tillatt solgt i NOrge, men det er lov å importere til eget bruk.

Jeg og er redd for at det lille søte skal gjøre noe med hodet, men jeg har gått fra å bruke mange suketter i teen til bare en, og tenker at det kan jeg jo fortsette med om jeg bruker stevia også. Da blir det te med en anelse søtt og ikke veldig søtt med tesmak

Jeg er ikke sulten nei Bente; så jeg trenger ikke oljene midt på dagen. Jeg tok dem for å forebygge frysing og evt svimeanfall som jeg jo hadde sist uke. Det er mye som er sammenfallende med halsbrannen, både at jeg spiste røkelaks til lunsj, oppstart med ketolysetablettene, og den dagen med mye fett på en gang. Jeg kutter ut en oljedose og både laks og vitaminer noen dager, så får jeg se.

Kjøpte meg forresten SB12 i dag, tyggisen som er ok på LK. Det er bare såååå lenge siden jeg har spist tyggis, jeg som var vant til å ta etter hvert måltid for å rense tenner. Tok en i dag for å få noe annet å tenke på enn halsbrannen. Og det var godt å tygge! Men til den prisen blir det en bare hvert jubelår. kr 59 for 12 tyggegummier

Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 21:38   #3827
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Det er slik jeg tenker også. Jeg har ikke fysisk behov for søtsaker eller såkaldt søtsug lengere. Men det er jo godt med noe som smaker søtt av og til da, hjemmelaget is, muffins eller lapper el en gang i blandt, og spesielt hvis man får besøk og vil ha noe å servere som både de og du spiser. Og jeg synes smaksmessig stevia er mye bedre enn sukrin....

Redd jeg havner "på kjøret".
Etter forrige helgs utskeielser så måtte jeg jo nesten sloss med den lille stemmen som satt å hylte etter sukker / sjokkis.

Og heldigvis på en måte, så er det så sterkt i minne at jeg vurderer ikke noen nye utskeielser.
Spent på ferien da - men det skal gå greit med maten.
Note-to-self: kjøpe cocosa i morgen!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 21:47   #3828
Nysgjerrig nok
Medlem

Hiv deg med du Dolla!!

Hva er ketolysetabletter da?? Noe nytt jeg burde ha fått med meg?

Halsbrann er noe herk ja. Men det kan jo komme av mange årsaker - også at du spiser mindre (syren krabber opp siden den ikke er opptatt med å fordøye mat). Det er jo sånn pepsiduo og ymse å få kjøpt, og de hjelper faktisk.

Ikke kutt ut vitaminene dine da, di tullhøne!! Jeg er redd for deg serru'. (Klok av skade som må få vitamininnsprøytning HVER uke)

Gammel 21-09-11, 21:53   #3829
Dollsine
Gjest

Jeg blir gjerne med! Når og hvor? Altså lørdag men til hvor?

Ketolysetablettene finner du mer info om på ketolyse.no. Eller i denne teksten: Hvorfor skal man ta tabletter i forbindelse med kuren?Tablettene inneholder mineraler og vitaminer som har effekt på fettforbrenningen og stoffskiftet. Det er tatt høyde for hvilke vitaminer og mineraler som forekommer i kuren og hvilke det er vanskelig å dekke behovet for. Sakset fra ketolyse.no

Jeg har tatt dem i lange perioder, men lurer på om det var de jeg fikk så gæli hjertebank av Iaf sluttet bankingen da jeg sluttet med vitaminene, og motsatt.

Det er ikke sukker i de pepsiduoene da. Eller andre søtstoff som er uheldig på LK. Det kan synes som at alt er ille for meg da... Navnet minner meg forresten om pepsi max. mmmmmm

Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 22:01   #3830
Nysgjerrig nok
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Jeg blir gjerne med! Når og hvor? Altså lørdag men til hvor?

Ketolysetablettene finner du mer info om på ketolyse.no. Eller i denne teksten: Hvorfor skal man ta tabletter i forbindelse med kuren?Tablettene inneholder mineraler og vitaminer som har effekt på fettforbrenningen og stoffskiftet. Det er tatt høyde for hvilke vitaminer og mineraler som forekommer i kuren og hvilke det er vanskelig å dekke behovet for. Sakset fra ketolyse.no

Jeg har tatt dem i lange perioder, men lurer på om det var de jeg fikk så gæli hjertebank av Iaf sluttet bankingen da jeg sluttet med vitaminene, og motsatt.

Det er ikke sukker i de pepsiduoene da. Eller andre søtstoff som er uheldig på LK. Det kan synes som at alt er ille for meg da... Navnet minner meg forresten om pepsi max. mmmmmm

Haha - du skulle hett Pepsine du!! Jeg har fått i meg noen liter med det jeg også gitt, men gikk greit å kutt ut. Nå blir det funlight. Vet ikke om det er noe bedre - men jeg blir ikke så oppblåst i all fall.

Drar til Hellas - Pellepones.
Bare en uke da, men det skal bli så godt. Jobber skjorta (ikke bokstavelig talt) av meg for tiden. 100 baller i lufta og fullt kjør - noen ganger er det sånn jeg vil ha det, mens noen ganger blir det litt i overkant..og nå er jeg snart veldig sliten.

Liker du ikke vin - eller holder du deg unna pga ketosen?

Gammel 21-09-11, 22:08   #3831
Dollsine
Gjest

Haha - du skulle hett Pepsine du!! Jeg har fått i meg noen liter med det jeg også gitt, men gikk greit å kutt ut. Nå blir det funlight. Vet ikke om det er noe bedre - men jeg blir ikke så oppblåst i all fall.

Drar til Hellas - Pellepones.
Bare en uke da, men det skal bli så godt. Jobber skjorta (ikke bokstavelig talt) av meg for tiden. 100 baller i lufta og fullt kjør - noen ganger er det sånn jeg vil ha det, mens noen ganger blir det litt i overkant..og nå er jeg snart veldig sliten.

Liker du ikke vin - eller holder du deg unna pga ketosen?

Ha ha ha; Pepsine! Det var veldig bra! Du spør om jeg liker vin... Svaret er ubetinget JA! Helst rødvin, som jeg dessverre ser ut til å få migrene av omtrent hver gang. Mens hvitvin....er ikke så veldig begeistret for den jeg Hvis jeg må velge så tar jeg rødvin, og paralgin forte neste dag mot migrenen. Altså ikke helt optimalt. Nå avstår jeg for å ikke ødelegge det som skjer i kroppen. Lørdag skal jeg forresten i middag, og jeg vet det er mye drikking der. Og at jeg får mange spørsmål om jeg ikke drikker. Har ikke noe problem med å si nei takk, og har det like moro som om jeg hadde drukket. Kunne tenkt meg å være hjemme den kvelden pga mat og alt det der, men det er evigheter siden vi takket ja, så vi må dra. Ja ja. Hellas frister mer ja!

Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 22:14   #3832
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Kanskje et viktig poeng Nysgjerrig nok kommer med Dollsine om at halsbrannen kan komme av at matmengden er redusert, altså. I så fall er det kanskje forbigående - syrenivået vil regulere seg etter en tid. Gå en tur på apoteket og spør om de har noe som hjelper som er helt uten kh og søtstoffer, du. Noe må de da ha????

Ååå jeg vil også være med dere til Hellas..... ta meg med da Blir kjempedeilig for deg å glemme alt stresset en uke og bare slappe av på stranda sammen med kjæresten, Nysgjerrig nok.

Men dere, jeg mener alkohol er myyyyye værre en stevi og pepsi max altså!!! Inneholder karber og i tillegg stopper det fettforbrenningen mens du har det i kroppen og hindrer optimal forbrenning i flere dager etterpå. Kun av og til med stor forsiktighet, sier nå jeg Selvfølgelig unntak for ferie da!

Sønnen min ertet meg her om dagen med at jeg nesten har blitt "søt-redd". Jeg lagde jo den kaka til styremøtet, og dagen etter pushet jeg på sønnen min restene. Han sa: bortsett fra de peanøttene er det jo bare egg, fløte og smør, ikke noe værre enn en omelett.... Og han har et poeng, det er jo samme som vi har i all annen mat, så lærer vi oss til å se på det som et "måltid" er det sikkert ikke så ille å ha det av og til

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 22:16   #3833
Nysgjerrig nok
Medlem

Ha ha ha; Pepsine! Det var veldig bra! Du spør om jeg liker vin... Svaret er ubetinget JA! Helst rødvin, som jeg dessverre ser ut til å få migrene av omtrent hver gang. Mens hvitvin....er ikke så veldig begeistret for den jeg Hvis jeg må velge så tar jeg rødvin, og paralgin forte neste dag mot migrenen. Altså ikke helt optimalt. Nå avstår jeg for å ikke ødelegge det som skjer i kroppen. Lørdag skal jeg forresten i middag, og jeg vet det er mye drikking der. Og at jeg får mange spørsmål om jeg ikke drikker. Har ikke noe problem med å si nei takk, og har det like moro som om jeg hadde drukket. Kunne tenkt meg å være hjemme den kvelden pga mat og alt det der, men det er evigheter siden vi takket ja, så vi må dra. Ja ja. Hellas frister mer ja!

Sånne gå-bort-middager kan være en utfordring. Blir det mange der da? I så fall er det noen ganger lettere når de andre er opptatt med hverandre. Er man kun fire så blir det meste lagt merke til. Men kjenner du de godt så går det kanskje ann å nevne pent at du er på kur (i det du lar potetskåla passere)

Ordner seg.

Kjipt med migrene ja. Halve slekten har det - og jeg er SÅÅ taknemlig for at jeg er en av de få som har sluppet unna. Men rødvin er en utfordring har jeg forstått.
Dakar pepsinen - jeg skal drikke litt for deg jeg. Knis.
Men det er vel stor forskjell på vinene også - hvem som inneholder hva osv.. Har du testet litt forskjellige?

Gammel 21-09-11, 22:24   #3834
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 37
Appelsinpiken er ny på veien

Jeg ser dere har skrevet, men dere skriver for fort til at jeg klarer å henge med noen ganger.

I dag har jeg vært på shopping. Elsker de nye klærne mine!
Har kjøpt ny jakke, genser, veske, skjerf og votter. Deilig! Nå er jeg klar for høsten.
I morgen skal jeg ordne meg skap på skolen, så nå kan ryggsekken bare gå å ta seg en bolle. Deilig!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 22:25   #3835
Foksy
Medlem

Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

God kveld skravlebøtter

Bare kort innom for å si ifra at jeg må se an Sognsvann i morgen....datteren min slang igjen ytterdøra på søndag, og glemte å putte inn foten først...så hun halter ennå... Var på legevakten på mandag og tok røngten, men alt så helt ut. Må nok bare ta tiden til hjelp..og da var jeg optimist og trodde det skulle bli så mye bedre til nå, noe det ikke har blitt.

Har sendt mail til speiderlederen for å høre hvor langt de skal gå der oppe, og om de skal et godt stykke innover må hun nok stå over turen...
Sier ifra når jeg vet mer, men Nysgjerrig nok og Appelsinpiken, dere kan jo gå tur uten meg også?? Jeg er muligens det man kaller pådriver, men ikke gjennomfører denne gangen? hihihi

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 22:27   #3836
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Lørdag skal jeg forresten i middag, og jeg vet det er mye drikking der. Og at jeg får mange spørsmål om jeg ikke drikker. Har ikke noe problem med å si nei takk, og har det like moro som om jeg hadde drukket. Kunne tenkt meg å være hjemme den kvelden pga mat og alt det der, men det er evigheter siden vi takket ja, så vi må dra. Ja ja. Hellas frister mer ja!

Kjør bil du, så har du en god unnskyldning, skylde på migrenen kan du også
Når det gjelder maten kan du jo spørre på forhånd hva dere får servert, forklar forsiktig hvorfor du spør. Er det en del av det som du kan spise, ville jeg spist de tingene du kan og droppet resten. Somoftest er jo det mulig! Hvis det ikke er noe som helst du kan forsyne deg av, ville jeg heller spist skikkelig middag på forhånd og sittet og vært søt og sjarmerende og pratet mens de andre spiser. Så vanskelig har i alle fall jeg gjort meg hver eneste gang jeg er bedt noe sted og får bare høykarbo mat... det er min kropp, så jeg må få bestemme hva jeg velger å gi den, tenker jeg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 22:44   #3837
Nysgjerrig nok
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

God kveld skravlebøtter

Bare kort innom for å si ifra at jeg må se an Sognsvann i morgen....datteren min slang igjen ytterdøra på søndag, og glemte å putte inn foten først...så hun halter ennå... Var på legevakten på mandag og tok røngten, men alt så helt ut. Må nok bare ta tiden til hjelp..og da var jeg optimist og trodde det skulle bli så mye bedre til nå, noe det ikke har blitt.

Har sendt mail til speiderlederen for å høre hvor langt de skal gå der oppe, og om de skal et godt stykke innover må hun nok stå over turen...
Sier ifra når jeg vet mer, men Nysgjerrig nok og Appelsinpiken, dere kan jo gå tur uten meg også?? Jeg er muligens det man kaller pådriver, men ikke gjennomfører denne gangen? hihihi

Auuu!! Alt skal man liksom måtte lære de barna eller? Hm..
Og nå som jeg og Appelsinen driver og planlegger & pønsker..

Men - blir det ikke nå så tar vi det siden. Eneklt og greit. Deadline er jo desemberhelgen.

Gammel 21-09-11, 22:47   #3838
Foksy
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Jeg ser dere har skrevet, men dere skriver for fort til at jeg klarer å henge med noen ganger.

Har kjøpt ny jakke, genser, veske, skjerf og votter. Deilig! Nå er jeg klar for høsten.
I morgen skal jeg ordne meg skap på skolen, så nå kan ryggsekken bare gå å ta seg en bolle. Deilig!

Åhh, skjerf og votter....elsk! Veske også, for den saks skyld, men vesker liker jeg hele året! På høsten er det alltid en høydare å kjøpe inn varme klær

Enig med Bente, Dollsine...forberedelse til middag borte er alltid lurt! Om det er tradisjonell mat er det som regel grønnsaker man kan ta på i stedet for potet osv da. Lykke til!!

Lo godt av svaret du fikk av Nysgjerrig-jenta, Bente! Hadde vært fantastisk å se ansiktsuttrykket hennes om du hadde klart å svare henne på den måten, og så le av det som om det hele var en kjempespøk etterpå så hun ikke kunne ta seg (offentlig) nær av det....hahaha...Ser det for meg og humrer her jeg sitter

Gammel 21-09-11, 22:52   #3839
bente1
Seniormedlem

Stakkars lille jenta di da, Foksy, håper hun blir raskt bra igjen, alltid vondt for mamman også når barna har det vondt

Hehehe, ja , jeg skulle ønske jeg var like kjapp i hodet som Nysgjerrigen altså, skulle likt å se ansiktet hennes jeg også. Men selv ble jeg bare litt perpleks...

Gammel 21-09-11, 22:52   #3840
Nysgjerrig nok
Medlem

Grattis med nye klær Appelsin!! Alltid en god følelse det; hele shopping opplegget. Titte og tusle, prøve og velge, bære poser og pakke opp av posen. Mmmm - love it!

Gammel 21-09-11, 22:56   #3841
bente1
Seniormedlem

Kjekt å shoppe Spesielt hvis man kan kjøpe i mindre størrelse enn sist man shoppet
Hmmmm kanskje jeg trenger litt vinterklær snart jeg og. I lang tid nå har jeg mest handlet for at jeg måtte ha noe å ha på meg, men nå tenker jeg det kan være litt mer gøy, for jeg vil føle meg så mye finere når jeg handler

Gammel 21-09-11, 23:02   #3842
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Jeg har kjøpt en helt fantastisk jakke fra esprit.

http://www.esprit.com/ Klikk på e-shop på venstre side og velg land (norge finnes ikke på listen, så jeg valgte UK bare for å se jakka online), og skriv inn koden V21861 i søkefeltet på høyre side.

Fantastisk jakke - og den sitter perfekt! Kjøpte den i fransk strl 40 (og det tror jeg er norsk 38). Den passet i norsk 36 også, men da kunne jeg ikke ha genser under. Herregud. Jeg fikk på meg noe i strl 36! Men det skal sies: Størrelsene på esprit var litt triveligere enn på hm.

Gammel 21-09-11, 23:02   #3843
Nysgjerrig nok
Medlem

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Kjekt å shoppe Spesielt hvis man kan kjøpe i mindre størrelse enn sist man shoppet
Hmmmm kanskje jeg trenger litt vinterklær snart jeg og. I lang tid nå har jeg mest handlet for at jeg måtte ha noe å ha på meg, men nå tenker jeg det kan være litt mer gøy, for jeg vil føle meg så mye finere når jeg handler

Nettopp. Når man kan gå for å kjøpe noe fint, og ikke kun tenke på at man skal skjule ditt & datt.
Jeg har ikke shoppet på en god stund, fikk en liten åpenbaring i mine gamle klær jeg da.
Hehe - dagens beste: jeg tok på meg en bukse jeg ikke har brukt på evigheter, følte meg såå fin liksom. Sånn rundt lunsjtider så oppdaget jeg en av grunnene til at jeg ikke hadde brukt den - den har hull i skrittet!! Ikke sånn at andre kan se det uten videre, men nok til at jeg fikk meg en god latter ja. Der gikk jeg rundt å fjonget meg liksom, i en bukse med hull i..

Gammel 21-09-11, 23:08   #3844
Dollsine
Gjest

Hei igjen! Jeg sjekket ang menyen i selskapet nå, og fikk høre det er spansk tapas. Bestilt fra en restaurant. Så da går det bra tenker jeg. Selv om det er potet i den spanske omeletten, og sikkert mye annet i resten. Jeg kommer nok til å kjøre også, slik dere foreslår.

I morgen tenkte jeg å ha blomkålsuppe til middag. Er det noen av dere som har en god oppskrift? Jeg prøvde en jeg fant her på forumet men den var ikke god Eller... Kan jeg spise det? Blir det for mye kh? Har to egg og 25 gram majones til frokost .

Så synd med datteren din Foksy! Håper det går fort over og at hun ikke får noe men. Synes dere tre er tøffinger som planlegger treff i morgen! Jeg er jo pysa som kommer med nellik

Grattis med nye klær Piken! Det er alltid en glede å kjøpe klær når en føler det er vel fortjent! Og du har fortjent det

Mon tro om jeg har mistet noe? Bente snakker om at hun ble perpleks og Nysgjerrig har svart noe kjapt?

Synes jeg ser det for meg Nysgjerrig, fin og fjong - og ingen sier noe. Da er det viktig å ha selvironi og kunne le av seg selv

Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 23:08   #3845
Nysgjerrig nok
Medlem

Jeg har kjøpt en helt fantastisk jakke fra esprit.

http://www.esprit.com/ Klikk på e-shop på venstre side og velg land (norge finnes ikke på listen, så jeg valgte UK bare for å se jakka online), og skriv inn koden V21861 i søkefeltet på høyre side.

Fantastisk jakke - og den sitter perfekt! Kjøpte den i fransk strl 40 (og det tror jeg er norsk 38). Den passet i norsk 36 også, men da kunne jeg ikke ha genser under. Herregud. Jeg fikk på meg noe i strl 36! Men det skal sies: Størrelsene på esprit var litt triveligere enn på hm.

Kjempefin!!!!
Sånn som passer til alt liksom. Str 36!!? WOW - det har jeg ikke vært borte i siden tidlig på barneskolen tror jeg. Kanskje mere pga cm enn kg da, men likevel. Så kult!
Masse grattis (med jakken og str)

Gammel 21-09-11, 23:10   #3846
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Nettopp. Når man kan gå for å kjøpe noe fint, og ikke kun tenke på at man skal skjule ditt & datt.
Jeg har ikke shoppet på en god stund, fikk en liten åpenbaring i mine gamle klær jeg da.
Hehe - dagens beste: jeg tok på meg en bukse jeg ikke har brukt på evigheter, følte meg såå fin liksom. Sånn rundt lunsjtider så oppdaget jeg en av grunnene til at jeg ikke hadde brukt den - den har hull i skrittet!! Ikke sånn at andre kan se det uten videre, men nok til at jeg fikk meg en god latter ja. Der gikk jeg rundt å fjonget meg liksom, i en bukse med hull i..

Haha! Tror jeg hadde fått angst!
Det der skjedde meg faktisk en gang. Elsket buksa, men visste at den var blitt slitt i skrittet og jeg snart måtte bytte den ut (ikke i sømmen, men i selve sømmen etter lårene mine). Så dro jeg og min daværende på senteret og titta rundt, og satt oss på en kafe for å spise lunsj. I det øyeblikket jeg setter meg ned, så kjenner jeg at det ene låret føles kaldere mot stolen enn det andre mot låret. Jeg ser ned, og på det ene låret er det et hull på rundt 3*8 cm. Heldigvis plassert sånn at det ikke syntes så godt for andre. Men jeg dro likevel rett bort til klesbutikke og kjøpte en nødbukse.

Gammel 21-09-11, 23:12   #3847
Nysgjerrig nok
Medlem

Hei igjen! Jeg sjekket ang menyen i selskapet nå, og fikk høre det er spansk tapas. Bestilt fra en restaurant. Så da går det bra tenker jeg. Selv om det er potet i den spanske omeletten, og sikkert mye annet i resten. Jeg kommer nok til å kjøre også, slik dere foreslår.

I morgen tenkte jeg å ha blomkålsuppe til middag. Er det noen av dere som har en god oppskrift? Jeg prøvde en jeg fant her på forumet men den var ikke god Eller... Kan jeg spise det? Blir det for mye kh? Har to egg og 25 gram majones til.

Så synd med datteren din Foksy! Håper det går fort over og at hun ikke får noe men. Synes dere tre er tøffinger som planlegger treff i morgen! Jeg er jo pysa som kommer med nellik

Grattis med nye klær Piken! Det er alltid en glede å kjøpe klær når en føler det er vel fortjent! Og du har fortjent det

Mon tro om jeg har mistet noe? Bente snakker om at hun ble perpleks og Nysgjerrig har svart noe kjapt?

Synes jeg ser det for meg Nysgjerrig, fin og fjong - og ingen sier noe. Da er det viktig å ha selvironi og kunne le av seg selv

Rimelig sikker på at ingen har sett noe, sitter jo stort sett ved pulten hele dagen. Men uansett da -

Og til det å svare kjapt - det er jo lettere når man får betenkningstid, som jeg fikk. Men å ha noen setninger i beredskap til sånne dumme kommentarer er en treningssak.

Gammel 21-09-11, 23:17   #3848
Dollsine
Gjest

Hm... må lese meg opp j morgen for å se hva det var. Kan jo ikke gå glipp av noe vet dere Nå må jeg funne senga mi etter en lang dag. Regner med dere nattedyr fortsetter praten og jeg gleder meg til å logge på for å lese. Godnatt og takk for i kveld!

Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 23:23   #3849
Nysgjerrig nok
Medlem

Hm... må lese meg opp j morgen for å se hva det var. Kan jo ikke gå glipp av noe vet dere Nå må jeg funne senga mi etter en lang dag. Regner med dere nattedyr fortsetter praten og jeg gleder meg til å logge på for å lese. Godnatt og takk for i kveld!

Nattinatt pepsine!

Gammel 21-09-11, 23:30   #3850
Foksy
Medlem

Nå har jeg fått svar fra speiderlederen. De skal ikke gå langt, og om det ikke skjer noe veldig merkelig i morgen så regner jeg med at vi reiser opp. Hun har veldig lyst til å dra iaf

Hva sier dere jenter, når kommer dere? Jeg er der fra kl 18-19.30 og det tar ca 1 time å gå rundt når jeg har med meg mini-foxy Kanskje greit å møtes like etter kl 18?

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.