Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-11, 12:44   #2101
Metalgirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 26
Metalgirl er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Tjohoo. Får vel oppdatere litt jeg også.

8 dager til bryllup, og 11,6 ned til nå. Har vel mer eller mindre ødelagt for meg selv den siste mnd, så kunne gått ned mer, men, det er begrenset hvor lenge man klarer å følge dietter HELT slavisk.

De første 2 mnd skeiet jeg ikke ut en eneste gang, men, nå lengter jeg virkelig tilbake til 100 % lavkarbo. Har spist 2 lavkarbomåltider om dagen i stedet for ED, og da går jeg jo ikke ned... men, går i det minste ikke opp, og da passer i hvert fall kjolen neste helg

Skal fortsette på ED til jeg har brukt opp de produktene jeg har, men SÅ er det klart for lavkarbo igjen.

Ønsker meg aller mest en hjerne som lar seg motivere av trening. Orker virkelig ikke å komme meg avgårde mer enn en gang i uka. Kjedelig å gå tur. Er rett og slett en skikkelig latsabb. Dumt, ettersom det garantert ville hjulpet masse på nedgangen.

Heia alle sammen! Vi vet jo alle at å følge dietten slavisk fungerer. Men, det er jaggu ikke lett å holde det gående i månedsvis.... :-o

__________________


Metalgirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 13:38   #2102
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Å, så spennende. Nå må du lade opp siste uka og spise lavkarbo slik at du har energi. Siste to ukene før bryllupet så fant jeg ut at det var best å spise lavkarbo og ikke sulte meg, hadde så mye å henge i med og da måtte jeg ha energi. Og kjolen satt jo som et skudd, så det viktigste var å holde vekta og heller bli litt fastere i fisken.

Som Jan Thomas sier; det er bedre med en smilende brud med former enn en brud som svimer av når hun drikker velkomstdrinken.

Så jeg var flink til å trene siste ukene, det ga meg energi og en liten pustepause mellom alt som skulle gjøres.

Lykke til. Håper vi får se bilder av den flotte bruden.

__________________



Sist redigert av Titti : 16-09-11 kl 14:02.
Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 14:00   #2103
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Signerer titti!!! Lykke til de siste dagene før bryllupet

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 09:52   #2104
hallokjelke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 18
hallokjelke er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Juhei!

Nå er jeg 2 1/2 uke inn i dietten og har gått ned 6 kilo. Vet ikke om dette er mye eller lite i forhold til gjennomsnittet, men jeg er strålende fornøyd i alle fall

Hurramegrundt, dettan går veien!

__________________


hallokjelke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 10:04   #2105
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av hallokjelke, her.

Juhei!

Nå er jeg 2 1/2 uke inn i dietten og har gått ned 6 kilo. Vet ikke om dette er mye eller lite i forhold til gjennomsnittet, men jeg er strålende fornøyd i alle fall

Hurramegrundt, dettan går veien!

for flott resultat
6 kg på 2,5 uker høres helt normalt ut, stå på videre

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 10:52   #2106
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Spør igjen jeg....kan man ha noen fase 1 dager inni fase 2=???...og kan man spise fårikål til middag på fase to??...uten poteter selvsagt;-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 10:58   #2107
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.

Spør igjen jeg....kan man ha noen fase 1 dager inni fase 2=???...og kan man spise fårikål til middag på fase to??...uten poteter selvsagt;-)

Ja og ja
Du kan helt klart ta noen fase 1 dager selv om du egentlig er i fase 2, og fårikål til middag er lov i fase 2 - jeg brukte blomkålmos som erstatning for poteter i fjor

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 11:16   #2108
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Ja og ja
Du kan helt klart ta noen fase 1 dager selv om du egentlig er i fase 2, og fårikål til middag er lov i fase 2 - jeg brukte blomkålmos som erstatning for poteter i fjor

Takk for svar, og ett raskt ett, vel er på jobb, og blir servert fårikål.....tror ikke jeg skal forlange blomkålsmos;-)...men kan spise kål og kjøtt:-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 17:06   #2109
Fieldy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 15
Fieldy er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei alle sammen. Jeg er ny her og har funnet utrolig mye nyttig informasjon. Begynte på Eurodiett forrige torsdag og har allerede gått ned 2 kg. Jeg har vel skeiet ut to ganger ettersom jeg har vært syk den siste uken og slet med å få i meg noe.Det ble til da at jeg spiste en veldig liten porsjon med fullkornspasta med tomat samt spiste en tallerk med nudler.Vondt i halsen så kraften var god å få i seg.
Ellers har jeg kun spist ED produkter både på jobb og hjemme, og har spist masse grønnsaker til lunsj.Syntes også produktene var fæle i starten,men det kom seg etterhvert.Man finner raskt ut hva man liker og hvordan man skal krydre seg frem.Jeg veide 102 kg da jeg begynte å målet mitt er å gå ned 20 kg for å få en bedre og lettere hverdag.Jeg kuttet ut sjokolade for 20 uker siden, bare for å forberede meg samt jeg kuttet ut brus for 1 mnd siden.Jeg har også kun drukket vann siden jeg begynte på dietten.Kjempekjekt at det finnes ett slikt forum da jeg tror det vil hjelpe veldig mye.

Fieldy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 20:09   #2110
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så flott. Lykke til videre.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 20:37   #2111
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen Fieldy!! Grattis med de første 2 kiloene ned

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 22:08   #2112
Fieldy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 15
Fieldy er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Tusen takk. Kan bli spennende dette her.Gleder meg masse til å se framgangen videre.Litt usikker på hva som er forventet vektnedgang i Fase 1, jeg har jo litt å ta av, men skal prøve å ikke fokusere så veldig mye på vekta.

Fieldy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 22:57   #2113
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Bra! Fokuser på dietten og trening -om trening er noe du har muligheten til å holde på med(endel kan jo ikke det pga sykdommer etc, derfor jeg skriver det på denne måten)

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 19:00   #2114
hallokjelke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 18
hallokjelke er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Fieldy, her.

Hei alle sammen. Jeg er ny her og har funnet utrolig mye nyttig informasjon. Begynte på Eurodiett forrige torsdag og har allerede gått ned 2 kg. Jeg har vel skeiet ut to ganger ettersom jeg har vært syk den siste uken og slet med å få i meg noe.Det ble til da at jeg spiste en veldig liten porsjon med fullkornspasta med tomat samt spiste en tallerk med nudler.Vondt i halsen så kraften var god å få i seg.
Ellers har jeg kun spist ED produkter både på jobb og hjemme, og har spist masse grønnsaker til lunsj.Syntes også produktene var fæle i starten,men det kom seg etterhvert.Man finner raskt ut hva man liker og hvordan man skal krydre seg frem.Jeg veide 102 kg da jeg begynte å målet mitt er å gå ned 20 kg for å få en bedre og lettere hverdag.Jeg kuttet ut sjokolade for 20 uker siden, bare for å forberede meg samt jeg kuttet ut brus for 1 mnd siden.Jeg har også kun drukket vann siden jeg begynte på dietten.Kjempekjekt at det finnes ett slikt forum da jeg tror det vil hjelpe veldig mye.

Hei, hei! Da leder jeg bare med litt over en uke på deg. Jeg startet også på litt over hundre kilo, så det skal bli moro å se fremgangen vår. Lykke til!

__________________


hallokjelke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 20:01   #2115
Fieldy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 15
Fieldy er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Spennende.Ja,gleder meg veldig.Jeg går en time til dagen samt sykler til og fra jobb.Håper at jeg får syklet litt mer når jeg blir frisk.Heldgvis er hodeverken borte og jeg kjenner meg ikke så sulten lenger.Nå mottok jeg akkurat ny ladning med produkter så nå er det å planlegge ukens måltider

Fieldy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 08:59   #2116
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Lykke til begge to.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 11:29   #2117
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Lykke til ja, begge to

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 18:39   #2118
Fieldy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 15
Fieldy er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk takk. Gått ned enda ett kg så det går rette veien

Fieldy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 19:06   #2119
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Skulle hatt liker knapp som på facebookGratulerer Fieldy

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 23:22   #2120
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Sukk altså, føler det går veldig tregt dette, startet 27juli, ingen problem å gå på måltidene(bortsett fra slankingen av lommeboken)....men har bare gått ned 6, 5 kilo på litt under to mndr...syns det ikke er så mye å skryte av gitt........sånn da har jeg lettet hjertet, legger meg og sover mens jeg håper på supert resultat på vekten i morgen:-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 23:33   #2121
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

ca 10 på 1 år her, så ditt resultat er temmelig bra, spørr du meg

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 10:22   #2122
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.

Sukk altså, føler det går veldig tregt dette, startet 27juli, ingen problem å gå på måltidene(bortsett fra slankingen av lommeboken)....men har bare gått ned 6, 5 kilo på litt under to mndr...syns det ikke er så mye å skryte av gitt........sånn da har jeg lettet hjertet, legger meg og sover mens jeg håper på supert resultat på vekten i morgen:-)

Synes det er kjempebra jeg! Jeg gikk ned 1 kg i måneden, i begynnelsen altså. etterhvert dabbet det jo litt av Husk at kroppen skal henge med, og hodet. Tenk om du er heldig så fortsetter det slik, da har du gått ned ca 15 kg til jul!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 13:44   #2123
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

6,5 kg etter to mnd var mitt resultat også. vet det er frustrende, men fra aug til juli ble det neste 15 kg totalt, så det hjelper jo på. Lykke til videre. Skal du ned mye til da?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 18:28   #2124
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for svar , og støtte:-)....altså veier nå89,3(har jeg ikke gjordt på 16 år), og tenke å legge meg på tja, 82 -83, er 180 høy, men har IKKE råd å gå på ED i ti mndr til....jaja. satser på at jeg bygger mye muskler for tiden;-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 14:58   #2125
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

22. dager ut i andre runde med fase 1, og jegtar meg selv i å sitte og surfe etter oppskrifter og drømme stadig mer om mat ... skikkelig mat. Må bare innrømme at nå er jeg drittlei. I dag skal familien på komlemiddag, jeg har med en pannekake og litt grønnsaker, på søndag kommer det gjester på lammesteik... Temmelig selvmedlidende her merker jeg .... Men synes ikke jeg kan melde meg ut av alt sosialt heller, de åtte dagene som er igjen. OG jeg vil ikke gi opp, liker å gjennomføre det jeg nå tross alt helt frivillig har satt meg fore.
Har oppnådd ca 5 kilo nedgang (4 dager siden forrige veiedag), så det går jo endel saktere enn i første runde. Men det går framover! Ser bare så utrolig fram til å få i meg noe annet enn grønnsaker og ED-produkter.
Det var dagens lille hjertesukk.

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no