Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Frysing

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-10-11, 16:52   #26
Qlio
Seniormedlem

Qlio sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Frysing

Jeg var kald på lavkalori. Fortsatt til tider frysepinn, men bedre!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 22:53   #27
Restart
Gjest

Spennende tema!

Jeg sliter også veldig med den frysingen.

Det gjør jeg hele året, og gruer meg sånn til perioden fremover siden jeg allerede bruker ullundertøy og sover med pysj og gode nattsokker store deler av året.

Heldigvis fant jeg noen supersøte varmeflasker i en interiørbutikk i fjor, og i natt brukte jeg både en sånn og pledd oppå dyna... og det var ikke frost på bakken i dag morges en gang...

Jeg er også ME-pasient, og har akkurat fått medisiner mot et stoffskifte i laveste laget, og hadde litt problemer med leggkramper her en periode, så det kan hende jeg må passe på Magnesiumen i tillegg.

Og for å være sikker på at jeg fikk med alle tingene som var nevnt her, drikker jeg heller ikke nok vann når jeg fryser (men mange kopper te (alle varianter) uten søtning), og sliter med å trappe godt nok ned på melkeprodukter (reagerer på Casein så jeg burde det...), så jeg må vel bare begynne å gjøre ting helt riktig...

Er bare en prosess å bli helt flink nok.

Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 20:00   #28
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Restart, her.

Spennende tema!

Jeg sliter også veldig med den frysingen.

Det gjør jeg hele året, og gruer meg sånn til perioden fremover siden jeg allerede bruker ullundertøy og sover med pysj og gode nattsokker store deler av året.

Heldigvis fant jeg noen supersøte varmeflasker i en interiørbutikk i fjor, og i natt brukte jeg både en sånn og pledd oppå dyna... og det var ikke frost på bakken i dag morges en gang...

Jeg er også ME-pasient, og har akkurat fått medisiner mot et stoffskifte i laveste laget, og hadde litt problemer med leggkramper her en periode, så det kan hende jeg må passe på Magnesiumen i tillegg.

Og for å være sikker på at jeg fikk med alle tingene som var nevnt her, drikker jeg heller ikke nok vann når jeg fryser (men mange kopper te (alle varianter) uten søtning), og sliter med å trappe godt nok ned på melkeprodukter (reagerer på Casein så jeg burde det...), så jeg må vel bare begynne å gjøre ting helt riktig...

Er bare en prosess å bli helt flink nok.

Ja fordi melkeprodukter har svært høyt kalsiuminnhold som spenner musklene. Skulle tro man lettere frøys da når blodet ikke flyter like fritt. Jeg leste i ei akupunkturbok. Så der det var et punkt som gikk på indre frossenhet og det eller et annet punkt for frysing i knoklene. Så om man finner ut hvilket punkt kan man bare trykke på dette punktet. Boka var på biblioteket.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Frysing av kremfløte? Echo Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 20-11-10 20:20
Tips til frysing av mat Fnutte Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 11-04-10 10:21
Frysing av lavkarbo-tortillas Fnutte Lavkarbo generelt 10 17-03-08 12:17
Angående frysing av mat beate Ketolysekuren 3 09-02-08 12:32
Plommesyltetøy til frysing guro Annen mat 0 28-08-06 21:29

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.