![]() |
#4601 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Lille venn - jeg har ikke tenkt så mye på jula enda, jeg er litt sånn at en ikke skal starte juleforberedelsene før i desember. Synes egentlig alle juledekorasjonene som starter i oktober ødelegger jula. Men tenkte å lese meg litt opp på oppskrifter her inne og planlegge godt. Hjemmelaget sukkerfri julekonfekt og marsipan av sukrinmelis blir det i alle fall! Kaker er jeg mer usikker på, men noen oppskrifter må det da finnes her inne. -Er jo så mange andre gode oppskrifer i alle fall |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
![]() |
![]() |
#4602 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?bente1: Så godt at du har vært hos legen. Er nok veldig fornuftig med en litt lengre sykemelding. Du har uansett ikke hatt noen lett arbeids situasjon i det siste. Ta deg et varmt laaaangt bad, slapp av, kos deg og tenk på helsa di. Ta godt vare på deg selv bentemor. Varme klemmer til deg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4603 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Bente: Det synes jeg var lurt! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh
![]() |
![]() |
#4604 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Lille venn: Ja, det var et godt råd - jeg skal jammen krype opp i badekaret med det samme. Og tusen takk for gode ord, varm og god klem tilbake til deg også |
![]() |
![]() |
![]() |
#4605 |
Medlem
Alder: 37
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei, alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4606 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hopp på vogna igjen, piken - du greier dette!!! Lag deg en stor posjon lasange, så har du lunch noen dager, eller kjøp inn en stor pakke med kyllinglår - det har de ofte på tilbud rundt omkring her i området i alle fall. Gjør det enkelt, feks ved å lage ting samtidig som du lager middag, og lag i alle fall alt klart på kvelden, så får du en god start på dagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4607 |
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei Piken! Gjør som Bente sier; opp på hesten igjen |
![]() |
![]() |
#4608 |
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen forresten! Så bra du fikk noen dager borte fra jobb Bente; du trenger det ser jeg. Bruk dem til å samle energi og glede |
![]() |
![]() |
#4609 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4610 |
Medlem
![]() |
I dag skal jeg ofre en forelesning for å forberede lavkarbo. Skal lage hjemmelagde knekkebrød og musli. Da har jeg enkel mat å ta med på skolen. For det er absolutt ikke pålegget som er problemet! Og så skal jeg lage squashlasagne til å ta med også. Og nå begynner jeg å føle meg litt smådårlig. Når jeg puster, så kjenner jeg lukten av syk. Det her er et dårlig tegn, altså. Håper det går over. For nå må jeg straks ned til byn og finne en fin boks til å ha muslien og knekkebrødene i når det er ferdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4611 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Har du fått med deg at man nå kan kjøpe mamalupes i en norsk nettbutikk? Det gjør det litt enklere, og man får billigere frakt |
![]() |
![]() |
![]() |
#4612 |
Medlem
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4613 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg har en søt i fra Greengate! Fåes på en del interiørbutikker. Kanskje Kremmerhuset også har? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4614 |
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Kremmerhuset har de ikke i nettbutikken sin, men jeg får dra dit og ta en titt. Er kremmerhuset-stil jeg vil ha på boksen. Sånn søt fransk, liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4615 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen. I dag stod jeg opp og fikk sønnen avgårde på skolen, og deretter krøp jeg til sengs igjen og sov to timer til - deilig. Kjenner at skuldrene senker seg litt bare ved tanken på at jeg skal være hjemme over en uke |
![]() |
![]() |
![]() |
#4616 |
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei på dere venner! Da har jeg koblet meg til godstolen for lading. Nå er endelig den hektiske tiden over, og i morgen får jeg en rolig dag. Gleder meg til den! Skal på jobb, men tenker å stikke tidligere siden jeg har jobbet 12 timer pr dag de siste dagene. |
![]() |
![]() |
#4617 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?I dag har jeg slappet av. Var hos healeren en tur, og kjente det gjorde godt. Og så hadde jeg datteren min på middag og satt lenge og skravlet med henne etterpå. Til kaffekos til oss lagde jeg oppskriften under. Den var faaaaaarlig god. Brukte bare halvparten av sukrin-melisen og søtet resten med stevia vanilje. Vanskelig å ligge unna - bare til advarsel |
![]() |
![]() |
![]() |
#4618 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Hei Dollsine |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF
![]() |
![]() |
#4619 |
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4620 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen - ønsker dere en en fin dag!! I dag stod jeg også opp tidlig for å få sønnen på skolen, og så la jeg meg igjen og da sov jeg til halv elleve!!!! Føler meg nesten rundspilt fremdeles
Gi det noen dager, så går det over, piken! Husk det var du som en gang sa at sulten på lavkarbo føles bedre enn mett på høykarbo |
![]() |
![]() |
![]() |
#4621 |
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Så gøy at du siterer meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4622 |
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God dagen damer! Her er den rolige arbeidsdagen akkurat ferdig; så deilig å faktisk kunne bruke stolen jeg har ved pulten |
![]() |
![]() |
#4623 |
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Og en liten ettermiddagsoppmuntring til alle venner; Jon inkludert |
![]() |
![]() |
#4624 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ja, nei, jeg er så drit lei av hele samvittigheten. Sitter på skulder'n som en jæ... plageånd. Jeg har begynt på Metformin, og det kjennes ut som jeg er gravid. Den kvalmen VIL IKKE FORSVINNE, og jeg må presse i meg mat. Alt vegrer. Jeg er sikkert skyldig blodsukker og klarer ikke tanken på hverken fløte i kaffen som jeg ikke klarer tanken på å drikke bar engang. Eksflørt var innom både tirsdag og onsdag, pressa i meg knekkebrød og holdt håret mens jeg spydde det opp igjen to minutter etterpå. Jeg klarer ikke spise. Når jeg har et kvarters pause (når jeg er ute i frisk luft og vind i ansiktet) tenker jeg at jeg får i meg noe, men da frister ikke kald omelett eller noe annet grusomt, så da blir det brødskive med leverpostei. Men beklager, jeg kan ikke noe for det. Jeg må holde blodsukkeret i sjakk siden Metforminen bryter det ned? Uansett, jeg er lei av å kjempe mot tårene, hoftekammen som ikke vises lengre, kinnbena som har forsvunnet, magen som hviller over beltet og leggene som er hovne. Jeg klarer ingenting nå. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
![]() |
![]() |
#4625 |
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Kjære Pruttilutt, høres ut som du har det ille, vennen |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 16:10 |
6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |