Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-11-11, 18:40   #4601
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Lille venn - jeg har ikke tenkt så mye på jula enda, jeg er litt sånn at en ikke skal starte juleforberedelsene før i desember. Synes egentlig alle juledekorasjonene som starter i oktober ødelegger jula. Men tenkte å lese meg litt opp på oppskrifter her inne og planlegge godt. Hjemmelaget sukkerfri julekonfekt og marsipan av sukrinmelis blir det i alle fall! Kaker er jeg mer usikker på, men noen oppskrifter må det da finnes her inne. -Er jo så mange andre gode oppskrifer i alle fall Og så kommer jeg til å gjøre et unntak for riskrem, søte med stevia og bruke mye fløte og lite ris, men riskrem må bare til i jula...

Maria: Oi så langt du er kommet med jula da! Er visst meg som henger etter ser jeg....
Sant det der med at å mikse fett og karber ikke er så bra. Ta en og en ting, men sett deg mål for NÅR det skal kuttes ut, da blir det mer konkret og ikke bare noe du utsetter til i morgen hele tiden

I dag kjente jeg på kroppen min at grensen min var nådd og at strikken ikke kunne tøyes lenger, så jeg tok en tur og snakket med legen. Er sykemeldt ut neste uke i første omgang, så får vi se hvordan jeg føler meg da.
Samtidig som jeg var der tok han en masse blodprøver av meg også, så jeg er jo litt spent på om jeg får noen reaksjoner relatert til lavkarbo da.... Blir bare innkalt igjen dersom noe ikke er som det skal, da. Blodprosenten min tok de imidlertid der og da. Jeg har alltid hatt for lav blodprosent, alltid under 80 i alle fall, så de pleier alltid mase på meg om jerntilskudd, og det blir jeg så dårlig i magen av, så jeg pleier la være å ta det... MEN: For første gang i mitt liv hadde jeg en blodprosent på 90, de sa det var perfekt Sikkert pga mer kjøtt og grønnsaker! Heia Lavkarbo!!!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 19:03   #4602
Lille venn
Juniormedlem

Lille venn sin avatar

Medlem siden: May 2011
Lille venn er på en erverdig vei

bente1: Så godt at du har vært hos legen. Er nok veldig fornuftig med en litt lengre sykemelding. Du har uansett ikke hatt noen lett arbeids situasjon i det siste. Ta deg et varmt laaaangt bad, slapp av, kos deg og tenk på helsa di. Ta godt vare på deg selv bentemor. Varme klemmer til deg Er helt enig med deg at jula ikke begynner før første søndag i advent, men jeg har bare begynt å tenke litt Med nytt barnebarn på den tiden blir det nok ganske hektisk med mye barnepass, så jeg får prøve å planlegge litt.

Lille venn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 19:25   #4603
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Bente: Det synes jeg var lurt! Så kan du lade opp til du skal begynne på ny avd! Jeg er dessuten veldig glad for å ha deg mer hengende her inne

Jeg har ikke begynt noe særlig med juleforbredelser jeg heller, men ettersom jeg går i ulønnet perm må jeg porsjonere utgiftene litt
Jul eller advent begynner for meg den dagen jeg, mamma og tantene mine har vår tradisjonelle kakebakedag hvor vi samler hele familien og lager årets julekaker. Det er som regel første søndag i advent Det er så utrolig koselig, dessuten sparer man en del arbeid ettersom vi lager mange sorter på en dag. Anbefales!

Nå koser jeg med meg stangselleri og dip, og skal prøve å brodere litt på en julekalender jeg begynte på for maaange år siden. hehehe

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 20:25   #4604
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Lille venn: Ja, det var et godt råd - jeg skal jammen krype opp i badekaret med det samme. Og tusen takk for gode ord, varm og god klem tilbake til deg også Koselig med juleforberedelser sammen med et barnebarn da - det skulle jammen jeg likt også Men datteren min studerer så jeg må nok vente noen år til, tror hun er altfor fornuftig til å få barn i studietiden...

Maria: Så koselig å starte juleforberedelsene på den måten, høres ut som en veldig god ide. Kanskje jeg skal lese meg litt opp på lavkarbo julebakst og invitere datteren min bort en dag i begynnelsen av desember
Jeg skal henge mer med deg her inne da vet du Tusen takk og god klem til deg også

Sønnen min kommer sent hjem i dag så det blir middag til kvelds. Tenker derfor at jeg går og tar det badet Lille venn anbefalte meg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 22:15   #4605
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Alder: 37
Appelsinpiken er ny på veien

Hei, alle!

Planlegging er noe dritt. Falt helt av pga stress. Orka rett og slett ikke planlegge lunsjer (og de må jeg ha to av hver dag siden jeg er så mange timer hjemmefra) - som i tillegg må lages på et kjøkken som er grusomt (og jeg aldri er alene på i mer enn 10 minutter).

Men nå er jeg bare feit, oppblåst, ukonsentrert og har magen full av sukker. Æsj.

Men nå skal jeg spise fett igjen, altså. Jeg lover!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 22:51   #4606
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Hei, alle!

Planlegging er noe dritt. Falt helt av pga stress. Orka rett og slett ikke planlegge lunsjer (og de må jeg ha to av hver dag siden jeg er så mange timer hjemmefra) - som i tillegg må lages på et kjøkken som er grusomt (og jeg aldri er alene på i mer enn 10 minutter).

Men nå er jeg bare feit, oppblåst, ukonsentrert og har magen full av sukker. Æsj.

Men nå skal jeg spise fett igjen, altså. Jeg lover!

Hopp på vogna igjen, piken - du greier dette!!! Lag deg en stor posjon lasange, så har du lunch noen dager, eller kjøp inn en stor pakke med kyllinglår - det har de ofte på tilbud rundt omkring her i området i alle fall. Gjør det enkelt, feks ved å lage ting samtidig som du lager middag, og lag i alle fall alt klart på kvelden, så får du en god start på dagen
Heier på deg!

Gammel 03-11-11, 07:31   #4607
Dollsine
Gjest

Hei Piken! Gjør som Bente sier; opp på hesten igjen. Vi har da alle vært i samme situasjon som du; iaf jeg!

Jeg lager meg ofte en omelett, som varer og varer og varer. 2 egg, litt rå grønnsaker, litt skinke. Doble oppskriften og den varer lengre. Eller eggerøre og røkt laks; varer og varer. En dæsj majones oppi gjør det bedre. Kokosbrød (=masse fett) med smør, ost, pålegg metter også. Du kan lage store porsjoner og hente fram det du trenger. Greit å ha i veska også. Evt spander på deg en matboks med fryselokk, så har du kald mat. Når flytter du vennen?

Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 07:34   #4608
Dollsine
Gjest

God morgen forresten! Så bra du fikk noen dager borte fra jobb Bente; du trenger det ser jeg. Bruk dem til å samle energi og glede

Her ble det en lang dag i går; men greier å holde stressfølelsen unna. Legger meg litt tidligere hver kveld også; og får litt bedre søvn enn før. Det jeg ikke greier er å holde det forba&%€Te utslettet unna; jeg tror faktisk det er fra cocosaen. Så nå har jeg kuttet ut den - igjen - for å se. Hvordan skal jeg da få i meg nok fett????

Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 09:16   #4609
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

God morgen!

Piken: Vi er visst flere som sliter litt for tiden. La oss bakke hverandre opp! Du har fått masse gode tips! Evt kunne du bakt deg knekkebrød og hatt med deg f.eks en tube makrell i tomat.

Dollsine: Har du prøvd begge cocosa typene? Evt får du begynne å ta litt rapsolje attåt

I går var en ganske bra dag kostmessig. En ørliten glipp, men det var det. Jeg kastet til og med et sjokoladestykke i søppelet etter å ha lagt det på tallerkenen for å spise I gårkveld mumset jeg selleri, og dessuten var jeg så heldig at jeg fant en halv atkins i skapet.
I dag har vi et nydelig vær her vest, og jeg håper på å komme meg ut en tur!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 09:46   #4610
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Hei Piken! Gjør som Bente sier; opp på hesten igjen. Vi har da alle vært i samme situasjon som du; iaf jeg!

Jeg lager meg ofte en omelett, som varer og varer og varer. 2 egg, litt rå grønnsaker, litt skinke. Doble oppskriften og den varer lengre. Eller eggerøre og røkt laks; varer og varer. En dæsj majones oppi gjør det bedre. Kokosbrød (=masse fett) med smør, ost, pålegg metter også. Du kan lage store porsjoner og hente fram det du trenger. Greit å ha i veska også. Evt spander på deg en matboks med fryselokk, så har du kald mat. Når flytter du vennen?

I dag skal jeg ofre en forelesning for å forberede lavkarbo. Skal lage hjemmelagde knekkebrød og musli. Da har jeg enkel mat å ta med på skolen. For det er absolutt ikke pålegget som er problemet! Og så skal jeg lage squashlasagne til å ta med også. Og nå begynner jeg å føle meg litt smådårlig. Når jeg puster, så kjenner jeg lukten av syk. Det her er et dårlig tegn, altså. Håper det går over. For nå må jeg straks ned til byn og finne en fin boks til å ha muslien og knekkebrødene i når det er ferdig.
Jeg skal bestille mama lupes tortillas også, men tror jeg venter til jeg har flyttet, så jeg ikke kjøper mer enn jeg har plass til i minifrysern jeg får da (evt om jeg kan snike noe inn i frysern til kjæresten).

Nå skal jeg ut og steke noen baguetter. Må bli kvitt dem og da kan jeg likegodt spise dem. Avskjedsmåltid.

Gammel 03-11-11, 09:58   #4611
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

Har du fått med deg at man nå kan kjøpe mamalupes i en norsk nettbutikk? Det gjør det litt enklere, og man får billigere frakt

http://www.lavkarbowebshop.no/

Gammel 03-11-11, 09:59   #4612
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Har du fått med deg at man nå kan kjøpe mamalupes i en norsk nettbutikk? Det gjør det litt enklere, og man får billigere frakt

http://www.lavkarbowebshop.no/

oioioioioioi! Me like!

Noen som vet hva lags butikker som selger fine metallbokser? Tenkte å kjøpe en sånn boks til å ha knekkebrød i. Men google er tilbakeholden med informasjon...

Gammel 03-11-11, 10:09   #4613
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

Jeg har en søt i fra Greengate! Fåes på en del interiørbutikker. Kanskje Kremmerhuset også har?

Gammel 03-11-11, 10:13   #4614
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Kremmerhuset har de ikke i nettbutikken sin, men jeg får dra dit og ta en titt. Er kremmerhuset-stil jeg vil ha på boksen. Sånn søt fransk, liksom.

Gammel 03-11-11, 10:57   #4615
bente1
Seniormedlem

Godmorgen alle sammen. I dag stod jeg opp og fikk sønnen avgårde på skolen, og deretter krøp jeg til sengs igjen og sov to timer til - deilig. Kjenner at skuldrene senker seg litt bare ved tanken på at jeg skal være hjemme over en uke

Håper du ikke blir syk, Appelsinpiken! Flott at du setter i gang med forberedelser - det er igrunnen mer enn halve jobben! Finn noe å spise som du synes er enkelt og greit å ta med seg og samtidig smaker godt. Håper du snart får flyttet inn i nytt sted, så det blir litt hyggeligere for deg å komme på kjøkkenet!

Dollsine: Nå må ikke du stresse for mye, vennen, så du ender opp som meg Så bra at du passer på å få nok søvn hver natt, kjempeviktig å få nok hvile. Jeg har hatt litt søvnproblemer den siste tiden, tror det er en av grunnene til at kroppen nå bare ikke ville mer

Maria, så bra, flink pike!!! Det går lettere og lettere etter hvert som du bare kommer inn i vanen igjen! Og tusen takk for tipset om mama lupis lefser fra Norge - det var jo en kjempegod nyhet!!! De lefsene skal definitivt innføres når jeg er ferdig slanket, og da er det jo mye enklere om en kan kjøpe dem fra Norge isteden. Dessuten liker jeg å kunne støtte norske småbedrifter som satser på å innføre varer som gjør livet til oss som lever lavkarbo lettere.

I dag skal jeg en tur til healeren min, og da rusler jeg en tur i finværet samtidig tenker jeg, og så kommer datteren min på middag, så jeg får rydde litt så det ser ok ut Men utover det skal jeg bruke denne første dagen hjemme på å sitte med beina på bordet og prøve å senke skuldrene mest mulig...

Gammel 03-11-11, 20:57   #4616
Dollsine
Gjest

Hei på dere venner! Da har jeg koblet meg til godstolen for lading. Nå er endelig den hektiske tiden over, og i morgen får jeg en rolig dag. Gleder meg til den! Skal på jobb, men tenker å stikke tidligere siden jeg har jobbet 12 timer pr dag de siste dagene.

Jeg har prøvd begge cocosaene ja, og får utslett av begge to. Mon tro om jeg er allergisk mot det og selv om det er veldig uvanlig? Forundrer meg ikke... Rapsolje står ikke på favorittlista mi på oljene altså, tror jeg tømmer Udosflaska før det. Men først må jeg få unna disse utslettene.

Så bra enda en butikk selger lavkarbomat. Ikke for at lavkarbohuset skal få konkurranse, men for at vi forbrukere skal få flere produkter å velge mellom. Jeg spurte forresten på en helsekost her i nærheten om de ikke kunne ta inn f.eks pizzabunnen du bruker Bente, men så enkelt var det nok ikke nei. De forholder seg til leverandørene de har avtale med, og så lenge disse ikke selger bunnen så gjør heller ikke helsekosten. Så enkelt er det.

Før jeg logger av så må jeg bare få dele denne søte Ole Brum med dere

Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 22:38   #4617
bente1
Seniormedlem

I dag har jeg slappet av. Var hos healeren en tur, og kjente det gjorde godt. Og så hadde jeg datteren min på middag og satt lenge og skravlet med henne etterpå. Til kaffekos til oss lagde jeg oppskriften under. Den var faaaaaarlig god. Brukte bare halvparten av sukrin-melisen og søtet resten med stevia vanilje. Vanskelig å ligge unna - bare til advarsel

Vanilje fudge
2 dl fløte
100 gram smør
4 ss sukrinmelis
1 ts vaniljepulver (eller mer for sterkere vaniljesmak)
Kok opp blandingen, og la den småkoke i 45-60 minutter. Kok den gjerne i teflonkjele, da trenger du bare å røre en gang i blant. Ta litt masse på en skje for å se om den er ferdig. Hvis massen stivner raskt i kantene, er den klar. Kle en liten brødform med bakepapir, og hell massen over. La den stivne i kjøleskapet.
Rut opp fudgen i passe store biter. Oppbevares i plast i kjøleskapet.

Dollsine: Bruk bare smør og olivenolje som du vet du tåler fram til utslettet er borte du, ikke innfør noe nytt! Høres ut som du har hatt en slitsom uke vennen, håper du får slappet litt av i morgen.

Natta alle damene mine

Gammel 03-11-11, 23:46   #4618
jvsandem
Medlem

Medlem siden: Mar 2011
jvsandem er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Jeg spurte forresten på en helsekost her i nærheten om de ikke kunne ta inn f.eks pizzabunnen du bruker Bente, men så enkelt var det nok ikke nei. De forholder seg til leverandørene de har avtale med, og så lenge disse ikke selger bunnen så gjør heller ikke helsekosten. Så enkelt er det.

Hei Dollsine

Kan jeg få lov til å spørre deg hvilken helsekost det er? Vi har avtaler med både Sunkost og Life.

Mvh
Jon Sandem
Lavkarbohuset Norge

jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 11:01   #4619
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

God morgen alle!

Frokosten er inntatt og bestod av hjemmelaget knekkebrød og rekesalat. Ble egentlig ikke mett, jeg bare gadd ikke spise mer. Udo'sen gikk rett ned (tett etterfulgt av sanasol for smakens skyld). Har akkurat skrevet opp næringsinnholdet i knekkebrødet på diett.no, og syns faktisk måltidet hadde vært perfekt hvis jeg hadde blitt mett av det. Når jeg er inne i lavkarbo igjen så blir jeg kanskje det, men akkurat nå er kroppen min alt for innstilt på høykarbo.

Ha en super dag, dere!

Gammel 04-11-11, 12:15   #4620
bente1
Seniormedlem

Godmorgen alle sammen - ønsker dere en en fin dag!! I dag stod jeg også opp tidlig for å få sønnen på skolen, og så la jeg meg igjen og da sov jeg til halv elleve!!!! Føler meg nesten rundspilt fremdeles

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Frokosten er inntatt og bestod av hjemmelaget knekkebrød og rekesalat. Ble egentlig ikke mett, jeg bare gadd ikke spise mer. Udo'sen gikk rett ned (tett etterfulgt av sanasol for smakens skyld). Har akkurat skrevet opp næringsinnholdet i knekkebrødet på diett.no, og syns faktisk måltidet hadde vært perfekt hvis jeg hadde blitt mett av det. Når jeg er inne i lavkarbo igjen så blir jeg kanskje det, men akkurat nå er kroppen min alt for innstilt på høykarbo.

Gi det noen dager, så går det over, piken! Husk det var du som en gang sa at sulten på lavkarbo føles bedre enn mett på høykarbo Det syns jeg var en genial beskrivelse som jeg stadig vekk siterer til mine venner

Jeg har ikke tenkt å gjøre så mye i dag heller. Har bestemt meg for å ta en dag av gangen, kjenne på kroppen hva den vil være med på og lytte til den. Blir sikkert en liten rusletur om oppholdtværet holder seg. Nå først skal frokost inntas, har ikke kommet så langt enda

Gammel 04-11-11, 12:24   #4621
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Så gøy at du siterer meg! Også så herlig at det ikke bare er jeg som er sløv i dag. Kjæresten ringte klokka 1015 og da tror jeg kanskje at jeg fikk litt kjeft for å fortsatt ligge i senga? Ikke helt sikker...

Men nå sitter jeg hvertfall ved bordet med både laptop og pensumbøker foran meg. Laptopen er riktignok både foran og over pensumbøkene (men det snakker vi ikke så mye om).

Jeg har prøvd å spise litt yoghurt naturell med hjemmelaget musli. (ja, yoghurt tenk! Overgang kalles det!). Det er ikke noe spesielt mens jeg spiser det, men så fort jeg legger fra meg skålen så får jeg lyst på litt mer...
Skal kvitte meg med restene av pose-blomkålsuppen i dag også. Alle de tingene jeg skal spise i dag, altså!

Gammel 04-11-11, 16:08   #4622
Dollsine
Gjest

God dagen damer! Her er den rolige arbeidsdagen akkurat ferdig; så deilig å faktisk kunne bruke stolen jeg har ved pulten Nå er kalenderen oppdatert fram til jul, og det ser da ikke så verst ut - ennå.... Det dukker stadig opp nye ting, heldigvis! Jeg koser meg best når jeg møter utfordrende oppgaver men ikke når de samme oppgavene snurrer fortere rundt meg enn jeg føler jeg henger med da

Sola holder på å gå ned i trønderlandet; nå er det snart tid for masse stearinlys! Deilig.

Veldig godt å se deg tilbake Piken! Sitatet Bente viser til er så rett så rett!

Så til deg Jon; helsekosten jeg snakket om hører til Hardangerfruktkjeden.

Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 16:10   #4623
Dollsine
Gjest

Og en liten ettermiddagsoppmuntring til alle venner; Jon inkludert :

Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 17:14   #4624
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Ja, nei, jeg er så drit lei av hele samvittigheten. Sitter på skulder'n som en jæ... plageånd. Jeg har begynt på Metformin, og det kjennes ut som jeg er gravid. Den kvalmen VIL IKKE FORSVINNE, og jeg må presse i meg mat. Alt vegrer. Jeg er sikkert skyldig blodsukker og klarer ikke tanken på hverken fløte i kaffen som jeg ikke klarer tanken på å drikke bar engang. Eksflørt var innom både tirsdag og onsdag, pressa i meg knekkebrød og holdt håret mens jeg spydde det opp igjen to minutter etterpå. Jeg klarer ikke spise. Når jeg har et kvarters pause (når jeg er ute i frisk luft og vind i ansiktet) tenker jeg at jeg får i meg noe, men da frister ikke kald omelett eller noe annet grusomt, så da blir det brødskive med leverpostei. Men beklager, jeg kan ikke noe for det. Jeg må holde blodsukkeret i sjakk siden Metforminen bryter det ned? Uansett, jeg er lei av å kjempe mot tårene, hoftekammen som ikke vises lengre, kinnbena som har forsvunnet, magen som hviller over beltet og leggene som er hovne. Jeg klarer ingenting nå.

Jeg har fått til en avtale ut året med en annen avdeling enn den jeg jobber for nå, slik at jeg har én dag fri annenhver uke istedet for to dager i uken. Mer penger, mindre energi. Dog, jeg har gjort noen økonomiske brølere siden jeg fikk leiligheta (måtte ha hvitevarer bl.a.) som har tatt helt av i manisk episode. Nuvel, fått penger fra NAV (12 dager forsinket-igjen) og har betalt 4k inn på hvitevarene og er helsikkes stolt over det. Lønn fredag (der de trakk 9k for depositum+husleie okt/nov), og tenker betale inn 4k da også. Når den er ute av systemet er det mastercardet som står for tur (15k) som skal betales til mars. Det er målet fordi vi planlegger USA tur i påsken. Vet ikke helt hvordan jeg skal få det til, men regner med å ha tilnærmet full lønn disse månedene (des/jan), så får leve strikt. Heldigvis lever jeg billigere på LK enn på "norsk husmannskost", så det bør gå greit.

Greit å få ut tanker/planer/bekymringer her. Beklager mørke bokstaver.

I dag har jeg hatt fri, og jeg og mamma har vært i byen. Frisør for luggklipp for meg, så spanderte jeg renoveringsklipp til mamma. Så fint, atte. Videre kjøpte jeg hårfarge i knæsj farge, og en heeerlig parfyme.
Har skaffet billige billetter til et show i Bodø i morgen "We love the 90's" som jeg drar med meg mamma på. GU', så jeg gleder meg. Fresh på håret, linser og støvletter på. Blir kult.

Regner med at jeg tar meg i det når kvalmen forsvinner.

Som tidligere nevnt; etter en dyp samtale/diskusjon/oppklaring med Flørt (nå referert til som eksflørt) var jeg spent på hvordan stemningen skulle være etterpå. Men plutselig stod han på døra tirsdagen og ringte onsdag også for å fortsette kikke på en serie vi har begynt å se. Vi tuller og prater som før, og han stryker og pusker som tidligere og jeg bare ser dumt på han. Men han er grei, det skal han ha. Kan fortsatt sove sammen, tett og varmt, men det er helt OK at det bare er det. Jeg føler meg faktisk lettet.

Nå er det tid for hårfarging!

Sussogklem

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 17:50   #4625
bente1
Seniormedlem

Kjære Pruttilutt, høres ut som du har det ille, vennen . Hvorfor har du begynt på Metformin, om du føler deg så dårlig og det får deg til å spise feil? Vet det senker blodsukkeret og kan gi vekttap, men det gjør det jo om du spiser riktig også - og det blir du ikke dårlig av! Vet det er tøft med overgangen til ketose, men når du først er der blir det så mye lettere, det vet du jo fra før Jeg vi nok gi deg det rådet å droppe Metforminen og komme deg inn i skikkleige matvaner igjen hvis du ikke spiser metformin pga av at legen sier du må ha det. Er du på vei å utvikle Diabetes 2? Bekymret før deg skjønningen
Og kom med her med problemene og tankene dine når det skulle være kjære du, vi er her for deg vet du!

Kjekt at du har fått mer jobb da, så du får orden på økonomien din, du er jo veldig flink til å få pengene til å strekke til, så du greier nok det, det er jeg overbevist om!

Så bra at det nå er greit og komfortablet i fohold til Flørten - eller eksflørten- nå! Kan dere ha det slik og begge har det greit med det, så er jo ingenting bedre - kos deg med det slik du

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.