Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-11-11, 13:27   #4651
Lille venn
Juniormedlem

Lille venn sin avatar

Medlem siden: May 2011
Lille venn er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God ettermiddag

MariaB: Gratulerer med vektnedgang
Bente: Er kokosbrødet ditt akkurat halvparten av oppskriften til Dollsine...? Hvis ikke kan du legge ut din oppskrift.....?
Dollsine: Allers er bestilt
Appelsinpiken: Kan du legge ut oppskrift på tekaker og har squashlasagne.....? Er så mye mer lettvindt enn å lete seg frem på forumet.

Ha en fin ettermiddag alle sammen

Lille venn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 18:51   #4652
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Alder: 37
Appelsinpiken er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Wow, så flink du har vært, piken! Alltid godt å være forberedt! Må si jeg synes du virker veldig flink og pliktoppfyllende med studiene dine!!

Takk takk. Men det er faktisk mye lettere å late som på internett. I dag har jeg hatt en veldig bra dag i forhold til skole. Har begynt å lese velferdsrett (har planer om å kunne trygdereglene bedre enn noen av NAVs saksbehandlere! - Bare sånn i tilfelle...) og syns det virker overaskende spennende så langt.

Opprinnelig lagt inn av Lille venn, her.

God ettermiddag
Appelsinpiken: Kan du legge ut oppskrift på tekaker og har squashlasagne.....? Er så mye mer lettvindt enn å lete seg frem på forumet.

Tekaker:
Jeg har juksa litt og henta oppskrift fra LenaBeatrice:
http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/...grove-tekaker/
Jeg har også oppi litt linfrø og solsikkefrø.

Squashlasagne (stor porsjon, for det er sånn jeg lager det):
3 pk kjøttdeig (drit i karbonadedeigen. kjøttdeig har mer fett - og er billigere)
2-3 pakker hakkede tomater (enten hermetiske eller sånne på kartong. går sikkert fint å kutte egne tomater også, men jeg er for lat til sånt...)
2-3 squash
2-3 dl kremfløte
Krydder (jeg bruker hvitløk, oregano, salt og pepper)
Revet ost

225* i ca 30-40 minutter

1. Del opp squashen i "lasagneplater" med ostehøvelen. Legg på papir og strø salt over. Squash har et høyt fuktighetsnivå, og det er greit å få ut noe av fuktigheten så ikke hele lasagnen blir dvask. La ligge noen minutter (du vil se at squashen vil få "svetteperler"). Og tørk av før du har de oppi formen.
2. Stek kjøttdeig mens du venter på at squashen "svetter" ferdig. Når all kjøttdeigen er stekt, ha oppi tomatpakkene og krydder. La hele greia koke noen minutter, og smak til med krydder. Jo lenger den koker, jo bedre pleier sånne ting å bli.
3. Legg squash og kjøttsaus lagvis i en smurt ildfast form. Begynn med squash nederst. Hell på fløte. Ca 2-3 dl avhengig av hvor tettpakka squashen og lasagnen ligger.
4. Sett formen inn i midten av ovnen med aluminiumsfolie på toppen i ca 30 minutter.
5. Ta formen ut av ovnen og strø revet ost over. Sett den tilbake i ovnen uten folie til osten får farge.
6. Nammenamm.

Sist redigert av Appelsinpiken : 08-11-11 kl 19:14.
Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 08:03   #4653
Lille venn
Juniormedlem

Lille venn sin avatar

God morgen alle sammen

Stor takk til deg Appelsinpiken. Nå skal jeg prøve meg på både tekaker og squashlasagne. Godt å gjøre som deg å ha litt i fryseren. Ha en fin dag alle sammen

Gammel 09-11-11, 10:03   #4654
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Godmorgen alle sammen!

Maria: Gratulerer!!! Du har kommet skikkelig inn i det igjen nå, siden du nærmer deg minstanotering! Håper du fikk kost deg skikkelig med mannen i går kveld

Lille Venn: Ja, oppskriften min er det samme som Dollsines, jeg bruker bare halv mengde og steker i 1,5 l former. Da blir det små skiver, men jeg synes det er ok, jeg. Jeg pleier bare bruke minimalt (eller ingen) søtning i det da, men det er for at jeg synes salt pålegg smaker best på skiver som ikke er så søte, så det er jo smak og behag.

I dag er datteren min tidlig ferdig med forelesninger, så vi har avtalt en liten handlerunde, bl. a på Ikea. Vi får se hva annet det blir tid til.

Ønsker dere alle en god, god dag!!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 10:01   #4655
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Hei og hopp!

Her hadde det jammen ikke vært mye aktivitiet det siste døgnet! Er damene opptatte?

Bente: Hvordan går det med deg i sykemeldingsuka di? Føler du deg bedre?
Dollsine: Savner deg også! Hvordan har du det?

Jeg har en liten husarbeidsdag idag Prøve å gjøre det litt rent og pent til helga. Og på lørdag reiser jeg foresten til Stavanger for å treffe igjen studievenninnene mine! Det gleder jeg meg til

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 16:30   #4656
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Nå må alle slutte å poste innlegg! Det her går alt for fort!

I dag har jeg lagd blomkålsuppe. Kjørte den i mikser'n og sånn, men nå er den liksom som utvannet purè. Syns ikke det ble noe bra i det hele tatt. Smaken er god, men liker ikke når det er massevis av småklumper. Hadde likt den bedre om det var vann + blomkålbiter. Angrer på at jeg hørte på oppskriften og tok den i miksern. Mer oppvask ble det også.

Og etterpå skal jeg lage ostekake. Jeg har bursdag om noen dager, så må øve litt på å bake kake. Hvis det stemmer at man får 12 biter ut av kaken vil hver bit ha:

Kcal: 275
Fett: 25,77
Karb: 3,57
Protein: 6,81

Gir dere oppskriften om den er god! Mulig jeg må gjøre oppskriften litt mindre også, siden oppskriften sier man skal ha 24-form og formen jeg har er 22. (Det ligger forsåvidt en 24-form på felleskjøkkenet men gidder jo ikke bruke den når jeg har kjøpt min egen!)

Men aller først skal jeg på Storo-senteret. I dag er det nattåpent og jeg håper jeg kan få tak i en jakke!

Gammel 10-11-11, 16:50   #4657
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

hehe, ja piken, det er skikkelig vanskelig å henge med her i dag

Synd at du ikke likte suppa da! Brukte du stavmikser? Trodde nemlig det ville gi et veldig godt resultat!

Her er middagen akkurat overstått, ovnsbakt kyllingfilet, salat og salatbønner. Har begynt å introdusere bønner i kostholdet mitt, og det er veldig godt altså! Absolutt ikke noe man skal spise for mye av, iallefall ikke på ketolyse, men de fungerer veldig fint når man ønsker noe "attåt" i stede for ris o.l. Tomatbønner er jo kjempenam, men ofte proppet med sukker, så det er veldig sjelden jeg har.

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 16:56   #4658
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Hei alle sammen. Endelig er jeg på nett igjen. Hadde en fullstendig krash på pc n min i går kveld. Så i dag gikk jeg rett og slett ut og kjøpte nye pc, jeg kan ikke være uten, spesielt i forhold til at arbeidet jeg har på salsaen. Det kiipe er at jeg har mistet alle dokumentene mine på den gamle pcn. Håper sønnen min kan finne utav det når han kommer. Hvis ikke får jeg se om det er mulig å levere den inn et sted.
Alle lavkarbo oppskriftene jeg har samlet er også borte Kanskje jeg må mase på dere om noen ting....

Jeg hadde trodd det skulle være masse å lese seg opp på her inne, men det er jo helt tyst jo

Dollsine mor - hvor er det blitt av deg da, du pleier da ikke å være borte så lenge? Eer du ok vennen?

Appelsinpiken: ser du er kommet skikkeig i siget med å lage lavkarbo mat igjen. Håper ostekaken blir velykket!

Maria: Tusen takk for at du spør søte du! Det går noenlunde med meg, det har vært godt å være sykemeldt. Er usikker på om jeg er klar for å gå på jobb mandag, får se det litt an. Koser du deg med mannen hjemme

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 17:00   #4659
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

Nei, bente, det har vært veldig rolig uten deg!

Så utrolig kjedelig at dataen kræsja!! Det er min store angst! Her har jeg jo alt av bilder og filmer av ungene. Prøver å ta back up jevnlig, men allikevel!

Hyl ut om du savner noen oppskrifter

Gammel 10-11-11, 17:01   #4660
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Takk, bente. Håper det jeg også.

Men de siste dagene så har jeg vært kvalm hele tiden. Har absolutt ikke lyst på lavkarbomat. Det eneste jeg har lyst på er brød. Prøvde å gi meg selv en mellomting i går og kjøpte fedonburder på BurgerKing.
1. Burgern var ikke noe særlig.
2. Ble egentlig ikke helt mett (enda jeg kjøpte nuggets etterpå for å "fylle opp")
3. Hjalp ikke på kvalmen.

Håper kakespising kan hjelpe litt.

Nå drar jeg ut døra om noen få minutter, og energien til shoppingen inntok jeg akkurat med en ss udos (med sanasol for å drepe smaken, så klart).

Gammel 10-11-11, 17:02   #4661
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Og så teit at pcen sa takk for seg... Jeg hadde fått helt angst om det hadde skjedd.
Og om du trenger noen oppskrifter så må du bare si ifra.

Gammel 10-11-11, 17:03   #4662
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

kvalme er vel desverre en av bivirkningene man kan ha i overgangen når man kutter karbene...Håper det går over fort! Prøv med et knekkebrød eller noe for å roe magen

Jeg skal foresten i klubb i kveld, spent på hva som serveres nå som jeg er så godt i siget igjen..

Gammel 10-11-11, 17:25   #4663
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Vet at kvalme er en vanlig bivirkning. Har jo vært i overgangen mange ganger . Men kvalmen jeg har nå er ikke lik. Jeg sliter skikkelig med å få i meg mat. I dag har jeg bare spist en tekake med pålegg og noen få smake-skjeer av suppa. Håper jeg klarer å spise kaken etterpå (og at jeg rekker å lage den).

Gammel 10-11-11, 17:26   #4664
bente1
Seniormedlem

Takk begge to Ja, veldig kiipt. Leeeenge siden jeg har tatt backup, så jeg har mistet masse
Jeg skal lete opp litt oppskrifter, begynner og maser når det er noe jeg trenger og mangler

Ja, Appelsinpiken, Maria har nok rett i at det er overgangen til mindre karber som gir kvalmen, det gir seg etter noen dager. Du kan jo prøve deg med lavkarbo brød, jeg liker veldig godt det fra lavkarbohuset altså, og det gir bare 0.9gkh pr skive.

Gammel 10-11-11, 23:27   #4665
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Så kjedelige dere er.

Jeg har funnet jakke! Endelig. Har lett etter en vinterjakke i 3-4 uker nå! Var redd jeg måtte opp i 4-6.000 kroner for å få tak i en jakke som det var dunfyll (og ikke polyester) i, og som ikke var full av bobler. Jeg vil ha parkas, ikke boblejakke. (Og så var den i størrelse S!!! Hadde aldri trodd jeg kunne fått tak i noe fra en merkevareprodusent og få i strl. S. Jeg bruker jo M i alt annet)

Ostekaken ble lagd, men jeg glemte å ta gelatinplatene opp fra handlekurven og opp på båndet.. Så måtte ta gelantinpulver istedet og gjette litt på mengden. Tror jeg tok litt for lite, for kaka ble liksom ikke helt stiv. Den henger liksom sammen, men den er litt "soggy". Og så syns jeg den var littegrann for syrlig. Men den var god, da. Tilogmed appelsinbiten jeg tok på toppen som pynt (som så klart ble spist opp) var god.

Moren til kjæresten ble litt for entusiastisk istad da jeg nevnte at jeg var kvalm...

Ellers har jeg fått i meg nesten 940 kcal i dag.
87% fett
8% protein
5% karbs

Skulle nesten tro jeg gikk for fettfaste...

Gammel 11-11-11, 16:27   #4666
bente1
Seniormedlem

Grattis med ny jakke, Appelsinpiken, og sååååå kjekt å kjøpe noe i størrelse small. Lite mat du fikk i deg i går ja, men enkelte dager er jo slik, og en skal høre på kroppen da også

Vet dere, nå er det så liten aktivitet har at jeg nesten har gitt opp å logge meg på, tidligere logget jeg meg på så ofte jeg kunne for å være oppdatert Det er vel kanskje slik at når ting begynner å vannes ut så vannes det bare mer og mer ut. Blir kjedelig å gå innom når det ikke er aktivitet, så går en mindre innom, og da blir det mindre aktivitet, så har en en nedadgående sirkel. Personlig synes jeg det er forferdelig synd, for jeg synes det har vært en stor glede å få lov til å bli kjent med dere

Ønsker i alle fall dere som kikker innom en fin fredagskveld

Gammel 11-11-11, 19:39   #4667
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

Jeg er fortsatt ofte innom, men kommer ikke på å skrive noe når det er lite aktivitet...synd!

Så gøy med ny jakke da, Piken! Synes det er utrolig masse vinterjakker i år jeg! Sikkert pga de kalde vintrene vi har hatt de siste årene.

Denne ettermiddagen har vært mildt sagt utfordrende! Har vært hos fotograf med guttene, og la meg bare si at å fotografere en stk dautrøtt 1 åring og en stk hyper 3 åring ikke er bare enkelt hjelpe meg, jeg er spent på resultatet!

I morgen vender jeg nesen sydover, nærmere bestemt siddisland! Jippi!

Gammel 11-11-11, 22:35   #4668
bente1
Seniormedlem

Håper du fikk noen fine bilder ut av det, Maria. Stressende med fotografering av barn, men ofte bir resultatet mye bedre enn en tror - og så er det jo så koselig å ha til senere
Håper du får en fin tur hit til byen i morgen - været i dag har vært nydelig, så får håpe det fortsetter til i morgen også

Nå tenker jeg litt tv titting og så leggetid, natti natt

Gammel 12-11-11, 08:34   #4669
Lille venn
Juniormedlem

Lille venn sin avatar

God morgen alle sammen

Har vært bortreist et par dager uten pc. Har laget meg en stor kopp kaffe å tenkte jeg skulle lese meg opp på disse to dagene, men hva skjer... Har jo vært noen livstegn fra Bente, Maria og Appelsinpiken, men hvor er du Dollsine....??????? Du pleier jo alltid å være innom noen ganger i løpet av dagen. Håper i alle fall at alt er bare bra med deg. Nå skal jeg gjøre litt husarbeid, vaske sengetøy og skifte på alle sengene. Ha en fin lørdag alle sammen

Gammel 12-11-11, 10:17   #4670
bente1
Seniormedlem

Godmorgen alle sammen!

Ja, Lille venn, jeg er også veldig bekymret for Dollsine, er absolutt ikke likt henne å bli borte uten å gi beskjed, tenker på deg Dollsinemor, gi livstegn hvis du er innom, håper det ikke har skjedd noe!

Lørdag morgen, nydelig vær ute, må se å komme meg en tur ut i solen etter hvert. Du får nok en fin Stavangertur i dag, Maria.

Ønsker dere en fin lørdag!

Gammel 13-11-11, 09:06   #4671
Lille venn
Juniormedlem

Lille venn sin avatar

God morgen

Fortsatt like stille her inne ser jeg Ja ja, jeg håper fortsatt alt er bare bra med dere alle sammen, men nå er jeg skikkelig bekymret Dollsine Skal komme meg ut en tur før det blir storinnrykk her, det er jo farsdag

Ha en fin søndag alle sammen

Gammel 13-11-11, 10:01   #4672
Dollsine
Gjest

Kjære venner! Jeg er veldig lei for å bare droppe ut, og det uten å gi beskjed. Jeg er jo den som alltid har sagt fra til de andre om at de kan gjerne ta en pause, men si i fra. Og så går jeg hen å gjør det samme selv… Beklager så mye.

Jeg kom til et punkt da jeg kjente at forumet tok mye av tiden min både det å være pålogget og tanketiden i mellom. Jeg fikk plutselig et akutt behov for pause, og bestemte meg for å ta en-to dager før jeg logget på. Og så gikk det åtte dager. Ikke bra å ikke si fra. Jeg gjentar at jeg fikk behov for pause fra forumet/pålogging og ikke dere!!

Men jeg har brukt dagene godt, og kommet fram til at det å skulle logge seg på forumet også er en stressfaktor som ikke akkurat er til hjelp for meg og den situasjonen jeg er i med tanke på vektnedgang. Så etter å ha vært i tenkeboksen disse dagene, velger jeg å trekke meg ut fra forumet og ikke bruke det mer. Jeg kommer til å savne dere og takker for all støtten jeg har fått i den tiden vi har kjent hverandre. Håper inderlig at dere fortsetter og er de flotte personene dere er, og støtter hverandre. Store og mange fra en snufsende

Dollsine

Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 12:18   #4673
bente1
Seniormedlem

Å, gud, nå ble jeg kjempelei meg, Dolsinemor. Vi må selvfølgelig respektere valget ditt, men jeg føler jeg har mistet en god venn. Om du leser dette, ønsker jeg deg masse lykke til og sender deg varme tanker og mange klemmer. Glad i deg!!!

Gammel 13-11-11, 14:47   #4674
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Kjære alle. Jeg beklar min manglende deltakelse her inne, og ønsker meddele i samme slengen at jeg har rett og slett kviet meg for å logge på da jeg sliter med litt dårlig samvittighet for at jeg spiser dårlig (grønn vomfyll) og føler jeg ikke lengre har særlig å bidra med. Håper jeg kommer til det punktet jeg får mer giv til å fortsette, vurderer å lese bloggen fra start til nå for å finne inspirasjon fra meg selv, for jeg mener jeg har gjort det bra! En gang i tiden i alle fall. Har kjøpt inn mat som er rett, og håper at morgendagen blir en slags pangstart. Jeg har tendenser til å starte greit, men så svikter motivasjonen iløpet av dagen. Og det kan jeg kun klandre meg selv for. Håper, og ønsker på egne vegne, at jeg kommer i gang og kan delta mer her inne med mindre dårlig samvittighet.

Har lest meg opp og føler først og fremst sorg for at Dollsine har valgt å trekke seg fra forumet og fra oss. Det er virkelig leit å lese, for jo mer vi mister deltakere, jo mindre blir samholdet. Håper virkelig at ingen andre gjør det samme! Er det én ting jeg har hatt glede av i år, så må jeg si at det er å bli kjent med dere; som har holdt meg oppe når jeg har hatt mine hindre i hverdagen på så mange vis!

Håper Bente har det fint som sykemeldt og at du får tid til å hente deg inn, samle nytt pågangsmot og styrke til å fortsette i jobben. Håper du ser fram til å begynne på ny avdeling(?) og at du finner glede i det. Og til deg vil jeg takke for masse positivitet og omsorg du har gitt meg alle disse måneder, og du er virkelig en inspirasjon. Det er dere alle!

Glad du står på, Appelsinpiken, både med studier og ellers. Du er dyktig!
Kommer nok til å mase på deg om oppskrifter og inspirasjon matmessig når jeg kommer i gang igjen.

Maria, på linje med de andre håper jeg bildene av smårollingene blir bra, og at du har det fint med mann og barn forøvrig. Du er flink og står virkelig på! Inspirasjon på så mange måter.

Håper jeg får fortsette å være sammen med dere, i min forhåpentligvis nye start imorgen. 14. november skal være min dato slik som 26. september 2009, 17. juli 2010 og 1. juni 2011 har vært. Glad i dere alle sammen, og håper dere nå sitter igjen med inntrykket av at jeg setter pris på dere og ønsker være sammen med dere.

Igjen, Dollsine, jeg respekterer din avgjørelse og ønsker deg masse lykke til med det du enn måtte gjøre.

Stor klem fra meg til hver og en av dere.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 16:50   #4675
bente1
Seniormedlem

Så godt å høre fra deg, Pruttilutt Det høres ut som en veldig god ide for deg å sette deg ned og lese bloggen din og finne inspirasjon fra deg selv. Du og bloggen din har vært til fantstisk inspirasjon for meg og mange andre her inne, så jeg håper du selv også finner den inspirasjonen. La 14.november være den dagen du snur og kvitter deg med den "grønne gørra"! Er her for deg vennen om det er vanskelig og du trenger noen å lene deg mot. Det er tøft i begynnelsen vet du, men for hver dag du kommer deg igjennom blir det lettere å komme gjennom neste dag. -Og ganske snart kommer du til det punktet at du kjenner kroppen fungerer bedre og det begynner å gå av seg selv. Krysser fingrene for at du får en god re-start i morgen. Vi er her, ikke glem det!

Synes dagen i dag har vært tung, har tenkt mye på at Dollsine trekker seg ut, og vært utrolig lei meg for det, og også tenkt på at så mange andre er mindre og mindre her inne. Synes det er veldig synd, for jeg er blitt så glad i dere, og jeg tror aldri at jeg hadde greid å gå den veien jeg har gått disse månedene uten dere. Tusen takk til dere alle sammen for det , og jeg håper at vi som er igjen kan fortsette å støtte hverandre og holde samholdet og vennskapet vedlike. Jeg har i alle fall gjort opp med meg selv at jeg ikke tenker å trekke meg ut av denne tråden uten uten at dere alle slutter å svare meg Samholdet og vennskapet er en glede for meg, og i tillegg til det tror jeg at det å være aktiv her inne hjelper oss alle til å fortsette denne veien vi har begynt å gå med vår nye livsstil. Så selv om jeg snart er "ferdig slanket" tror jeg likevel jeg vil hente inspirasjon, rettledning, hjelp og inspisrasjon fra dere. Og så håper jeg også at jeg kanskje kan ha litt å bidre med selv om noen sliter eller trenger råd. Føler at jeg begynner å få ganske mye både kunnskap og trygghet på dette kostholdet nå.

God klem til dere alle sammen

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.