Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fort full og veldig fyllesyk?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-12-11, 16:38   #26
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fort full og veldig fyllesyk?

Gammel tråd, men jeg signerer denne. Jeg var dum nok til å drikke nesten en hel flaske bacardi, jeg bokstavlig talt husker ikke halve kvelden eller hvordan og når jeg kom hjem. Helt for jævlig

Og jeg er så sinnsvakt fyllesyk fortsatt selv om jeg slutta å drikke relativt tidlig. Aldri før har cola frista mer enn nå(jeg tror fortsatt på barnekjerringrådet om at cola hjelper mot vond mage ).

Aldri lavkarbofylla igjen, haha.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 17:04   #27
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Fort full og veldig fyllesyk?

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Gammel tråd, men jeg signerer denne. Jeg var dum nok til å drikke nesten en hel flaske bacardi, jeg bokstavlig talt husker ikke halve kvelden eller hvordan og når jeg kom hjem. Helt for jævlig

Og jeg er så sinnsvakt fyllesyk fortsatt selv om jeg slutta å drikke relativt tidlig. Aldri før har cola frista mer enn nå(jeg tror fortsatt på barnekjerringrådet om at cola hjelper mot vond mage ).

Aldri lavkarbofylla igjen, haha.

Ha, ha. Hadde jeg drukket så mye bacardi, tror jeg ikke jeg kunne ha skyldt på lavkarbo for noen ting

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 17:29   #28
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Fort full og veldig fyllesyk?

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Gammel tråd, men jeg signerer denne. Jeg var dum nok til å drikke nesten en hel flaske bacardi, jeg bokstavlig talt husker ikke halve kvelden eller hvordan og når jeg kom hjem. Helt for jævlig

Og jeg er så sinnsvakt fyllesyk fortsatt selv om jeg slutta å drikke relativt tidlig. Aldri før har cola frista mer enn nå(jeg tror fortsatt på barnekjerringrådet om at cola hjelper mot vond mage ).

Aldri lavkarbofylla igjen, haha.

Ei flaske bacardi Vær glad du er i live!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 17:53   #29
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fort full og veldig fyllesyk?

Nå! Jeg er en stor mann da Har ikke vært problemer med sånt før, men veier ca 30kg mindre enn sist jeg drakk så mye og jeg har ikke drukket meg brisen engang etter jeg begynte med lavkarbo. Uansett så skjer ikke dette igjen..snart 18 på kvelden og jeg roper på elgen fortsatt. :|

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 17:57   #30
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Fort full og veldig fyllesyk?

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

.snart 18 på kvelden og jeg roper på elgen fortsatt. :|

Kan ikke annet enn å synes synd på deg - og ønske deg god bedring

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:00   #31
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fort full og veldig fyllesyk?

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Nå! Jeg er en stor mann da Har ikke vært problemer med sånt før, men veier ca 30kg mindre enn sist jeg drakk så mye og jeg har ikke drukket meg brisen engang etter jeg begynte med lavkarbo. Uansett så skjer ikke dette igjen..snart 18 på kvelden og jeg roper på elgen fortsatt. :|

Auda, Bacardi....hmm tror ikke du kan skylde på hverken vekt eller ketose her. bacardi som tørstedrikk er vel ikke optimalt kanskje?

  Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 01:24   #32
Hungrymouse
Juniormedlem
 
Hungrymouse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 19
Hungrymouse er på en erverdig vei

Sv: Fort full og veldig fyllesyk?

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Gammel tråd, men jeg signerer denne. Jeg var dum nok til å drikke nesten en hel flaske bacardi, jeg bokstavlig talt husker ikke halve kvelden eller hvordan og når jeg kom hjem. Helt for jævlig

Og jeg er så sinnsvakt fyllesyk fortsatt selv om jeg slutta å drikke relativt tidlig. Aldri før har cola frista mer enn nå(jeg tror fortsatt på barnekjerringrådet om at cola hjelper mot vond mage ).

Aldri lavkarbofylla igjen, haha.

Åherregud! 1 hel flaske bacardi? Det hadde sikkert endt med sykehus innleggelse for min del. Jeg kan virkelig ikke drikke så lenge jeg er i ketose, ble kanondrita på en halv flaske vin, hadde blackout ca 4 timer.. KJEMPEflaut med tanke på at dette var når jeg var ute med den nye jobben... Er 2 mnd siden, og jeg blir enda mobbet for det!

__________________
Hungrymouse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 23:44   #33
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fort full og veldig fyllesyk?

Haha. Jeg vet jeg drakk mye, det rare er at jeg ikke husker NOE fra jeg gikk ut til jeg kom hjem. Og i følge folk jeg var med virka jeg ikke noe særlig full.
Har ikke hatt sånn fjortisfylla siden tja..jeg var fjortis.

Aldri igjen. Tror jeg skal prøve varianten med 3 lavkarboøl og bare slappe av neste gang.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Så ble det full stopp isabella Ketolysekuren 12 12-12-08 08:55
Parmesandip - veldig godt, veldig enkelt! Safir Annen mat 0 13-11-07 18:26
Full forvirring!! mcfrogner Lavkarbo generelt 11 29-07-06 21:35
Det går veldig fort!!? Spinny Ketolysekuren 13 21-06-05 19:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no