Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Katrine's dagbok:)

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-11-05, 17:08   #1
Katrine
Medlem
 
Katrine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 43
Innlegg: 70
Katrine er på en erverdig vei

Katrine's dagbok:)

Ja, da var det min tur å lage dagbok! Skal prøve å skrive inn hva jeg spiser hver dag. Det er sikkert ikke dumt, gjerne litt vanskeligere å skeie ut da, så lenge jeg vet at jeg kan bli "tatt".

Har skrevet det i innlegg tidligere også, men jeg går ikke på atkins først og fremst for å gå ned i vekt, men på grunn av candida som har vist seg nesten umulig å bli kvitt . Har prøvd det meste..., så nå står altså dette for tur! Går til fotsonetarapaut og det var hun som introduserte meg for dette, tanken er rett og slett og "sulte" ut candidasoppen som jeg har så altfor mye av i magen min, ved å kutte drastisk ned på karbohydrater.
Så tips/råd/erfaringer og spm om candida er også hjertelig velkomne .

Har tatt av meg ca to kg "bare" etter at jeg begynte på atkins for ca en mnd siden, og disse gikk av under induksjonen. Etter det har det stått ganske stille.
Jeg er nok ikke flink nok til å drikke vann... Er veldig flink til å drikke pepsi max derimot, men dette hjelper nok ikke nei..
Har nok muligens heller ikke vært flink nok til å telle karber i det siste, har tatt det meste på "gefylen".

Men nå skal jeg iallefall begynne å legge ut hva jeg spiser hver dag, gjerne noen kan se hva/om jeg gjør noe galt.

Katrine

Katrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-11-05, 17:16   #2
Katrine
Medlem
 
Katrine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 43
Innlegg: 70
Katrine er på en erverdig vei

Sv: Katrine's dagbok:)

har jeg forstått "oppsettet" med dagbøker rett? Skal hver dags måltider bare legges inn som en "reply" på mitt tidligere innlegg?
Takk for svar

Til frokost i dag hadde jeg min første smoothie Den besto av 2 egg, 100g skogsbær(frosne), 5 ss lett-rømme og ca 2-3 ss olje (oliven) og søtningsmiddel (målte ikke, men var nok ca 2ss )
Dette ble veldig godt og sorbet-aktig Men ble ikke særlig mett!
Bakte også de rundstykkene med 4 karber i hver (oppskriften ligger her inne en plass) for første gang.. De var veldig gode! Men veldig små..., spiste 3 av dem...
Når jeg kommer hjem fra jobb i kveld blir det sikkert frokostpannekaken (spiser den til alle måltider jeg eller strimlet kjøtt m/grønnsaker eller no.. Hvordan hørtes dette ut sålangt?
Har ikke drukket så mye vann i dag, ett par glass bare. Men har drukket en termos med eple/kanel-te (fra poser), er det lov egentlig? Prøvde å lese på den om den inneholdt koffein, men det sto ikke noe om næringsinnhold, kun at den inneholdt 1% eple og 1% kanel (hva med de resterende 98 % da?)

Det var min dag sålangt!

Katrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-11-05, 18:01   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Katrine's dagbok:)

Åååå så kjekt å se deg her inne og med dagbok og ! Da er det mye lettere å kommunisere også !!

Opprinnelig lagt inn av Katrine

har jeg forstått "oppsettet" med dagbøker rett? Skal hver dags måltider bare legges inn som en "reply" på mitt tidligere innlegg?
Takk for svar

Jada, det er helt rett !

Sitat:

Til frokost i dag hadde jeg min første smoothie Den besto av 2 egg, 100g skogsbær(frosne), 5 ss lett-rømme og ca 2-3 ss olje (oliven) og søtningsmiddel (målte ikke, men var nok ca 2ss )
Dette ble veldig godt og sorbet-aktig Men ble ikke særlig mett!

Foreslår at du bytter ut lettrømmen med seterrømme. Den er fetere og metter mer - og har færre karber. 2 ss søtningsmiddel er litt mye.... Det blir en del karber av det og. Prøv å kutte ned gradvis. 1-2 ts er mer enn nok ! (jeg klarer ikke mer enn 1/2, da syns jeg det blir kvalmt). Det skal være friskt. Og om du venter 1/2 times tid etter at du har spist så kjenner du at du ikke er sulten lenger... og det er det viktigste.

Sitat:

Hvordan hørtes dette ut sålangt?

Syns det hørtes greitt ut jeg...

Sitat:

Har ikke drukket så mye vann i dag, ett par glass bare. Men har drukket en termos med eple/kanel-te (fra poser), er det lov egentlig? Prøvde å lese på den om den inneholdt koffein, men det sto ikke noe om næringsinnhold, kun at den inneholdt 1% eple og 1% kanel (hva med de resterende 98 % da?)

Du kan godt drikke te, men ike for mye... Anbefaler deg - spesielt fordi du skal rense ut - å drikke 2,5-3 liter vann pr dag. Det er diskutabelt hvor mye kroppen din trenger, men på Atkins og pga candiaen bør du følge rådene Atkins gir, - og han sier 2-,5-3 liter pr dag..... jeg har en 1/2 liters flaske med sitronskiver oppi som jeg fyller og drikker og fyller og drikker....

Du klarer dette kjempefint, - skal passe på deg jeg...

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-11-05, 18:33   #4
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Katrine's dagbok:)

Velkommen med dagbok, Katrine! Du er heldig som har Nille til å passe på deg. Lykke til videre!

  Svar med sitat
Gammel 03-11-05, 18:54   #5
Katrine
Medlem
 
Katrine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 43
Innlegg: 70
Katrine er på en erverdig vei

Sv: Katrine's dagbok:)

Jippi!! Takk sålangt til ALLE, men spesielt Nille!

Er nok litt vel "på" med søtningsmiddelet ja, hehe. Skal trappe seriøst ned på det! Tror det kommer til å bli mye lettere å holde meg selv i ørene, med dette opplegget!
Tror en av mine største utfordringer er planlegging. Jeg går på skole og jobber deltid utenom, noe som gjør at av og til har jeg veeldig lange dager. Går ut tidlig om morgenen og kommer ikke hjem før ni ++ om kvelden. Da nytter det ikke med pølse/habbis på bensinstasjon eller club sandwich fra ostehuset lenger... Har nok mye å hente her! Men går ut fra at det er her mange "sliter" sikkert...

Katrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-11-05, 19:08   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Katrine's dagbok:)

Opprinnelig lagt inn av Katrine

club sandwich fra ostehuset

ååååååå det er det lenge siden jeg har smakt !! De er knallgode - og svære !! Holder jo til to måltider. Prøvde å lokke utav Hanne (hun danske, - en gammel kollega) hvordan de marinerte kyllingen, - men nei du. Det klarte jeg ikke ! Hvis du vet om noen som vet den hemmelige oppskriften så BETALER jeg mer enn gjerne for å få den...

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-11-05, 19:14   #7
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Katrine's dagbok:)

OSTEHUS ???????????? bor du i himmelen du da ?

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 03-11-05, 19:27   #8
Katrine
Medlem
 
Katrine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 43
Innlegg: 70
Katrine er på en erverdig vei

Sv: Katrine's dagbok:)

Hehe, har aldri hørt Stavanger bli omtalt som himmelen før, men gjerne? De har iallefall et fantastisk utvalg i mye spennende, som oster, oljer, pestoer osv. Og det er også spiseplas, samt ta-med mat, herlig! Var storkunde der, men har blitt mindre i det siste ja... De har faktisk et par, tre ting på menyen som som er markert som lav GI-retter .

Og Nille, skal gi beskjed ang den kyllingen! Men da må du gi beskjed hvis du får fatt i oppskriften til hvitløkssmøret/dressingen de bruker i clubb'en, DEN er god den!!

Katrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-11-05, 20:18   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Katrine's dagbok:)

Opprinnelig lagt inn av Katrine

Men da må du gi beskjed hvis du får fatt i oppskriften til hvitløkssmøret/dressingen de bruker i clubb'en, DEN er god den!!

Åjaaaaaa, den hadde jeg faktisk, men kan ikke huske eller finne den. MEN, datteren til bestevenninnen min jobbet der for noen år siden. Skal spørre henne.....

Jeg fikk kurv sønnen min hadde kjøpt på Ostehuset til bursdagen min. Namme !! Han hadde sagt til Hanne "lage en kurv med det mamma liker" !! Det var god italienske pølser, pesto, soltørkede tomater, sylta valnøtter, flere oster, en flaske olivenolje, urteolje, en flaske rødvin og et deilig olivenbrød. Jeg spiste/drakk alt jeg ...med litt hjelp selvfølgelig...

Og Nøtta ..... den butikken er veldig veldig nær himmelen !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-11-05, 23:57   #10
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Katrine's dagbok:)

Sitat:

Og Nøtta ..... den butikken er veldig veldig nær himmelen !!

skriver under på dette utsagnet!

hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 04-11-05, 00:42   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Katrine's dagbok:)

Tenk at jeg jo er født og oppvokst i Stavanger, men har aldri vært på Ostehuset.
Har hørt mye skryt da, men liksom aldri kommet så langt.

Velkommen med journal, forresten.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-11-05, 09:47   #12
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Katrine's dagbok:)

Opprinnelig lagt inn av Iset

Tenk at jeg jo er født og oppvokst i Stavanger, men har aldri vært på Ostehuset.
Har hørt mye skryt da, men liksom aldri kommet så langt.

Velkommen med journal, forresten.

og her sitter jeg på Strømmen og har hørt om det

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 04-11-05, 10:39   #13
Elena
Seniormedlem
 
Elena sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 522
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Katrine's dagbok:)

Ostehus-- *Drømme* hørtes veldig bra ut selvom ost er fy fy for meg ... men pølser, pesto .. namm namm... hvitløkssmør...

tror jammen jeg må pønske ut noe digg å spise i kveld

Vi skal hjelpe deg og passe på deg Katrine

__________________
No gut's no glory

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Gammel 07-11-05, 23:39   #14
Katrine
Medlem
 
Katrine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 43
Innlegg: 70
Katrine er på en erverdig vei

Sv: Katrine's dagbok:)

Hei alle sammen!

Jeg reiste på hyttetur litt sånn på impulsen denne helgen, så det har ikke blitt så mange innlegg i helgen..
Idag var jeg på konferanse m/frokost på hotell. Da hadde jeg litt diverse på en liten tallerken, én skive kalkunpålegg, litt cc og litt lett-syltetøy, eggerøre og bacon. Til lunsj hadde jeg frokostpannekaken, byttet ut havregryn med soyaflak.
Litt senere hadde jeg en omelett bestående av tre egg, litt purre og pepperoni og til sist til middag/kvelds prøvde jeg for første gang Isets lasagne sammen med en lett salat av rå grønnsaker (blomkål, paprika og agurk).
Vet ikke nøyaktig hvor mange karber jeg har fått i meg i dag, men kan vel umulig være såå mye..?
Nå står naboen til torkil sitt brød i ovnen, er kjeempespent!! Mitt første lavkarbobrød Håper det blir bra... Har ikke brødform da.., men formet det bare som et brød og hev det inn i ovnen! Er det foressten vanlig at deigen er så tørr og rar at man må ha mikser for å elte den? Det var umulig å få til kun med en bolle og stekespadeting( )! Det skal ikke heves eller noe heller? Bare rett inn i ovnen liksom?

Katrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 19:30   #15
Katrine
Medlem
 
Katrine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 43
Innlegg: 70
Katrine er på en erverdig vei

Sv: Katrine's dagbok:)

Tirsdag 08.11.05

Idag har jeg spist:

Frokost: to skiver av naboens brød med heistad-syltetøy.
Lunsj: smoothie (vaniljekesam, frosne bringebær, søtningsmiddel, egg og en dæsj biola naturell).
Mellommåltid/snacks: mandelpudding med rødsaus (begge oppskriftene herfra).
Middag: rester fra gårsdagens lasagne med grønnsaker til.
Blir muligens en omelett eller noe når jeg kommer hjem senere i kveld..

Er dette for mye syns dere? Har vært flink å drikke vann i går og i dag. Har lagt pepsi maxen fra meg, blir jo bare myyye mer søtsug av å drikke den.. Har drukket en termos med eple/kanel-te med suketter i. Når jeg sitter på lesesalen føler jeg at jeg MÅ ha noe godt og varmt å drikke. Før gikk det temmelig mye kaffe i løpet av en dag.. Da er det vel bedre med te?

Takk for alle kommentarer

Katrine


ps: følgte en oppfordring jeg leste her inne et sted og la inn bilde av meg selv. Det er jo kjekt når folk gjør det, så vet man på en måte hvem man "snakker" med!

Katrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 19:39   #16
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Katrine's dagbok:)

hei ja den oppfordringen var vist fra meg .... som ikke har bilde men har planer om legge det ut da det var veldig fint bilde av deg !!

synes du er flink med maten jeg ! og te er nok bedre enn kaffe ja nå skal jeg søke på mandel pudding, fikk sååå lyst på det ! var det lett og lage ?

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 23:59   #17
Katrine
Medlem
 
Katrine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 43
Innlegg: 70
Katrine er på en erverdig vei

Sv: Katrine's dagbok:)

Fant en kjempekjekk oppskriftsside! www.matmons.net .På menyen til venstre nederst står det tema, og så lavkarbo. Der ligger det noen oppskrifter, ikke så mange, men de som var der så KJEMPEgode ut

Katrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 12:52   #18
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Katrine's dagbok:)

Vil bare si gratulerer med dagbok...

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 14:11   #19
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Katrine's dagbok:)

Opprinnelig lagt inn av Katrine

Fant en kjempekjekk oppskriftsside! www.matmons.net .På menyen til venstre nederst står det tema, og så lavkarbo. Der ligger det noen oppskrifter, ikke så mange, men de som var der så KJEMPEgode ut

oj så bra ! takk !

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 22-11-05, 19:49   #20
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Katrine's dagbok:)

Velkommen hit og gratulerer med dagbok!
Du virker veldig flink

  Svar med sitat
Gammel 14-12-05, 19:19   #21
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Katrine's dagbok:)

ostehuset e digg. tror det e stavanger sitt svar på himmelen.
nam nam, vann i munnen.

lykke t med dagbok, går du på universitetet?
isåfall hva går du på?

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-12-05, 16:18   #22
Katrine
Medlem
 
Katrine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 43
Innlegg: 70
Katrine er på en erverdig vei

Sv: Katrine's dagbok:)

Hei alle sammen

Nå har jeg ikke vært her inne på en good stund. Hadde siste eksamen i går, har mer eller mindre "bodd" på skolen med nesen i bøkene den siste mnd!
Jeg har "sprukket" så det holdt nå i eksamensperioden desverre . Pizza om kveldene og helnøtt-sjokolade og smågodt og sikkert enda verre ting enn det som jeg ikke kommer på også . Jeg har brukt ca et halvt år på å miste de fire-fem kiloene som plaget meg (begynte bare med å spise litt sunnere, var overhodet ikke inne på noen som helst kostholdsfilosofi, det kom senere), i løpet av en tre ukers sprekk kom disse kiloene rett på igjen! . Er det slik at man lettere legger på seg igjen når man slutter med lavkarbo enn man ville gjort ellers?

Nå står julen for tur og det virker temmelig vanskelig å begynne på nytt med induksjon og alt igjen NÅ liksom... *sukk*
Så vet ikke om jeg skal vente til etter julen eller hva jeg skal gjøre....


Men men, nå er iallefall eksamene over og det er juleferie

Til Siljevanilje: eg går på BI, kor eg går sista året på eiendomsmegling . Du då? Går du på høyskolen? (klare ennå ikkje å kalla det for universitetet, hihi)

Katrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-12-05, 19:53   #23
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt
Red face

Sv: Katrine's dagbok:)

ahh, ok, ernæringsfysiologen min e rett der med bi, eg gikk på uis, hehe
3/4 år med første året reiselivledelse. slutta pga jeg ble utbrent for andre gang i mitt liv..

hehe jaja...

du får ha ein kjekke jul og godt nyttår. (i stavanger dritt veret)

(vil ha hvit jul)

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-12-05, 22:19   #24
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Katrine's dagbok:)

GOD JUL!

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dagbok? mabe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 9 17-08-11 14:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no