Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Gru-gleder seg til jul ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-12-11, 23:45   #26
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Gru-gleder seg til jul ...

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Skulle tro du har en tyr i ræva hele tiden, sånn som du påstår at du løper

Ja, tyren kalles for konkurranseinstinkt....hehe. Jeg har jo alltid løpt mye, og syklet mye aktivt. men en liten ekstramotivasjon nå for sesongen 2012 er jo Oslo Maraton 22.sept. Jeg hater jo å tape, skikkelig dårlig taper, så derfor har jeg satt meg mål om å løpe sub 3t15min....Treningsprogrammet er lagt opp til sub 3t15min iallefall og det innebærer maaaange mil i uka

Og Langaard, jeg bruker aldri påstå noe jeg ikke klarer holde selv. Verste jeg veit er unnasluntrere og de som bare snakker om å gjøre noe istedetfor bare å gjøre det..... Har aldri satt meg et mål og ikke nådd det enda. men bruker heller ikke sette urealistiske mål...jo kanskje, Oslo Maraton på 3t15min kan holde hardt

  Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 23:55   #27
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Gru-gleder seg til jul ...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ja, tyren kalles for konkurranseinstinkt....hehe. Jeg har jo alltid løpt mye, og syklet mye aktivt. men en liten ekstramotivasjon nå for sesongen 2012 er jo Oslo Maraton 22.sept. Jeg hater jo å tape, skikkelig dårlig taper, så derfor har jeg satt meg mål om å løpe sub 3t15min....Treningsprogrammet er lagt opp til sub 3t15min iallefall og det innebærer maaaange mil i uka

Og Langaard, jeg bruker aldri påstå noe jeg ikke klarer holde selv. Verste jeg veit er unnasluntrere og de som bare snakker om å gjøre noe istedetfor bare å gjøre det..... Har aldri satt meg et mål og ikke nådd det enda. men bruker heller ikke sette urealistiske mål...jo kanskje, Oslo Maraton på 3t15min kan holde hardt

For alt det jeg vet, så kan du godt være en småfeit fyr nordpå, som sliter med økonomien og dagdrømmer seg til en annen situasjon! Sånn er det og være anonym, ikke sant! ( Nei, snakker ikke for meg selv, jeg henter hjelp til selvhjelp her på forum) Så føles det også veldig godt og kunne gi positive tilbakemeldinger til de som jeg føler er seriøse her inne

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
dilemma, familie, julemat, sprekk


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gleder og gruer meg til helga sæterjenta Ketolysekuren 2 02-11-10 19:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no