Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Januartrening 2012

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-01-12, 20:47   #201
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ingen årsak, skryt skal gis til den som fortjener det i handling, ikke ord. Jeg skryter aldri her inne av andre (vel ikke ofte iallefall ) Skal innrømme at jeg følger nøye med på din treningsplan og det påvirker meg også. En dag uten trening og da tenker jeg, "faen, se på Lindermor Hypah, skjerp deg nå"

Så den dagen du slutter trene så er det din skyld at jeg kutter, ok?

Respect og det mener jeg pokker ta meg også.

Haha! Du er morsom! MEN jeg liker at jeg kan trekke deg med og gi motivasjon. Det kjennes bra ut!

Du får nok ingen mulighet til å kutte på så langt jeg kan se fremover så noe hvile blir det ikke snakk om! . Bare å henge med i svingene! Når det er sagt så ser ikke min kropp ut som din, og det kommer den aldri til å gjøre heller i all den tid jeg har født fem barn og vært igjennom noen opr på kryss av tvers av den noe ødelagte magen. Langt unna noen pack her altså! På det område kan du være min inspirasjon.... . Vi jo ha stål i ben og armer så forbrenningen holdes oppe!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 01:21   #202
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: Januartrening 2012

18.01: 2 timers trilletur med lillemann på meeeget snøet og glatt skogsvei, med en liten spinnvill hund på slep med rådyr-los!! Phu!
Diiiger vogn og glatte hjul, så dette ble en bra "økt" Stoooorgleder meg til mølle-tid i mårra :-)

__________________
Delmål 1: 118 kg innen 1.desember!



Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 12:38   #203
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Januartrening 2012

Klattring og hjem med nytt skrubbsår, bør vel si noe om innsatsen i hvert fall.
17/1: 70 min riding
- 5759 skritt
18/1: 30 min tredemølle
- 50 min styrke
- 10 min tøying
19/1: 30 min klattring
- 50 min Jillian
- 5 min ekstra tøying
- 10 min bekkenbunn
- rokkering








__________________




Min journal

Sist redigert av VSB : 19-01-12 kl 20:47.
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 12:53   #204
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januartrening 2012

19.jan:
Jepp, da er det faktum, jeg har ikke fått achilles tendonitt, men kjente noe var på vei. Så etter prat med lege, helsesøster, treningsveileder, fysioterapeut og utallige timer på nett er konklusjonen klar.

1. Nedising og Orudisgel nå forebyggende i et par dager.
2. Starte med forsiktige tøyningsbevegelser og eksentrisk styrketrening i trappa
3. Vedlikeholde kondisjon med alternatv trening til løpetrening.
4. 1-2 uker med dette, så kan man begynne med forsiktig løpetrening igjen inntil smertepunktet.
5. Faen, faen, faen!!! Men det er fremdeles 230 dager igjen til Oslo Maraton, så plenty av tid til å komme i sub 3t15min form til da.

Status så langt:
Har ikke smerter i foten nå ved vanlig bruk (godt tegn), ikke smerter når jeg rister på foten (enda bedre tegn), ikke smerter når jeg tøyer. Dette er etter 2 dager med korrekt behandling.

Skal i dag prøve meg på en ellipsemaskin for deretter trene mage, rygg og sideflesk. Men får jeg ikke smerter eller antydning til noe på ellipsemaskina så blir jeg å bruke den fremover.

Hva tror dere om den planen? Noen andre med erfaring fra begynnende achilles tendonitt, eller tilsvarende?

Siden jeg svømmer like bra som et maskinspett, så er svømming utelukket. Men antakelig vil det være god trening da å plaske i vannet for å unngå å drukne, pulsen vil nå ihvertfall gå opp.

  Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 16:10   #205
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Januartrening 2012

Har desverre ikke noen gode råd og tips og komme med, kan bare ønske deg god bedring og håpe du er tilbake i full fart snart!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 16:38   #206
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

19.jan:
Jepp, da er det faktum, jeg har ikke fått achilles tendonitt, men kjente noe var på vei. Så etter prat med lege, helsesøster, treningsveileder, fysioterapeut og utallige timer på nett er konklusjonen klar.

1. Nedising og Orudisgel nå forebyggende i et par dager.
2. Starte med forsiktige tøyningsbevegelser og eksentrisk styrketrening i trappa
3. Vedlikeholde kondisjon med alternatv trening til løpetrening.
4. 1-2 uker med dette, så kan man begynne med forsiktig løpetrening igjen inntil smertepunktet.
5. Faen, faen, faen!!! Men det er fremdeles 230 dager igjen til Oslo Maraton, så plenty av tid til å komme i sub 3t15min form til da.

Status så langt:
Har ikke smerter i foten nå ved vanlig bruk (godt tegn), ikke smerter når jeg rister på foten (enda bedre tegn), ikke smerter når jeg tøyer. Dette er etter 2 dager med korrekt behandling.

Skal i dag prøve meg på en ellipsemaskin for deretter trene mage, rygg og sideflesk. Men får jeg ikke smerter eller antydning til noe på ellipsemaskina så blir jeg å bruke den fremover.

Hva tror dere om den planen? Noen andre med erfaring fra begynnende achilles tendonitt, eller tilsvarende?

Siden jeg svømmer like bra som et maskinspett, så er svømming utelukket. Men antakelig vil det være god trening da å plaske i vannet for å unngå å drukne, pulsen vil nå ihvertfall gå opp.

Jeg tror veldig på ellipse i form av "ikke fullstendig forfall" mens du er i opptreningsfase. Har selv god erfaring med denne, da i forbindelse med rygg, for den belaster minimalt av de store leddene, myke og kontrollerte bevegelser. Samme med nedising og Orudis i kombinasjon med tøying. Har du gode øvelser for slikt? Hvis ikke, kontakt en fysiterapaut/manuellterapaut for å få skjemaer.

Med den grunntreningen du har vil ikke du bruke lang tid på å trene deg opp igjen. Ønsker deg bare lykke til, god bedring, og så BÅNN GASS!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 18:01   #207
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Januartrening 2012

Dagens økt gikk på beina etter 10 min på ellipse m innlagt tabata.

Relativt fornøyd m uka, første trening på en måned og første styrketrening på tre måneder, så det er mye opptrening og finne nivå uten å gå for hardt ut.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 20:57   #208
Ellep
Medlem
 
Ellep sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oppland
Innlegg: 101
Ellep er på en erverdig vei

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

19.jan:
Jepp, da er det faktum, jeg har ikke fått achilles tendonitt, men kjente noe var på vei. Så etter prat med lege, helsesøster, treningsveileder, fysioterapeut og utallige timer på nett er konklusjonen klar.

1. Nedising og Orudisgel nå forebyggende i et par dager.
2. Starte med forsiktige tøyningsbevegelser og eksentrisk styrketrening i trappa
3. Vedlikeholde kondisjon med alternatv trening til løpetrening.
4. 1-2 uker med dette, så kan man begynne med forsiktig løpetrening igjen inntil smertepunktet.
5. Faen, faen, faen!!! Men det er fremdeles 230 dager igjen til Oslo Maraton, så plenty av tid til å komme i sub 3t15min form til da.

Status så langt:
Har ikke smerter i foten nå ved vanlig bruk (godt tegn), ikke smerter når jeg rister på foten (enda bedre tegn), ikke smerter når jeg tøyer. Dette er etter 2 dager med korrekt behandling.

Skal i dag prøve meg på en ellipsemaskin for deretter trene mage, rygg og sideflesk. Men får jeg ikke smerter eller antydning til noe på ellipsemaskina så blir jeg å bruke den fremover.

Hva tror dere om den planen? Noen andre med erfaring fra begynnende achilles tendonitt, eller tilsvarende?

Siden jeg svømmer like bra som et maskinspett, så er svømming utelukket. Men antakelig vil det være god trening da å plaske i vannet for å unngå å drukne, pulsen vil nå ihvertfall gå opp.


Jeg har ikke gode råd å komme med, men kan du ikke senke ambisjonsnivået litt?
Min eneste ambisjon med skiturene, er å rekke bilen før det blir mørkt.

__________________


Ellep er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 21:52   #209
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Januartrening 2012

19. januar:
75 min styrke, cardio og mage m alle level av 30 days shred.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:08   #210
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: Januartrening 2012

19.01
20 rask gange med litt stigning, deretter 15min lett jogg, samt 5min lett gange.
Ble litt lite trenig i kveld, så måtte avslutte da senteret stengte

__________________
Delmål 1: 118 kg innen 1.desember!



Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:10   #211
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Januartrening 2012

Trente styrke til jeg ble kvalm i kveld

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 07:55   #212
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Januartrening 2012

20. januar

30 minutter yoga
60 minutter gange i middels tempo

2220/3000

Jeg har pådratt meg en lei forkjølelse og må roe ned treningen i noen dager. Kroppen skal få slippe å ta seg av både infeksjon og restitusjon. Jeg håper infeksjonen slipper fort fort og har både styrke og kondisjon på programmet i morgen... får se hvordan det går.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 12:40   #213
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januartrening 2012

Kjente blodsukkeret var på et bunn-nivå til morgenen i dag. (vi snakker adrenalinsinna.com) Ikke rart etter ei uke med stort underskudd. Så hadde egentlig tenkt til å ta det heeelt med ro i dag. Men når resepsjonsdama spurte om jeg ville være med på spinning, så klarte jeg liksom ikke si nei.. Ble ganske glad for at jeg hadde spist på morgenen for en gangs skyld, for det viste seg å være en styrketråkk time.. Så da ble det 55 minutter spinning med gjennomsnittspuls på 83%.

Og siden pulsen min var sånn fint i drivet etter det, så tok jeg 35 minutter (måtte jo ha et jevnt tall) på ellipsemaskin.. Gjennomsnittspuls 150/74%

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:01   #214
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januartrening 2012

20.januar:

Ok, alternativ trening. Kjører på med spinning, eller kjøre og kjøre på fru Blom. Hadde nesten glemt hvor innih...hardt spinning er. Må virkelig ta meg sammen for ikke straks tippe rett opp i anaerob sone.

Så etter fullstendig ro nå i 2 dager uten annet enn Orudis gel, massasje, nedising, lett tøying så er achilles helt symptomfri, smertefri og ja, merker ikke noe.

Spinningtimen da kjørte jeg eget program uavhengig av alle andre. Pyramideintervall:
6x(60s, 45s, 30s, 15s) med 15 sek pause mellom hvert drag. Totalt antall drag blir da 24 stk.
Arbeidssonen er 87-92%, men jeg var vel nærmere 95-96% i noen av de lengste dragene. Uvant med syklingen og dosering merker jeg.

Det positive var at jeg kjente ikke noe til achillesen og jeg kunne avslutte med rolig nedsykling og styrketrening. Vel vitende om at jeg har gjort det jeg nå kan for å bli frisk. I morra blir det kanskje litt svømming og sol....

Hvis noen vil prøve dette programmet så er det slik:

Oppvarming på sykkelen i ca 20-25 minutter til du er god og svett, ca i sone 60-75%. Ta et par raske magadrag helt til slutt i oppvarmingen så du er klar til intervallene.

Selve dragene er enkle, først er det 6 stk drag med varighet av 60sek hvor du skal presse pulsen opp i sone i4 (87-92% av maks). Beina skal gå som trommestikker, dvs en kadens på opp mot 100, gjerne mer. Du må trå lette gir, ikke tunge og du skal sitte på sykkelen, ikke stå. Når du er ferdig med 1 stk 60sek drag så stopper du å trø i 15 sek før du starter direkte på det neste 60sek draget og sånn går det til du er ferdig med 60sek dragene. Deretter er det rett på 45sek dragene, samme pause osv osv.
Etter hvert som det blir lettere, dvs tiden du jobber blir kortere, så må du skru opp motstanden for å nå arbeidssonen. Husk å holde beina i gang som trommestikker, det skal være tempo i syklingen ikke seige,, tunge gir.

Avslutningsvis skal du sykle deg ned i ca 15 minutter hvor pulsen skal ned til mellom 60-70% igjen.

Sånn da er økten ferdig på ca en time all inclusive og du har gjennomført en superkondisbyggende intervalløkt på spinningsykkelen.

Lykke til!

  Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 12:02   #215
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Januartrening 2012

55 min intervall spinning torsdag.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:09   #216
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januartrening 2012

I dag ble det 50 minutter trilletur. Med nesten flate hjul og ikke så veldig bra brøytede fortau. Ikke akkurat trening, men fin mosjon.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 17:19   #217
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Januartrening 2012

I går ble det ikke organisert trening, men 3 timer med gårdsarbeid og møkking burde vel tellle godt nok skulle jeg tro?
18/1: 30 min tredemølle
- 50 min styrke
- 10 min tøying
- 8650 skritt
19/1: 30 min klattring
- 50 min Jillian
- 5 min ekstra tøying
- 10 min bekkenbunn
- rokkering
- 8508 skritt
20/1: 10182 skritt
21/1: 35 min Jillian
- 20 min core / bekkenbunn
- 5 min tøying
- rokkering (fortsatt ikke særlig lenge, får jo DE blåmerkene...)









__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 17:22   #218
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Januartrening 2012

20. januar:
30 min styrke-cardio før jobb (!!! )
gå til og fra jobb

21. januar:
1 time styrke m Jillian
30 min yoga melt down
2 timer snølabbing med barnevogn

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 14:07   #219
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

I dag ble det 50 minutter trilletur. Med nesten flate hjul og ikke så veldig bra brøytede fortau. Ikke akkurat trening, men fin mosjon.

Også 20 minutters tabataøkt da.

I dag:
Bein og rævstyrke
8 x 3 Knebøy med 16 kg /(2 x 8 kg manualer)
8 x 3 Beinpress 80/90/100 kg
8 x 3 Leg extentions 40/45/50 kg
8 x 3 Thight Abductor (ja-maskinen) 40/45/50 kg
8 x 3 Beinpress med bred beinstilling 70/80/90 kg
Også prøvde jeg meg på Bulgarske utfall da, men det var liksom ikke noe igjen der, så ble bare 5-6 reps på hvert bein.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 17:35   #220
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Januartrening 2012

Skitur med ungene i rolig tempo. Frognerseteren, Ullevålseter til Sognsvann.
21/1: 35 min Jillian
- 20 min core / bekkenbunn
- 5 min tøying
- rokkering (fortsatt ikke særlig lenge, får jo DE blåmerkene...)
22/1: 150 min skitur









__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 19:42   #221
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januartrening 2012

22.jan:
Rulletrening
Endelig fått fart på sykkelrulla. Alternativ trening er bra for variasjonen.

Ca 1t50min på rulla, snittfart på 40 km/t, kom vel avgårde ca 69km. Ikke fort, men skulle være en rolig tur hvor snittpulsen var på ca 138 slag (sone i1). Kall det gjerne restitusjon.

Utrolig digg følelse, samtidig fikk jeg sett en film som heter "The Panic Room". Grei underholdning, men ikke mer heller. Litt i sjangeren med "Saw" filmene.

Ingen smerte eller slikt i achillesen. Merket ikke noe, men hadde på forhånd teipet opp for litt mer støtte. Avsluttet økten med kjernestyrkeøkt.
Planken 3x1min, Sideplanken 3x1min og liggende rygghev 3x12reps I tillegg blei det 3x12 eksentriske tåhev for leggmuskulatur.

Viktigste med økten var å holde relativ høy kadens for å ikke få treg sykkelmuskulatur. Kadensen var på rundt 100 hele økten.

Jeg sykler på en Elite Crono Mag rulle om noen skulle lure på det.

  Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 21:15   #222
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Januartrening 2012

....er møkk lei av å passe på husets sofa grunnet host, hark og feber til og fra! Fire dager er mer enn nok og igjen blir jeg påminnet hvorfor jeg bedriver min daglige trening....sukk!

Krysser fingrene for at jeg blir frisk og klar for trening igjen fortere enn fortest!

Stå på dere andre!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 21:28   #223
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

....er møkk lei av å passe på husets sofa grunnet host, hark og feber til og fra! Fire dager er mer enn nok og igjen blir jeg påminnet hvorfor jeg bedriver min daglige trening....sukk!

Krysser fingrene for at jeg blir frisk og klar for trening igjen fortere enn fortest!

Stå på dere andre!

Take care, og begynn ikke å trene for tidlig. Vi vil ha deg frisk og rask tilbake hit!

  Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 21:57   #224
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Vi vil ha deg frisk og rask tilbake hit!

Nemlig! God bedring!

22. januar:

Symbolsk trening: 40 min killer buns and tighs + ca 40 min gåtur. (til sammen, 20 hver vei)

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 23:25   #225
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Januartrening 2012

  • Sideplanke: 30 sek x 30 sek x 28 sek (hei, oldemor)
  • Dips: 15 x 15 x 13 (er egentlig grevinneheng så gæli?)
  • Planke: 60 sek x 60 sek x 72 sek (Russian Privjet, THANKS)
  • Push ups (på tær): 10 x 10 x 6 (usj, her er det langt fra det antallet jeg hadde før jul gitt)
  • RYGGLIGGENDE DIAGONALT ARM- OG BENLØFT: 10 x 10 x 10 (på hvert bein selvsagt)

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny Giv 2012, blir DU med? Kanutten Lavkarbo generelt 457 07-08-12 18:16
Nyttårsforsettet 2012! ToreH Generell diskusjon 62 26-06-12 15:35
Hennesrittet 2012 nellie Trening 78 02-06-12 19:05
Giftermål i juni 2012 <insert_scary_name_here> Generell diskusjon 66 23-04-12 10:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no