Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-11, 13:49   #76
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Herlig ja, var vanskelig å rive seg ut av drømmeverden min og gjøre alt det andre som skulle gjøres kan du si

Skriver under på dine "lykkelig når" jeg også, skal igang med gulvene nå

Også lykkelig når det er mannfolket mitt som gjør ryddinga, slik som nå, fordi nå skal jeg nemlig på jobb hehe

Have fun

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 23:01   #77
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Puffer litt på denne
Åpnet akkurat kaffeboksen for å gjøre klar moccamasteren til i morgen tidlig å snuste inn den deilige lukten, gleder meg til å trykke på knappen i morgen og kjenne duften spre seg i huset

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 22:51   #78
vannhull
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 23
vannhull er på en erverdig vei

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Akkurat de siste ukene har det vært pesete på jobb. Det er mye greier rundt omlegging av datasystemer og andre greier som skal gjøres på absolutt kortest mulig tid :P Men i dag så satt jeg meg på kontoret mitt, lukket døren og ringte til legen min. Så bestilte jeg meg en time til å ta ut hormonspiralen. Whohoooo!! snakker vi baby.. JAAA Trenger vel ikke si at jeg smilte fra øre til øre resten av dagen?

__________________
Journalen
vannhull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 22:58   #79
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Herlig!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 23:11   #80
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Jeg føler meg lykkelig når jeg opplever at jeg og sønnen min møtes i kjærligheten.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 23:13   #81
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg føler meg lykkelig når jeg opplever at jeg og sønnen min møtes i kjærligheten.

Det er virkelig lykke, fint skrevet

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 00:38   #82
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Jevnt over så opplever jeg for første gang å være lykkelig, takket være sambo. Han er det beste som noen gang har hendt meg

Men jeg er spesielt lykkelig når han tror jeg sover og han stryker på meg. Det er nok det fineste jeg vet

(Ja, og så ble jeg kjempelykkelig i går da jeg oppdaga at mandelbollene i Fristende Lavkarbo-boka smakte og hadde nesten lik konsistens som "skikkelige" boller )

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 00:44   #83
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Når jeg overvinner lakenskrekken og får meg litt sårt tiltrengt søvn. . God natt!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 14:31   #84
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Når eg klarer og streve meg på toppen av fjellet etter en laaang motbakke! Den "gode" slitne følelsen.

Når eg henter minimonsteret i barnehagen og han roper "MAMMAAAA" og kaster seg gledes strålende rundt halsen min

Når jeg er ferdig med ei treningsøkt

Når mannen min har støvsugd og rydda til jeg kommer hjem fra jobb

.... *LYKKE*

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er så lykkelig! janine75 Ketolysekuren 12 23-11-07 12:15
Hvilken kroppstype..? Kjenner du deg igjen? Borealis Fysisk og mental helse 14 02-08-07 12:52
Tanker om min situasjon og hva jeg skal gjøre nå mam Lavkarbo generelt 8 22-02-07 21:59
Lykkelig i dag? Dorothy Generell diskusjon 1 23-06-06 16:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no