Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-05-12, 12:37   #1
hck
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 14
hck er på en erverdig vei

Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Jeg lager retter fra Lavkarbo bøker og nettet, men går ikke ned. Forstår det sånn at dere regner ut proteiner, karber og fett i hvert måltid Hvordan klarer dere dette? Er dette noe man må for å gå ned i vekt?

__________________


hck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 12:46   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Opprinnelig lagt inn av hck, her.

Jeg lager retter fra Lavkarbo bøker og nettet, men går ikke ned. Forstår det sånn at dere regner ut proteiner, karber og fett i hvert måltid Hvordan klarer dere dette? Er dette noe man må for å gå ned i vekt?

Jeg gjør ikke det... og vil vel si at mine ned- og oppganger har vært uavhengige av både kalori- og karbohydrattelling.

MEN det er viktig å ha øret til magemålet (altså, spis når man er sulten til man er passe mett) og å spise EKTE mat. (Grønnsaker, kjøtt, fisk, egg, fjærkre og ikke sukker, e-stoffer og annen høyprosessert mat. Har det mer enn 3 ingredienser på varedeklarasjonen så er det i 9 av 10 tilfeller bedre å lage det selv.)

Dermed er det ikke sagt at man ikke kan ha hjelp av å sjekke litt innimellom. Til det er diett.no grei hjelp.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 12:52   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Etter over ti år som kaloriteller vet man det bare, liksom.

Men nei. Det er ikke nødvendig å telle. Ihvertfall ikke hver dag.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 12:55   #4
hck
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 14
hck er på en erverdig vei

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Takk for svar.
Jeg spiser mye fisk, karbonadedeig, fløte, Cottage Cheese, Cream Fraish, og lager ofte ting fra bunn av....men går altså ikke ned.

Når man lager sin egen mat og deler det i porsjoner synes jeg det er vanskelig å regne ut nemlig ;-)

Skal prøve meg på Diett.no og finne ut om jeg er helt på viddene på noen måte

__________________


hck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 12:58   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Opprinnelig lagt inn av hck, her.

Takk for svar.
Jeg spiser mye fisk, karbonadedeig, fløte, Cottage Cheese, Cream Fraish, og lager ofte ting fra bunn av....men går altså ikke ned.

Når man lager sin egen mat og deler det i porsjoner synes jeg det er vanskelig å regne ut nemlig ;-)

Skal prøve meg på Diett.no og finne ut om jeg er helt på viddene på noen måte

Jeg syntes da det enkleste var å regne ut alle kaloriene/fordelingen i hele gryta, veie denne. (Eks 2kg gryterett) Så måle opp porsjoner og beregne andelen av det hele. Om hver porsjon da er 250 gram så har du åtte porsjoner a 250gram på 2kg og hver porsjon er 1/8-del av totalen også kalorimessig...

Vet ikke om dette hjalp, jeg...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 13:06   #6
hck
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 14
hck er på en erverdig vei

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg syntes da det enkleste var å regne ut alle kaloriene/fordelingen i hele gryta, veie denne. (Eks 2kg gryterett) Så måle opp porsjoner og beregne andelen av det hele. Om hver porsjon da er 250 gram så har du åtte porsjoner a 250gram på 2kg og hver porsjon er 1/8-del av totalen også kalorimessig...

Vet ikke om dette hjalp, jeg...

Jo jeg skjønner hva du mener, men det vel like viktig å regne protein og fett? Synes å regne ut alt innhold fortsatt høres ganske tidkrevende ut...for en som ikke har 10 års erfaring med kaloritelling

Kanskje dette ikke er noe for meg likevel

__________________


hck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 13:07   #7
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Jeg gjør det også slik som smgj, og fryser ofte ned porsjoner som jeg noterer næringsinnholdet i. Ellers så har jeg faste "småretter" som jeg veklser på.. F.eks. grønnsaker med dip, cottage cheese med fløte, hardkokte egg med majones, osv.. Da slipper jeg å regne for hvert måltid, så lenge jeg spiser samme mengden.

Jeg klarer lett å spise over 1000 kalorier per måltid, så hvis jeg spiser 3 måltider per dag og spiser meg ordentlig mett blir det en del! Ikke at jeg pleier å gjøre det, men jeg kunne lett gjort det uten å bli ubehagelig mett.. Så jeg teller til en viss grad, sånn i perioder når det går litt over styr med maten og matlysta. Prøver ihvertfall å holde litt oversikt, og ikke ligge noe særlig over 2000 kcal per dag, men er ikke helt fanatisk. Jeg trengte ikke det i begynnelsen, men nå må jeg telle litt hvis jeg skal ha sjans å gå ned noe mer.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 13:14   #8
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Opprinnelig lagt inn av hck, her.

Jo jeg skjønner hva du mener, men det vel like viktig å regne protein og fett? Synes å regne ut alt innhold fortsatt høres ganske tidkrevende ut...for en som ikke har 10 års erfaring med kaloritelling

Kanskje dette ikke er noe for meg likevel

Altså.. Det å regne kalorier osv. trenger du ikke nødvendigvis å gjøre for alltid, kanskje det holder med ei uke, så du får en grei oversikt over sånn ca. hvor du ligger an. Eventuelt kan du holde deg til ferdig oppsatte menyer som du regner innholdet i på forhånd, eller ferdige menyoppsett fra bøker etc.. Det er uansett ikke så vanskelig når man kommer litt inn i det, ihvertfall ikke hvis du bruker diett.no

I utgangspunktet bør det være nok å holde litt kontroll på antall karohydrater og eventuelt kalorier. Men hvis du vet du spiser riktig i forhold til dette kan det være greit å se om du får i deg for mye protein, det kan også hemme vektnedgang. Det at noen regner ut alt de får i seg av alt hver eneste dag er vel heller fordi de liker å gjøre det sånn, ikke at det er nødvendig for alle.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 13:16   #9
hck
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 14
hck er på en erverdig vei

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Takk igjen Får prøve å telle litt i uken fremover

__________________


hck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 15:04   #10
Shooterr
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 63
Shooterr er ny på veien

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Det enkleste er å lage seg et Excel-ark og fylle inn næringsinnhold i alle matvarene man bruker. Tar litt tid å lage (og krever at man kan litt basic Excel..), men deretter er det jo veldig lett å bare plukke de matvarene man har brukt og skrive inn mengde så vil arket regne ut alt for deg

__________________


Shooterr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 22:48   #11
hck
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 14
hck er på en erverdig vei

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Når jeg registrerer maten på diett.no ser jeg at jeg spiser ca 80-90 g proteiner pr dag og i og med at jeg skal ned til 60 kg - betyr vel det at jeg spiser for mye proteiner? 20 g karbo og 150 g fett...eller hvordan ser dette ut for dere ?Opplever jo ikke at jeg spiser mye akkurat

__________________


hck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 23:05   #12
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Du trenger ikke telle. De fleste matvarer er registrert med sitt innhold på diett.no sånn at du bare skriver mengden av hver matvare.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 23:07   #13
hck
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 14
hck er på en erverdig vei

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Ja jeg har gjordt det, men under står det totale inntak pr dag...for mye Protein og for liten fett?...basert på det jeg skrev over

__________________


hck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 23:22   #14
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Opprinnelig lagt inn av hck, her.

Jo jeg skjønner hva du mener, men det vel like viktig å regne protein og fett? Synes å regne ut alt innhold fortsatt høres ganske tidkrevende ut...for en som ikke har 10 års erfaring med kaloritelling

Kanskje dette ikke er noe for meg likevel

veier du maten og plotter d inn på diett.no så regner det ut for deg...karbs, proteiner, kalorier og fett

Så får du ett type kakediagram på høyre side og ser hvor du ligger i fordelingen av disse....jeg ligger gjerne på 50-80e%fett og resten fordelt på proteiner og karbohydrater, ofte mindre karbo enn proteiner.
kommer jo litt ann på hvilken lavkarbo retning du bruker
Men alt under 150g karbo daglig regnes som lavkarbo

Lykke til!

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 23:29   #15
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Opprinnelig lagt inn av hck, her.

Når jeg registrerer maten på diett.no ser jeg at jeg spiser ca 80-90 g proteiner pr dag og i og med at jeg skal ned til 60 kg - betyr vel det at jeg spiser for mye proteiner? 20 g karbo og 150 g fett...eller hvordan ser dette ut for dere ?Opplever jo ikke at jeg spiser mye akkurat

Syns det ser veldig bra ut! Med tanke på vektnedgang kan det være en fordel å begrense proteininntaket til 1g protein per kilo kroppsvekt, hvis man er lite aktiv. Men jeg syns ikke du spiser for mye protein altså, det du ligger på nå er også helt fint. Viktig å ikke få i seg for lite protein også. Fettinntaket ditt ser også helt passelig ut. Hvis du nettopp har begynt med lavkarbo ville jeg gitt kroppen litt tid til å tilpasse seg det nye kostholdet før du gjør noe store justeringer.. Men hvis du har det travelt kan du prøve å kutte bittelitt ned på proteinet og fettet, siden du ikke er veldig overvektig kan det hende kroppen din ikke ser behov for å gi slipp på så veldig mye kroppsfett med energiinntaket du har nå.. Det er hvis du ikke trener noe særlig altså, hvis du er aktiv bør du ikke spise så veldig mye mindre.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 00:41   #16
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Opprinnelig lagt inn av hck, her.

Når jeg registrerer maten på diett.no ser jeg at jeg spiser ca 80-90 g proteiner pr dag og i og med at jeg skal ned til 60 kg - betyr vel det at jeg spiser for mye proteiner? 20 g karbo og 150 g fett...eller hvordan ser dette ut for dere ?Opplever jo ikke at jeg spiser mye akkurat

Diett.no ber deg også om å sette opp et mål for vektoppgang eller vektnedgang. Hvis du ikke skal ned mye kunne du hatt i tankene antall kalorier det gis råd om også.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 09:11   #17
hck
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 14
hck er på en erverdig vei

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Jeg har spist kavkarbo i 6 uker...og det står ganske stille ja ;-) LItt ned på Protein og fett da Tusen takk

__________________


hck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 13:00   #18
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Et tips er at fete melkeprodukter fort gir mye fett og kalorier. Samt trigger søtsug og kan være såkalt partystopper. Jeg trenger å begrense inntaket av dette. Ang. Telling, så vurderer jeg ca. Kjøttpakke på 400g, et beger rømme og så spiser jeg ca 1/4. 100 g salat er en full av våre dype tallerker osv... Gir meg en ca ide om kalori og kh innhold.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 15:00   #19
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

I starten veide jeg ofte, men etterhvert vet jeg at så stort stykke broccoli er så mye karber, egg inneholder så mye protein etc, så nå tar jeg bare en veiing og testing på diett.no sånn av og til.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 15:27   #20
hck
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 14
hck er på en erverdig vei

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Nå har jeg regnet ut noen dager, men hvordan leser man tabellen underst på siden. Det står at jeg har Goal 1679...hva menes med det?

Nå har jeg spist lavkarbo siden påske, men ikke gått ned så motivasjonen begynner å dale kraftig

__________________


hck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 15:55   #21
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Kanskje du skulle legge inn en typisk dagsmeny her slik at de "vise" kan hjelpe deg?

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 17:25   #22
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Opprinnelig lagt inn av hck, her.

Nå har jeg regnet ut noen dager, men hvordan leser man tabellen underst på siden. Det står at jeg har Goal 1679...hva menes med det?

Nå har jeg spist lavkarbo siden påske, men ikke gått ned så motivasjonen begynner å dale kraftig

Goal er vel kalorimålet ditt regnet utifra høyde, vekt og aktivitetsnivået du har tastet inn. Det er ikke noe eksakt vitenskap akkurat, men kan være en pekepinn hvis du er usikker på hvor mye du bør spise.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 20:25   #23
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Opprinnelig lagt inn av hck, her.

Nå har jeg regnet ut noen dager, men hvordan leser man tabellen underst på siden. Det står at jeg har Goal 1679...hva menes med det?

Nå har jeg spist lavkarbo siden påske, men ikke gått ned så motivasjonen begynner å dale kraftig

goal betyr mål. Du har satt deg et mål der inne. Om du ligger høyere enn 1679 i kaloriinntak dgl vil du kanskje nettop ikke nå målet ditt. Jeg synes tallene som oppgis er presise nok til å følge, men inndeling av aktivitetsnivå er litt for grov så jeg må ta en mellomting av to tall.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 21:39   #24
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

goal betyr mål. Du har satt deg et mål der inne. Om du ligger høyere enn 1679 i kaloriinntak dgl vil du kanskje nettop ikke nå målet ditt. Jeg synes tallene som oppgis er presise nok til å følge, men inndeling av aktivitetsnivå er litt for grov så jeg må ta en mellomting av to tall.

bare nysgjerrig...syns du utregning av aktivitetsnivået gir for lite eller for mye kalorier?

syns selv det gir for lita, da jeg anser meg selv som veldig aktiv( 5-7xuka med sport/hard aktivitet) og får oppgitt ca 2300kcal. men jeg trenger over det for å holde vekt og energi/humør stabilt.

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 07-06-12, 22:34   #25
hck
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 14
hck er på en erverdig vei

Sv: Hvordan klarer dere å regne ut alt dere spiser?

Jeg er syk og har ikke noe aktivitetsnivå...om det var meg du tenkte på :-)

__________________


hck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan klarer dere å legge om i begynnelsen? mym Generell diskusjon 36 30-08-11 09:13
Hvordan spiser dere dagene etter dere har drukket alkohol? Cilie. Ketolysekuren 3 28-08-10 12:26
Alle de kiloene ... Hvordan klarer dere det?! Kattabom Lavkarbo generelt 65 13-10-08 10:16
hvordan klarer dere det?? karlista Lavkarbo generelt 6 04-01-06 18:56
Hvordan klarer dere det? magdalena Induksjonen 5 10-03-04 23:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no