Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Du vet du er på lavkarbo når ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-12, 20:33   #401
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

ahahaha!!! jeg har lurt på hvorfor den blir så fettete så raskt her.. har lurt på hvorfor en seks år gammel vifte er så "dårlig", men nå gikk det faktisk opp et lys for meg!

LOL

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 21:05   #402
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Noen som trenger en fettfanger til stekepanna?

*

Du vet du er på lavkarbo når du spiser kake til lunch hver dag, og det er en del av et godt og variert kosthold!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 21:19   #403
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

jeg har en, klara men det er så tiltak å vaske den

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 22:42   #404
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

jeg har en, klara men det er så tiltak å vaske den

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 13:28   #405
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

....du har både kremflöte, vispgrädde og piskeflöde i kjöleskapet............

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 18:41   #406
Fluke83
Medlem
 
Fluke83 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Røyken
Alder: 41
Innlegg: 81
Fluke83 er på en erverdig vei

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når du blir så lettet at du nesten svever når du våkner om morgenen og innser at du kun DRØMTE at moren din tvang deg til å spise en baguette.............

Det hører også med til historien at jeg husker meget tydelig at når jeg fikk denne baguetten med ost stappet i henda at jeg tenkte at jeg bare kunne gå rundt hjørnet, ta ut osten og kaste baguetten...........

Det verste er vel at moren min ikke er kritisk til lavkarbo engang..!

__________________


Fluke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent LCHF, stort sett ;) Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 19:21   #407
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Fluke83, her.

Når du blir så lettet at du nesten svever når du våkner om morgenen og innser at du kun DRØMTE at moren din tvang deg til å spise en baguette.............

Det hører også med til historien at jeg husker meget tydelig at når jeg fikk denne baguetten med ost stappet i henda at jeg tenkte at jeg bare kunne gå rundt hjørnet, ta ut osten og kaste baguetten...........

Det verste er vel at moren min ikke er kritisk til lavkarbo engang..!

Høykarbomareritt er fæle greier

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 19:37   #408
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Høykarbomareritt er fæle greier

Neida!! Det er kjekt det! Kan spise napoleonskake hver natt UTEN å bli klein av det! Nå ER jeg i utgangspunktet ikke glad i søtt, men om natta kan jeg altså finne på å like det.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 19:38   #409
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Neida!! Det er kjekt det! Kan spise napoleonskake hver natt UTEN å bli klein av det! Nå ER jeg i utgangspunktet ikke glad i søtt, men om natta kan jeg altså finne på å like det.

Tullsjur

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 19:55   #410
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Neida!! Det er kjekt det! Kan spise napoleonskake hver natt UTEN å bli klein av det! Nå ER jeg i utgangspunktet ikke glad i søtt, men om natta kan jeg altså finne på å like det.

Det er no' dritt hvis du går i søvne da

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 20:05   #411
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Det er no' dritt hvis du går i søvne da

Null sjans for meg å gå i søvne. Jeg er jo kobla til pustemaskina og ser ut som en bråkjekk jetpilot i maska mi. Ligger bom fast med andre ord.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 20:30   #412
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Null sjans for meg å gå i søvne. Jeg er jo kobla til pustemaskina og ser ut som en bråkjekk jetpilot i maska mi. Ligger bom fast med andre ord.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 14:42   #413
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når du skal ha gjester og oppdager spindelvev og en død edderkopp i potetkjelen

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 14:52   #414
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

...man baker et lass med knekkebrød for å ha med når man reiser til svigermor for å slippe å spise kneipp uten å virke altfor sær og kravstor

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 16:15   #415
Eirik N R
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 53
Eirik N R er på en erverdig vei

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Ja, enig, og du vet du er på lavkarbo når du slikker tallerkenen ren for fett for å få i deg siste rest og får fett på haka.

Der er jeg om dagen! Føler det er viktig å få med alt det gode fettet. Men bare når jeg spiser alene da..

Eirik N R er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, rundt 50 gr KH per dag Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 18:27   #416
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

når man i mangel på egg, kjører i seg to porsjonspakninger smør før trening

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 21:00   #417
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av masun, her.

når du synes livet er bare hærlig etter å ha fått ei papirstrimle til å skifte farge ved å tisse på den..

Hverdagsmagi

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 21:02   #418
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg
Red face

Re: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når kjæresten spør hvor mye smør han skal bruke til blomkålrisen og du svarer "Bare ta resten, jeg prøver jo å gå ned i vekt!"

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 21:37   #419
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

...man baker et lass med knekkebrød for å ha med når man reiser til svigermor for å slippe å spise kneipp uten å virke altfor sær og kravstor

Som om jeg skulle skrevet det selv! Boksen med knekkebrød var det første jeg pakket i bilen når vi skal reise!

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 23:31   #420
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

.... når du skjønner at deler av grunnene til at du bare kjøper sorte klær er de #&@$»¥@# fettflekkene!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 23:45   #421
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når du lager en ukes middag og tar med deg til syden. "Bare for sikkerhets skyld......"

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 00:17   #422
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Neglene og håret vokser så innmari fort

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 07:24   #423
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

...når det er vrient å spise nok karbohydrater!

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 08:29   #424
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når vannmelon blir altfor søtt

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 17:39   #425
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når noen spør om du får i deg nok vitaminer, og du med et tastetrykk kan gå inn på diett.no og si: "ja, vitaminer får jeg mer enn nok av!". Greit med beviser på at lavkarbo ikke er så dumt av og til

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 15:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 20:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no