Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Juli nå, hvordan går det?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-07-12, 09:55   #1
Bedazzeled
Medlem
 
Bedazzeled sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Bergen
Alder: 46
Innlegg: 55
Bedazzeled er på en erverdig vei

Juli nå, hvordan går det?

Lager bare en ny tråd for oss som fortsatt holder koken gjennom sommeren. For min del går det i greit tempo, skulle selvfølgelig ønske det gikk fortere, men sakte ned er vel sunnest. Kom inn og del tanker, oppskrifter og ikke minst håp og fremgang

__________________
Bedazzeled

Sommerutfordring, ned 10 kg til 25/8-12

Bedazzeled er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 12:27   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Juli nå, hvordan går det?

Hei
Jeg er i Danmark. Her er det enkelt å følge ketolysedietten. Grønnsaker koster en brøkdel av prisen i Norge og utvalg av oster,kjøtt og fisk er overdådig.
Og så er landet flatt, i hvert tilfelle her i Skagen, så den daglige mosjonstur til fots eller på sykkel går som en drøm.
God sommer
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 21:07   #3
Pusien
Juniormedlem
 
Pusien sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 24
Pusien er på en erverdig vei

Sv: Juli nå, hvordan går det?

Jeg starta med kuren igjen for ca 14 dager siden og det har vært knalltøfft, mye migrene og vond kropp. Nå er migrenen borte og jeg har fått trent litt i kveld. Det ble dansing forran xboxen i 30 min + 1 times daffetur med hundene, det holdt i massevis

Ser allerede litt endring i kroppen og det er jeg kjempefornøyd med

__________________
Pusien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 11:59   #4
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli nå, hvordan går det?

Hei. Holder koken jeg. Nå har jeg holdt på siden 7 mars, og har tatt av nesten 17 kg. Jeg forsaker ingenting, koser meg med vin når det passer seg og nyter god og sunn mat. Jeg drar på ferie om ca 3 uker, da venter deilige Tyrkia på meg i 3 herlige varme uker. Da tviler jeg på om jeg kommer til å være i ketose, men det er ikke noe problem for meg å leve sunt der. De steker omeletter og egg, pølser osv til frokost hver dag og serverer de flotteste grønnsaker til alle måltider. Det vil nok bli litt brus i over 40 graders varme, men den skal være sukkerfri. Ellers er planen i ta med majones på tube og en drøy porsjon hjemmelagede knekkebrød. Godt å ha noe for på hotellrommet når man blir småsulten og det enda er en stund til middag. Jeg ser på dette som endring av livsstil, og det ville da vært rart for meg å gå tilbake til det kostholdet jeg hadde "fordi det er jo ferie". Håper alle der ute har en deilig sommer

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 20:03   #5
Bedazzeled
Medlem
 
Bedazzeled sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Bergen
Alder: 46
Innlegg: 55
Bedazzeled er på en erverdig vei

Sv: Juli nå, hvordan går det?

Oi du er flink. Jeg reiser på ferie på tirsdag....ser ikke helt at jeg kommer til å være såå flink da. Målet er å avstå fra karbsene så lenge så mulig, vi får se hvordan det går. Skal riktignok bare bo på hotell i en uke i sommer, resten i leilighet med eget kjøkken, da er det jo endel lettere.
Riktig god ferie

__________________
Bedazzeled

Sommerutfordring, ned 10 kg til 25/8-12

Bedazzeled er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 22:43   #6
Karbokarbo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 48
Karbokarbo er på en erverdig vei

Re: Juli nå, hvordan går det?

Her går det som smurt! Har slitt litt med slapphet og kvalme, men etter råd fra Torkil så skal jeg tilsette mer salt i maten så da ordner det seg sikkert.
Vekten sto bom stille i to uker nå, men etter jeg kuttet ut alt av meieriprodukter så har vekten igjen begynt å rase, så da har jeg lært noe nytt om meg selv! Jeg tåler ikke så mye meieriprodukter med andre ord.

Ønsker dere en god sommer!

Karbokarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 22:58   #7
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Re: Juli nå, hvordan går det?

Opprinnelig lagt inn av Karbokarbo, her.

Her går det som smurt! Har slitt litt med slapphet og kvalme, men etter råd fra Torkil så skal jeg tilsette mer salt i maten så da ordner det seg sikkert.
Vekten sto bom stille i to uker nå, men etter jeg kuttet ut alt av meieriprodukter så har vekten igjen begynt å rase, så da har jeg lært noe nytt om meg selv! Jeg tåler ikke så mye meieriprodukter med andre ord.

Ønsker dere en god sommer!

Hm. Kuttet du også ut smør? Og hvor mye raste vekta med da? Jeg bruker veldig mye meieriprodukter og lurer også på å kutte. Tror du resultatene kommer umiddelbart da, eller må jeg holde meg borte en stund da?

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 23:06   #8
Karbokarbo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 48
Karbokarbo er på en erverdig vei

Re: Sv: Re: Juli nå, hvordan går det?

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Hm. Kuttet du også ut smør? Og hvor mye raste vekta med da? Jeg bruker veldig mye meieriprodukter og lurer også på å kutte. Tror du resultatene kommer umiddelbart da, eller må jeg holde meg borte en stund da?

Nei, jeg kuttet bare ut fløten. Det tok et par dager så gikk jeg plutselig ned 1.5 kg på en uke og vekten fortsetter å gå raskere ned enn vanlig.

Karbokarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 23:15   #9
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Re: Sv: Re: Juli nå, hvordan går det?

Opprinnelig lagt inn av Karbokarbo, her.

Nei, jeg kuttet bare ut fløten. Det tok et par dager så gikk jeg plutselig ned 1.5 kg på en uke og vekten fortsetter å gå raskere ned enn vanlig.

Spennende. Da skal jeg prøve det når jeg har brukt opp fløten som vi har.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Olsokutfordringen -3kg 29. juli Regret Lavkarbo generelt 87 29-07-11 21:23
Ny - 4.juli Snuppa2 Informasjon 4 04-07-11 13:22
~ Juli - veietråd ~ Frk.Sunshine Ketolysekuren 91 08-02-10 09:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no