Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

DVP's omtale av "potetens ære"-artikkelen

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-01-06, 16:58   #1
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

DVP's omtale av "potetens ære"-artikkelen

http://www.aftenposten.no/meninger/d...cle1196966.ece

Syns denne var bra, spesielt slutten.

Gammel 15-01-06, 19:38   #2
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: DVP's omtale av "potetens ære"-artikkelen

Opprinnelig lagt inn av Iset

http://www.aftenposten.no/meninger/d...cle1196966.ece

Syns denne var bra, spesielt slutten.

Helt enig, Iset... han kan jo sine saker, det er i allefall sikkert...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 16-01-06, 10:51   #3
elco
Medlem

elco sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 67
elco har en fantastisk aura rundt segelco har en fantastisk aura rundt seg

Ja, denne var bra! Du er flink til å få med deg interessante artikler og nyheter, Iset. Flott at du deler det her.

fritt etter "Karlson på taket"

elco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, mer og mindre Svar med sitat
Gammel 16-01-06, 11:05   #4
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av elco

Ja, denne var bra! Du er flink til å få med deg interessante artikler og nyheter, Iset. Flott at du deler det her.

helt enig !!!!! veit det er litt utenfor temaet men jeg saa nettopp puls paa wab-tv , han skavlan legen presterte og si at c-vitamin og solhat hadde kun placebo efekt er det mulig ? til og med programmlederen ble litt snutt og sa men hvis man tar en stor dose s-vitamin naar man merker at forkjolelsen er paa vei; hjelper ikke det ? og da sa han Nei, 55 nye undersokelser har vist at det ikke hjelper unnskyld meg men var det undersokelser gjort av femteklassinger paa skoletur eller ?

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 16-01-06, 12:31   #5
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 56
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Det er gjort masse elendig forskning på c-vitamin. Min erfaring er at c-vitamin ikke tar knekken på influensa ,men er vanvittig god på betenelser.

Eneste forskningen som har betydning er den man gjør selv på egen kropp.

Gammel 16-01-06, 12:36   #6
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

TRAN... det hjelper mot alt!!!

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 16-01-06, 17:02   #7
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Begod

Eneste forskningen som har betydning er den man gjør selv på egen kropp.

Kloke ord. Veldig kloke ord.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.