Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Oppland
Alder: 45
![]() |
Spørsmål om vegetarmat og lavkarbokostholdNå har det seg sånn at jeg startet på relativt streng lavkarbo før jul (20-40 g kh, men oftest nærmere 20 g), ga f... nyttårshelgen (kjærlighetstur til Paris) og startet opp med Atkins induksjon for 11 dager siden. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo og mengdekontroll
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om vegetarmat og lavkarbokostholdFedon anbefaler bønner og linser istedenfor ris, pasta etc, ja. Er du glad i fisk er det jo supert å spise mye av. Han tillater frukt og nøtter også. Torkil (ketolyse) anbefaler Fedonkosthold etter vekttap med hans diett. Leser du boka "bedre uten brød" anbefales max 72 g karbohydrater dgl.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Oppland
Alder: 45
![]() |
Sv: Spørsmål om vegetarmat og lavkarbokostholdTakk |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo og mengdekontroll
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om vegetarmat og lavkarbokostholdja, stemmer
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavkarbokosthold er best | Kari Marita | Lavkarbo generelt | 3 | 08-06-11 21:42 |
Lavkarbokosthold med gallesten? | Emmie | Spørsmål og svar | 16 | 25-01-11 13:30 |
Livet på lavkarbokosthold | nevergiveup | Mer enn 30 kg overvekt | 2 | 17-08-09 14:35 |
Dyrt med lavkarbokosthold? | Up-and-down | Lavkarbo generelt | 4 | 13-09-08 22:31 |
Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat | Spirea | Generell diskusjon | 16 | 19-11-07 17:16 |