Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Aprilstartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-06-13, 07:43   #301
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Har folk begynt å hvile på laurbæra?

Er dag 73 eller 74 for meg nå. Ikke helt sikker. Denne helga har jeg faktisk tenkt å ta en liten planlagt sprekk fordi det skjer mye. Skal i bursdagsselskap i dag og tenkte to og en halv måned er helt fantastisk bra, skal kose meg litt. Og på lørdag blir det gamingkveld med kompiser, noen som jeg ikke har sett på utrolig lenge. Men tenker å begynne igjen på søndag eller mandag. I den anledning så veide jeg meg i dag. Ned 500 gr på 6 dager. Tror kanskje det kan være litt mer, lite søvn osv og sent måltid i går, men kanskje ikke nevneverdig mye mer. Men det er nedover, så jeg er fornøyd!

Det blir nok verre på lørdag enn i dag tror jeg. Tenker å ha en vanlig hverdag i dag, kanskje spise en is, ellers spise det som blir servert i selskapet og drikke vin. Geléshots er kanskje det verste som dagen kan by på tror jeg. Kjenner jeg gamingkveldene våre rett så blir det veldig høykarbo. :P

Og jeg er tom for ketostix, så det skal handles inn i dag. Nei nei. Frokosttid! Skal sykle til jobb om en time (12.5 km én vei).

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 09:52   #302
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.215
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av Walle, her.


Kjenner jeg gamingkveldene våre rett så blir det veldig høykarbo.

Vil du deg selv virkelig så vondt? Min erfaring er at selv et lite kakestykke i høykarbovariant er nok til å få magen til å slå seg fullstendig vrang. Og det er ikke godt å ha det vondt! Hvorfor ikke prøve å tilpasse det som tilbys til det du kan spise og drikke?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 11:06   #303
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Her er det bursdag i huset, min datter er 9 år i dag.

Det er ingen planlagte sprekk for meg i den forbindelse, jeg er supermotivert etter de siste 2 kg som gikk av. HAr ikke vært på vekta siden mandag og prøver så godt jeg kan å ikke gå på den før mandag igjen...
Måtte ta en ketostick i går kveld når jeg kom hjem fra forretningsreise, var ute og spiste på onsdag kveld og var litt usikker på sausen til entrecoten - den var noe rund i smaken så jeg mistenkte sukker. Lot den ligge igjen på fatet for å si det sånn, men noe var jo på biffen. Heldig vis ga det godt utslag så jeg er fortsatt i ketose

Håper jeg får tak i bringebær så jeg kan ta noen bær med krem på søndag når vi skal ha familieselskap. Orker ikke lage noe mer enn det til meg selv, vil IKKE få smaken på det søte - er jo så behagelig å være helt uten søtsug!

Nuvel, håper håper håper på å få se 70-tallet på mandag! Hvordan er det med dere andre?

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 18:14   #304
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Vil du deg selv virkelig så vondt? Min erfaring er at selv et lite kakestykke i høykarbovariant er nok til å få magen til å slå seg fullstendig vrang. Og det er ikke godt å ha det vondt! Hvorfor ikke prøve å tilpasse det som tilbys til det du kan spise og drikke?

Vi får se. :P Sist jeg sprakk (i fjor, som også var planlagt) gikk det helt fint med magen.

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 11:02   #305
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Vet ikke helt hva jeg skal tro på. Koste meg greit på festen i går - ble hvert fall fem jelloshots, litt is, en halv flaske vin, litt smågodt (herregud da, klarte ikke spise masse-masse av det, så UTROLIG søtt det er :P), to sjokoladekakestykker og noe potetgull. Selve middagen var tapas og det ble egentlig ganske lavkarbo dét jeg tok, foruten brødet egentlig. Spiste også en kroneis da jeg kom hjem, men ugh, smakte alt for søtt egentlig.

Sjekket i tillegg stixen etter jeg var hjemme og det var et lite utslag på de òg. Men vet ikke hvor reelt det er. MEN TIL POENGET. Sjekket vekten i dag, og den viste 98.1! Så jeg har faktisk ikke gått opp, men ned. Det tror jeg egentlig bare mer på at gårsdagens vekt ikke var heeelt riktig. Men men. Magen har det fint, og i dag blir det nok litt verre enn det var i går. Men når alt kommer til alt skal jeg være tilbake på mine vaner på søndag eller mandag.

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 12:44   #306
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Jeg klarte ikke å la være å gå på vekta i morrest

Hjelpes meg, det har løsnet!! Ytterligere 2 kg ned denne uka

Er jo helt i ekstase, er på 70-tallet igjen

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 20:21   #307
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Tilbake etter nesten 2 veker i New York
Klarte meg ganske så bra. Har gått opp 700 gram, men det skal eg heller tåle...

Valgte lavkarbo så langt det gikk, men sprakk då vi var på besøk hos Cake Boss
Har spist litt pringles på flyturene, og ein dag i Central Park blei det brød med olivenolje, og masse masse annet godt lavkarbo greier
Ingen pizza, ingen hamburger og (nesten) ingen pommes frites

Er lykkelig for at det gikk så fint, for eg fryktet at eg hadde gått opp 2-4 kilo på grunn av at eg spiste så mange flere måltider enn vanlig, pluss alkohol
Men all gåingen og valget av grønt i stede for potet og pommes hjalp tydeligvis

Tickeren rører eg ikkje, for på tirsdag skal vekta vera som den var før eg reiste!!

God helg

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 21:07   #308
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Har alle aprilstarterene tatt ferie?

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 10:48   #309
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Neida, begynte igjen etter den planlagte sprekken i går. Får sjekke om ketose i kveld. Dag 2/dag 75 tror jeg at jeg fant ut.

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 14:14   #310
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Jeg er her jeg

Har nettopp kommet fra en deilig sommerlunsj med jobb. Mye lekker lavkarbomat på koldtbordet, og at jeg ikke kunne spise desserten gjorde absolutt ingenting, for jeg spiste ALT for mye som det var - himmel altså! :/

Var en tur på vekta i går - og den sto bom stille. Velvel, kan ikke klage etter å ha hatt to fine uker bak meg Håper bare ikke det er nytt platå med mange ukers stillstand. Skal til syden i slutten av juli og drømmer om enda 4-5 kg ned til den tid. Det er ikke akkurat gledelig å kle seg i bikini nei....

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 11:04   #311
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Skulle sykle i dag... første sykkelturen etter ferien... Oh my, oh my! Trudde eg skulle svime av! Var ikkje tungt, men blei så svimmel og utmatta! Sykla ein halvtime, og då var eg utslitt

Har komt godt i gang etter 10 dagar i New York, og vekta er der den var før eg reiste 400g til 69-tallet 5,4 kg til første mål er nådd!
Håper å svette av ein kilo og to i Egypt Matlyst i 40 varmegrader er det dårlig med.

Teller dere karbohydrater i krydder?
Eg bruker mye krydder som pepper, spisskummin, ingefær, chili, kanel, paprikapulver, karri, gurkemeie, cayenne og urter når eg marinerer kjøtt og fisk.

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 12:30   #312
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

JEg teller ikke så lenge jeg bruker rene krydder, men er forsiktig med alt av ferdige blandinger! Merkelig hvorfor de har sukker i dem?

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 12:33   #313
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Merkelig hvordan det ene øyeblikket man føler seg så slank å fin etter å ha kvittet seg med 10 kg... for så i neste øyeblikk prøver noen favorittplagg og ser virkelig elendigheta i kvitøyet
Jeg blir helt matt av meg selv av å tenke på hvordan forfallet har tatt meg og hvor ille det har blitt før man faktisk innser det...

Jupp, har en dårlig dag og har lovet meg selv å ikke prøve disse klærne igjen før jeg er nærmere målet!

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-13, 17:10   #314
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Sliter med det samme...
Må få motivert meg til å trene meir styrke for å stramme opp musklene igjen. Er ikkje så misfornøyd med størrelsen, men hater at eg er dvask... går ikkje i shorts eller singlet fordi armer og lår er slappe... Bare ordene slapp og dvask er jo nok til å bli flau av.
Men koffor er det så vanskelig å komme seg på trening?? Veit jo at det er det eineste som kan hjelpe på denne følelsen av at lårene "disser" når eg beveger meg...

Så eg kjenner følelsen

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 08:52   #315
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Minus 1,8 kg siden eg kom heim fra tur for ei veke siden

Kanskje noen dager med litt høgare karboinnhold ikkje er så ille, dersom ein klarer å komme seg tilbake til riktig kosthold så fort som mulig? Virker som om kroppen har fått ein kickstart etter den relativt karborike turen eg var på

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 11:42   #316
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Så bra MajaKr! Nå har du ikke mye igjen!!!

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 04:59   #317
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av Amucat, her.

Merkelig hvordan det ene øyeblikket man føler seg så slank å fin etter å ha kvittet seg med 10 kg... for så i neste øyeblikk prøver noen favorittplagg og ser virkelig elendigheta i kvitøyet
Jeg blir helt matt av meg selv av å tenke på hvordan forfallet har tatt meg og hvor ille det har blitt før man faktisk innser det...

Jupp, har en dårlig dag og har lovet meg selv å ikke prøve disse klærne igjen før jeg er nærmere målet!


Know the feeling!

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 05:02   #318
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av MajaKr, her.

Men koffor er det så vanskelig å komme seg på trening?? Veit jo at det er det eineste som kan hjelpe på denne følelsen av at lårene "disser" når eg beveger meg...

Det lurer jeg også på........ :-/

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-07-13, 07:59   #319
arthas_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 30
arthas_ er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Så godt å se at dere holder koken enda
Amucat, kjenner til den følelsen, men tenk på tallet isteden for klærna. 10 kg er mye det Og det går jo fortsatt nedover! Ikke lenge til du føler deg flott i de klærna ;D

Syns det er vanskelig å komme meg på trening når jeg vet at jeg skal trene aleine, hater å trene aleine. Men hvis man tenker på den følelsen man får etter å trena, samt legge inn noe ny musikk på spilleren, så kan det kanskje hjelpe litt

Jeg hadde en fæl uke for 3 uker siden. Var jo på hotell en uke, syns det er vanskelig å spise ordentlig da. Så da tok vi en ukessmell liksågodt, med stratos, boller, fyfy mat hver dag, haha. Syns så synd på meg selv når jeg holder på med skole og er helt aleine. Så jeg gikk opp 1,5 kg den uka :P
Men nå, 2 uker senere, så har jeg gått ned de pluss 1,5 kg til. Så da er vekttapet totalt 7 kg

__________________
Start: 22. April 2013
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54388 <-- Dagbok thingy :P
http://www.listigator.com/public/9818 <-- Vekttap
arthas_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-07-13, 09:29   #320
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Så BRA!! Arthas_!

Her har jeg hatt en super helg selv om ungene er reist til besteforeldre. Babyshower for ei venninne hele lørdag, fra 12-24 Var rimelig sliten søndag morgen, men dro med mann og svigermor til sjøen og fisket og var ikke i seng før kl 02 i natt

Jeg bor i nord, og vi hadde en helt fantastisk dag med sol i natt, og fikk selveste melkesjokolade-reklamen - følelsen

Vekta står stille, har kosa meg med vin i helga, men ikke noen andre utskjeielser. Sol og nydelig vær, det er typisk, jeg reiser sørover på jobb i dag og kommer ikke hjem før torsdag kveld.

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-07-13, 15:18   #321
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Hei hei. Ser ikke ut som jeg tok skade av sprekken.

97.3 kg viste vekta. Og det bare etter seks dager siden jeg startet på igjen. Tror kanskje den viste 100.8 kg på onsdag, så... ja. HELT GREIT. Har kanskje tenkt å kule den litt på slutten av uka her da. Vet det virker litt idiotisk, men jeg vet at nå når jeg ikke har noen store ting å forholde meg til (spel, eksamen og slikt - jobb er så kos og greit uansett), så klarer jeg enkelt å gå tilbake til dette kostholdet. Det er en slags øvingsfase.

Tror jeg nærmer meg 80 dager totalt også nå.

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-07-13, 16:52   #322
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Holder koken, og har en sprekkedag i uka. Prøver å begrense meg da, og har gått ned hele tiden. Etter ei helg med kjempesprekk hadde jeg nedgang på 200g, men det var jo ned hvilket overrasket meg veldig..

I dag har jeg en deppedag. Har gått ned 12,3 kg og passer noen gamle klær, men har enda MYE som er for trangt.
Når jeg ser meg i speilet så kan jeg ikke se at jeg har gått ned noe, og andre der det heller ikke.
Det er ei uke siden jeg målte meg og da var målene -8 cm rundt magen, -7 cm rundt rumpa, -6 cm rundt midje og -4 cm rundt lår.
Jeg tenker at jeg må jo ha mer overvekt enn først antatt, når jeg nå er nesten halvveis og knapt merker det...

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-07-13, 10:42   #323
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Skjønner hva du mener Andrine

Det er kun EN som har sagt at hun synes jeg er blitt så slank... har gått ned 10 kg. Står nok stille igjen, men jeg stresser ikke ennå.

Det er litt sårt at selv han som mente det var på sin plass å si at jeg burde slanke meg (på jobb) ikke en gang ser at jeg har gått ned.
På meg synes det godt i fjeset og nedover brystet, men trolig ikke så godt nedover, selv om midjen er blitt 14 cm smalere

Vi må bare ikke miste motet! Selv har jeg vel innsett at mitt mål, som er 8 kg unna ikke er nok. Burde nok komme meg ned enda minimum 5 kg til Det er bare det at det er så lenge siden at jeg inbiller meg at det er utopisk....

Heier på oss alle! Ha en strålende dag!!

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-13, 16:12   #324
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Det er ei som har sagt at hun har sett at jeg har gått ned, men hun vet også at jeg er på slankern. Som nevnt før så har jeg ikke snakket høyt om slankingen min, og hadde jeg gjort det hadde kanskje andre sett det fordi de da hadde vært mer oppmerksom på det.

Jeg har satt mitt mål på 85 kg, og det er iflg BMI fortsatt overvekt (27 tror jeg). Men jeg er høy og kraftig i utgangspunktet og vil ikke se syk ut..
Når jeg ble gravid første gang så jeg sunn og frisk ut og hadde en vekt på 83 kg ved første kontroll. kroppen har selvsagt forandret seg på 11 år, og derfor tenkte jeg 85 ville bli bra, men nå er jeg ikke sikker lenger...

Men amucat, så frekt! Kjenner du han utenom jobb også eller? Kjente jeg ble forbanna på dine vegne!

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-13, 17:55   #325
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Hei alle sammen

Tilbake frå ferie igjen, og endelig tilbake til ekta heimalaga lavkarbomat!! Sååå deilig

Eg klarte meg fint på ferie fram til dei 3 siste dagane... begynte med litt brød, så litt is, så chips, så endå meir brød, poteter, kaker og pommes frites!! Joda, eg gjekk på ein kjempesmell siste dagane, og eg fekk betala for det!
Ikkje så mye på vekta, men herregud for eit humør! Eg fekk skikkelig sukker-PMS! Blei humørsjuk, utålmodig og hissig etter andre dagen på sprekken! Og så nærtakande... som ein sur liten unge som ikkje tålte spøk eller noe... No når eg har vore tilbake nokre dagar og komt meg tilbake til lavkarbo er humøret stabilt bra og magen er ikkje lengre full av luft og vondter!

Eg har sluppe opp litt på frukt og bær kvoten no som jordbær, plommer og moreller modnes utanfor døra mi Spiser de som de er og med vaniljekesam! NAM!!

Skal snaaart begynne å trene styrke, men ikkje i dag

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva med en tråd for aprilstartere? nokia90 Ketolysekuren 599 30-04-14 18:32
Mars eller aprilstartere 2012? Elewyn Ketolysekuren 143 15-03-13 11:22
Er det noen aprilstartere igjen? sistegang Ketolysekuren 6 02-11-10 11:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no