Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Blærekatarr..

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-01-06, 15:28   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Blærekatarr..

Har fått det jeg Er det noe annet jeg kan gjøre enn å spise blåbær/tranebær, drikke vann og ikke drikke kullsyreholdige drikker..?


Vondt..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 15:33   #2
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Blærekatarr..

appelsinjuice demper smertene. det er så syrlig

kose deg på en varmt sted og kle godt på deg

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 16:12   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

Stakkars...men atte jeg husker ike hva som er bra mot blærekatarr. Hadde det for mange år siden...

men... hjelper litt....
Spør på helsekosten, de har nok noe..

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 16:16   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

Mm.. Har ikke hatt det på 4 år, og da var det så vondt at jeg bare satt og gråt..

Husker at jeg måtte ta meg en dusj, og holde vannstråla "oppi der" (okei.. kanskje litt mange detaljer nå..), for at det skulle lindre avogtil.. Så jeg tror kanskje jeg skal kjøpe meg sånne serviettsaker.

Unnskyld om jeg klager, men jeg kan ikke utstå blærekatarr..

Man skal jo spise blåbær og tranebær, fordi de inneholder stoffer (antioksidanter?), som gjør at bakteriene ikke fester seg. Og man skal drikke vann for å skylle ut bakterier. *fundere på andre ting* Kanskje jeg skal kjøpe ingefær og lage te av?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 16:19   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

Liten link....Drikk mye vann..
Drikke skyller ut

Og....linkDet er vanlig å anbefale rikelig væskeinntak for å sikre jevnlig tømming av urinblæra med gjennomspyling av urinrøret. Det bør heller ikke "knipes" igjen når en later vannet. Å ha rest-urin i blæra, og å bruke muskulaturen for å klemme sammen urinrøret mens det er gjennomstrømming der, øker risikoen for blærekatarr. Hos menn vil økende prostatastørrelse med økende alder gi problemer med resturin, som på tilsvarende vis øker risikoen for blærekatarr. Noen anbefaler surgjøring av urinen som et tiltak for å redusere infeksjonsrisikoen. Enkelte naturprodukter sies å ha effekt, uten at en har fått god dokumentasjon på det i kontrollerte forsøk.






http://www.lommelegen.no/art/art1130.asp

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 16:34   #6
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Blærekatarr..

jeg sverger til tranebær !! sånne kapsler og VARM tranebærsaft

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 16:51   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

Appelsinjuice ville jeg IKKE drukket, for det er visst hardt for nyrene har jeg lest. Juicen må i så fall være friskpresset (press selv) og drikkes i småååå mengder. Ville da heller drukket vann tilsatt frisk sitronsaft.
Ellers er det jo som du selv sier tranebær og blåbær, store mengder C-vitaminer (virker forsurende på miljøet), og kanskje litt hvitløk? Det er jo naturens antibiotika, sammen med Citrocept (grapefruktkjerneekstrakt).
Det er mye du kan ta, men det holder nok med sitronvann (masse vann), c-vitaminer og blåbær og/eller tranebær.
God bedring.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 16:52   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

Forresten, husk at du ikke skal gå særlig lenge med slikt om det ikke bedrer seg. Det kan ende i nyrebekkenbetennelse, og det er IKKE bra.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-01-06, 16:54   #9
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

Takk for mange råd! Vært og kjøpt blåbærsaft nå, og drikker og drikker

Skal til legen imorra (for noe annet), så kan jo høre med han da. Har ikke spesielt lyst til å ta antibiotika heller..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 14:07   #10
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

Bare noterer for meg selv at nå har jeg begynt å få det igjen

Jeg tror det er en salig blanding av utbrenthet, psykisk stress, dårlig kosthold (til tider svært lite pga. dårlig matlyst, og når det har vært, har det vært høykarbo), og sitting på veranda på kalde plaststoler.

Hmf. *drikke vann*

Note to self; kjøp blåbær og lag smoothie, pluss tranebærkapsler

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 14:08   #11
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

Opprinnelig lagt inn av mofe

Takk for mange råd! Vært og kjøpt blåbærsaft nå, og drikker og drikker

Skal til legen imorra (for noe annet), så kan jo høre med han da. Har ikke spesielt lyst til å ta antibiotika heller..

Fikk forresten noe greier for det som hjalp. (Ikke antibiotika, er allergisk mot penicilin.)

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 14:56   #12
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

Ta en "dæsj" (t-skje ca.) med eplecidereddik i et glass vann. Det hjelper helt utrolig bra. Det smaker kanskje ikke så godt til å begynne med (litt sur, dårlig hvitvin ...), men når du blir vant til smaken så er det ikke så gæli'
Og drikk mye vann med eplecidereddik oppi - det "renser" ut.
God bedring!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 15:03   #13
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

Opprinnelig lagt inn av Charmtassen

Ta en "dæsj" (t-skje ca.) med eplecidereddik i et glass vann. Det hjelper helt utrolig bra. Det smaker kanskje ikke så godt til å begynne med (litt sur, dårlig hvitvin ...), men når du blir vant til smaken så er det ikke så gæli'
Og drikk mye vann med eplecidereddik oppi - det "renser" ut.
God bedring!

Det rådet har jeg ikke hørt før - men det høres jo logisk ut, siden eddik er surt, og bakterier ikke liker surt miljø? Eller?

*fundere*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 15:23   #14
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

også tyttebær ..

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 15:30   #15
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

Eplecidereddik er bra til masse - og jeg brukte det selv i forbindelse med en blærekatarr for noen år siden. Det fungerte veldig bra. Bruker det også på hundene mine - spesielt om sommeren når det er fare for flått/skogbjønn, og hunder (spesielt tisper) kan jo også få blærekatarr - så det funker
(Og ja - det er surheten bakteriene ikke liker.)

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 15:50   #16
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

Opprinnelig lagt inn av Charmtassen

Eplecidereddik er bra til masse - og jeg brukte det selv i forbindelse med en blærekatarr for noen år siden. Det fungerte veldig bra. Bruker det også på hundene mine - spesielt om sommeren når det er fare for flått/skogbjønn, og hunder (spesielt tisper) kan jo også få blærekatarr - så det funker
(Og ja - det er surheten bakteriene ikke liker.)

Supert! Får man kjøpt det på vanlig dagligvare? Er det dyrt? Eller må jeg på helsekost og betale hundrevis av hundrelapper?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 15:56   #17
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Blærekatarr..

Eplecidereddik får du i alle dagligvarebutikker til 20 spenn eller mindre.

  Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 15:57   #18
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Eplecidereddik får du i alle dagligvarebutikker til 20 spenn eller mindre.

Ja, var det jeg mente. Sjennialt!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 16:06   #19
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Blærekatarr..

Mofe, du har skrevet nøyaktig 3,500 mer innlegg enn meg! (Og det ødela jeg ved å skrive dette.....)

  Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 16:09   #20
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Mofe, du har skrevet nøyaktig 3,500 mer innlegg enn meg! (Og det ødela jeg ved å skrive dette.....)

Hehey!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 22:46   #21
lindaalv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 19
lindaalv er ny på veien

Sv: Blærekatarr..

Jeg har vært mye plaget med urinveisinfeksjon. Jeg ble bra da jeg bestemte meg for å aldri fryse igjen (likke ta det bokstavelig da, men jeg bestemte meg for å satse varme fremfor stil ). Det viktigste er å ikke sitte på kalde stener, benker o.l Like viktig er det å holde seg varm på bena: Jeg bruker ullsokker, ordentlige støvler og varme såler - hele vinterhalvåret.

Å holde seg varm (jeg sov på et lite ullpledd under rumpa om natten) kombinert med 3-4 kapsler tranebær og 3000mg c-vit daglig da jeg har infeksjonen.
Forebyggende: 1 kapsel tranebær + 1000mg c-vit daglig.
De periodene hvor jeg føler meg sterk og balansert kan jeg kutte ut den daglige tranebæren.

lindaalv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadiett/ syre-base balanse Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 00:54   #22
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Blærekatarr..

Ser du har fått masse velmenende og sikkert gode råd, men hvorfor ikke gå til legen og få resept på Sulfatabletter eller noe liknende? Det tar som regel knekken på infeksjonen veldig raskt,- men ta kuren helt ut så virker de også om du senere skulle få en blærebetennelse. Jeg tror også at du, etter en effektiv kur, har mindre sjanse til å få flere blærebetennelser da bakteriene "drepes" ved kuren. De fleste andre råd tror jeg bare vil "svimeslå" dem.
God bedring, Mofe!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 01:44   #23
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

komkari.. mener du antibiotika? Og hhva er blærebetennelse? Samme som blærekatarr/urinveisinfeksjon? Og er de to det samme?

*forvirret*

Men uansett da, så vil jeg ikke hver gang jeg får blærekatarr, få antibiotika. Grunnen til at jeg godtok det forrige gang, var at jeg hadde hatt det en hel uke. Jeg vet fra før at om jeg er flink med kosttilskudd og drikke, så går det over etter et par-tre dager.

Har forresten ikke kjent noen symptomer siden i dag formiddag. men sånn var det sist også. Har ikke slått i full blomst, sånn som jeg har hatt før, hvor jeg gråter og gråter, fordi det er så vondt.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 02:10   #24
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Blærekatarr..

Ja, blærebetennelse er det samme som blærekatarr og urinveisinfeksjon. Antibiotika hjelper mot dette.
Jeg synes du skal ta med en urinprøve til legen slik at den kan undersøkes. Da får du den rette medisinen til din infeksjon. Jeg synes ikke det er noen mening i å få gjentatte infeksjoner, dersom de kan unngås.
Flott at du drikker mye, men det knekker ikke infeksjonen.
God natt Mofe!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 02:16   #25
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Blærekatarr..

Himler du med øya? Jeg har hatt titalls av urinveisinfeksjoner i mitt liv, og kun en gang tatt en antibiotikakur for det - for noe over en måned siden. (Da hadde jeg ikke hatt blærekatarr på 4-5 år)

Skal til legen på torsdag, og ta med urinprøve da. Som jeg sa til han sist "jeg vil ikke ta antibiotika i hytt og pine, pga. resistens også videre" - og han var helt enig, men ville at jeg skulle ta det nå, siden det hadde vart en hel uke, og jeg var enig.

Og imorgen skal jeg kjøpe antibakterielle saker

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no