Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Øyevippe-krølltang.. Noen som har prøvd?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-03-06, 19:25   #26
Felix
Medlem

Felix sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 62
Felix har en fantastisk aura rundt segFelix har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Øyevippe-krølltang.. Noen som har prøvd?

Kult, skal følge med på rapporteringen - man blir jo litt misteksom, men samtidig fristet da alle disse såkalte "stjernene" benytter det. Eller har de bare latt seg friste i likhet med alle oss andre....? Skal / skal ikke?

Felix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-03-06, 19:41   #27
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Sånne mascaraer har aldri funket for meg heller. Jeg har prøvd det meste. Men så kan jeg ikke bruke annet et vannfast mascara på mine heller. Bruker jeg "vanlig" - uansett merke - så står vippene rett ut - både med og uten tang. Bruker jeg vannfast holder de iallefall litt "schwung" en stund.

Skal teste en sånn curler sak jeg nå... Skal rapportere !

Kansje du kan prøve å bruke vippetang uten maskara? Jeg bruker ikke maskara, men bare vippetang innimellom, og det holder hele dagen. Men de gangene jeg prøver meg på å ta på maskara hvis jeg skal på fest eller noe, så er ikke virkningen like god, og de henger mer ned (bortsett fra med vannfast da, men det sliter sånn på øynene at det bruker jeg ikke).

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-03-06, 21:38   #28
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Kansje du kan prøve å bruke vippetang uten maskara?

har helt lyse vipper jeg... De syns ikke uten mascara Prøvde å farge dem sjøl engang. Huffameg, det var ille. Prøvde i salong og, men tåler visst ikke fargestoffet - og det er jo litt merkelig egentlig.... men det er nå en helt annen historie !

Opprinnelig lagt inn av Lise

bortsett fra med vannfast da, men det sliter sånn på øynene at det bruker jeg ikke).

Har brukt samme vannfaste i minst 20 år og det har ikke slitt på mine, men så bruker jeg en spesiel øyensverte fjerner som jeg ikke behøver å gni utover heller (har prøvd maaaaaange, og ingen andre funker !). Bare smører på, venter litt og tørker av... kjempelett og skånsomt.

Dette med sminke og hva som passer til hver enkelt er jo rene vitenskapen. Nesten mer innfløkt enn kosthold gitt !

Er spent på om Mofe får til vippene sine med tanga jeg !

Gammel 22-03-06, 09:24   #29
Aadi
Gjest

Vipp...vipp ...vippetangen konditori....legg aldri igjen sjela di der.....
*nynner videre*
Har aldri skjønt det der med vippetang, men det er nok fordi de buer seg naturlig, men bryn-napping derimot.... au au.... det må til
Må nok bare lide videre for skjønnheten... he he

Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 09:43   #30
Albertine
Gjest

Aadi kom meg i forkjøpet med Vippetangen Konditori...

Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 12:55   #31
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

haha...må glise av både laaang diskusjon og av smilyene over her...

Gammel 22-03-06, 13:52   #32
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 64
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Jeg har en sånn vippetang (som Nille har satt inn bilde av) som du kan FÅÅÅÅ av meg hvis du vil. Jeg klarer ikke (les: orker ikke) å bruke den selv, så den ligger bare der ... stakkars
Send meg et PM hvis du er interessert du, Mofe.

Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 17:35   #33
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Wiiiih? Fååå? Betale porto PM? PM!

*ordfattig*

Gammel 22-03-06, 19:20   #34
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Charmtassen

Jeg har en sånn vippetang (som Nille har satt inn bilde av) som du kan FÅÅÅÅ av meg hvis du vil. Jeg klarer ikke (les: orker ikke) å bruke den selv, så den ligger bare der ... stakkars
Send meg et PM hvis du er interessert du, Mofe.

Opprinnelig lagt inn av mofe

Jeg har prøvd de, og det blir bare en skikkelig vinkelrett.. eh.. vinkel, istedet for sånn fancy bøy som jeg vil ha!

*kremt*

...bare sånn før du går opp i skyene her altså.....

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 19:27   #35
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

*kremt*

...bare sånn før du går opp i skyene her altså.....

Jammen ikke sant;

Opprinnelig lagt inn av Nille

Du må investere i en skikkelig øyevippetang, ellers skader du bare vippene dine. Begynn helt innerst ved vipperoten og klem lett, så flytter du en millimeter lenger ut og klemmer lett, en millimeter til og klemmer lett. Men ikke lenger enn 1/3 enn øyevippen. Krøller du lenger ser det idiotisk ut. 3 ganger pleier å være nok. Prøv deg frem du !

Jeg gjør det åpenbart feil, nemlig Jeg har bare trykka til og håpa på det beste..

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 17:02

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.