Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Ikke flink, men god...;-)
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TjukkholmenKan jeg få ta ut aggresjonen på dere?
Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() |
![]() |
#3 |
Klar for nytt år!
Hvor: Mer sentralt
Dette høres ikke bra ut....
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Hvor: M & R
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kari Jaqueson Har jeg mistet all respekt for for lenge siden. Hennes uttalelser i debattprogram vitner om stor uvitenhet. Likeså Wencke Frølick i media. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten
![]() |
![]() |
#6 |
Sterk og fri!
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
Jeg så Tjukkholmen forrige uke - og ble også provosert. Skrev om det i tusentråden, men ble slettet. Jeg reagerte på 'ernæringsfysiologen' og hvordan de drev de stakkars store kroppene - tenkte ikke så mye på muskler som på belastningsskader.
![]() |
![]() |
#7 |
Stressa 4-barns mor
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
Helt enig...Jeg er helt enig med deg MHM... Også er jeg også en stooooor motstander av kari Jaqeson! (Som for øvrig tror hun vet ALT om kost og helse!!!)
![]() |
![]() |
#8 |
Jeg lever som en løve
Hvor: Trøndelag
Helt enig med deg, MHM. Dette tenkte jeg også på i går før jeg svitcha over til tv3. Det er jo overhodet ingen vits i å gå 2 timer hver dag, det er jo egentig høl i huet. Disse menneskene har ikke trent før og i tillegg er de overvektige, de må da få mulighet til å begynne rolig. De skulle heller trent som de skal trene når de blir slanke. Altså 3 ganger i uken, maks 1 time hver gang. Det er mer enn nok. Dette er jo useriøst. Og med det utdaterte kostholdet de har så tror jeg dessverre de kommer til å gå opp igjen tapte kilo. Får ikke håpe det da. Ja tenk å ikke få lov til å bruke det sunne fettet, olivenolje. Hm... Nei, dette var useriøst. Skjønner godt at du blir sint. Det blir jeg også. Det går da ikke ann å behandle folk slik.
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Hvor: Arendal
AaarrrgggghhhHar ikke sett en eneste epeisode, men kan leve meg inn i det dere forteller, og jeg blir gaaanske sint jeg også.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er enda en som er dyktig provosert. Både på det ene og det andre. Først om fremst for det vanvittige forslaget om at han på 174 kilo skal begynne å gå i to timer hver dag. Hvor stor sjanse er det for at ikke HAN gir opp da???? Når man har vært mye stillesittende og kroppen lider under overvekt så bør man begynne forsiktig mener nå jeg, og ikke kjøre på med to timer daglig. Høl i hue. Ender jo opp med at mannen kommer til å pådra seg noen alvorlige belastningsskader og aldri mer kan trene i sitt liv!!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#11 |
Jeg lever som en løve
Hvor: Trøndelag
Ja den hinderløypa er også ett irritasjonsmoment. Ikke bare for deltagerne, vil jeg tro, men også for meg. Man kan da ikke forvente at overvektige skal begynne å klatre i hinder med alle kiloene på slep. Skal de ut i krigen etterpå eller? Ja, det stemmer jo forsåvidt psykisk at de er i krigen, men de er jo ikke på noen militærleir heller. Det er jo akkurat som om de skal trenes for å komme til OL. Og Kari og han andre gjør en bra jobb som sersjanter. Jeg har inntrykk av at de presser dem og maser på dem for mye. Det er jo ett slit i seg selv å prøve å gå ned i vekt, da skal man jo ikke presses for hardt, da blir det enda mere slit.
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fy f... så dårlig! Jeg leste bare positiv omtale av dette programmet, og tenkte jeg skulle se neste episode. Men nå tror jeg ikke det, nei. Har nok å ergre meg over ellers som det er. Jeg blir så utrolig provosert og såret på andres vegne, jeg som også har slitt med overvekt i lang tid. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 54
Jeg reagerer akkurat som dere andre. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Jeg er forsåvidt enig i det meste. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#15 |
Ikke flink, men god...;-)
Hvor: Hedmark
Alder: 50
Nå sitter jeg og tørker tårene etter en rørende og fin slutt på Tjukkholmen. Ble superinspirert jeg. Og skal vel ikke legge skjul på at det er moro å se ati alle ble så mye PENERE på fire måneder. Helt rått å ha gått ned 37, 30, 20, 17 og 16 kilo! Også så spreke de har blitt! Glad jeg har fulgt med på det, skal garantert se på eventuelt neste runde også.
Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
![]() |
![]() |
#16 |
Tar i mot hjelp....
Medlem siden: Mar 2004
Jeg signerer MHM's innlegg.
![]() |
![]() |
#17 |
Seniormedlem
Hvor: Trondheim
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg blir skikkelig inspirert av å se på programmet jeg. Sånn at jeg var ute å gikk en lang god tur etterpå. Hehe |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke
![]() |
![]() |
#18 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det jeg ønsker aller mest er at ingen av dem nå blir overlatt til seg selv. For da er jeg veldig redd for at vi ser dem som deltagere på neste Tjukkholmen også. Jeg tror og nesten VET at fire måneder med endret kosthold og livsstil ikke er godt nok til at man for alltid har endret seg. Jeg tror man må ha minst et år på nakken med DEN livsstilen før det blir en vane og en selvfølge å fortsette på den slanke veien. Det er fort gjort å falle tilbake til gamle vaner når mediaoppstyret har lagt seg, og det ønsker jeg ikke for noen av dem. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#19 |
Seniormedlem
Hvor: Harestua
Alder: 48
Har hørt at Espen skal starte egne kurs... Vet ikke hvor mye hold det er i det, men det er hvertfall ryktene.
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|